3 of 5 |  < 1 2 3 4 5 > 
The bodyguard 2023
  [ # 31 ] 06 May 2023 09:09 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ze trad wel op bij tijd voor Max gister🤔 Met een deel van de cast..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 32 ] 06 May 2023 09:19 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

musicalgoeroe - 26 April 2023 02:09 PM

Weet iemand of er merchandise is zoals fotoboeken etc?

Ze hebben een programma, en een programma, en een programma, en een programma… Heel veel dus 😉
Er staan wel scenefoto’s in.

  [ # 33 ] 08 May 2023 07:43 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2014-11-29

Ik weet niet waar de citroenen in de aanbieding zijn maar iemand heeft een heel groot aantal opgegeten. Ik denk dat het prima is om kritisch te zijn en je mening te ventileren maar tot op het bot afkraken is een ander ding. Ik denk dat het meer karakter was geweest als je dan de voorstelling had verlaten ipv “leedvermaak” te kijken.

Ook ik heb afgelopen week TB mogen bekijken. Voor de 3e keer wel te verstaan. Na April en Romy was het nu de beurt aan Talita om ons weg te blazen.. Maar helaas was het een klein briesje. Ze heeft het voor mij gewoon echt niet. Haar spel is ok maar het voelt te ingestudeerd. Ze kan aardig zingen maar wanneer ze full belt moest gss en haar stem echt forward placement moest laten doen ging ze naar kopstem ipv borststem en dat resulteert in het feit dat ze het klein houdt en daardoor minder bij mij binnen kwam. Haar iwaly was dan wel weer goed gedaan.

Voor mij persoonlijk was de ster van de avond haar zusje. Jeannine zet een zeer breekbaar en zorgzame zus neer en heeft een warmte in haar stem die de zaal goed deed vullen. Haar accent vond ik al helemaal geweldig.

Verder niet wat benoemenswaardig. Het blijft een dunne show die wel een leuke avond kan bezorgen maar het heeft zn beste tijd gehad. Helaas is de show voor mij te veel afhankelijk van de leading role en die nam mij helaas niet mee in het “verhaal”.

Laat nu maar snel Moulin Rouge naar Utrecht komen.

  [ # 34 ] 10 June 2023 03:30 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2019-07-26

Vraagje: iemand enig idee waarom Nyassa weinig tot niet speelt? Volgens mij spelen Talitha en Melissa bijna alle voorstellingen.

  [ # 35 ] 10 June 2023 05:31 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Dat vraag ik me ook af. Lijkt wel een gevalletje Romy Monteiro.
Misschien is er privé wel iets gaande, maar ze speelt al vanaf het begin echt amper. Zelfs de 2e understudy is al op geweest.

  [ # 36 ] 10 June 2023 10:50 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2019-07-26

Zou Nyassa niet happy zijn met deze rol maar meer “contractueel” gedwongen zijn na het stoppen van Tina?

Ik denk dat stage nu na het overlijden van Tina Turner zeer veel spijt heeft dat Tina de musical is gestopt.

Enfin….terug naar het onderwerp….waar is Nyassa? Of zou ze zich aan het voorbereiden / repeteren zijn voor alternate Aida?

  [ # 37 ] 10 June 2023 11:11 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik denk niet dat er een alternate nodig is voor de rol van Aida. Ze hebben Tjindjara en Micky als back-up. Wellicht dat Nyassa weer iets in Duitsland gaat doen?! En ze gaat iets doen met Fred van Leer toch?!

Wel zonde, vond haar in Tina geweldig, maar de fragmenten die ik van haar zag als Rachel Marron vond ik niet sterk.

  [ # 38 ] 11 June 2023 08:49 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Be-Happy! - 10 June 2023 10:50 PM

Zou Nyassa niet happy zijn met deze rol maar meer “contractueel” gedwongen zijn na het stoppen van Tina?

Van een medewerker uit het theater begreep ik dat dit inderdaad het geval zou zijn, maar het verklaart dan nog steeds niet waarom ze er inderdaad weinig is. Wij zouden immers ook gewoon naar werk moeten als we nog onder contract staan, maar niet meer willen.

Volgens die medewerker speelt Talita inmiddels de meeste shows en als ik op instagram kijk, lijkt dat in ieder geval te kloppen.

  [ # 39 ] 11 June 2023 12:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ik ben momenteel in Utrecht. De shows van vandaag (zondag) en as dinsdag zijn geannuleerd wegens productionele redenen.

  [ # 40 ] 11 June 2023 02:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ja, dat kan natuurlijk van alles zijn. Zieken in de cast, te warm in het theater, verregaand technisch probleem, ... Maar waarschijnlijk gewoon te weinig kaarten verkocht en dan begint toch een beetje te voelen als “gegokt en verloren”.

Ik denk dat het Tina-decor beloofd was aan AustraliĂ« en men daar niet meer onderuit kon. Misschien hadden ze bij Stage liever Mamma Mia gebracht, maar die rechten lagen natuurlijk al bij DGC… Ik vraag me af of ze niet beter de stekker eruit trekken en hun verlies pakken.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 41 ] 11 June 2023 03:09 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Productioneel is vaak te weinig kaarten verkocht in theaterwereld heb ik me laten vertellen.

Trouwens de voorstelling as dinsdag is ook al afgelast zoals ik zei…

  [ # 42 ] 16 June 2023 08:57 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  130
Geregistreerd  2012-04-19

Nyassa plaatste gisteren een bericht op haar Instagram stories dat ze weer terug is bij The Bodyguard, nadat ze twee weken ziek is geweest. Ze heeft een paar lastige maanden gehad met nieuwe uitdagingen en grote veranderingen, waardoor ze naar haar lichaam heeft geluisterd.

  [ # 43 ] 17 June 2023 05:34 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Er zijn schijnbaar ook wat nieuwe Nicki’s. Noah Blindenburgh is de afgelopen dagen op geweest en ik meen te hebben begrepen dat ook Desi van Kessel de rol heeft gespeeld?
Vind het wel een tikkie vreemd dat voor een run van 5 maanden, waarin je eigenlijk al 2 mensen voor die rol hebt, zij er ook beide niet vaak zijn. Nurlaila doet continu andere dingen en Jeanine ook voor zover ik zie.

  [ # 44 ] 17 June 2023 07:58 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Desi van Kessel speelde volgens mij Nicky Marron ivm meer afwezigheid binnen de cast…

  [ # 45 ] 01 July 2023 09:22 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Bij Eventim staat nu dat The Bodyguard definitief stopt op 27 augustus

 < 1 2 3 4 5 > 
3 of 5