8 of 10 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 > 
Volgende Productie Circustheater
  [ # 106 ] 24 August 2018 10:06 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Zo lang Soldaat van Oranje speelt verwacht ik niet dat er een serieuze productie in het Circustheater komt.  Puur volwassen publiek zal toch voor die productie kiezen.

  [ # 107 ] 24 August 2018 10:45 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik snap niet wat het een met het andere te maken heeft. Ik denk dat stage met een originele musical moet komen, kijk naar het succes van soldaat van oranje. Blijkbaar is dat Sl jaren succesvol en moet Albert Verlinde toch snappen dat hij met zoiets moet komen. Een originele musical. Wat natuurlijk in Londen en nee york ook werkt. Bedenk eens een goede originele productie. Ik snap dat dit elk producent zijn droom is, maar om nou continu dezelfde producties of producties die er op lijken in het circus theater te zetten. Kom Albert probeer te dromen

  [ # 108 ] 24 August 2018 11:15 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  344
Geregistreerd  2004-01-17

Amanda big - 24 August 2018 10:45 PM

Ik snap niet wat het een met het andere te maken heeft. Ik denk dat stage met een originele musical moet komen, kijk naar het succes van soldaat van oranje. Blijkbaar is dat Sl jaren succesvol en moet Albert Verlinde toch snappen dat hij met zoiets moet komen. Een originele musical. Wat natuurlijk in Londen en nee york ook werkt. Bedenk eens een goede originele productie. Ik snap dat dit elk producent zijn droom is, maar om nou continu dezelfde producties of producties die er op lijken in het circus theater te zetten. Kom Albert probeer te dromen

Om Albert een klein beetje te verdedigen wil ik toch wijzen op het feit dat juist Albert Verlinde (in de tijd van zijn eigen productiebedrijf) veel nieuwe, eigen producties heeft gebracht. Dit waren dan weliswaar kleinere producties; de biografische musicals. Maar ook een productie als Hamelen.

Albert is ook met handen en voeten gebonden aan de eigenaar van Stage.

Ook Stage/ Joop heeft veel eigen producties gemaakt (ik noem: Hij Gelooft in Mij, Petticoat, Droomvlucht, Cyrano, Rex, Joe, Moeder ik wil bij de Revue, Ciske de Rat, 3 Musketiers, De Tweeling en Joop heeft ook Sister Act mede-ontwikkeld). Het grote -internationale- succes is met deze shows niet echt gekomen. Wellicht Dat Tina de musical dat succes nog wordt.

Albert was ooit ook nog bezig met een musical over Vincent van Gogh. Nooit meer iets van gehoord.

Maar ik begrijp je punt wel hoor.  Het zijn moeilijke tijden.

[ Gewijzigd: 25 August 2018 12:22 PM by jemar ]
  [ # 109 ] 25 August 2018 06:22 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Amanda big - 24 August 2018 10:45 PM

Ik snap niet wat het een met het andere te maken heeft.


Het lijkt me toch duidelijk. Een theaterbedrijf dat winst wil maken zal toch publiek in de zaal willen. Dan kun je beter iets maken dat afwijkt van ‘de grote kampioen’, dan proberen deze op hetzelfde terrein te verslaan.. Precies wat ze hebben gedaan met een bonte familievoorstelling als The Lion King die zich al heeft bewezen, in plaats van onbekend serieus drama.

  [ # 110 ] 29 August 2018 11:48 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  10
Geregistreerd  2018-08-16

Jimmm - 05 March 2018 11:10 AM

In The Lion King - topic wordt er al een hoop gespeculeerd en heel veel mensen vragen het zich af.

De meest voorkomende geruchten zijn:

- Tarzan (met het “nieuwe” Oberhausen decor)
- Aladdin (Alhoewel deze nog met veel succes in Hamburg staat en er ook gespeculeerd wordt dat deze decorset via Stuttgart naar de UK Tour gaat)
- The Phantom of the Opera (Versie die ook in Oberhausen stond)


Wie weet er meer?

AFAS Circustheater is een Disney Theater met open eind producties, dus met gemak kan misschien Lion King nog wel een jaar erbij halen? Tegen die tijd zal er een nieuwe Disney productie moeten komen.

  [ # 111 ] 29 August 2018 11:51 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Eigenlijk is dat wel waar op dit moment op wordt ingezet: The Lion King nog een jaar rekken en dan wellicht Frozen.

  [ # 112 ] 29 August 2018 12:23 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Khany-Milang-Lover - 29 August 2018 11:48 AM

AFAS Circustheater is een Disney Theater met open eind producties, dus met gemak kan misschien Lion King nog wel een jaar erbij halen? Tegen die tijd zal er een nieuwe Disney productie moeten komen.

Even checken wat je bedoelt: is het echt officieel een Disney theater ? Dus in de zin dat die het gekocht hebben en beslissen wat er speelt ? Of “noemen"wij het een Disney theater omdat er vrijwel altijd Disney producties spelen de laatste jaren ?

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 113 ] 29 August 2018 02:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik weet het niet zeker, maar ik denk zelf dat het zo is omdat wij het zo noemen gezien het grote aantal Disney-producties. Wicked, Ciske, Elisabeth, Les Mis en Phantom waren in ieder geval geen Disney producties als ik het goed heb. En Billy ook niet toch?

  [ # 114 ] 29 August 2018 02:48 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Circus theater is zeker geen Disney Theater.
Ze bestempelen het wel als het familietheater. En Utrecht meer voor de swing-musicals.

  [ # 115 ] 29 August 2018 03:51 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ik vond deze quote in een Metro-artikel uit 2016:

Verlinde ziet graag meer Disneyfilms in het theater verschijnen. Maar niet per se oude: „Ik denk dat grote nieuwe Disneytitels zoals Frozen het goed zouden doen in Scheveningen.” Maar voordat het zover is, gaat Verlinde aan de slag met The Lion King. „We gaan ons nu bezighouden met The Lion King. En zodra dat een succes is, moeten die andere titels op termijn ook hierheen komen”, sluit Verlinde met een lach af.

‘t Sluit aan bij wat munckin eerder schreef, maar wie weet wat er in de tussentijd veranderd is of wordt. Matilda is ook een familiemusical (en al eens door Verlinde aangehaald/in de Stage-enquàªte verschenen), is dat wat voor het Circustheater?

[ Gewijzigd: 29 August 2018 03:53 PM by Laush ]
  [ # 116 ] 29 August 2018 04:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ok helder het is dus meer “een trend” . Ik dacht nog wellicht heeft Disney dat ooit een keer daadwerkelijk in een deal bedongen: in ruil voor goedkope rechten, de komende jaren alleen maar Disneyproducties in het theater. Maar dat is dus niet zo. Gelukkig, mag ik er wel aan toevoegen, dat laat in ieder geval de deur op een kier staan naar andere producties dan die van Disney.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 117 ] 29 August 2018 07:42 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Ik geef mijn bronnen niet weg, maar het enige wat ik over dit onderwerp heb gehoord is dat Stage op dit moment bezig zou zijn met Frozen. Ergens bezig mee zijn, klinkt natuurlijk wel wat abstract. We zullen het gaan zien!

  [ # 118 ] 29 August 2018 08:34 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

munckin - 29 August 2018 07:42 PM

Ik geef mijn bronnen niet weg, maar het enige wat ik over dit onderwerp heb gehoord is dat Stage op dit moment bezig zou zijn met Frozen. Ergens bezig mee zijn, klinkt natuurlijk wel wat abstract. We zullen het gaan zien!

Ik ben benieuwd! Weet namelijk via via dat Stage Duitsland de rechten van Frozen niet heeft gekregen en deze door een andere producent zijn opgekocht! De rumour voor Duitsland is überhaupt dat er komende tijd geen Disney shows zullen komen aangezien Disney en stage DE met elkaar overhoop hebben gelegen..

  [ # 119 ] 29 August 2018 08:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Oeh, dat klinkt interessant. De reden die ik van mijn bron heb gehoord, is dat Aladdin voorlopig ook nog glorie maakt in Duitsland. Kwam bij mij een beetje over als in; Duitsland niet, dan maar Scheveningen.

  [ # 120 ] 30 August 2018 04:20 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2018-01-06

Jeetje… Dat zou betekenen dat Frozen dus eerder dan Aladdin komt? Achja het blijft disney… Ik hoop stiekem op Cinderella, of een revival van The Phantom of The Opera. Overigens wel opmerkelijk dat verhaal over stage duitsland. The Lion king en Aladdin lopen dat daar toch goed? En Marry Poppins is ook nog maar net begonnen… Vreemd!

‹ First  < 6 7 8 9 10 > 
8 of 10