2 of 12 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Evita 2018/2019
  [ # 16 ] 17 March 2018 11:19 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2010-10-15

Jeroen - 17 March 2018 09:20 PM
stefan050 - 17 March 2018 07:16 PM

Hahahaha, begin je nou weer tegen mij. Hou even op en val niet andere mensen lastig met onze ruzie die wij hebben

Ik heb al eerder aangegeven dat we het hier over inhoud hebben. Stoppen dus met dat provoceren en op de persoon spelen..

En wat ik jou ook persoonlijk heb laten weten dat doet ze ook op mij en op paar andere mensen van het forum. Ik vind het dan ook vrij bijzonder dat je alleen mij hier op aanspreekt. Je zou bijna denken dat dit vriendjespolitiek is. Heel erg jammer dit. Zo krijgt iemand die andere mensen pest op dit forum wel een heel mooi podium.

   Handtekening   

Madonna als Norma Desmond. Ik hoop het zo

  [ # 17 ] 18 March 2018 12:02 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

DeGraaf gaat morgen live op Facebook ik denk dat dit de aankondiging is je ziet ook twee mensen dicht bij elkaar in het zwart

Als Brigitte Evita is met een Alternate bijv Wieneke
Marijn zie ik wel als Che en als het klopt van René v Kooten
Dan is die Peron.
Yoran Martijn of Merijn Oerlemans Magaldi en Esmee de Minares
Hoop op een sterk ensemble. Hoop dat Anne Stalman weer meedoet !
Ben wel bang dat DeGraaf zonder orkest werkt

  [ # 18 ] 18 March 2018 01:51 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Jeroen - 17 March 2018 09:20 PM
stefan050 - 17 March 2018 07:16 PM

Hahahaha, begin je nou weer tegen mij. Hou even op en val niet andere mensen lastig met onze ruzie die wij hebben

Ik heb al eerder aangegeven dat we het hier over inhoud hebben. Stoppen dus met dat provoceren en op de persoon spelen..

Probeer jij nu maar eens minder incapabel als moderator te zijn, en hou ook inderdaad maar eens op met die vriendjespolitiek van je. Jij en dat hele team van moderators laten van iedereen en alles onwaarheden op het forum toe. En alleen omdat Stefan en ik boel wel eens wat steviger benaderen worden wij op de vingers getikt? Hou toch op zeg. Het feit dat alleen Ik of Stefan een moderator meldingen in een topic krijgen toont de incapabiliteit van jou als moderator aan. Inclusief het hele team. Drie werf bah! En ja ook voor jou “Elphie1984”. Met die toon van je. Steek het je maar waar de zon niet schijnt maar ik hou niet meer de mond voor jou meer dicht. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

[ Gewijzigd: 18 March 2018 01:58 PM by Robin1994 ]
  [ # 19 ] 18 March 2018 01:55 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  113
Geregistreerd  2016-06-10

Dan even over Evita, wie het ook gaat spelen, het word met Dommelgraaf en Cornelissen toch vast een slap aftreksel van het origineel zonder orkest. Dus ik laat het links liggen. Zeker gezien die lachwekkend slechte versie van A Chorus Line. Jeetje, dacht dat stage entertainment er niks van bakte, maar dat? In de pauze ben ik vertrokken. Meest beroerde avond in een theater ever.

  [ # 20 ] 18 March 2018 02:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

sky14 - 18 March 2018 12:02 PM

Marijn zie ik wel als Che en als het klopt van René v Kooten. Dan is die Peron.

(Disclaimer: ik ken Evita nauwelijks) Qua type kan ik beide acteurs in beide rollen zien, maar weet iemand wat qua stem de beste match zou zijn?

  [ # 21 ] 18 March 2018 03:04 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Schijnt dat ALW live orkesten eist bij zijn musicals. Dus dat Evita met orkest moet zijn!

  [ # 22 ] 18 March 2018 03:18 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Ik begrijp heel goed dat je als producent voor iedere voorstelling die je op de planken brengt een bepaald budget hebt. Daar moet je het maar mee doen. Ik ben van mening, dat Evita geen groots decor nodig heeft. Niet dat My Fair Lady nu zo groots qua opzet is, maar ik denk echt dat er door te bezuinigen op andere zaken er wel een orkest mogelijk kan zijn.  Evita mag best ‘rauw’ zijn. We zullen zien.
Is de speelperiode al bekend?

  [ # 23 ] 18 March 2018 06:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  642
Geregistreerd  2005-05-23

munckin - 18 March 2018 03:18 PM

Ik begrijp heel goed dat je als producent voor iedere voorstelling die je op de planken brengt een bepaald budget hebt. Daar moet je het maar mee doen. Ik ben van mening, dat Evita geen groots decor nodig heeft. Niet dat My Fair Lady nu zo groots qua opzet is, maar ik denk echt dat er door te bezuinigen op andere zaken er wel een orkest mogelijk kan zijn.  Evita mag best ‘rauw’ zijn. We zullen zien.
Is de speelperiode al bekend?

Misschien zou het op deze versie kunnen gaan lijken?:
https://www.youtube.com/watch?v=http://www.youtube.com/watch?v=NuPbe-3686M
Deze was ook met niet veel decor, maar is toch zeker niet slecht vind ik. 😊

[ Gewijzigd: 18 March 2018 06:15 PM by ErikB. ]
  [ # 24 ] 19 March 2018 11:32 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Evita heeft nooit veel decor nodig gehad. De eerste productie in Londen en op Broadway had de befaamde “black box” van Hal Prince. Een verhoging die dienst doet als Casa Rosada en als andere locaties en verder vooral heel veel banners en projecties. Een live orkest is inderdaad een verplichting bij alle shows van Really Useful.

  [ # 25 ] 19 March 2018 01:43 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Rolverdeling bekend!

Eva Péron: Brigitte Heitzer
Che: René van Kooten
Juan Péron: Marijn Brouwers
Mistress: Esméé Dekker (tevens alternate Evita)
Magaldi: Yoran de Bont

Ensemble:
Martijn van Voskuijlen, Yannick Plugers, Leo-Alexander Hewitt, Michael Konings, David van den Tempel, Willemijn Maandag, Sarah Cremers, Mireille Bolier, Arjen Kimenai, Guido Idzenga, Veronique Post, Mickey Vermeer en Willemijn van Holt

  [ # 26 ] 19 March 2018 01:43 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-03-10

Ziet best weer leuke mensen die deze show, dus benieuwd 😉!

  [ # 27 ] 19 March 2018 01:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Eindelijk mag ik deze show gaan zien! (de andere 2 keren heb ik gemist)
En wat fijn dat ik dan (misschien) weer de vrouw mag zien die gewonnen heeft toen ik aan de buis zat!

  [ # 28 ] 19 March 2018 02:03 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Ik vind het een hele fijne casting en tevens vind ik het goed dat er een live orkest bij betrokken is. Ben vooral heel benieuwd hoe Brigitte het dit keer gaat doen. Ik vind haar echt een moordvrouw en ben er van overtuigd dat ze deze voorstelling wederom gaat rocken.

  [ # 29 ] 19 March 2018 02:16 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  418
Geregistreerd  2011-01-08

Ik vind het eigenlijk wel een leuke cast, en ik heb de eerste keer Brigitte niet gezien. Dus wie weet ga ik het er op wagen!

  [ # 30 ] 19 March 2018 03:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23


Foto: Roy Beusker


Zwart vind ik geloof ik niet echt de beste haarkleur voor René, maar de poster an sich vind ik er goed uitzien. Ik had het -gezien de situering in Argentinië- wel mooi gevonden als de cast wat multicultureler was, maar ik heb ook niet (meer) de illusie dat hier ooit zo gecast zal gaan worden als op Broadway. Vind het wel te prijzen dat De Graaf & Cornelissen gewoon met een grote productie + orkest gaat touren.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 12