6 of 674 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
het " geef commentaar " topic
  [ # 76 ] 11 September 2004 09:11 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Uhmmm normaal is de BBL 1 dag school en 4 dagen werken… maar jah… kan ook aan mij liggen of het Limburgse land 😉

  [ # 77 ] 11 September 2004 09:23 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

Nou bij een aantal opleidingen is dit anders ingedeeld, bij de meesten is opleidingen is het wel zo zoals je zei…
maar de mijne niet…

  [ # 78 ] 11 September 2004 09:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

oke dus had ik toch gelijk en jij ook :lol: ... je zou nog bijna frustraties krijgen over dit topic :lol:

  [ # 79 ] 12 September 2004 09:03 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  360
Geregistreerd  2003-03-07

[quote author=“bastiaan_lover1982”] En de dag erna moet je meestal weer om 7 uur beginnen, en de maandag heb je al gewerkt vanaf 76 uur s’morgens….

Oei…. is dat erg vroeg???? :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

(volgens mij komt dat door de frustraties…)

  [ # 80 ] 13 September 2004 01:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  411
Geregistreerd  2004-05-12

haha ja dat zou door wel eens door kunnen komen!!
Bedoelde dus vanaf 7 uur :lol:

  [ # 81 ] 13 September 2004 04:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik had met veel moeite foto’s als posters laten afdrukken en toen ik ging ze vandaag ophalen!!! Ze waren zo mooi!!!! Waren!!!!!!!!!!  :evil:  :evil: het regende namelijk buiten en ik zeg tegen dat schattige, doch @$%&#*& meisje achter de kassa, dat ik graag een tas erom heen wil, want ik ben op de fiets…. ze had geen tas en wilde er ook niets anders omheen doen of opplakken, want het zat in karton en dat was waterdicht… dus ik naar de konmar om tassen aanteschaffen, dichts bij zijnde winkel, maar zelfs dat was te ver. Het karton werd nat en nu zit er op een van mijn posters vlekken!!!!!!!!!!  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 82 ] 13 September 2004 06:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Tja, wat zal ik zeggen….., hebben jullie al naar buiten gekeken?
Hier regent het in ieder geval “cats and dogs” en dankzij mijn lieve leerlingetjes wist ik dat vanmorgen vroeg al (stuiter, stuiter, stuiter)!

Maar ja, ik was toch al van slag, want halverwege mijn route van huis naar school vond ik een dood poesje op de weg… 😢
Zielig hè?!
Ik snap niet goed dat je zo’n poesje dan zomaar midden op straat laat liggen als je ‘m aangereden hebt. Je weet toch wat er gebeurt als je ‘m laat liggen.:evil:
Bovendien, je gaat toch kijken of zo’n beestje nog leeft?!!!!
Ik kan me tenminste niet voorstellen dat je het niet merkt. Heb zelf ooit helaas een keer een egeltje doodgereden en ik kan zeggen dat je wel degelijk merkt.
Ik heb ‘m maar in de berm gelegd, dan kon er tenminste niemand meer overheen rijden…..

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 83 ] 14 September 2004 10:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“marly”]Het karton werd nat en nu zit er op een van mijn posters vlekken!!!!!!!!!!

Je bent toch zeker wel teruggegaan???
Ik zou ze echt op haar kosten opnieuw laten maken!

Maar ja, ik was toch al van slag, want halverwege mijn route van huis naar school vond ik een dood poesje op de weg…

    :? ...  :(  ... 😢 ...

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 84 ] 28 September 2004 11:07 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Mja daar zit ik dan, m’n pc naar de kl*ten… De ICT-ers hier zijn hem aan het maken, hij deed gewoon helemaal niks meer, niemand weet wat er aan de hand is, het zal wel een virus zijn. Gisteren heel de dag er aan kunnen werken, en nu wil die niet meer… Achja, dat oude koekblik moest toch al eens geformateerd worden.  😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 85 ] 28 September 2004 12:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  513
Geregistreerd  2004-02-10

ik even commentaar op mijn ouders….roken is misschien slecht maar een keuze…betekent niet dat ik opeens geen behoefte meer aan knuffels heb 😢
al meer dan week een shitdip en ik ben ‘t allemaal spuuuuuugzat :x

  [ # 86 ] 28 September 2004 12:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“Rop”]Mja daar zit ik dan, m’n pc naar de kl*ten… De ICT-ers hier zijn hem aan het maken, hij deed gewoon helemaal niks meer, niemand weet wat er aan de hand is, het zal wel een virus zijn. Gisteren heel de dag er aan kunnen werken, en nu wil die niet meer… Achja, dat oude koekblik moest toch al eens geformateerd worden.  😉

😢

Ik heb net een zeer saaie cursus achter de rug: ‘Begrijpelijk en klantvriendelijk corresponderen’. Na anderhalf uur dacht ik dat er al drie voorbij waren. Ik zie het nut er niet van in, want ik schrijf altijd al hele begrijpelijke en vriendelijke brieven 😉 . En over twee weken mag ik lekker weer :? Bovendien heb ik ook nog huiswerk meegekregen.  :evil:

Het enige lichtpuntje is dat het van de werktijd afgaat.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 87 ] 28 September 2004 03:28 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2004-09-27

al dat gemiep en gemekker… Gebuerd er nog wel watr leuks in ut lefe??  😉  :lol:

  [ # 88 ] 28 September 2004 04:48 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Niet in dit topic!!!! :lol:  :lol:  :lol:

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 89 ] 28 September 2004 07:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

dit is een topic voor de geestelijke veruiming in het leven… voor het geluk van een ieder… door er uit te gooien wat dwars zit, komt het vaak recht te zitten en dan is het eenvoudiger te verwijderen en is een ieder weer gelukkig… daarom is ons leven zoooo mooi, wij zetten alles recht in dit topic… woehoe….

soms begrijp ik mezelf niet meer….

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 90 ] 28 September 2004 07:09 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2004-09-27

[quote author=“marly”]dit is een topic voor de geestelijke veruiming in het leven… voor het geluk van een ieder… door er uit te gooien wat dwars zit, komt het vaak recht te zitten en dan is het eenvoudiger te verwijderen en is een ieder weer gelukkig… daarom is ons leven zoooo mooi, wij zetten alles recht in dit topic… woehoe….

soms begrijp ik mezelf niet meer….


Hihi :lol:  :!:  :mrgreen:  :!:  :lol:  :!:

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 674
‹‹ Raadje Plaatje      Guess Who ( nieuw spel ) ››