5 of 674 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
het " geef commentaar " topic
  [ # 61 ] 29 August 2004 10:27 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Goed dat je het weer terug gevonden hebt!!!!
Volgens mij is Anlage ook niet echt een woord om de boel te laten verdwijnen. Maar ja, in de wereld van computers komen wel meer rare dingen voor, dus je weet maar nooit….. :roll:

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 62 ] 31 August 2004 09:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

ik moet hier toch echt even kwijt, dat het sportpresentatie team van Nederland al jaren toe is aan vervanging. Enkel en alleen gedurende de olympische spelen, laat men ook andere sporten zien. verder altijd en eeuwig voetbal. en leuk dat ze zichzelf vinden….
sorry, ik zat eergister televisie te kijken, en toen zei die *piep* dat de sport op zondagavond niet alleen meer voetbal zal zijn…. dus ik denk fijn, ik blijf nog even kijken. nou het was dus voetbal en een kort moment Leontien van Moorsel.
ik erger me al jaren rot, dat andere sporten twee seconde krijgen en voetbal uren. Zo’n moment dat de turnsters opeens gingen winnen, krijg je de winnende sprong en we gaan weer naar voetbal.
vroeger keek ik graag voetbal, maar door studiosport met hun zogenaamde grappigheid en die ziekmakende verering van het voetbal, kan ik het nu niet meer zien…
zo dat is er uit… sorry moest even…. :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 63 ] 01 September 2004 12:51 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

Ik dacht al dat Pieter van den Hoogenband de afgelopen 4 jaar geen wedstrijd had gezwommen.. Maar dat bleek wel zo te zijn 😉 ..

Nog een sport ergernis: Hans Kraaij jr bij sbs6: hij kan het gewoon niet! Accepteer het, zoek een leuke baan ergens anders en neem een nieuw persoon aan, ik vind hem echt vreselijk!

xXx Ilse

  [ # 64 ] 01 September 2004 12:52 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  444
Geregistreerd  2003-11-03

ik moet jullie helemaal gelijk geven..!!

  [ # 65 ] 02 September 2004 05:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Hij moet ook geen ander programma hoor!!!!!!
Vreselijk man, blegh, komt op tv over alsof hij zichzelf de meest geweldige, slimste, grappigste persoon op aarde vindt en natuurlijk “god’s gift to women”

Bah bah bah, die zap ik echt altijd meteen weg!

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 66 ] 06 September 2004 08:20 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Ik wil even commentaar geven op @home (mijn internetprovider).
Gisteren rond een uur of twaalf ’s middags begon het gedonder: internet lag eruit. Toen ik om vier uur nog niets kon, heb ik de klantenservice (à 10 eurocent per minuut) maar even gebeld. Na een hoop ge-euhm kwam de beste man er eindelijk achter dat er een storing in de buurt was. Had hij dat niet al kunnen bedenken toen ik mijn postcode opgaf? Een beetje servicemedewerker hoort op de hoogte te zijn van wat er aan de hand is (vind ik dan). Maar volgens de man waren ze al druk bezig de storing te verhelpen en moest ik zo nu en dan maar proberen of ik op internet kon komen. Toen ik om tien uur ’s avonds nog steeds geen verbinding had heb ik het maar opgegeven. Vanochtend nog even naar het modem gekeken en toen brandden alle lichtjes weer groen. Als het goed is moet ik dus weer thuis kunnen internetten vanavond.

Aan de andere kant: zo’n internet-loos dagje is ook wel eens goed voor me 😉. Ik heb lekker van de zon genoten.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 67 ] 06 September 2004 01:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Eva”]
Aan de andere kant: zo’n internet-loos dagje is ook wel eens goed voor me 😉. Ik heb lekker van de zon genoten.

Zelfs ik heb in de zon gelegen! En ik heb Fight Club kunnen kijken, maar het was wel saai hoor 😉 Kom vanavond maar weer gewoon online!  :D

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 68 ] 06 September 2004 02:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“Rop”][...] maar het was wel saai hoor [...]

en bedankt zeg :shock:

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 69 ] 06 September 2004 02:59 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Ronny”][quote author=“Rop”][...] maar het was wel saai hoor [...]

en bedankt zeg :shock:

Ja sorry hoor, jij ging in de stad eten en naar Tosti 😉 Ik zat zielig in mijn uppie thuis 😢

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 70 ] 06 September 2004 03:28 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Rop”][quote author=“Ronny”][quote author=“Rop”][...] maar het was wel saai hoor [...]

en bedankt zeg :shock:

Ja sorry hoor, jij ging in de stad eten en naar Tosti 😉 Ik zat zielig in mijn uppie thuis 😢

Aaaaaaaaaah!

Nou ja, vanavond ben ik er weer gewoon hoor. (tenzij internet weer gek is gaan doen sinds ik vanochtend van huis ging, maar daar ga ik niet van uit.)

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 71 ] 10 September 2004 09:32 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Daar is de ouwe zeur weer!  😉

Ik kan op mijn werk niet in het systeem komen (niemand hier trouwens).
Alletwee de systeembeheerders zijn afwezig (lekker handig), dus zit ik hier een beetje te posten.

Bah, ik had gewoon al twee uur langer in bed kunnen blijven liggen. Of beter nog, gewoon vrij moeten nemen. Ik werk maar een halve dag, dus om half 12 mag ik weer weg. Bovendien is er een personeelsuitje waardoor het halve gemeentehuis weg is. En dan is er ook nog eens geen koffie. Oh wacht, dat drink ik niet.  😉

Nou ja, ik maak er gewoon het beste van.

P.S. Mochten er een aantal letters in mijn woorden ontbreken: ik heb nog steeds geen nieuw toetsenbord :evil:

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 72 ] 10 September 2004 09:37 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Aaaaaaah, nou kom op. Nog even volhouden! En anders ga je gewoon weg?!  😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 73 ] 11 September 2004 09:02 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

Ik wil even klagen over school, over mijn rooster

Ik moet op maandagavond voor 2 uurtjes naar school, en op donderdag de hele dag!
van kwart over 8 tot kwart voor 6!!! Dat is toch niet normaal!
en dat is zo omdat er geen leraren les willen geven op de maandagavond, neej wij hebben er om gevraagd omdan les te krijgen :?
Dus we zijn er al er tegenin aan het gaan en moeten nu afwachten hoe het gaat, maar we ZIJN HET ER NIET MEE EENS!!

  [ # 74 ] 11 September 2004 09:05 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Ik vind het wel lekker om een dagje vorge uit te zijn… heb ook op maandag tot kwart vor 12 en de rest van de week langer… half 4 en 5… en stage tot 6 maar ik vind het eerlijk gezegd niet zon probleem

  [ # 75 ] 11 September 2004 09:07 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

Ik doe een BBL opleiding, dus werk en leer tegelijk…
dus naast school heb ik ook een baan van 90%, en nee het is niet erg om vroeg klaar te zijn of maar 2 uurtjes te hebben, maar een hele dag van kwart over 8 tot kwart voor 6 is niet normaal meer!
En de dag erna moet je meestal weer om 7 uur beginnen, en de maandag heb je al gewerkt vanaf 76 uur s’morgens….

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 674
‹‹ Raadje Plaatje      Guess Who ( nieuw spel ) ››