4 of 6 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
Uitmarkt 2019
  [ # 46 ] 22 August 2019 07:45 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

berber15 - 22 August 2019 11:40 AM

hele stomme vraag.. zijn er die dag nou ook acties op tickets die nu nog niet bekend zijn..?

Volgens mij hebben diverse theaters wel acties. Carré bijvoorbeeld. Qua musical zou ik niet veel extra’s verwachten.

  [ # 47 ] 23 August 2019 03:33 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Laush - 02 August 2019 12:49 PM

In deze post is te lezen dat het DeLaMar op zondag 25 augustus een “Bowie-dag” heeft, dus ik neem aan dat er dan ook een voorproefje van Lazarus komt (en dus niet op de Sing-a-Long).

Er komt wel een voorproefje van Lazarus, alleen niet bij de Sing-a-Long. Noortje Herlaar treedt op bij de opening van de Uitmarkt, vanavond om 21.10 uur op NPO 2.

  [ # 48 ] 23 August 2019 08:10 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Even een vraagje: Welke tramlijnen kun je ook alweer allemaal nemen vanaf Amsterdam CS richting Uitmarkt? Ben het even kwijt omdat het voorgaande jaren op andere locatie was.
Alvast bedankt!

  [ # 49 ] 23 August 2019 08:40 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15


Optreden Musical Sing-a-Long 2019
De cast in vernieuwde samenstelling is aanstaande zondagavond te zien in het AVROTROS live televisieprogramma de Musical Sing-a-Long! Uitzending is te volgen vanaf 21.17 uur op NPO1.

Programma Uitmarkt 2019
Soldaat van Oranje - De Musical staat ook dit jaar met een stand, standnummer 105, op de Uitmarkt op het Museumplein in Amsterdam tegenover het Concertgebouw.

- 9 jaar jublileumaanbod en vriendenprogramma
In oktober viert de musical zijn negenjarig bestaan en daarvoor is er tijdens de Uitmarkt een feestelijk jubileumaanbod samengesteld. Boek dit Uitmarkt-weekend kaarten in de stand of online via soldaatvanoranje.nl/uitmarkt en ontvang de bekende shoppertas, een programmaboek én een drankje cadeau!
Bij inschrijving voor het vriendenprogramma ontvangt het publiek de bekende Soldaat van Oranje - De Musical shoppertas.

- Kans op 2 kaarten voor de voorstelling in Londen
Eind dit jaar begint tegenover City Airport de bouw van het theater in Londen, waar vanaf het najaar 2020 Soldier of Orange - The Musical te zien is. Op de Uitmarkt voor onze stand staat de bekende Engelse telefooncel. Ga met deze iconische telefooncel op de foto, deel dit online op social media met #SOOLONDON2020 en maak kans op 2 kaarten voor de preview in Londen!

- Sing-a-Long en Soldier of Orange - The Musical bolhoed
Op zondagochtend is vanaf 11.00u in onze stand een bijzonder collectorsitem, The Soldier of Orange - The Musical bolhoed, af te halen om te dragen tijdens ons optreden bij de Musical Sing-a-Long die avond. Er is een beperkt aantal beschikbaar!

- Meet & Friet
Zondagmiddag tussen 14.00u en 14.30u is de Meet & Friet met onze acteurs waarbij je met de acteurs op de foto kunt onder het genot van een gratis frietje, geserveerd in de bekende mijlpalen mokken. Wees er op tijd bij, op = op!

Nieuwe acteurs versterken cast Soldaat van Oranje - De Musical

Jelle de Jong te zien in rol Fred en Genio de Groot als Van ‘t Sant

Na een repetitieperiode met regisseur Theu Boermans en resident director Kevin Schoonderbeek, speelt de voorstelling vanaf zaterdag in een deels vernieuwde samenstelling. Nieuw in de cast zijn onder anderen Jelle de Jong als Fred en Lisse Knaapen die de rol van Ada op zich neemt. Raymond Paardekooper is terug en Genio de Groot is nieuw in de rol van Van ‘t Sant.

Alex van Bergen en Theo Martijn Wever zijn weer te zien als Erik Hazelhoff Roelfzema en Willemien Dijkstra als Charlotte. Henriëtte Tol, Wivineke van Groningen en Debbie Korper delen de rol van koningin Wilhelmina.

Volledige cast:
Erik — Alex van Bergen | Theo Martijn Wever
Koningin Wilhelmina — Henriëtte Tol | Wivineke van Groningen | Debbie Korper
Charlotte — Willemien Dijkstra
Fred — Jelle de Jong
Anton — Thijs Miedema
Chris — Ludo van der Winkel
Bram — Eli ter Hart
Paul — Ruben Kuppens
Victor — Johnny Barendsen
Ada — Lisse Knaapen
Hofdame Tessa — Cathalijne de Sonnaville
Van ‘t Sant — Raymond Paardekooper | Genio de Groot

Ensemble — Joost van der Aa | Béla Becht | Mitch Blaauw | Sven Blom | Pepijn van Bokhoven | Dirk van den Brand | Kas Driessen | Sofia Ferri | Irmelijn Geerts | Caitlin Hullegien | Hayo de Kruijf | Nelleke Kuipers | Jim Leijen | Jolijn van de Pol | Nino Ruiter | Robin Smits | Lena Stallinga | Sabine van Tiel | Mark Willekens


Kaarten t/m 5 januari zijn verkrijgbaar via soldaatvanoranje.nl of 0900 - 1324 (45cpm)

  [ # 50 ] 23 August 2019 03:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Te lezen op hun facebookpagina:

Zoals veel van jullie weten staat Theaterclub dit weekend op de Uitmarkt. Op zondag 25 augustus mogen wij een aantal castleden ontvangen van Kinky Boots en Verliefd op Ibiza voor een meet & greet!

- 13:30 uur Kinky Boots - Vajèn van den Bosch en Jonathan Demoor
- 16:30 uur Verliefd op Ibiza - Guido Spek, Laura Ponticorvo en Charlene Sancho

Sta jij te popelen om deze musicalsterren te ontmoeten? Kom dan zeker even langs bij de Theaterclub stand! 

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 51 ] 23 August 2019 06:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Wat een gave nieuwsberichten allemaal omtrent Soldaat van Oranje 😊
Bijna jammer dat ik nu niet naar de Uitmarkt ga.
Hoop dat ze de tien jaar ook vol maken; ten eerste gun ik ze dat en ten tweede vraag ik me dat af omdat een negenjarig jubileum niet standaard is om te vieren.
Zou wel mooi zijn als ze de tien jaar vol maken voor ze naar Londen gaan (en dan evt in Nederland stoppen).

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 52 ] 23 August 2019 06:59 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2018-09-15

maaikfan19 - 22 August 2019 06:58 PM

iemand die vanuit den haag gaat en voor mij heel misschien het heuptasje mee kan nemen?

Goedenavond maaikfan19,

Ik weet niet of je via een prive bericht aanbod van iemand had gehad om het tasje voor je mee te nemen. En al kom ik niet uit de buurt van den haag maar als ik er 1 extra kan scoren wil ik het tasje best via de post naar je toe sturen.

  [ # 53 ] 23 August 2019 07:07 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2018-09-15

Anme - 23 August 2019 08:10 AM

Even een vraagje: Welke tramlijnen kun je ook alweer allemaal nemen vanaf Amsterdam CS richting Uitmarkt? Ben het even kwijt omdat het voorgaande jaren op andere locatie was.
Alvast bedankt!

Tram 2 en 12 uit mijn hoofd gezegd..

  [ # 54 ] 24 August 2019 06:43 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Anme - 23 August 2019 08:10 AM

Even een vraagje: Welke tramlijnen kun je ook alweer allemaal nemen vanaf Amsterdam CS richting Uitmarkt? Ben het even kwijt omdat het voorgaande jaren op andere locatie was.
Alvast bedankt!

Inderdaad lijn 2 en 12. In Google Maps kun je de bestemming invoeren en zie je meteen welke lijn het eerste vertrekt en vanaf welke halte.

  [ # 55 ] 24 August 2019 09:45 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Noortje was goed! Trad samen op met Esmee Dekker, Shary Ann & Renée de Gruijl

  [ # 56 ] 24 August 2019 11:22 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Wat is er toch een talent en kwaliteit in Nederland waar binnen voor mij Noortje Herlaar dan weer absoluut tot de top behoort. Prachtige actrice, prachtige zangeres. En ze kan ook nog behoorlijk ver mee komen in dans. Die gaat nog veel prachtrollen spelen, ben ik van overtuigd. Alleen door/voor haar twijfel ik nog om naar Lazarus te gaan. Na afhaken van Gijs is mijn motivatie wel gezakt om te gaan.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 57 ] 24 August 2019 03:31 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Alfredje - 24 August 2019 09:45 AM

Noortje was goed! Trad samen op met Esmee Dekker, Shary Ann & Renée de Gruijl

Dat moet een mooi optreden geweest zijn. Wat voor iets zongen/deden ze?

Edit: never mind, ik lees het hierboven al

  [ # 58 ] 24 August 2019 06:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Volgens mij zijn heel veel mensen in de veronderstelling dat Lazarus een Nederlandse musical is. Heb de afgelopen maanden ontzettend veel reacties voorbij zien komen als “Bowie zou dit vreselijk hebben gevonden”, “een musical met muziek van Bowie is echt not-done” en “Bowie draait zich om in zijn graf”.

  [ # 59 ] 24 August 2019 06:17 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

IngeG - 24 August 2019 03:31 PM
Alfredje - 24 August 2019 09:45 AM

Noortje was goed! Trad samen op met Esmee Dekker, Shary Ann & Renée de Gruijl

Dat moet een mooi optreden geweest zijn. Wat voor iets zongen/deden ze?

Edit: never mind, ik lees het hierboven al

Je kunt het optreden hier terugkijken, vanaf 31:40.

  [ # 60 ] 24 August 2019 09:16 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

martijn-j - 24 August 2019 06:09 PM

Volgens mij zijn heel veel mensen in de veronderstelling dat Lazarus een Nederlandse musical is. Heb de afgelopen maanden ontzettend veel reacties voorbij zien komen als “Bowie zou dit vreselijk hebben gevonden”, “een musical met muziek van Bowie is echt not-done” en “Bowie draait zich om in zijn graf”.

dat vinden mensen nog steeds. Zelfs nu de nummers in het Engels gezongen worden. Nederland is gewoon extreem bevooroordeeld of allergisch op alles met alleen al de term musical. Ik heb ook een paar mensen in mijn omgeving verteld dat Lazarus op initiatief van Bowie himself gekomen is. Maar zelfs dan willen ze er niks van weten. Op Twitter moet je maar een zoeken op #uitmarkt de ene afkraking na de andere op het optreden van Noortje. Met vooral mensen die niet begrijpen dat Noortje het op een vrij musical spel achtige manier zingt. Of dat het “te Broadway achtig is”. (wat natuurlijk hilarisch fout is omdat Lazarus nooit op Broadway gestaan heeft)

‹ First  < 2 3 4 5 6 > 
4 of 6