4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
The bodyguard 2023
  [ # 46 ] 01 July 2023 10:25 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Dat was toch vanaf begin af aan al bekend?🤔

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 47 ] 02 July 2023 11:25 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Bram Blankestijn is weer stalker.. Bron, zijn insta..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 48 ] 02 July 2023 11:32 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Cool! Vond hem geweldig in die rol! Leef met mij of sterf ;-)

[ Gewijzigd: 02 July 2023 11:38 PM by Anme ]
  [ # 49 ] 03 July 2023 07:12 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Anme - 02 July 2023 11:32 PM

Cool! Vond hem geweldig in die rol! Leef met mij of sterf ;-)

Jaaa ik ook! Voor mij echt dé stalker.. Marlon heeft een hernia dacht ik gelezen te hebben op zijn Insta, dus ik vermoed daarom de terugkeer van Bram..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 50 ] 03 July 2023 01:17 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ja denk ik ook!

  [ # 51 ] 18 July 2023 06:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

TheWickedLion - 03 March 2023 12:24 PM

Ik zag net een foto voorbijkomen op de instagram story van Frank Beurskens. Op die foto stonden Frank, Nurlaila Karim en niemand minder dan… Romy Monteiro…

De foto is inmiddels weer verwijderd van zijn instagram story. Ben benieuwd of zij dan toch alternate gaat worden van Rachel? We’ll see…

Op het instagram kanaal van Yvonne Coldeweijer staat nu een heel bericht te lezen over Romy. Het schijnt dat ze inderdaad weer mee zou doen maar dat dat niet doorging omdat ze weer hetzelfde divagedrag vertoonde als tijdens de eerste versie van The Bodyguard. Wat er allemaal precies klopt weet ik ook niet, maar het is niet de eerste keer dat ik zulke geluiden hoor.

  [ # 52 ] 19 July 2023 07:21 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2018-01-27

Ik moet toegeven dat ik niet zo’n grote fan ben van de juice van Yvonne maar ik denk dat ze in dit geval best wel eens gelijk kan hebben. Talita werd namelijk ook vrij last-minute gevraagd als alternate voor Rachel geloof ik! Maar goed ik denk dat we daar niet achter gaan komen.

   Handtekening   

No good deed goes unpunished…

  [ # 53 ] 30 July 2023 06:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Ik lees net dat Juneoer een TIA heeft gehad, vandaar dat Patrick Martens is gevraagd de rol weer te gaan spelen.

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 54 ] 31 July 2023 05:05 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Moet zeggen, het voelt wel een beetje als een soort publiciteitsstunt dat ze hem voor een weekje terug laten keren. Juneoer is er al een paar weken niet (uiteraard heel veel beterschap voor hem) en hij werd volgens mij prima vervangen al die tijd. Blijkbaar hebben ze ondanks de hoos aan kortingsacties toch deze publiciteit nodig om het vol te krijgen…

  [ # 55 ] 02 August 2023 12:49 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2016-07-24

Ik denk toch dat het achteraf een onverstandige keuze was om The Bodyguard terug te halen… De acties zie ik mij om de oren vliegen maar de zalen blijven half leeg. Ben benieuwd hoe Pretty Woman het gaat doen hierna…

  [ # 56 ] 12 August 2023 10:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ik zie net dat er morgen (zondag 13-08)  geen voorstelling is en dan pas as zaterdag de 19e pas weer? Gaat de kaartverkoop van The Boduguard zo slecht?

  [ # 57 ] 13 August 2023 07:17 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Ik weet niet waar je dat hebt gezien? Bij Eventim staat voor de komende twee weken woensdag tot en met zaterdag in de planning, met uitzondering van volgende week donderdag (uitkoop?). En de dernière is dan zondag de 27e.

En vandaag is er ook gewoon een show, daar heb ik namelijk een kaartje voor. 😊 En als ze zich bedacht hebben, mogen ze dat snel gaan communiceren…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 58 ] 13 August 2023 10:58 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1561
Geregistreerd  2011-07-31

Ik zie het nu ook.
Vreemd gisteravond niet…
I’m on my way to Utrecht ;-)

  [ # 59 ] 13 August 2023 11:14 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Denk gewoon uitverkocht. Ze hadden namelijk zulke hoge kortingen en waren ook kaarten aan het uitdelen dus denk dat het nu vol zit

  [ # 60 ] 13 August 2023 05:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Bij Eventim staan de genoemde shows nog gewoon in de verkoop. Nou heb ik niet doorgeklikt dus misschien krijg je verderop te zien dat er geen tickets meer zijn.

Ik ben vanmiddag geweest. Men doet vermoedelijk hun best, maar in zijn algemeenheid vond ik de show erg futloos. (Of misschien was dat omdat het de laatste show voor “het weekend” was.)
De show is grotendeels hetzelfde als zes jaar geleden; hier en daar een ander pruikje, andere kleding, dat kan ik allemaal hebben.
De rol van Sam Devaney genderneutraal maken is prima; het werkt niet beter of slechter, maar waarschijnlijk is het qua cast-logistiek eenvoudiger.
Iets waar ik me enorm aan stoorde: de sidekick van Sy Spector. De humor van Sy zelf viel daardoor helemaal weg.
Verder klonk de muziek alsof deze grotendeels uit een doosje kwam, dat was zes jaar geleden echt beter.

Ik zag de volgende cast:
Talita Angwarmasse - Rachel Marron
Tarikh Janssen - Frank Farmer
Jeannine la Rose - Nicki Marron
Noah Blindenburg - Sam Devaney
Bart Mijnster - Tony Scibelli
Danny Houtkoper - Sy Spector
Steven Roox - Ray Court
Bram Blankestijn - Stalker

Ik had speciaal geboekt om Talita te zien. Zes jaar geleden zag ik haar dernière en ik vond het toen heel jammer dat ik haar niet vaker had kunnen zien. De rol gaat haar ogenschijnlijk gemakkelijk af.

Ik was erg blij Jeannine te treffen als Nicki, mede door de reacties hier op het forum. Ze zingt fantastisch. Haar spel is goed. Echter vond ik het jammer dat ze haar nummers (afgezien van Saving All My Love) bracht als een nummer in plaats van het te spelen. Maar ze kan nu een beter visitekaartje afgeven dan bij Tina.

Met name door deze vrouwen was het nog wat vanmiddag.

Tarikh vond ik soms te laconiek spelen. Ik ben gewend dat de rol stijver en serieuzer gespeeld wordt. Het matchte niet voor mij. Ik denk met weemoed terug aan Dave Mantel in de rol…

Hier op het forum is al een aantal keer gezegd dat de liefdeloosheid van deze productie af druipt. Ik zou zeggen dat het normaal comfort food is: geen haute cuisine, maar smakelijk en vullend. Nu is het meer een magnetronmaaltijd met teveel snelle koolhydraten, waardoor je na een uur al weer trek hebt. Jammer, want The Bodyguard is best een leuke show. Ik hoop dat iemand bij Stage Entertainment een stevig gesprek heeft gevoerd met de planning naar aanleiding van het fiasco rondom het te vroeg moeten stoppen van Tina…

[ Gewijzigd: 13 August 2023 09:34 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5