4 of 674 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
het " geef commentaar " topic
  [ # 46 ] 13 August 2004 08:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

[quote author=“saxgirl”]Jah dat gezeur.. maar je hebt m nu iig wel! Ga je nog op reis ook of dat niet 😉 ?

Haha gelijk heb je.. En nu heb je je gemeente + de economie weer een beetje gesupport.. sociaal hor 😉 ..

xXx Ilse

Ja, ik ga naar Disneyland Parijs!

Zie ook:
http://www.musicalworld.nl/forum/viewtopic.php?t=3771&start=15

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 47 ] 14 August 2004 01:05 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2002-12-29

Oke, dan heb ik nu commentaar over iets dat helemaal niks met paspoorten te maken heeft:
de rolstoelonvriendelijkheid van een heleboel winkels!
Ik moet zelf als ik ga winkelen gebruik maken van een rolstoel, omdat ik niet goed kan lopen. Dat ik wel een béetje kan lopen komt mij dan heel goed uit, want veel winkels zijn zó rolstoelonvriendelijk! Moeten jullie maar eens letten op de ingang. Hoeveel winkels hebben wel niet een drempel? En hoeveel winkels een trap zonder lift? En in hoeveel winkels kan een rolstoeler in een pashokje komen? Ik kan dus opstaan, maar een heleboel mensen ook niet. En een kleine drempel kom je wel over als je in een zelfrijrolstoel zit, maar met een elektrische rolstoel niet. Je komt dan trouwens ook nog vast te zitten in alle gangpaden en kleding ligt vaak op hoge schappen, zodat je het niet kan pakken.
Of probeer maar een keer een restaurant in te komen. Met een elektrische rolstoel ik het vaak al een kunst om binnen te komen en dan moet je maar hopen dat je een paar uur niet naar de wc hoeft, want dat kan natuurlijk (bijna) nergens.

Mocht een van jullie toevallig in een winkel werken: bekijk die eens goed en misschien kunnen jullie een plankje bij de ingang leggen, zodat je goed naar binnen kan en eventuele andere aanpassingen???


Zo, nu heb ik ook mijn hart weer eens gelucht.

  [ # 48 ] 14 August 2004 10:17 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2002-12-29

Oei, geen reacties. Heb ik jullie afgeschrikt?

  [ # 49 ] 14 August 2004 10:21 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Ik moet je gelijk geven, vaak zijn winkelgangen erg smal, en moeilijk toegankelijk voor rolstoelgebruikers… ik vind dat hier best rekening mee gehouden mag worden… rolstoelgebruikers ( de meeste ) willen niet afhankelijk zijn van andere mensen…

  [ # 50 ] 14 August 2004 10:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

[quote author=“Marjolein”]Oei, geen reacties. Heb ik jullie afgeschrikt?

Aangezien ik zelf niet in een rolstoel zit let ik er eigenlijk ook niet zoveel op, maar ik kan me voorstellen dat mensen die in een rolstoel zitten er problemen mee hebben. Maar bij mij op school bijvoorbeeld hebben ze aanpassingen moeten maken omdat er iemand op school kwam in een rolstoel, volgens mij zijn ze dit verplicht?!  :?

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 51 ] 14 August 2004 10:31 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2002-12-29

Tegenwoordig geloof ik wel ja, omdat er anders sprake is van discriminatie of zo. Maar ik weet er het fijne niet van.

  [ # 52 ] 15 August 2004 12:25 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  208
Geregistreerd  2003-08-13

Ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt over het feit dat de winkelpaden te smal zijn, ik zelf zit niet in een rolstoel maar een goede vriendin van mij die zit wel in een rolstoel maar die kan ook helemaal niet lopen, heeft net als jij ook die problemen dat de paden te smal zijn en met de drempels, niet aleen de drempels bij winkels maar ook die van een huis.
Als mijn vriendin langs komt, moet ze altijd over de drempel heen geholpen worden.
Ik zelf ben het een ook een keer gaan testen hoe dat is om met een rolstoel nou die drempel over te gaan zonder hulp, dus ik de rolstoel even geleend, nou ik moet je zeggen ik kwam niet over de drempel zonder een beetje gesmokkeld te hebben met mn voeten :?

   Handtekening   

I’ll spit his pity right back in his face….

  [ # 53 ] 15 August 2004 11:39 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  68
Geregistreerd  2002-12-29

Hoge drempels kom ik ook niet alleen over, kleintjes wel. Ons huis heeft een hoge drempel, maar dat lukt, omdat ik me aan de deurpost verder kan trekken!

  [ # 54 ] 15 August 2004 02:27 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2003-01-16

Ik werk in een winkel waar rolstoelen op zich wel inkunnen, maar aan de linkerkant zijn de paden heel erg smal dus het ligt aan de rolstoel of ze er wel of niet doorkunnen. Onze paskamers zijn wel heel ruim, dus dat maakt het weer een beetje goed.. :?

Ik kan me ook wel voorstellen dat het heel iritant is, vooral als het personeel je niet komt helpen als je ergens niet bij kunt oid..

xXx Ilse

  [ # 55 ] 17 August 2004 07:54 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Jaaaaaa, ik heb weer wat te commentaren…...
Namelijk op de verantwoordelijken van het:

a) 2 werkdagen te laat leveren van onze jaarbestelling doordat aan ons de verkeerde tijd was doorgegeven en de dag erop die #$***%$# waarschijnlijk bij de verkeerde school zijn geweest! Het excuus was namelijk: “wij zijn om 10.30 uur langsgeweest, maar er was niemand.” Dus wel!!!! Om precies te zijn al vanaf 8.45 uur.
Oké, onze ingang ligt aan een andere weg dan ons adres, maar daar is wel het schoolplein, zie je de school duidelijk liggen en staat er een heel groot naambord.

b) niet compleet, beschadigd en ook onjuist zijn van de levering. Ik mis nog steeds schrijf- en spellingschriften, een spellingposter is beschadigd en de taalschriften zijn totaal anderen dan welke wij besteld hebben (op de factuur staat ook een ander nummer dan op de schriften die we gekregen hebben).

Ik wil ook nog even mopperen op de uitgeverijen van schoolmethodes. Van 2 vakken (spelling en geschiedenis) bestaat al een poosje een nieuwe uitgave. Wij hadden nog niet genoeg geld om deze methodes aan te schaffen. Maar nu kan je dus de oude schriften niet meer bestellen en de nieuwe schriften wijken zozeer af van de oude versie dat ik ze niet kan gebruiken met de oude handleiding en de oude (geschiedenis)boeken.
Voorbeeld: geschiedenis groep 6 begint in de oude versie met de steentijd. In het nieuwe schrift gaat de eerste les over de romeinen.
Nu moeten we dus waarschijnlijk wel de hele nieuwe methodes gaan aanschaffen, gewoon omdat we zo niet kunnen werken!
Ik snap best dat uitgeverijen hun methodes vernieuwen en dat ze op een gegeven moment gewoonweg door hun oude voorraden heen zijn, maar voor ons komt het wel even heel rot uit.

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

  [ # 56 ] 25 August 2004 07:33 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Om dit topic maar ff actief te houden, zet ik mijn frustratie van vandaag hier:

In de folder van de V&D stond een leuke aanbieding, dat je bij een musical-cd een dvd van the Making of Aida erbij kreeg. Dus ik vandaag naar de V&D, is de dvd al op!! En dat terwijl ik die folder pas gisteravond in de bus kreeg!!! Die mevrouw achter de kassa baalde er ook van, omdat ze maar heel weinig van die dvd’s had binnengekregen!
Ook nog een andere V&D gebeld, daar hadden ze ook die dvd’s niet meer :?
Al met al hebben ze de dvd’s niet meer, omdat ze er te weinig hebben ingekocht :? Lekkere inkopers daar zeg…  :?  :evil:  :evil:

  [ # 57 ] 25 August 2004 09:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Aaaaah!

Ik had laatst ook een stel cd’s gekocht bij de V&D. De dvd hadden ze toen nog niet, maar ze hadden het voor me op het bonnetje geschreven, zodat ik hem later kon ophalen. Afgelopen zaterdag weer even langs geweest en de jongen achter de kassa wist meteen wie ik was. Ik heb de dvd toen meegekregen. Wel netjes dat ze het voor mij zo opgelost hebben.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 58 ] 25 August 2004 10:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

ik was gister in de v&d en vond de cd van Les miserable voor maar 10 euro. ikke helemaal blij naar de kassa om te betalen (wilde deze cd al heeeel lang hebben, ooit geprobeerd te downloaden, maar het bleeg bij proberen) maar om verder te gaan met het verhaal: bij de kassa aangekomen, komt de verkoper blij naar mij toe om te vertellen dat ik geluk had, want er was er nog maar eentje, ik denk nog wat nou, laatste er stonden nog 4 les miserable cd’s. Maar zag niets… komt hij terug met de cd’s en de dvd. Ik vertel hem dat ik die niet ging kopen,arme student, blablabla… vertelt hij opeens dat ik die cadeau krijg… ik moet erg stom gekeken hebben en toen heeft hij mij de actie uitgelegd en aangewezen dat het behoorlijk groot boven de cd’s vermeldt was ( :oops:  :oops: ) daarna ben ik zeer blij (stuiterend) de winkel uitgegaan…. jippie….
sorry Sas, leef niet echt mee…..

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 59 ] 26 August 2004 01:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

goed, na een zeer misplaatste boodschap vol blijdschap in dit topic dan…. ben ik weer terug bij het topic en wil eventje melden dat ik gek wordt van het kamerzoeken in den haag….
de enige manier om een kamer te verkrijgen en niet meteen een appartment (alleen, ik wil niet alleen!!!!) of in een wijk terecht te komen, waar ik niet naar buiten zou durven (den haag is veilig zolang je niet laat zien dat je het niet veilig vindt en in sommige delen heb ik daar moeite mee…) is over internet en dan misschien 1 mogelijkheid per maand…. dus tegen te tijd dat ik weer wil gaan reizen heb ik misschien een kamer….. grrrrrrrr….

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 60 ] 27 August 2004 12:36 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

ik haat computers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik open vanochtend mijn mooie verslag (al 20 kantjes in het Duits!!!!) en begin te typen. Na twee woorden besluit de computer dat het wel weer genoeg is en laat het verdwijnen. Mijn hele verslag weg.
ik heb eerst heel hard tegen de bank getrapt en zak koekjes leeg gegeten en toen aan de slag gegaan, ik weet niet hoe ik het heb gedaan, maar na 2 en een half uur had ik mijn verslag terug….
Het erge is echter, dat iedereen meteen vraagt wat deed je dan: ik deed helemaal niets raars. ik typte het woord “Anlage” en volgens mij is dat niet een rede om een bestand te laten verdwijnen….. :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 674
‹‹ Raadje Plaatje      Guess Who ( nieuw spel ) ››