5 of 10 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Volgende Productie Circustheater
  [ # 61 ] 27 March 2018 10:51 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2014-02-08

Ik zou Les Misérables wel willen zien of inderdaad een ‘nieuwe’ productie.
Tarzan lijkt me geen goed idee.

  [ # 62 ] 30 March 2018 04:44 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Ik zou het eigenlijk wel tof vinden als Sunset Boulevard in het Circustheater zou komen. En dan qua cast zat ik een beetje te denken aan Henk Poort als Max, Vera Mann als Norma, Julia Herfst als Betty en René van Kooten als Joe Gillis. Maar denk dat Sunset niet genoeg bezoekers gaat trekken, dus die zullen ze niet naar het CT halen!

  [ # 63 ] 30 March 2018 04:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

Anne-Saar - 30 March 2018 04:44 PM

Ik zou het eigenlijk wel tof vinden als Sunset Boulevard in het Circustheater zou komen. En dan qua cast zat ik een beetje te denken aan Henk Poort als Max, Vera Mann als Norma, Julia Herfst als Betty en René van Kooten als Joe Gillis. Maar denk dat Sunset niet genoeg bezoekers gaat trekken, dus die zullen ze niet naar het CT halen!

Ik denk ook dat Henk Poort een heel goede Max zou kunnen zijn, en van mij zou, net als 10 jaar geleden, Pia Douwes wel weer gecast mogen worden als Norma, en Rene van Kooten als Joe denk ik ook.
Geweldig, ik zou ook graag komen kijken als die in het Circustheater zou komen.  😊

  [ # 64 ] 30 March 2018 05:10 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Anne-Saar - 30 March 2018 04:44 PM

Ik zou het eigenlijk wel tof vinden als Sunset Boulevard in het Circustheater zou komen. En dan qua cast zat ik een beetje te denken aan Henk Poort als Max, Vera Mann als Norma, Julia Herfst als Betty en René van Kooten als Joe Gillis. Maar denk dat Sunset niet genoeg bezoekers gaat trekken, dus die zullen ze niet naar het CT halen!

Oh wow, dat zou ik helemaal zien zitten! Maar denk inderdaad ook dat Sunset Boulevard niet voldoende publiek zal trekken. Jammer, want zou zeker gaan!

  [ # 65 ] 30 March 2018 07:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2011-10-02

Sunset zet je niet in het Circustheater, is een ideale tourproductie.
Daarbij trekt Sunset nu al niet geweldig in Amsterdam. Laat staan als je het meerdere maanden wilt laten spelen in Scheveningen.

  [ # 66 ] 31 March 2018 12:11 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Ga vooral kijken in Carré als je Sunset wilt zien. Zo’n cast als daar nu staat krijgen we in Nederland nooit voor elkaar….helaas…

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 67 ] 31 March 2018 01:31 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ik ga dinsdag en vrijdag

  [ # 68 ] 31 March 2018 04:31 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Toch blijf ik hopen op een productie die nieuw is voor Nederland, en geen Disney. Dus graag Rebecca I💗 it en dan zou ik het leuk vinden als Pia Mrs Danvers gaat spelen. Dat is weer eens een andere rol dan Elisabeth waar we haar nu steeds in zien de laatste 2 jaar. Der besuch der alten dame heeft ook prachtige muziek. Of Victor Victoria. Maar als Albert graag revivals wil doen dan graag Sunset Boulevard of The Phantom

  [ # 69 ] 31 March 2018 04:46 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Reindert - 31 March 2018 04:31 PM

Maar als Albert graag revivals wil doen dan graag Sunset Boulevard of The Phantom

Waarom ineens Sunset Boulevard.. Het is destijds een enorme flop geweest en ook in Carré zijn er nog genoeg kaarten.

Het is trouwens niet Albert die graag revivals wilt. SE is voor 60% in handen van CVC (investeringsmaatschappij) en die willen geld verdienen.
Dus onder dit beleid worden vooral eerder bewezen successen uit de kast gehaald of nieuwe producties met een grote kans op succes (zoals Annie M.G.) gemaakt.

  [ # 70 ] 31 March 2018 07:12 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Sorry hoor maar het was geen enorme flop

  [ # 71 ] 02 April 2018 06:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  501
Geregistreerd  2012-08-18

Ik heb Anastasia op Broadway gezien, en met de nieuw aangekondigde productie hiervan in Spanje door SE, hoop ik stiekem dat deze zo snel mogelijk naar NL komt!

   Handtekening   

30/11/2019: Anastasia

  [ # 72 ] 22 August 2018 06:55 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2018-08-16

Even schopje:

gezien de de lichtelijk uit de hand gelopen discussie in het Lion King topic, maar weer even hier verder.
Goed even de reële opties op een rijtje.

1. Tarzan. Hoe erg ik het ook vind, ik verwacht over een paar weken een audite oproep hier voor. Lets face it: Stage Entertainment gaat echt niet even een hele nieuwe kopie van Aladdin of Frozen of Anastastia maken.

2. The Huncback of Notre dame: wel wéér Disney, maar wel een toch iet wat donkerder verhaal. Decor kan zo vanuit duitsland naar nederland.

3. Tja ik ga hier geen titel bij zetten. Tot 2020 zou ik het niet weten eerlijk gezegd. Het moet en zal onder Alberts verlinde bedrijf Disney daar zijn dus ja..

  [ # 73 ] 22 August 2018 08:23 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik kan me Tarzan bijna niet voorstellen. Ja het is “goedkoop"omdat men de rechten al heeft en er waarschijnlijk wel weer een decor ergens uit Duitsland kan overkomen, maar waarom zou je iets terugbrengen wat de 1e run al niet bijzonder succesvol was ? Maar goed, misschien calculeert men allang in dat men doordeweeks met half volle zalen zit en het alleen op een zondagmiddag en zaterdag behoorlijk vol zit. als dat zo is, dan zou het kunnen. Maar volle zalen gaat die show niet trekken en zeker niet maandenlang.

Ik zou willen dat ze eens voor shows met een “strictly limited run” zouden gaan. Een revival met topcast en groot orkest van een Les Mis bijvoorbeeld, maar dan 3 maanden en dat is het. Een top Engelse of Amerikaanse tourproductie voor 1 maand en klaar. Een nieuwe versie van iets als Ciske, maar voor het zomerseizoen en daarna weer wisselen. Naar mijn mening zouden ze moeten investeren om weer de hype te creeeren die het ooit was om naar het CT te gaan. Dus enorme kwaliteit neerzetten, korte runs en afwisselend aanbod. Dan wordt het weer “bijzonder” om naar het CT te gaan, i.p.v. wat het nu geworden is dat je weet dat je op zaterdagmiddag nog wel via 1 of andere kortingsactie een kaartje voor de avondvoorstelling kunt krijgen ... en dan nog in een 3 kwart gevulde zaal zit.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 74 ] 22 August 2018 09:04 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

“Limited runs” of een internationale tour klinkt aanlokkelijk. Ik zou zelf ook wel grote aansprekende producties willen zien, zoals recent met Pippin of Priscilla, Queen of the Desert. Hoewel je Cats best een grote aansprekende productie mag noemen (voor het grote publiek in ieder geval), lijkt ook dat niet bijster succesvol. De aanbiedingen vliegen je al om de oren.

De recente ervaringen in het CT (bijvoorbeeld de enorme flop Billy Elliot) zullen de boekhouders bij Stage alleen nog maar meer uitnodigen tot risicomijdend gedrag. Dat zag je al met Was Getekend; een groot succes in de tour, dus er moet meteen een onzekere productie (Lazarus) on hold worden gezet om het uit te melken. Tarzan zullen ze mogelijk niet aandurven, omdat dat de eerste keer al niet best liep en zonder een publiekstrekker als Chantal al helemaal geen kans heeft.

De meeste kans geef ik (buiten het reeds genoemde Hunchback) daarom aan een herneming van The Phantom. Groot succes de eerste keer, naarmate het langer geleden is, gaan mensen het in hun herinnering nog beter vinden en voor een kortere speelperiode kunnen ze wellicht Celinde nog wel paaien.

  [ # 75 ] 22 August 2018 09:04 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

Ik zou ZO graag The Phantom willen… Maar zie dat niet gebeuren 😛 Hunchback klinkt goed (weet weinig van deze productie), maar is wel een minder bekende Disney titel dus wat dat betreft is het makkelijker scoren met Tarzan misschien. En Tarzan was toch juist een groot succes in NL? (Lees ik op Wiki, geen idee of die info klopt: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tarzan_(musical))

Wat dat betreft lijkt me Frozen, gezien de hele hype, nog de slimste keuze. Volgens mij is dat een instant succes als je die hier brengt.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 10