Amanda big - 24 August 2018 10:45 PM
Ik snap niet wat het een met het andere te maken heeft. Ik denk dat stage met een originele musical moet komen, kijk naar het succes van soldaat van oranje. Blijkbaar is dat Sl jaren succesvol en moet Albert Verlinde toch snappen dat hij met zoiets moet komen. Een originele musical. Wat natuurlijk in Londen en nee york ook werkt. Bedenk eens een goede originele productie. Ik snap dat dit elk producent zijn droom is, maar om nou continu dezelfde producties of producties die er op lijken in het circus theater te zetten. Kom Albert probeer te dromen
Om Albert een klein beetje te verdedigen wil ik toch wijzen op het feit dat juist Albert Verlinde (in de tijd van zijn eigen productiebedrijf) veel nieuwe, eigen producties heeft gebracht. Dit waren dan weliswaar kleinere producties; de biografische musicals. Maar ook een productie als Hamelen.
Albert is ook met handen en voeten gebonden aan de eigenaar van Stage.
Ook Stage/ Joop heeft veel eigen producties gemaakt (ik noem: Hij Gelooft in Mij, Petticoat, Droomvlucht, Cyrano, Rex, Joe, Moeder ik wil bij de Revue, Ciske de Rat, 3 Musketiers, De Tweeling en Joop heeft ook Sister Act mede-ontwikkeld). Het grote -internationale- succes is met deze shows niet echt gekomen. Wellicht Dat Tina de musical dat succes nog wordt.
Albert was ooit ook nog bezig met een musical over Vincent van Gogh. Nooit meer iets van gehoord.
Maar ik begrijp je punt wel hoor. Het zijn moeilijke tijden.