4 of 4 | ‹ First  < 2 3 4
Uitmarkt 2018
  [ # 46 ] 27 August 2018 07:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik heb alle optredens nog weer even teruggekeken, want zoals ieder jaar was het op de chat een stuk leuker dan op tv. Ik blijf het overigens een bizar concept vinden om een meezingavond te organiseren met nummers die nog nooit iemand gehoord heeft, maar tegelijkertijd zorgen de mensen in het publiek die toch proberen mee te zingen altijd wel voor de grappigste beelden.

Charley - Fijne opening en voor mij de verrassing van de avond. Het is misschien allemaal niet origineel, ik vroeg me zelfs af of dit een bestaand nummer is, maar het is wel goed uitgevoerd. Pas bij het terugkijken viel het me op dat Vera meedeed. Jammer dat zij verder niks mocht doen.

The Lion King - Dit optreden gaf wel goed weer hoezeer The Lion King op de vormgeving leunt. Ik vond het een goed optreden hoor, maar had wel de hele tijd het gevoel dat ik iets miste of dat er nog iets ging gebeuren.

Op hoop van zegen - Ik heb de originele productie gezien, maar dan kan ik me heel weinig van herinneren. Het begin vond ik wat wankel. Lege blik bij de jong. Toen de rest van de cast kwam werd het beter. Ook hier weer heel jammer dat Joke verder niks mocht doen. Wel mooi om te zien dat zij ondanks dat meer indruk maakte dan het koppel in het begin.

Soof - Misschien komt het omdat ik de film niet ken, maar ik begreep hier helemaal niks van. Er werd heel slecht gezongen, ik kon niks met de teksten, het leken drie musicals door elkaar en dan cast je een wielrennen (wat ik ook niet snap) en dan komt ze niet eens fietsend het podium op. Ik was hier van tevoren wel nieuwsgierig naar, maar ik blijf ver uit de buurt.

All Stars - Volgens mij de eerste keer dat ik me niet heb gestoord aan een optreden van Jim. Komt dat omdat Soof zo slecht was of was dit gewoon echt wel oké? All Stars heb ik vroeger vaak gezien, maar ik heb geen interesse in de musical.

Pipo - Ik heb er niks mee. Hoeft ook niet. Ik denk dat kinderen dit wel leuk vinden en daar is het voor bedoeld.

Soldaat van Oranje - Na het drama van vorig jaar een goede terugkomer. Verder niet zo bijzonder.

The Color Purple - Kippenvel. Echt heel mooi. Uitbundig en ingetogen tegelijk. Nog niet gezien, maar dat gaat zeker gebeuren. Naomi is qua stem geen Cynthia Erivo, maar dat is ook geen realistische verwachting. Wel een prachtige verschijning en bezieling bij de hele cast.

Romy - Ik vind het moeilijk te accepteren dat zij een eigen show krijgt en mensen als Vera en Joke in een groepje worden weggestopt. Verder leek ze totaal niet te snappen wat ze zong. Denk dat de mevrouw van The Lion King beter begreep wat ze zong in een taal die ze verder waarschijnlijk helemaal niet machtig is. Zonde, want ze heeft een mooie stem. Dat ge-riff is wel een trend die me tegen gaat staan.

Expeditie Eiland - Ik hoop dat Lone een boek gaat schrijven over alles wat er mis is met de musical in Nederland en daar dan heel rijk van wordt.

Was getekend - Goed optreden, maar met de musical heeft niet zoveel te maken. Ik had de musical waarschijnlijk wel beter gevonden als het gewoon de hele avond Simone was die liedjes van Annie zong.

Evita - Ik denk dat René perfect is als Ché en het is mooi om te zien dat Brigitte gegroeid is als zangeres en actrice. Ik kijk hier toch echt wel weer naar uit. Hopelijk heeft Willem Nijholt nog wel even met Brigitte gebeld om haar op haar dictie te wijzen.

The Addams Family - Ik denk dat dit niet helemaal mijn musical is, maar ik vind het te prijzen dat een (soort van) nieuwe producent kiest voor een cast met kwaliteit en niet louter op grote namen afgaat. Sterk optreden.

Mamma Mia! - Weinig op aan te merken. Leuk om Sophia Weezer weer te zien. Verder weet ik nog niet of ik ga. De ene dag denk ik wel. De andere dag denk ik: laat maar.

Doodzonde dat je op één avond Vera, Joke, Simone, Pia, Mariska en Lone bij elkaar hebt en het dan toch geen historische avond wordt.

  [ # 47 ] 27 August 2018 08:30 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Is het een songtekst of is het de gedachte van Lone van Roosendaal tijdens de repetities voor Expeditie Eiland?

  [ # 48 ] 27 August 2018 09:17 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Heb ook de uitzending net nog een keer teruggekeken en vind het zo raar hoe Charley in beeld werd gebracht. Zo’n leuk optreden maar zo raar dat je Vera en Anne-Mieke gewoon niet ziet omdat ze klein zijn en dan achter de rest staan! Hoop dat beiden in de voorstelling een groter aandeel krijgen dan bij deze preview, want zij zijn mede de reden dat ik geboekt heb

  [ # 49 ] 27 August 2018 10:39 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2016-05-26

Ik heb de volledige show inmiddels 2x van begin tot eind gezien. Enkele positieve uitschieters uiteraard nog velen malen meer. Over het algemeen gezien vond ik het niet een hele indrukwekkende avond. Een aantal producties hebben wat mij betreft het tegenovergestelde van hun visitekaartje geleverd. Ik ben blij dat ik voor deze shows niet gereserveerd heb want dan zou ik ‘m toch een beetje hebben geknepen. Al is een optreden natuurlijk een momentopname en kan een cast nog groeien in hun rollen.


Ik vond het wel leuk om even kort een verslag van mijn eigen mening te typen, maar dat eindigde een beetje in een boekwerk. Als je daar de puf niet voor hebt voel je vrij om het niet te lezen.

Om maar te beginnen bij het begin: De presentatie. Ik ben persoonlijk geen fan van de manier waarop Romy Monteiro presenteert. Het voelt voor mij een beetje alsof een basisschool juf een liedje introduceert bij de maandafsluiting. De droog opgedreunde achtergrondverhalen van musicals klinken wel erg gerepeteerd, Om de een of andere reden stoorde dit me minder bij Frits. Wellicht omdat hij meer ervaring heeft en simpelweg voor mij spontaner overkomt. Al valt deze presentatie voor mij lichtelijk te vergelijken met de stereotypische songfestival presentatoren.


De opener met het ‘‘meest bekende musicallied aller tijden’’ zorgde er meteen voor dat mijn anti-musical zus braakgeluiden begon te maken op de achtergrond. Het had van mij ook niet zo zoet gehoeven, maar ik snap dat je de massa even op gang wil brengen.

 

Charley: Vrolijke opening. Niet zozeer een musical waar ik heen zou gaan omdat het veel doet denken aan een klucht met muziek, maar voor de mensen die wel van voorstellingen in deze trant houden denk ik dat deze musical zeker wel voor een gezellige avond kan zorgen. Jammer inderdaad dat sommige spelers afwezig leken omdat ze amper in beeld werden gebracht. Jon van Eerd brengt toch altijd wel een lach op het gezicht. Leuk gedaan 😊.

 

The Lion King: Dat zingen met een accent vind ik ook niet heel nodig. Een authentiek accent zou ik geen moeite mee hebben, maar dit klinkt lichtelijk geforceerd. Het nummer Circle of Life is op zichzelf natuurlijk een klassieker die altijd wel werkt op een podium als dat van de Uitmarkt. Prima optreden, maar het valt niet zoveel op tussen de rest terwijl dat voor mijn gevoel niet zo’n taak had hoeven zijn.

 

Op Hoop van Zegen: Komt niet meteen op gang. Vergeef me dat ik zijn naam niet weet, maar de mannelijke zanger oogt weinig geïnteresseerd en zingt af en toe flink over het randje. De jongedame zingt daarentegen mooi. Wanneer de rest van de cast komt werkt het optreden stukken beter. Mooie muziek en een slimme opbouw van de tere opening naar het bombastischer titelnummer. Helaas alleen wederom niet een optreden dat je aan het eind van de avond vergeet, tenminste dat had ik.

 

Soof: Ik blijf erbij dat ik het hele concept van een musical over Soof nog al een wilde gok vind. Maaike Boerdam doet haar uiterste best om iedereen ervan te overtuigen dat we toch echt wel moeten komen kijken. Haar enthousiasme kan helaas alleen niet het hele optreden redden. De heer die later met haar samenzingt is net zoals bij Op Hoop van Zegen weinig enthousiast en een matige zanger. Ik zal Soof niet meteen afschrijven na een redelijk optreden, maar ik zal niet zeggen dat dit optreden imponeert of überhaupt erg opvalt. Ik hoop dat Maaike het voor elkaar krijgt om niet enkel een schrale versie van de originele Soof te laten zien. Tekstueel geeft de musical geen sterke indruk. Dat een wielrenster met een cameo van tien seconden wordt aangekondigd als: Leontien van Moorsel en de cast van Soof, ja dat gaat wel ver. Ik denk dat Soof het nodig had om voor de dag te komen met dit optreden en dat hebben ze wat mij betreft niet echt gedaan.

 

All Stars: Dit is zo’n prachtig nummer met ontzettend veel lading. Goed genoeg gezongen door Jim Bakkum, maar ik enk dat nummer me bij de strot had kunnen grijpen als het door een betere zanger was gedaan. Maarja Jim Bakkum trekt bij veel mensen toch wel de aandacht, voor mijn gevoel niet zozeer voor zijn enorme zangtalent. Slim gespeeld door de producent en andere betrokkenen zou ik zeggen. Geeft dit echter een sterke indruk van de musical? Ik denk het persoonlijk niet. Dat probleem zie ik trouwens bij meer producties.

 

Soldaat van Oranje: Tudududu, Tududududuu!  Ze zijn er weer hoor. Deze keer stukken beter dan voorheen eens het geval was. Goed dat ze met een ander nummer komen, maar je kon er al op aftellen…. daar is Morgen is Vandaag. Deze keer vind ik dat nog wel te vergeven. Dit blijft voor mij toch altijd een optreden waar ik tussendoor niet zozeer naar de wc ga, maar wel even rustig van de tv wegloop om een snack te vinden. Tjaa, die zijn er ook.

 


Pipo de Clown: Of deze musical nu zo toepasselijk is tussen de rest, daar valt over te discussiëren. Ik moet echter toegeven dat ik hier wel vrolijk van werd en er werd in ieder geval niet vals gezongen. Dat Pipo tot dusver voor mij een van de hoogtepunten was is voor de rest wellicht niet echt een compliment, maar Pipo is altijd gezellig. Sapperdeflap!

 

The Color Purple: Mooi gezongen, dat zeker. Daar staat ineens wat en dat stond er bij veel andere producties niet. Hier zit kracht achter. Goed gedaan.

 


Romy Monteiro’s intermezzo: Compleet onnodig. Geen emotie achter de nummers. Dit is geen reclame voor haar concert en ik denk dat velen anderen samen met mij hun wenkbrauwen ophaalden. Waar is dit voor nodig? Romy komt ook even laten zien wat ze kan. Van mij hadden ze haar van het podium mogen schuiven en de musicals wat langer laten zingen. Als Romy een solo krijgt waarom arme Frits dan niet? Waarom de buurvrouw dan niet? Waarom alle andere concertgevers in Nederland dan niet? Het verband tussen dit concert en de musicalindustrie is wat mij betreft flinterdun.

 

Expeditie Eiland: Klinkt leuk en heeft voor mij niet de irritatiefactor die Soof een beetje had. De cast is leuk en staat garant voor kwaliteit.  Deze musical kan werken omdat het duidelijk een beetje een knipoog heeft naar het eigen concept. Belooft een gezellige avond. Er wordt ook goed gezongen. Top!

 

Was Getekend; Annie MG Schmidt: Ik ben al naar de musical geweest en weet dus waar hij over gaat. Ik kan niet zeggen dat dit optreden voor mij een verbinding heeft met de musical, maar Simone zingt zoals altijd prachtig. Het voelt zo alleen een beetje alsof Stage niet zoveel zin had om veel moeite te doen voor het optreden en zich realiseerde dat Simone zich zelf ook wel kan redden. Mooi optreden, maar het had ook zo een leuk intermezzo kunnen zijn waarin Simone Kleinsma wat liedjes van Annie MG zingt. Dat was het zo eigenlijk ook.

 

Evita: Ik… goh. Dit is voor mij het ‘’de rest mag hun spullen pakken’’ optreden. Geweldig. Vergeef me mijn hele essay, maar ik ben compleet overdonderd.


Renè opent prachtig met Wat een Circus. Aan de muziek hoort zelfs het minder getrainde door al waar dit arrangement hoogstwaarschijnlijk naartoe leid… Een zwoele Chè levert in ontzettend weinig tijd iets wat voor mij geen andere productie zo sterk voor elkaar kreeg: het gevoel van de musical. Je zit in het verhaal. Dit is de musical Evita en dat zou je weten ook als het niet zo mooi groot op de achtergrond stond.

En wanneer je je net begint af te vragen of ze nog komt volgt het Wide-shot van de camera.

Daar is Evita Peron.


Een absoluut prachtig plaatje dat compleet klopt. Het stralende wit van de imponerende iconische jurk commandeert meteen de aandacht. En dat nog voor Brigitte Heitzer überhaupt haar mond opendoet.

En dan begint ze. De emotie in de ogen van deze vrouw is zo bijzonder en uniek. Als ik terugdenk aan het optreden in de finale van op zoek naar Evita zag ik een hardere Eva. Daar waar Brigittes Evita destijds toch duidelijk een optreden gaf aan het Argentijnse publiek, zie ik nu meer subtiliteit, net alsof Eva haarzelf moet overtuigen dat ze echt niet zo slecht is.

En dan loopt ze met haar grote opgetilde jurk naar voren en daar gebeurt iets! De wanhoop in de ogen van Evita: blijf alstublieft van mij houden. Ik weet dat ik het verpruts heb, maar geef me die liefde waar ik zo naar verlang. Ik kan het wel waarmaken! En dan van die emotie toch weer terug in die manipulatie: Heb ik soms teveel gezegd? Ik had van te voren geen woorden klaar? Maar als u naar mij kijkt dan ziet u in mijn ogen, ieder woord is waar. Alle lagen die ik zag in dit optreden zorgen ervoor dat ik nog meer zin heb in de musical.

Absoluut mijn complimenten aan Rene en vooral Brigitte! Voor mij de ster van de avond. Wat ik zo mooi vind is dat ze dit niet zo agressief op hoeft te eisen zoals Romy Monteiro dit voor mijn gevoel wel doet. Ze zong Huil niet om mij Argentina niet zo overdreven als had gekund. Ze liet niet iedereen even zien hoe hard of hoog of laag ze kan zingen. Ze was daar om Evita te zijn.

En daarna komt de rest uiteraard nog 😉.


The Adam’s Family: Leuke introductie voor alle karakters. De cast lijkt me prima gekozen, maar dit is simpelweg niet mijn musical. Dus ik kan er ook niet heel erg over oordelen denk ik. Een beetje afwachten totdat de musical in première is gegaan voor mij.

 

Mama Mia: Ik zag een hele mooie Sophie. Natuurlijk volgt het iconische titelnummer en dat knalt. Altijd gezellig Mama Mia. Het ensemble ziet er dolenthousiast uit. Dan volgt Dancing Queen en voor deze kostuums heb ik niet veel goede woorden over. Ik heb niet gevoel dat als je deze musical de vorige keer hebt gezien dat je voor deze cast per se nog een keer moet gaan. Maar Mama Mia is een bekende grote naam en zal het publiek toch wel trekken. Vrolijk optreden en een knallende afsluiter, helemaal top.

[ Gewijzigd: 27 August 2018 11:12 PM by FayW98 ]
  [ # 50 ] 28 August 2018 07:20 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik zit nog wat dingen terug te kijken , hier nog wat extra gedachten. Klopt het trouwens dat alleen bij the Addams Family gebogen werd door de zangers?

Charley Deze voorstelling wordt toch een musical versie van het toneelstuk De Tante van Charley? En dat kan natuurlijk, Pygmalion werd ook My Fair Lady, maar daar bleven de nummers binnen het verhaal. Ik heb een beetje moeite om te zien hoe zo’n showballet als dit nummer gaat passen binnen de voorstelling. Iemand enig idee?

Expeditie EilandBehalve dat ik totaal niet kan inschatten waar dit heen gaat, zat ik nu met de vraag, of Renee niet nog wat te jong is om een moederrol te spelen. En wat ik moet denken bij deze zin “Ik doe veel, maar doe het veilig, mijn grenzen zijn me heilig.” Is dit niet een zin uit Vijftig Tinten - De Parodie?

Op Hoop van Zegen
De lege blik bij het eerste duet, ik ken het stuk niet, ik weet niet waar in de voorstelling dit zit, maar ligt het ook niet een beetje aan dat dit een concertante versie is? Als je dit nummer gezongen wordt waarbij zij thuis zit, en hij staat op een boot aan de reling, uit te staren over een woeste zee, dreigende lucht etc. dan wordt die ‘lege’ of oneindige blik al heel anders dan wanneer je het zo op een massa podium ziet.

Evita
Nog steeds absoluut het beste nummer,  Maar ik denk dat bij deze promo de producent de beste beslissingen gemaakt heeft. De beslissing voor deze twee nummers was top. Het gaf Rene de kans om te laten zien wat hij kan, klein beginnen en dan het tweede deel past gewoon zo ontzettend goed bij zijn stem en zijn stijl.
Daarbij niet te veel poespas op het podium alleen 3 tango-paren. Geen groot gedoe.
Natuurlijk is Huil Niet Voor Mij het bekendste nummer uit de show, maar ook dit gaf de kans tussen al het bombastische geweld om indruk te maken. Brigitte zit veel dieper in haar rol dan elke andere die avond op het podium en kan ze veel meer laten zien.
Deze nummers geven de mogelijkheid voor veel close-ups, die zowel bij Rene en als bij Brigitte, goed overkomen op tv, voor de mensen thuis, waar het grootste gedeelte van het publiek zich bevindt. Als je het vergelijkt met de camera chaos die de Mamma Mia promo kreeg, zou je haast denken dat de regisseur een hekel had aan Mamma Mia en het zelf ook niet meer wist wat ie in beeld moest/wilde brengen.

En eigenlijk is de keuze van het nummer van Rene zo goed, dat als je het stuk niet zou kennen, dat je met deze nummers een mini-samenvatting hebt waar de show heen gaat.

Lion King
Ik vond de verstaanbaarheid best mee vallen. Maar denk dat er meer uit het optreden te halen was, was er niet iets mogen met de twee mannelijke zangers te laten opduiken in het publiek of zo, of dat er wel op het toneel te zien waren. En misschien dat ik eerder er voor gekozen zou hebben voor de helft van het openingsnummer, het Afrikaanse stuk in het begin is het hoogtepunt, en daarna overgaan in Can You Feel the Love Tonight, of zo.  Of desnoods Hakuna Matata.

  [ # 51 ] 28 August 2018 08:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Ik vond het ook een wat wisselende avond. Romy Monteiro en Frits Sissing zijn vreselijk, alsof ze twee robots op dat toneel hebben gezet. Een beetje spontaniteit lijkt mij toch niet heel lastig.

Charley vond ik oké. Niet mijn ding, wat oudbollig en inderdaad jammer dat Vera en Anne-Mieke zo’n kleine rol hadden. Verder wel gewoon kwaliteit, cast zingt prima. Ik merk wel dat ik een beetje klaar ben met altijd maar hetzelfde van Jon van Eerd. Ieder personage dat hij speelt lijkt een beetje op elkaar voor mijn gevoel, en ik kreeg soms een beetje het idee dat dit een slap aftreksel wordt van La Cage Aux Folles(waar hij overigens prachtig speelde).

The Lion King
Voor mij blijft dit nummer werken, mét of zonder grootse kostuums en decors. Ik vond Rafiki een prachtige, onwijs krachtige stem hebben en heb mij niet gestoord aan haar uitspraak. Ik vind dit ook wel passen bij Rafiki als karakter. En ik vond haar prima te verstaan.
Waar ik me meer aan stoorde waren de vreemde, ingestudeerde choreografieën die op de achtergrond bezig waren. Alsof ze een soort basisschoolkoortje wat dansjes hadden aangeleerd. Maar dat neemt niks af van de kracht van dit waanzinnig mooie nummer, voor mij.

Op hoop van Zegen
Niet mijn ding. Ik vond dat eerste nummer vreselijk, vooral qua teksten. Onwijs melancholisch en soms bijna soapie. Ik snap dat de acteurs nog weinig gerepeteerd hebben, ze spelen pas in januari, maar qua zang vond ik het niet altijd even mooi. Soms wat onzuiver. Misschien is dit ook wel een voorstelling die niet helemaal werkt op een evenement als deze. Mariska zong mooi, mooie blik, maar inderdaad wat dramatischer dan de rest. Al vond ik ‘t wel passen. Ze was de enige waarbij ik het idee kreeg dat ze echt in de situatie zat. De rest leek wat uit te staan.

Soof
Wat een chaos, wat een vreselijke, vreselijke chaos. Lelijk gezongen, niet pakkende nummers en niet interessant. Kwam over als een ‘hippe pubermusical’. Vreselijk.

All Stars
Jim zingt leuk. En dat is ‘t dan ook wel. Prachtig nummer, maar ik miste de intensiteit die Antonie alleen in zijn stem al kon laten vloeien. Wel een slimme zet om dit nummer in te zetten. Veel mensen kunnen het meezingen en herkennen het. Of ze nu weten dat het van de serie is of niet.

Pipo
Ja. Dit was heel vrolijk. Niet mijn ding, misschien niet zo geschikt voor de Musical Sing-A-Long, maar een prima optreden verder.

Soldaat van Oranje
Vorig jaar hadden ze een boot, dit jaar een vliegtuig. Leuk, maar of ‘t echt iets toevoegt? Voor mij niet. Wel fijn dat ze een keer een ander nummer zongen, maar voor mij hoeft ‘t niet zo. Geef die tijd/plek ajb aan een andere voorstelling. Verder een prima optreden, mooi gezongen.

The Color Purple
Dit is hoe een optreden op de uitmarkt moet zijn. Simpel, maar met een onwijs krachtige boodschap, een prachtig nummer en een waanzinnig getalenteerde, gepassioneerde cast. Naomi van der Linden heeft misschien niet de stem van Cynthia Erivo, maar ik vind haar stemgeluid waanzinnig. Zo’n bijzonder, warm geluid. En wat een passie en een bezieling van de volledige cast. Voor mij een onwijs emotioneel optreden. Waanzinnig mooi.

Romy Monteiro
Daar zijn al voldoende woorden aan vuil gemaakt denk ik zo. Ik deel die mening. 😊

Expeditie Eiland
In potentie misschien best leuk. Jammer dat Ferry Doedens een rol heeft. Verder vond ik het vooral nog al een chaos en erg jammer dat, naar mijn mening, twee van de beste musicaldames die we hebben in Nederland zo’n klein aandeel hadden.

Was getekend, Annie M.G. Schmidt
De liedjes van Annie M.G. Schmidt vervelen nooit. Simone zingt ze prachtig, maar ik krijg hier meer het idee dat het om een solovoorstelling van Simone gaat waarin zij Annie M.G. Schmidt liedjes zingt.

Evita
Wat een klasse. Brigitte is een onwaarschijnlijk mooie Evita, wat een waanzinnige blik, de vertwijfeling die ze weet te spelen in haar fysiek, haar stem en haar ogen. Ongelooflijk knap. Wat een klasse. René zingt goed, speelt mooi. Denk dat dit een prachtige versie gaat worden. Ik was eerst niet van plan om te gaan, maar nu weet ik zeker dat ik dit wil zien. Prachtig dat ze hebben gekozen voor spel boven zang, zeker bij zo’n evenement als deze. Ik begreep alleen niet helemaal wat die afleidend heen en weer zwierende dansers op de achtergrond deden. Alleen Brigitte(en René) was genoeg geweest.

The Addams Family
Leuk promo optreden. Maakt mij wel nieuwsgierig. ‘T zit goed in elkaar, leuke cast en Pia is en blijft een ware theaterdiva. Wat is die vrouw toch een waanzinnig boeiende verschijning.

Mamma Mia
Jolijn is een prachtige verschijning en wordt volgens mij ook een hele mooie Sophie. Fijne stem en goede energie. Sowieso had de cast een heerlijke energie. Met de Dynamo’s had ik niet zo’n probleem. Ik kan me wel voorstellen dat die nog wat repetitietijd nodig hadden, maar ik vond ze best mooi samen. Ben benieuwd naar hun optreden tijdens de Musical Awards.

Blijft altijd moeilijk, zo’n Sing-A-Long. Het geeft vaak geen goed beeld van een show en dat is eigenlijk jammer en sonde. Verder denk ik dat ‘t best een mooi musicalseizoen kan worden. Fijn ook dat er steeds meer ‘nieuwe’ producenten opstaan die ook grote shows maken. De Stage Entertainment generatie lijkt een beetje over. En fijn dat er, ondanks hier en daar wat kritiek, nieuwe shows komen en dat men dingen durft uit te proberen!

  [ # 52 ] 29 August 2018 08:26 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  53
Geregistreerd  2005-10-25

Romy Monteiro
Daar zijn al voldoende woorden aan vuil gemaakt denk ik zo. Ik deel die mening. 😊

Aan Soof niet dan…? 😉

[ Gewijzigd: 29 August 2018 08:49 AM by Milan ]
  [ # 53 ] 29 August 2018 10:37 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  744
Geregistreerd  2012-01-08

Milan - 29 August 2018 08:26 AM

Romy Monteiro
Daar zijn al voldoende woorden aan vuil gemaakt denk ik zo. Ik deel die mening. 😊

Aan Soof niet dan…? 😉

Haha yup, ook. Ik denk dat ik in Soof nog wel enige interesse heb, ergens de hoop dat dit iets tofs kan worden. Romy vind ik misplaatst op dit evenement en interesseert mij weinig.

‹ First  < 2 3 4
4 of 4