1 of 3 |  1 2 3 > 
Verliefd op Ibiza - REP (2019-2020)
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Na Vamos! en Expeditie Eiland komt REP in seizoen 2019-2020 met een musical gebaseerd op de film Verliefd op Ibiza:

Theaterproducent Rick Engelkes gaat een musicalversie van de succesvolle film Verliefd op Ibiza maken. De producent, die zelf in de film en televisieserie meespeelde, laat weten dat deze grootschalige musical vanaf seizoen 2019-2020 door heel Nederland op tournee gaat.

Verliefd op Ibiza is een van de best bezochte Nederlandse bioscoopfilms van de afgelopen jaren.

De romantische komedie van regisseur Johan Nijenhuis vertelt over de romantische besognes van een groot aantal mensen die op het eiland Ibiza op vakantie zijn. Naast Engelkes speelden onder meer Simone Kleinsma, Jim Bakkum en Georgina Verbaan in de film.

Later werd er ook een serie van de film gemaakt, die werd uitgezonden door SBS6.

De film trok in 2013 meer dan 700.000 bezoekers. “Het wordt een productie in de lijn van onze musicals Vamos en Expeditie Eiland”, laat Engelkes weten.

Het is nog onduidelijk wie mee gaan spelen in de musicalversie van Verliefd op Ibiza. Engelkes zelf zal niet in de productie te zien zijn en Nijenhuis gaat de musicalversie niet regisseren.

De audities gaan binnenkort van start. De première staat gepland voor najaar 2019.

bron: https://www.nu.nl/cultuur-overig/5323799/rick-engelkes-maakt-musical-van-film-verliefd-ibiza.html

Ik weet niet zo goed wat ik van deze nieuw gevonden formule van REP vind. Je kunt veel verhalen “vermusicalliseren” en niet elke musical hoeft bloedserieus te zijn, maar bij de verhalen/concepten die REP gebruikt heb ik echt zoiets van: moet dat nou?

  [ # 1 ] 21 June 2018 08:15 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2015-07-19

Had Lone niet een rol in de film ? Die heeft komend jaar ook een project bij REP en deed in het verleden ook wel eens wat daar 😉

  [ # 2 ] 21 June 2018 10:11 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Hmm ik weet eerlijk gezegd niet wat ik hiervan moet vinden. VAMOS was leuk, maar over Expeditie Eiland heb ik grote twijfels en over dit eigenlijk ook…al spreekt dit verhaal me dan wel weer iets meer aan dan Expeditie Eiland, omdat ik daar nog steeds geen verhaal in zie

  [ # 3 ] 22 June 2018 08:52 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Het getuigt allemaal niet heel erg van creativiteit en drang tot vernieuwing wat REP doet. Er zal een markt voor zijn die hier gelukkig mee is, ik behoor daar niet toe. Voor mij allemaal dezelfde fantasieloze voorstellingen met als doel om op een veilige manier commercieel binnen te lopen. Ik vind het jammer. Ik zou graag zien dat er weer wat meer voorstellingen met inhoud gemaakt worden. Of als het dan iets “lichts” moet zijn, dan in ieder geval iets wat met passie en enige vorm van creativiteit gemaakt is. Als Jan Kooiman drie kwartier naakt te zien gaat zijn in de voorstelling overweeg ik te gaan, maar die kans lijkt me klein. Dus dan toch maar niet.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 4 ] 22 June 2018 05:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  698
Geregistreerd  2009-06-23

Ja Mark, Jan Kooijman naakt maakt het voor mij ook het overwegen waard.
Maar normaal gesproken verwacht ik niet dat ik deze productie ga bezoeken.

Ik had gehoopt dat er een iets creatievere producent in het gat van V&V zou springen.
Het wordt qua tourende producties wel erg karig naar mijn idee nu ook SE gestopt is met touren.

  [ # 5 ] 05 September 2018 12:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik gok dat de casting al bijna rond is - vandaag is een auditie oproep geplaatst voor een mannelijke bijrol… ben eigenlijk wel benieuwd naar deze show, terwijl ik de film eigenlijk vond tegenvallen, haha!

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 6 ] 07 April 2019 03:28 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  83
Geregistreerd  2013-12-27

Cast: Laura Ponticorvo, Johnny Kraaijkamp, Chris Tates, Guido Spel, Mylène d’Anjou, Juneoer Mers, Charlene Sancho

  [ # 7 ] 07 April 2019 04:52 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Laura Ponticorvo?? Hou à³p met me hoor.. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 8 ] 07 April 2019 07:32 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Laura Wie? Oh, we hebben weer een stuntcasting te pakken van iemand die kennelijk bekend is.

  [ # 9 ] 07 April 2019 08:26 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

REP wil niet serieus genomen worden als musicalproducent?

  [ # 10 ] 07 April 2019 08:37 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Laura Ponticorvo?! Ehmm ok…. De geloofwaardigheid van REP als (musical)producent) holt achteruit. Het is dat het al 1 april is geweest, anders had ik dit niet geloofd…

  [ # 11 ] 08 April 2019 07:36 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Jeroen - 07 April 2019 07:32 PM

Laura Wie? Oh, we hebben weer een stuntcasting te pakken van iemand die kennelijk bekend is.

Vlogster, influencer, maar heeft ook Lucia Marthas gedaan en zat ooit in High School Musical..

  [ # 12 ] 08 April 2019 01:08 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Gelukkig hoeft ze niet al te ver uit haar comfortzone, ze zal een vlogster spelen.

https://www.nu.nl/cultuur-overig/5832606/johnny-kraaijkamp-jr-en-laura-ponticorvo-in-musicalversie-verliefd-op-ibiza.html

Dat Johnny Kraaijkamp een vrouw speelt, daar kan ik nog inkomen, maar hoe hadden ze bedacht dat het realistisch was als hij de moeder was van Chris Tates? Chris is maar 8 jaar jonger dan Johnny.

  [ # 13 ] 08 April 2019 01:57 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

De acteur speelt de moeder van ex-popzanger Lex (Tates). Kraaijkamps personage is een vrouw die geboren werd als man.

Sorry?  :wow:  :cheese:

De moeder, die geboren is als man. Hoe heeft die bevalling er uit gezien?

  [ # 14 ] 08 April 2019 02:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  215
Geregistreerd  2009-05-01

Ze kwamen vast even niet op “De vader, die tegenwoordig door het leven gaat als vrouw”

  [ # 15 ] 08 April 2019 02:37 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

En we hebben beeld (overigens gewoon van Musicalworlds facebook pagina geplukt)

 1 2 3 > 
1 of 3