4 of 6 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
Musical Awards 2018
  [ # 46 ] 22 January 2018 06:04 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

musicalmens - 22 January 2018 05:13 PM
sanjay - 22 January 2018 01:30 PM

Zou er een stukje van The Addams Family komen of is dat te snel?

Hoop ook op Elisabeth maar vorig jaar was dat ook niet.  Zou ze misschien woensdagavond bekent maken waar Elisabeth komt??

Addams Fam. gaat waarschijnlijk niet optreden, desalniettemin dat dat wel heel leuk zou zijn. Ook een lekkere publiciteitsstunt natuurlijk vooral omdat de Kvk ong tegelijkertijd met de uitzending begint

Dan verwacht ik dat ze op de uitmarkt komen.

  [ # 47 ] 23 January 2018 05:19 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Soldaat gaat optreden in een bijzondere samenstelling! Ben heel benieuwd wat die samenstelling bijzonder gaat maken. Kan niet wachten!

  [ # 48 ] 23 January 2018 07:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  483
Geregistreerd  2011-09-14

Ik verwacht iets met allemaal ex-Erikken. Ik zag iig een foto voorbijkomen van Jonathan en Valentijn samen en speciaal zou het zeker zijn.

  [ # 49 ] 23 January 2018 07:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

milcof - 23 January 2018 07:30 PM

Ik verwacht iets met allemaal ex-Erikken. Ik zag iig een foto voorbijkomen van Jonathan en Valentijn samen en speciaal zou het zeker zijn.

Voor zover ik weet is ook Matteo van der Grijn er bij

  [ # 50 ] 24 January 2018 07:43 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

musicalmens - 23 January 2018 07:36 PM
milcof - 23 January 2018 07:30 PM

Ik verwacht iets met allemaal ex-Erikken. Ik zag iig een foto voorbijkomen van Jonathan en Valentijn samen en speciaal zou het zeker zijn.

Voor zover ik weet is ook Matteo van der Grijn er bij

Ik zag net een filmpje op instagram: 7 Erikken zingen samen met de cast vanavond.

  [ # 51 ] 24 January 2018 08:47 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Dit kan ik wel waarderen! Voor ieder jaar één Erik, lijkt me dan. Ben benieuwd naar het nummer. Hopelijk niet weer hetzelfde, want dat morgen vandaag is weten we inmiddels wel…;)

  [ # 52 ] 24 January 2018 04:26 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Freek doet volgensmij niet mee vnv..

  [ # 53 ] 24 January 2018 08:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Er is al een aantal awards uitgereikt, o.a.: beste decor voor Into the Woods, beste muziek/arrangementen & choreografie voor De Marathon en beste script voor Was Getekend, Annie MG Schmidt.

  [ # 54 ] 24 January 2018 08:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Vergeten we niet te chatten? Daar is het standaard leuker dan alles op tv.

http://www.musicalworld.nl/chat

  [ # 55 ] 24 January 2018 10:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

martijn-j - 24 January 2018 08:21 PM

Vergeten we niet te chatten? Daar is het standaard leuker dan alles op tv.

http://www.musicalworld.nl/chat

Vol verwachting hoopte ik hier allerlei heerlijke verhalen en meningen te lezen na het gala. Ik was alleen even vergeten dat er een chat was .... ;——)

  [ # 56 ] 24 January 2018 11:12 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Nou wil best m’n mening geven hoor!

Vond de opening echt saai! De opening van The Lion King is fantastisch hoor, begrijp me niet verkeerd, maar dan wel bij die voorstelling en niet als de opening van een awardgala. Het komt op tv ook totaal niet over. Vind juist altijd de openingen leuk waarbij een eigen nummer of nieuwe tekst bij een bestaand nummer wordt gemaakt. Maargoed…

Voor de rest: lekker veel optredens! Al had graag live wat previews gezien van nieuwe voorstellingen. Soldaat kennen we nu namelijk echt wel en vond ik ook met die 7 Eriks nu niet verrassend of boeiend. On Your Feet was ook een beetje gelijk aan de Uitmarkt. Hoogtepunt qua optredens was voor mij Stanley met Mr Bojangles.

  [ # 57 ] 25 January 2018 12:15 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Sorry, maar deze “eenmalige ensemble prijs” schreeuwt toch “Oh jee. On Your Feet kan niet met lege handen naar huis. Laten we dan naar een categorie bedenken”?

  [ # 58 ] 25 January 2018 02:28 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2017-02-19

De kwaliteit van het MAG is niet meer zoals die voor 2011 was.
Ook al deed hij het vorig jaar ook al niet meer, ik mis Guus Verstraete
ontzettend. De regie is echt een aanfluiting en weet dit bedoelde spektakel lang niet zo goed
in beeld te krijgen als Guus Verstraete dat deed.

Arrangementen van voor 2011 vulden de tijd beter tot de winnaar op het podium was
en dit soort van stomheden. Ik vind dat gewoon lelijk.

Ik vond de speeches matig. Ik ben misschien te calvinistisch, maar al dat gezeik met
oh oeps ojee briefje kwijt, even terugkomen na afloop van je speech om lollig te doen, ik houd daar niet van. Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Andre van Duin die Jannie gek maakt vind ik prima, is zijn vak, maar bij de rest vind ik het onprofessioneel, vooral bij Thomas Acda. Dat quasi nonchalante en dan dat Amsterdamse accent dat nog lelijker gemaakt wordt door het feit dat hij weigert te articuleren, doen mij denken aan het irritante ‘ik heb schijt aan alles’ gedrag dat mannen boven de 75 kunnen hebben.

Optredens waren wel goed. Lion King prima, OYF idem, Full Monthy idem, Fiddler idem. Was getekend beetje rommelig. Alex Klaassen met die plotselinge award vind ik dan dus ook weer jammer. Het is echt een bonteavond waar aan het einde gezegd wordt; En we hebben nog bloemen voor Hennie van de catering, met haar heerlijke cake en koffie, zonder haar was het nooit zo’n feest geweest.

Het voelt gewoon alsof de organisatie de touwtjes niet in handen heeft. Alsof ze maar wat doen. Ze laten over zich heen lopen door Thomas Acda. Frits Sissing vind ik ook gewoon nooit zo’n sterke presentator, te zwakjes. Maargoed hij is er erg bij betrokken en heeft het MAG ook weggehaald bij RTL 4.

Ik realiseer me dat het best zuur overkomt allemaal, maar ik mis gewoon echt klasse.
Op deze manier zal men musical nooit serieus nemen.

  [ # 59 ] 25 January 2018 06:11 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Kijk voor Musicalworlds videoverslag van het Musical Awards Gala 2018. We spreken met o.a. Thomas Acda, Annick Boer en Renée van Wegberg.

De video is te zien onder Artikelen.

  [ # 60 ] 25 January 2018 06:34 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik kan me heel erg vinden in wat je zegt A.musical! Zeker ook wat betreft Thomas Acda. Heb hem in meerdere programma’s voorbij zien komen met interviews en publiciteitsmomenten rondom Fiddler en hij moet altijd zogenaamd grappig gaan zitten doen en daar stoor ik me aan. Hij lijkt het musical/theatervak niet serieus te nemen en dat stoort me mateloos!

Sowieso zou ik het leuker vinden als meer vakmensen uit het theater een prijs uitreiken ipv bn-ers die gewoon even met hun kop op tv willen komen.

En wat betreft die ensemble award: die moet er idd natuurlijk ieder jaar komen!! Nu was het idd een beetje van: Oja die zijn er ook, ach geef oyf even snel een award! Wat mij betreft mag de publieksprijs ook anders. Liefst weer onderverdeeld in grote en kleine musical, want de kleine producties komen nu nooit aan bod omdat dit systeem niet klopt. Gek genoeg is het bij de juryprijs van beste musical wél onderverdeeld in 2 categorieën….

‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
4 of 6