9 of 10 | ‹ First  < 7 8 9 10 > 
Volgende Productie Circustheater
  [ # 121 ] 30 August 2018 09:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

RobinHanssen - 30 August 2018 04:20 PM

Jeetje… Dat zou betekenen dat Frozen dus eerder dan Aladdin komt? Achja het blijft disney… Ik hoop stiekem op Cinderella, of een revival van The Phantom of The Opera. Overigens wel opmerkelijk dat verhaal over stage duitsland. The Lion king en Aladdin lopen dat daar toch goed? En Marry Poppins is ook nog maar net begonnen… Vreemd!

Men koopt een licentie voor een bepaald tijdsbestek. Zodra die periode verloopt kan deze verlengd worden. In Duitsland, gaat nu het gerucht dus, dat geen enkele licentie verlengt gaat worden of een nieuwe wordt afgesloten. De stekker is uit Tarzan getrokken en men laat Mary Poppins, Lion King en Aladdin aflopen tot de licentie is verlopen.

Vanuit mijn bron heb ik begrepen dat het de bedoeling was Frozen in Het Neue Flora Hamburg na Aladdin te brengen maar dit nu dus niet meer het geval is.

  [ # 122 ] 31 August 2018 07:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Als je het mij persoonlijk vraagt zou ik graag weer eens een productie zien die de grandeur van het Circustheater terug brengt. De originele versie van ‘Rebecca’ bijvoorbeeld of die langverwachte revival van ‘The Phantom Of The Opera’. De laatste keer dat ik in het Circustheater was deed het me meer denken aan een speelparadijs dan een theater.

En als het dan toch Disney moet zijn graag ‘The Hunchback Of Notre Dame’.  En een musical als ‘Anastasia’ zou ik ook zeker verwelkomen.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 123 ] 31 August 2018 10:03 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2004-12-01

musicfever - 30 August 2018 09:23 PM
RobinHanssen - 30 August 2018 04:20 PM

Jeetje… Dat zou betekenen dat Frozen dus eerder dan Aladdin komt? Achja het blijft disney… Ik hoop stiekem op Cinderella, of een revival van The Phantom of The Opera. Overigens wel opmerkelijk dat verhaal over stage duitsland. The Lion king en Aladdin lopen dat daar toch goed? En Marry Poppins is ook nog maar net begonnen… Vreemd!

Men koopt een licentie voor een bepaald tijdsbestek. Zodra die periode verloopt kan deze verlengd worden. In Duitsland, gaat nu het gerucht dus, dat geen enkele licentie verlengt gaat worden of een nieuwe wordt afgesloten. De stekker is uit Tarzan getrokken en men laat Mary Poppins, Lion King en Aladdin aflopen tot de licentie is verlopen.

Vanuit mijn bron heb ik begrepen dat het de bedoeling was Frozen in Het Neue Flora Hamburg na Aladdin te brengen maar dit nu dus niet meer het geval is.

Misschien zijn de kansen nu gekeerd doordat Stage nu volledig in Amerikaanse handen is nu het verkocht is aan Advance.

  [ # 124 ] 31 August 2018 12:45 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-11-04

Maar wat willen ze dan in 2 lege theaters in Hamburg neerzetten dan? Ook bij SE Germany is Disney een grote bron aan draaiende shows daar inderdaad! Kan me niet voorstellen dat Disney wil dat The Lion King na ruim 17 jaar aan succes stopt in Hamburg door een verlopen licensie. Hoop gevestigd op de Amerikanen inderdaad!

  [ # 125 ] 31 August 2018 01:03 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2018-01-06

Jimmm - 31 August 2018 12:45 PM

Maar wat willen ze dan in 2 lege theaters in Hamburg neerzetten dan? Ook bij SE Germany is Disney een grote bron aan draaiende shows daar inderdaad! Kan me niet voorstellen dat Disney wil dat The Lion King na ruim 17 jaar aan succes stopt in Hamburg door een verlopen licensie. Hoop gevestigd op de Amerikanen inderdaad!

Inderdaad, met alle respect, maar ik vind het ook maar een vaag verhaal. De enige keer dat ik vernomen heb dat Disney Theatricals niet onder de indruk was van de kwaliteit was bij Tarzan, maar als het zo erg is, dan moet iemand mij toch eens vertellen waarom Marry Poppins dan is opgestart. En inderdaad, The Lion King weghalen in Hamburg is wel een heel dom idee. Wat gaan ze daar dan plaatsen? Een duitse versie van Hamilton ofzo? Echt sorry maar ik geloof van die geruchten echt geen sodemieter.

  [ # 126 ] 31 August 2018 06:53 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

RobinHanssen - 31 August 2018 01:03 PM
Jimmm - 31 August 2018 12:45 PM

Maar wat willen ze dan in 2 lege theaters in Hamburg neerzetten dan? Ook bij SE Germany is Disney een grote bron aan draaiende shows daar inderdaad! Kan me niet voorstellen dat Disney wil dat The Lion King na ruim 17 jaar aan succes stopt in Hamburg door een verlopen licensie. Hoop gevestigd op de Amerikanen inderdaad!

Inderdaad, met alle respect, maar ik vind het ook maar een vaag verhaal. De enige keer dat ik vernomen heb dat Disney Theatricals niet onder de indruk was van de kwaliteit was bij Tarzan, maar als het zo erg is, dan moet iemand mij toch eens vertellen waarom Marry Poppins dan is opgestart. En inderdaad, The Lion King weghalen in Hamburg is wel een heel dom idee. Wat gaan ze daar dan plaatsen? Een duitse versie van Hamilton ofzo? Echt sorry maar ik geloof van die geruchten echt geen sodemieter.

Mary Poppins speelt al in Duitsland sinds 2016 als ik het goed heb. Eerst Stuttgart en nu Hamburg, dus hier is niks nieuws aan. Lion King geen idee in hoe verre dat eigendom ban Stage is aangezien zij de eerste productie na Amerika in Europa waren. Maar goed, dit alles heeft niets met het Circustheater te maken! 😊

Ik zeg; lion king rekken tm zomer 2019; daarna Anastasia!

  [ # 127 ] 03 September 2018 08:35 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  698
Geregistreerd  2009-06-23

Zou Rocky geen kans maken om opvolger te worden?

  [ # 128 ] 08 September 2018 08:14 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-11-04

ANASTASIA VOLGT SIMBA OP. De opvolger van The Lion King NL in het Circustheater in Scheveningen is bekend, zo onthult Stage Entertainments ALBERT VERLINDE aan De Telegraaf: het is ANASTASIA, genomineerd voor twee Tony Awards. ANASTASIA is geschreven door Lynn Ahrens, Stephen Flaherty en Terrence McNally en is gebaseerd op de beroemde animatiefilm uit 1997. Anastasia is de dochter van tsaar Nicolaas van Rusland, die samen met haar familie na het uitbreken van de Russische revolutie in 1917 gevangen wordt gezet en door Sovjet-aanhangers vervolgens wordt vermoord. Maar een paar jaar later duikt in Berlijn ene Anna Anderson op die - mede aangewakkerd door twee oplichters - beweert dat zij tsarendochter Anastasia is. Is de mysterieuze Anna echt de enig overlevende van de bloedige executie of is zij simpelweg een ordinaire leugenares? ANASTASIA is in april 2017 op Broadway in première gegaan met o.a. CHRISTY ALTOMARE (MAMMA MIA) in de titelrol en RAMIN KARIMLOO (LOVE NEVER DIES) als Gleb Aganov. De casting voor de Nederlandse productie zal binnenkort van start gaan. De première wordt verwacht in de loop van volgend jaar.

  [ # 129 ] 08 September 2018 08:15 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2012-11-04

Misschien toch enige waarheid in die Disney-geruchten! Anastasia lijkt mooi maar eerlijk gezegd had ik erg op Aladdin verheugd!

  [ # 130 ] 08 September 2018 08:20 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Leuk dat deze show naar Nederland komt! Ik ken het verhaal eerlijk gezegt niet maar daar kan natuurlijk altijd verandering in komen 😊

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 131 ] 08 September 2018 10:15 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Jimmm - 08 September 2018 08:15 AM

Misschien toch enige waarheid in die Disney-geruchten! Anastasia lijkt mooi maar eerlijk gezegd had ik erg op Aladdin verheugd!

Anastasia is niet van Disney. Dat was de film niet en is de musical zeker niet 😉

  [ # 132 ] 08 September 2018 10:24 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Quin - 08 September 2018 10:15 AM
Jimmm - 08 September 2018 08:15 AM

Misschien toch enige waarheid in die Disney-geruchten! Anastasia lijkt mooi maar eerlijk gezegd had ik erg op Aladdin verheugd!

Anastasia is niet van Disney. Dat was de film niet en is de musical zeker niet 😉

Maar het gerucht was toch juist dat Disney na de overname van Stage Entertainment NIET meer met hen in zee wil gaan? En dan zou Anastasia in Scheveningen daar toch een bevestiging van kunnen zijn omdat Disney’s Aladdin niet komt? 😊

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 133 ] 08 September 2018 11:48 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  879
Geregistreerd  2009-01-18

Gaby* - 08 September 2018 10:24 AM
Quin - 08 September 2018 10:15 AM
Jimmm - 08 September 2018 08:15 AM

Misschien toch enige waarheid in die Disney-geruchten! Anastasia lijkt mooi maar eerlijk gezegd had ik erg op Aladdin verheugd!

Anastasia is niet van Disney. Dat was de film niet en is de musical zeker niet 😉

Maar het gerucht was toch juist dat Disney na de overname van Stage Entertainment NIET meer met hen in zee wil gaan? En dan zou Anastasia in Scheveningen daar toch een bevestiging van kunnen zijn omdat Disney’s Aladdin niet komt? 😊

Oh, die geruchten. Ik dacht het gerucht dat het Circustheater een Disney theater was.

  [ # 134 ] 08 September 2018 11:53 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

TheWickedLion - 08 September 2018 08:20 AM

Leuk dat deze show naar Nederland komt! Ik ken het verhaal eerlijk gezegt niet maar daar kan natuurlijk altijd verandering in komen 😊

Heb je Netflix? De animatiefilm hiervan staat daar sinds kort op 😉

  [ # 135 ] 08 September 2018 12:11 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

IngeG - 08 September 2018 11:53 AM
TheWickedLion - 08 September 2018 08:20 AM

Leuk dat deze show naar Nederland komt! Ik ken het verhaal eerlijk gezegt niet maar daar kan natuurlijk altijd verandering in komen 😊

Heb je Netflix? De animatiefilm hiervan staat daar sinds kort op 😉

Oh echt! Ik ga hem dan zeker even kijken! Bedankt

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

‹ First  < 7 8 9 10 > 
9 of 10