3 of 674 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
het " geef commentaar " topic
  [ # 31 ] 10 August 2004 03:30 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

En dan nog die vreselijke wachttijd!!!!!

Ik haalde mijn rijbewijs toen ik in Tilburg woonde en moest ‘m daar toen ook ophalen, maar het gemeentehuis was alleen open op de momenten dat ik op school zat…...  :evil: (dansacademie, ga en kan je niet zomaar lessen missen… ).
Het heeft 2 weken geduurd voordat ik m’n rijbewijs eindelijk kon ophalen en dat ook alleen maar omdat er wegens ziekte een les uitviel!!!

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 32 ] 10 August 2004 03:31 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

tsja, gemeentenhuizen :?

  [ # 33 ] 10 August 2004 03:34 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“lonekke”]tsja, gemeentenhuizen :?

Ik zou me bijna gaan schamen dat ik voor een gemeente werk.  :oops:  😉

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 34 ] 10 August 2004 03:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Ben als onderwijzer ook gemeenteambtenaar, maar dat vergeet ik soms maar liever…..... 😉

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 35 ] 10 August 2004 03:37 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

ofterwijl: je bent niet de enige die zich schaamt.. 8)

  [ # 36 ] 10 August 2004 08:45 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

Over ID’s gesproken…

Ik ging na mn examen fijn met 2 vriendinnen naar Turkije op vakantie. Zit ik nog eens in de rijspapieren te lezen, moet je ID nog 3 maanden geldig zijn als je terug komt. Dus mijn vader gaat even mijn ID pakken (zondagavond 22.15, vliegtuig vertrok woensdag om half3 dus 11.30 uur weg van huis). Weg ID. Overal gezocht, hele huis omgegooid. Nog steeds geen ID. Ik helemaal overstuur (daar gaaan mn centjes!)!
Maandagmorgen eerst naar politie gefiest en vervolgens naar het gemeentehuis (ook zoiets: ons gemeentehuis staat buiten onze gemeente aangezien er geen geschikt gebouw is in de gemeente met 21 km kustlijn die ong. 9 of 10 ‘oude’ gemeentes omvat. Tuurlijk!), gelukkig was mn nieuwe ID dinsdagmiddag klaar. Pffieeww… WAt kun je je toch iriteren aan jezelf…

Als ik tegenwoordig iets kwijt ben zegt mn moeder: “Mm. Misschien ligt ie wel bij je ID!”  :twisted: ..

xXx Ilse

  [ # 37 ] 10 August 2004 08:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“saxgirl”]Over ID’s gesproken…

Ik ging na mn examen fijn met 2 vriendinnen naar Turkije op vakantie. Zit ik nog eens in de rijspapieren te lezen, moet je ID nog 3 maanden geldig zijn als je terug komt. Dus mijn vader gaat even mijn ID pakken (zondagavond 22.15, vliegtuig vertrok woensdag om half3 dus 11.30 uur weg van huis). Weg ID. Overal gezocht, hele huis omgegooid. Nog steeds geen ID. Ik helemaal overstuur (daar gaaan mn centjes!)!
Maandagmorgen eerst naar politie gefiest en vervolgens naar het gemeentehuis (ook zoiets: ons gemeentehuis staat buiten onze gemeente aangezien er geen geschikt gebouw is in de gemeente met 21 km kustlijn die ong. 9 of 10 ‘oude’ gemeentes omvat. Tuurlijk!), gelukkig was mn nieuwe ID dinsdagmiddag klaar. Pffieeww… WAt kun je je toch iriteren aan jezelf…

Als ik tegenwoordig iets kwijt ben zegt mn moeder: “Mm. Misschien ligt ie wel bij je ID!”  :twisted: ..

xXx Ilse

Gelukkig. Ik ben niet de enige.  😉

Maar goed, vandaag eigenlijk al voor nop vrijgenomen en morgen zal ik ook wel weer eerder/tussendoor wegmoeten om aangifte te doen. En dan moet ik nog een keer opnieuw naar het gemeentehuis. (Maar dat doe ik donderdag na mijn werk wel) I hate myself 😢

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 38 ] 11 August 2004 10:05 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Ja, ga ik gisteren met de auto naar Amsterdam om een balletles te volgen. Had ik heel erg zin in, want dat had ik i.v.m. vakantie al een paar weken niet gedaan.
Gaat het regenen en bedenkt blijkbaar iedereen dat hij/ zij ook maar eens met de auto naar A’dam moet, dus…... file!
We waren met 3 personen, waarvan degene die reed alleen maar wilde kijken naar de les, dus wij konden ons omkleden in de auto. De “chauffeusse” heeft ons slechts 10 minuten te laat voor de deur van de dansstudio afgezet en wij zijn dus linea recta de studio ingerend.

Was wel een geweldige les trouwens, ik heb nu ook lekker spierpijn. :lol:

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 39 ] 11 August 2004 12:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Vandaag heb ik commentaar op de politie.

Wat is er aan de hand?

Mijn ID-kaart is dus vermist en daar moet aangifte van gedaan worden. Aangezien ik de hele dag op mijn werk zit en mijn moeder nu vakantie heeft, leek het me handig dat mijn moeder namens mij aangifte ging doen. Maar omdat ik niet wist of dat wel kon,wilde ik even het politiebureau bellen. Nergens een nummer te vinden natuurlijk, alleen 0900-8844 (0900-TUIG). Dat maar gebeld en mijn vraag gesteld.
“Ja hoor mevrouw, uw moeder kan namens u aangifte doen, u moet haar alleen even machtigen.”
Ik: “Ok, maar is het mogelijk dat ik dat fax of zo, want ik zit op mijn werk.”
“Oe, dat weet ik niet, ik zal u even doorverbinden met de politie Deventer.”

Ik krijg de politie Deventer aan de lijn en stel mijn vraag nog eens.
“Bij welk bureau wil uw moeder aangifte gaan doen?” vraagt de agente.
Ik zeg haar welk bureau het is.
“Ok, ik verbind u door met het desbetreffende bureau.”

Ik krijg het bureau aan de telefoon en stel voor de derde (en hopelijk laatste keer) mijn vraag.
“Nee, mevrouw, dat kan bij ons niet. U moet dat altijd zelf doen.”

Aaaargh!!!

Tegen de tijd dat ik met vakantie ga, ben ik daar ook echt aan toe.

PS: Die slogan van 0900-TUIG: Geen spoed, wel politie nemen ze wel erg serieus.
PS 2: Ik lijk wel een oude zeur 😉

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 40 ] 12 August 2004 10:31 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

Dat blijft iritant.. Jeezus..! Vergeet niet je aangifteforumliertje van de politie mee te nemen naar het gemeentehuis..!

Ik moest van de week ook nog even naar het gemeentehuis om een gewaarmerkte kopie van mn diploma te laten maken. Ik kom daar, vraagt die muts aan de balie of ik mn ID mee heb. Niet dus, wij weer terug. Kwartier later sta ik bij de ambenaar aan de balie en die vraagt geeneens naar mn ID. Dus ik vroeg of ze die nog moest zien: “Neehor, die heb ik helemaal niet nodig!”

Gggrrrrom :twisted:

  [ # 41 ] 12 August 2004 12:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

ik heb hetzelfde gehad met mijn paspoort. alleen was ik vergeten dat ik nog een oud paspoort, dus ik stond daar vertellen ze me dat ik nog een paspoort had… ik wist dus echt van niets….hihihihihi. gelukkig kon alles nog net op tijd geregeld worden, mijn vader wist dat ik een paspoort had, want lag in zijn la…..

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 42 ] 12 August 2004 01:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“saxgirl”]Dat blijft iritant.. Jeezus..! Vergeet niet je aangifteforumliertje van de politie mee te nemen naar het gemeentehuis..!

Haha, nee de heb ik in mijn oude paspoort gestopt, dus er kan nog weinig misgaan. Tenzij onderweg naar het gemeentehuis mijn tas gestolen wordt met mijn oude paspoort en het aangifteformulier erin.  😉

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 43 ] 13 August 2004 01:32 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

En dan kun je meteen weer terug naar het politiebureau..hahaha.. Is het goedkomen?

xXx Ilse

  [ # 44 ] 13 August 2004 03:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“saxgirl”]En dan kun je meteen weer terug naar het politiebureau..hahaha.. Is het goedkomen?

xXx Ilse

Thanx dat je het vraagt :D. Ja, ik heb nu eindelijk mijn paspoort aan kunnen vragen. Is wel een duur paspoort geworden, aangzien ik extra kosten moest betalen voor de vermissing van mijn ID-kaart.  :(

Als troost heb ik mezelf getrakteerd op 5 musicalcd’s (9,99 per stuk bij de V&D!) en 4 dvd’s.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 45 ] 13 August 2004 08:53 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

Jah dat gezeur.. maar je hebt m nu iig wel! Ga je nog op reis ook of dat niet 😉 ?

Haha gelijk heb je.. En nu heb je je gemeente + de economie weer een beetje gesupport.. sociaal hor 😉 ..

xXx Ilse

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 674
‹‹ Raadje Plaatje      Guess Who ( nieuw spel ) ››