2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Uitmarkt 2018
  [ # 16 ] 09 August 2018 02:48 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  886
Geregistreerd  2012-07-24

Ik heb an sich geen moeite met SvO op de Uitmarkt, maar dan graag wel zuiver en niet altijd maar hetzelfde nummer.
En dat lijkt de afgelopen jaren toch steeds een probleem te zijn…....

   Handtekening   

En ook al vlieg ik solo, ik vlieg tenminste vrij!

  [ # 17 ] 16 August 2018 09:13 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Meet en greet met Engelse CATS
Musical CATS op Amsterdamse Uitmarkt

Speciaal voor de Amsterdamse Uitmarkt, op 25 en 26 augustus, komen twee Engelse acteurs uit de internationale musical CATS over uit Londen om acte de présence te geven.
Van 12 to 18 uur op beide dagen kan het publiek met de katten op de foto.
Daarnaast is er in stand 90 een unieke foto-expositie met nooit eerder vertoonde beelden van de katten achter de schermen.
De internationale musical Cats zal slechts zeven weken in Nederland te zien zijn.
Rai Theater Amsterdam — 20 december 2018 t/m 13 januari 2019
Nieuwe Luxor Theater Rotterdam — 15 t/m 27 januari 2019
Martini Plaza Groningen — 9 t/m 14 april 2019
Chassé Theater Breda — 17 t/m 22 april 2019
Voor meer info: http://www.catsdemusical.nl

  [ # 18 ] 16 August 2018 09:17 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De Musical Sing-a-Long is al jarenlang een van de hoogtepunten van de Uitmarkt. Vele musicalfans kijken er lange tijd naar uit en tientallen staan voor dag en dauw bij het hoofdpodium om zeker te zijn van een plekje vooraan. Uitagenda 1eRang.nl heeft voor musicalfans deze week een exclusieve winactie omtrent de Musical Sing—a-Long.


Exclusief bij uitagenda 1eRang.nl maken musicalfans kans op het winnen van twee backstagekaarten voor de Musical Sing-a-Long, de traditionele afsluiter van de Uitmarkt in Amsterdam. De winnaars lopen achter de schermen rond tussen alle musicalsterren, uit o.a. Mamma Mia!, Evita, Charlie de Musical en All Stars. Ook presentatoren Frits Sissing en Romy Monteiro zijn backstage te vinden.

De twee winnaars mogen beiden iemand meenemen en worden ‘s middags tijdens de repetities met een drankje ontvangen achter het hoofdpodium. Vervolgens is er tijd om rond te lopen en eventueel foto’s te maken met de artiesten. ‘s Avonds bekijken ze de Musical Sing-a-Long vanaf een plek vlak voor het podium.

Deelname
Onder de deelnemers worden 2x 2 backstagekaarten verloot. Meedoen kan op http://www.1eRang.nl/Acties. De winactie loopt t/m zondag 19 augustus.

Over de Musical Sing-a-Long
De Musical Sing-a-Long is het grootste meezingfestijn waarmee je het nieuwe culturele seizoen maar kunt aftrappen. Alle grote musicalsterren zijn op zondagavond 26 augustus te zien en te horen op het hoofdpodium van de Uitmarkt én live op NPO 1. Het evenement begint om 21:15 uur en duurt tot 22:25 uur. De repetities, waarbij de winnaars welkom zijn, vinden plaats vanaf 15:00 uur.

  [ # 19 ] 16 August 2018 04:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

Uit betrouwbare bron weet ik, dat Soldaat van Oranje toch echt gewoon te zien zal zijn tijdens de Sing a-long.
Eén groot voordeel; ze zingen deels iets anders dan vorige jaren… 😉

  [ # 20 ] 16 August 2018 05:34 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  40
Geregistreerd  2018-08-16

Oh geweldig…. Dat worden weer even zappen tussendoor.

  [ # 21 ] 20 August 2018 05:19 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

Een medley, nou ik ben heel benieuwd.

Iemand enig idee welk deel van de cast er komt?

  [ # 22 ] 21 August 2018 06:13 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

SvO kennende komen ze weer met de voltallige cast die dan netjes op een rijtje staan. En daar zit voor een deel het probleem van hun optreden. Er zijn maar weinig liedjes geschikt om buiten de voorstelling om te brengen, zeker als je al 8 jaar lang vast blijft houden aan het concept van een lied met de volledige cast. Daarbij is “Als wij niets doen” de laatste 2 jaar op TV te zien geweest tijdens 4/5 mei waardoor dat afvalt voor de Uitmarkt. Blijft het eeuwige “Morgen is vandaag” over.

Ik kan me een optreden herinneren tijdens een Musical Awards Gala waarin werd gekozen voor een optreden van slechts 4 personen met “Mijn weg naar jou”. Misschien moeten ze eens aan dat soort varianten gaan denken voor de Uitmarkt.

  [ # 23 ] 23 August 2018 11:49 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Er zijn a.s. zondag ook optredens van The Color Purple, Expeditie Eiland en Soof. Ik keek net ook even naar het overzicht van de stands, maar volgens mij heeft Stage Entertainment er dit jaar geen. MORE Theaterproducties (voormalig KemnaSenf) en OpusOne staan er iig wel.

  [ # 24 ] 23 August 2018 12:15 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Really? Stage geen stand op de Uitmarkt?

  [ # 25 ] 23 August 2018 08:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Volgens mij ontbreken er nummers, op dit moment is bijvoorbeeld SvO ook niet in het lijstje te vinden terwijl die er toch echt staan.

  [ # 26 ] 24 August 2018 07:34 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2012-03-17

De cast van Soldaat zal ‘Niets Houdt Mij Nog Tegen’ zingen, om vervolgens over te gaan in ‘Morgen is Vandaag’.

  [ # 27 ] 24 August 2018 04:13 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Ikduz - 23 August 2018 08:40 PM

Volgens mij ontbreken er nummers, op dit moment is bijvoorbeeld SvO ook niet in het lijstje te vinden terwijl die er toch echt staan.

Die staat er inderdaad inmiddels tussen, dus wellicht komt SE er ook nog bij te staan.

Overigens gaat Romy Monteiro -zoals al voorspeld hier- een voorproefje geven van haar theaterconcert. Waarom ze daar “Colors of the Wind” voor hebben gekozen is snap ik niet echt, maar soit. In dat licht vind ik het wel jammer dat er niks komt van Best of Broadway, dat start niet eens zoveel later als Romy’s theatertournee.

  [ # 28 ] 24 August 2018 07:28 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Soldaat van Oranje - De Musical op Amsterdamse Uitmarkt

Soldaat van Oranje — De Musical is op zaterdag 25 en zondag 26 augustus voor de negende keer op rij vertegenwoordigd op de Amsterdamse Uitmarkt. Tijdens de Uitmarkt kan het publiek de informatiestand bezoeken, is er een meet & greet met de acteurs en treedt de cast zondagavond op tijdens de Musical Sing-a-Long. De Soldaat van Oranje — De Musical stand is te vinden op het Marineterrein (naast Pension Homeland): standnummer 86.

Uitmarktaanbod
Voor bezoekers van de Amsterdamse Uitmarkt is er een aantrekkelijk Uitmarktaanbod samengesteld.
Het 8 jaar jubileumaanbod bijvoorbeeld. Bezoekers die kaarten in de Soldaat van Oranje - De Musical stand bestellen, ontvangen een shoppertas, een programmaboek en, op de dag van de voorstelling, een drankje naar keuze en betalen geen servicekosten.*
Bovendien worden er, exclusief op de Uitmarkt, extra data voor het generatie- en gezinsaanbod aangeboden.*
Kunt u niet op de Uitmarkt aanwezig zijn, kijk dan naar de online mogelijkheden op soldaatvanoranje.nl/uitmarkt
*Klik hier voor informatie en voorwaarden

Motorfoto - shoppertas cadeau - kans op kaarten
Het publiek kan dit weekend in de stand een eigen motorfoto maken op een originele motor uit de voorstelling! Dat kan met de aanwezige Sharingbox waarmee de foto direct op het eigen facebook of instagram gedeeld kan worden met #svo2500ste. Door deze hashtag te plaatsen en in twee zinnen te omschrijven wat je van de voorstelling vindt, maak je kans op exclusieve kaarten voor de 2500ste voorstelling op donderdag 27 september.

Mensen die zich inschrijven voor het vriendenprogramma ontvangen de originele Soldaat van Oranje - De Musical shoppertas! Bovendien maken zij kans op kaarten. Deze kunnen in de tas zitten die je na inschrijving ontvangt!

Meet & Friet
Zondagmiddag 26 augustus tussen 14.30 - 15.00 uur is een groot deel van onze cast aanwezig in de stand! Met onze acteurs die de rol van Erik Hazelhoff Roelfzema spelen, kan het publiek op de foto op de motor uit de voorstelling. Tijdens de meet & greet delen we de bekende mijlpalen-mokken met friet uit. Wees er op tijd bij, want op = op. Kijk voor actuele informatie op: soldaatvanoranje.nl/uitmarkt

Optreden tijdens de Musical Sing-a-Long
De Uitmarkt wordt ook dit jaar afgesloten met de Musical Sing-a-Long. De cast van Soldaat van Oranje — De Musical zingt onder begeleiding van The New Symphonics een nieuwe medley van nummers uit de voorstelling. De Musical Sing-a-Long wordt zondag 26 augustus vanaf 21.15uur live uitgezonden bij de AVROTROS op NPO 1. Meer informatie uitmarkt.nl en soldaatvanoranje.nl

Fotocredit: Samuel van Leeuwen

Soldaat van Oranje - De Musical is een productie van NEW Productions, het productiebedrijf van investeringsmaatschappij Amerborgh.

  [ # 29 ] 26 August 2018 01:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  114
Geregistreerd  2013-05-08

Gaat de chat vanavond nog open?
Hoe werkt dat precies?

  [ # 30 ] 26 August 2018 02:24 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Die staat al open: http://www.musicalworld.nl/chat Tegen de tijd dat de uitzending begint kun je gewoon aansluiten 😉

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4