5 of 6 | ‹ First  < 3 4 5 6 > 
Broadway aan de Amstel: editie 3 (2018) - Sunset Boulevard
  [ # 61 ] 04 April 2018 07:12 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  125
Geregistreerd  2009-10-28

Ik was er ook gisterenavond. Na een half uur werd de show hervat met understudy Fiona O Carrol die doorschoof vanuit het ensemble. In het eerste deel viel me wel op dat Jones moeite had met een paar hoge noten maar ik weet niet of haar stem de reden was of dat er een andere reden was waarom ze de voorstelling niet kon uitspelen. Fiona zette een verdienstelijke Norma Desmond neer en werd na afloop zowel door publiek als cast met groot applaus onthaald.

  [ # 62 ] 04 April 2018 09:09 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik was er vanavond en Fiona O’Carrol speelde de hele voorstelling. Ze deed het uitstekend. Een van de medewerkers van CarrĂ© vertelde me dat Ria Jones inderdaad vanwege stemproblemen niet op kon gaan. Het past wel bij de reacties die ik hier lees over haar zang.

  [ # 63 ] 05 April 2018 04:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

Vanavond naar Sunset Boulevard.
Enig idee of Ria Jones al opgaat?

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

  [ # 64 ] 05 April 2018 07:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ria Jones speelt vanavond weer.

  [ # 65 ] 06 April 2018 07:07 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ben benieuwd wat ze dinsdag deed was echt super slecht. Hopelijk is ze echt genoeg hersteld

  [ # 66 ] 06 April 2018 09:35 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik twijfel echt of ik nog kaartjes zou boeken.. Wil het graag zien maar jullie reacties zijn wisselend….

  [ # 67 ] 06 April 2018 10:07 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

Ik was gisteravond in CarrĂ© en Ria Jones was weer helemaal de oude. Uitstekende voorstelling met een heel enthousiast publiek. Als het verhaal rond Norma Desmond je aanspreekt,  dan izou ik geen moment twijfelen. De kwaliteit is overall erg hoog en de recensies zijn terecht allemaal lovend.

  [ # 68 ] 06 April 2018 10:10 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Dankje @LondonMark

Ik heb de NL versie gezien en ik vond het echt heel mooi. Ben daarom erg benieuwd naar deze versie.. Maar de meningen over de hoofdrolspeelster zijn verdeeld.
Ik ga eens kijken of het nog lukt.

  [ # 69 ] 06 April 2018 01:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

__niX - 06 April 2018 10:10 AM

Dankje @LondonMark

Ik heb de NL versie gezien en ik vond het echt heel mooi. Ben daarom erg benieuwd naar deze versie.. Maar de meningen over de hoofdrolspeelster zijn verdeeld.
Ik ga eens kijken of het nog lukt.


Ik zou het doen! Zeker nu er leuke aanbiedingen zijn is het heel aantrekkelijk last minute (nog) eens te gaan.
En uiteraard blijft het een kwestie van smaak of een acteur je aanspreekt, maar Danny Mac als Joe Gillis en Adam Pearce als Max von Mayerling zijn naar mijn mening alleen al de moeite waard om naar Carre af te reizen. Succes! En als je gaat, laat hier even weten hoe je het vond!

  [ # 70 ] 06 April 2018 01:46 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

LondonMark - 06 April 2018 01:43 PM
__niX - 06 April 2018 10:10 AM

Dankje @LondonMark

Ik heb de NL versie gezien en ik vond het echt heel mooi. Ben daarom erg benieuwd naar deze versie.. Maar de meningen over de hoofdrolspeelster zijn verdeeld.
Ik ga eens kijken of het nog lukt.


Ik zou het doen! Zeker nu er leuke aanbiedingen zijn is het heel aantrekkelijk last minute (nog) eens te gaan.
En uiteraard blijft het een kwestie van smaak of een acteur je aanspreekt, maar Danny Mac als Joe Gillis en Adam Pearce als Max von Mayerling zijn naar mijn mening alleen al de moeite waard om naar Carre af te reizen. Succes! En als je gaat, laat hier even weten hoe je het vond!

Helemaal mee eens, Danny Mac heeft naar mijn mening echt zo’n ouderwetse stem die er helemaal bij past en Adam Pearce blaast je weg!

  [ # 71 ] 06 April 2018 03:16 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ik ga morgen, ben ontzettend benieuwd! De NL versie vond ik overal heel goed en benieuwd naar deze versie.

  [ # 72 ] 06 April 2018 10:53 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Alle informatie over de cast (helaas ontbrekend in de souvenirbrochure):

https://uktour.sunsetboulevardthemusical.com/cast

  [ # 73 ] 07 April 2018 10:01 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Gisteren genoten van Sunset Boulevard. Wat een strakke voorstelling. Een live orkest, een strak ensemble en wat een niveau!

Ria Jones, wat mij betreft niet de Norma, zoals Norma moet zijn. Ik miste de mimiek, daarnaast imponeerde haar zang niet. Te veel vibrato en lange noten werden niet altijd uitgezongen. Ze loste niet mijn hoge verwachtingen in. Wel een prima performance, waarvan ik kon genieten, maar ik miste het stukje extra.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 74 ] 07 April 2018 10:19 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Gisteravond genoten van een prachtige Sunset. Prachtig live orkest dat mij meerdere keren kippenvel bezorgde.
Ria was weergaloos als Norma, prachtige krachtige stem en mooi acteerwerk. De 2 heren waren fenomenaal, heerlijke stemmen.. Ik heb elke seconde genoten van de show en had graag nog een keer gegaan, helaas zit dat er niet in:(

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 75 ] 07 April 2018 11:24 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Elphie1984 - 07 April 2018 10:19 AM

Gisteravond genoten van een prachtige Sunset. Prachtig live orkest dat mij meerdere keren kippenvel bezorgde.
Ria was weergaloos als Norma, prachtige krachtige stem en mooi acteerwerk. De 2 heren waren fenomenaal, heerlijke stemmen.. Ik heb elke seconde genoten van de show en had graag nog een keer gegaan, helaas zit dat er niet in:(

Grappig hoe smaken kunnen verschillen. Ben ook gisteren geweest. Ik vond het orkest geweldig, maar dinsdag leek die harder te zijn qua volume. Ik vond Ria jones een flop in deze rol. Slecht zingen en qua acteren vond ik haar ook matig. Ik heb hem nu twee keer gezien en het viel mij enorm tegen en dat had vooral te maken met Ria jones. Zij is geen hoofdrol drager. Maar nogmaals smaken verschillen

‹ First  < 3 4 5 6 > 
5 of 6