5 of 6 | ‹ First  < 3 4 5 6 > 
Pretty Woman Nederland 2023-24
  [ # 61 ] 19 September 2023 11:28 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

De 1e 2 try - outs zijn wegens ‘productionele redenen’ geannuleerd…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 62 ] 19 September 2023 12:52 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Oh…. nu al te weinig kaartverkoop?! Ik zie oprecht ook al meerdere acties voorbijkomen!

  [ # 63 ] 19 September 2023 02:46 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Oei, dat is niet best. Al kan het natuurlijk zijn dat decor of de cast nog niet klaar ervoor is?

  [ # 64 ] 19 September 2023 02:49 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

Ik ben benieuwd, ik ga zaterdag (als het doorgaat tenminste..)

  [ # 65 ] 20 September 2023 01:32 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Eens

[ Gewijzigd: 20 September 2023 01:35 AM by Stefanhaarlem ]
  [ # 66 ] 20 September 2023 01:36 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Elphie1984 - 19 July 2023 12:26 PM

Mensen kunnen zelf ook googlen🥴🥴 Hoeft echt niet voorgekauwd te worden👍

Zou je aub eens leuker kunnen reageren en misschien ook wat doen met de feedback die je nu van drie bezoekers van dit forum krijgt.

Terug naar de topic, ik liep zondag langs het theater in de middag en dacht kijk even naar binnen maar het zag er uitgestorven uit. Ik ging er daardoor ook vanuit dat het veel langer zou duren wanneer het zou beginnen

Ik vond pretty woman in Londen echt een draak van een voorstelling, snap echt niet dat dit naar Nederland gebracht zou worden. Het lijkt mij ook niet een verhaal wat anno 2023/24 lekker gaat dat een vrouw in de prostitutie zit en door een rijke man opeens iemand kan voorstellen. Maar kan er naast zitten.

Trouwens zat jan Kooijman ook in een Nederlandse musical film en daar was zijn stem redelijk, maar ik denk dat stage best spijt hebben dat ze René van Kooten niet meer onder contract hebben

Maar ben het eens met de meeste forum mensen hier we wachten eerst de try outs uit en dan mogen we echt onze mening geven

  [ # 67 ] 20 September 2023 06:17 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Lolbroek, een post van 19 July replyen.. Hoe kinderachtig ben je dan he.. Ik negeer jou voortaan.. Triesteling👍

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 68 ] 20 September 2023 03:26 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Stefanhaarlem - 20 September 2023 01:36 AM
Elphie1984 - 19 July 2023 12:26 PM

Mensen kunnen zelf ook googlen🥴🥴 Hoeft echt niet voorgekauwd te worden👍

Zou je aub eens leuker kunnen reageren en misschien ook wat doen met de feedback die je nu van drie bezoekers van dit forum krijgt.

Terug naar de topic, ik liep zondag langs het theater in de middag en dacht kijk even naar binnen maar het zag er uitgestorven uit. Ik ging er daardoor ook vanuit dat het veel langer zou duren wanneer het zou beginnen

Ik vond pretty woman in Londen echt een draak van een voorstelling, snap echt niet dat dit naar Nederland gebracht zou worden. Het lijkt mij ook niet een verhaal wat anno 2023/24 lekker gaat dat een vrouw in de prostitutie zit en door een rijke man opeens iemand kan voorstellen. Maar kan er naast zitten.

Trouwens zat jan Kooijman ook in een Nederlandse musical film en daar was zijn stem redelijk, maar ik denk dat stage best spijt hebben dat ze René van Kooten niet meer onder contract hebben

Maar ben het eens met de meeste forum mensen hier we wachten eerst de try outs uit en dan mogen we echt onze mening geven

Wat maakte dat je het een draak van een show vond?

  [ # 69 ] 21 September 2023 11:17 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Elphie1984 - 20 September 2023 06:17 AM

Lolbroek, een post van 19 July replyen.. Hoe kinderachtig ben je dan he.. Ik negeer jou voortaan.. Triesteling👍

Hahaa leuk deze reactie, je laat precies zien waar je door veel hier op wordt aangesproken.  Ik zag de bericht van Jeroen en las even terug en ik vind dat je normaal tegen hem mag doen.

 

  [ # 70 ] 21 September 2023 11:20 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Sander:) - 20 September 2023 03:26 PM
Stefanhaarlem - 20 September 2023 01:36 AM
Elphie1984 - 19 July 2023 12:26 PM

Mensen kunnen zelf ook googlen🥴🥴 Hoeft echt niet voorgekauwd te worden👍

Zou je aub eens leuker kunnen reageren en misschien ook wat doen met de feedback die je nu van drie bezoekers van dit forum krijgt.

Terug naar de topic, ik liep zondag langs het theater in de middag en dacht kijk even naar binnen maar het zag er uitgestorven uit. Ik ging er daardoor ook vanuit dat het veel langer zou duren wanneer het zou beginnen

Ik vond pretty woman in Londen echt een draak van een voorstelling, snap echt niet dat dit naar Nederland gebracht zou worden. Het lijkt mij ook niet een verhaal wat anno 2023/24 lekker gaat dat een vrouw in de prostitutie zit en door een rijke man opeens iemand kan voorstellen. Maar kan er naast zitten.

Trouwens zat jan Kooijman ook in een Nederlandse musical film en daar was zijn stem redelijk, maar ik denk dat stage best spijt hebben dat ze René van Kooten niet meer onder contract hebben

Maar ben het eens met de meeste forum mensen hier we wachten eerst de try outs uit en dan mogen we echt onze mening geven

Wat maakte dat je het een draak van een show vond?

Ik vond in Londen het niet lekker lopen, muziek was niet bijzonder, scène s waren lang en niet strak en het acteren was onprettig. Ik vond het niet West end waardig en wat ik al zei het verhaal is niet 2023. Rijke man zorgt voor een sekswerker die een ander leven krijgt. Maar dat zal ook wel mijn smaak zijn heb jij het gezien en wat vond jij er van? Ben ik wel benieuwd naar

  [ # 71 ] 24 September 2023 03:52 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

Ik ben gisteravond naar de 1e try out geweest. Nog nooit naar uberhaupt een try out geweest van iets, het publiek was lekker enthousiast, maar dat zal er wel bij horen gezien het de eerste is?

Ik ging er volledig blanco in wat betreft de musical, want de film ken ik natuurlijk wel. Maar het viel zeker niet tegen! ZO leuk. En heel goed gecast! Jan is geen zanger nee, maar hij deed het imho HEEL REDELIJK! Kon ik echt niks van zeggen. Shanna is zo charmant en weet met gemak deze productie te dragen.

Over het algemeen vond ik het enthousiasme van het ensemble er vanaf spatten, ze hadden er duidelijk zin in. Dana als Kit: WOW, wat een powerhouse, die gaat iedereen omver blazen hoor. Jimi hendrikse als Giulo sprong als een aapje over het podium, die wordt publiekslieveling in deze rol.

Ik vind het een aanrader, zeker ook omdat het bijna 1 op 1 met de film is, en als je daar fan van bent, moet je deze productie ook gaan zien.

Oh en heb Frans nog gezien, hihi.

  [ # 72 ] 25 September 2023 11:20 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2014-11-29

Ook wij hebben de 1ste try-out gezien van Pretty Woman.

Wij hebben een zeer vermakelijke avond gehad en was best onder de indruk van hoe het stuk al staat. Voor een 1ste show merkte ik daar niet veel van. Ook weer eens heerlijk om een vol theater binnen te lopen met een leuk enthousiast publiek.

Over de cast kan ik kort zijn. Ik heb me werkelijk aan niemand geïrriteerd. Je kunt veel over Jan Kooijman zeggen maar ik vond het hem niet slecht doen. Eerste nummer merkte je wel de zenuwen maar daarna was het goed te luisteren. Hij speelt een charmante zakelijke Edward en komt later leuk los. Wel moet ik toegeven….. ik kreeg lastig het beeld van Geert Wilders van mijn netvlies hahahah maar dat komt door zijn kapsel. Een iets minder gelukkig moment is het zangstuk na La Traviata, daar hoorde je wel even een verschil hahahha.

Shanna Slaap speelt haar rol sterk. Ze heeft een komische timing en speelt een leuke hoer. Ze is luchtig en weet een prachtige Vivian neer te zetten. Ze werd zelfs gecomplimenteerd uit het publiek omdat ze mooi was ;). Qua diepgang is het soms wat lastig maar dat is misschien niet haar rol. Ik heb van haar genoten.

Dan de rollen van Dana en Mitch. Beide zeer sterk al in mijn ogen. Dana heeft me een strot zeg. Die blaast je echt weg en haar spel is jeugdig en krachtig. Mitch vond ik ook erg sterk en vooral goed verstaanbaar. Genoten.

De show volgt goed het verhaal van de show en deze show is zeer vermakelijk. Ik heb genoten en fijn weer eens iets anders te zien dan een show over een bekende popster ;-)

 

 

  [ # 73 ] 29 September 2023 03:49 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  130
Geregistreerd  2012-04-19

In een video op de Instagram van Pretty Woman wordt verteld dat de cast in de vijfde repetitieweek (met de eerste try-outs) in de repetitiestudio van het theater alle muziek van de voorstelling hebben ingezongen. Zou er muziek worden uitgebracht van deze show?

  [ # 74 ] 29 September 2023 05:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ik hoop het! Duimen maar…

  [ # 75 ] 30 September 2023 07:03 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Charly Luske is alternate voor de rol van Edward Lewis…
Bron: insta musicalsnl

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

‹ First  < 3 4 5 6 > 
5 of 6