52 of 55 | ‹ First  < 50 51 52 53 54 >  Last ›
Les Miserables terug naar Nederland
  [ # 766 ] 21 April 2008 07:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dank je!

Ik zou dolgraag de namen van de premierekinderen toe willen voegen, maar het is à³f allemaal compleet, à³f allemaal niet. Ik denk dat ik het voorlopig maar even bij de voornamen houd…

@ S7rin: heb jij enig idee wie de student is die o.a. zingt: “of je vecht voor het recht dat je slechts naar de opera gaat..”
Ik kon het van mijn afstand niet zien, volgens de oude versie werd het gezongen door Enjolras, maar dat was nu zeker niet zo. Hij viel me op door zijn mooie stem (overigens stond hij vaak met zijn armen wijd gespreid)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 767 ] 21 April 2008 07:26 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Dat is wel degelijk Enjolras, ook in deze versie. En diegene die jij bedoelt die met z’n armen vaak wijd staat is waarschijnlijk Grantaire. Ik denk dat je ergens een momentje die twee door de war hebt gehaald, want aan die teksten is niks veranderd.

Heidi - 21 April 2008 07:22 PM

Dank je!

Ik zou dolgraag de namen van de premierekinderen toe willen voegen, maar het is à³f allemaal compleet, à³f allemaal niet. Ik denk dat ik het voorlopig maar even bij de voornamen houd…

@ S7rin: heb jij enig idee wie de student is die o.a. zingt: “of je vecht voor het recht dat je slechts naar de opera gaat..”
Ik kon het van mijn afstand niet zien, volgens de oude versie werd het gezongen door Enjolras, maar dat was nu zeker niet zo. Hij viel me op door zijn mooie stem (overigens stond hij vaak met zijn armen wijd gespreid)

  [ # 768 ] 22 April 2008 03:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

sonj@ - 15 April 2008 08:43 PM
Li - 15 April 2008 06:36 PM

op de site van Joop van den Ende staat dat Les Miserables er staat vanaf 16 april. En geen eind datum….  Zal het dan toch langer in het Luxor staan?

Ja: tot januari 2009!

Om maar ff een stukje van het onderwerp te quoten, zodat iedereen snapt waar ik het over heb (:tong:):
Er zijn op de site van TTL nu al kaarten boekbaar t/m 01-10-2008.
Wat mij betreft speelt Les Mis nog veel langer, en dan alleen in Rotterdam :engel:

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 769 ] 22 April 2008 09:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

S7rin - 21 April 2008 07:26 PM

Dat is wel degelijk Enjolras, ook in deze versie. En diegene die jij bedoelt die met z’n armen vaak wijd staat is waarschijnlijk Grantaire. Ik denk dat je ergens een momentje die twee door de war hebt gehaald, want aan die teksten is niks veranderd.

Heidi - 21 April 2008 07:22 PM

@ S7rin: heb jij enig idee wie de student is die o.a. zingt: “of je vecht voor het recht dat je slechts naar de opera gaat..”
Ik kon het van mijn afstand niet zien, volgens de oude versie werd het gezongen door Enjolras, maar dat was nu zeker niet zo. Hij viel me op door zijn mooie stem (overigens stond hij vaak met zijn armen wijd gespreid)

Misschien bedoel je het stuk “Jij spreekt van strijd, van man tot man, en hier komt hij als Don Juan. t’Is mooier dan een opera”. Dat wordt namelijk wel door Grantaire gezongen…?

  [ # 770 ] 22 April 2008 10:20 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

S7rin - 21 April 2008 06:55 PM

Jochem is Ensemble. In z’n eigen track speelt-ie o.a: Convict, Herbergier (in de proloog dan), Pooier (Lovely Ladies), Claquesous en Majoor Domus (Bruiloft)

Daarnaast heeft hij covers voor Bisschop, Grantaire en Thenardier

Dank!!

  [ # 771 ] 22 April 2008 01:31 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

ter aanvulling
Gavroche : Vinni Peverelli

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

  [ # 772 ] 22 April 2008 03:26 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

Nog even mijn premieren-verslag 😉  Ik heeft de show nog niet live gezien en was echt benieud naar het.

Rene als Jean Valjean vond ik geweldig. Hij zingt zo mooi en gevoelig. Ik had echt kippenvel gehad bij „Breng hem thuis“.

Wim als Javert was ook echt fantastisch. Hij speelt de role erg overtuigend en ook zijn zang vond ik echt leuk.

Nurlaila als Fantine… Hm, zwaar. Ik vind, dat ze een geweldige en mooie stem heeft, alleen is haar stem naar mijn smaak te soulig voor deze role. Ik vind, dat past niet zo goed. Zo ik hoop eens de cover Janneke als Fantine te zien 😉

Suzan als Cosette is geweldig. Haar acteren is zo lief en sympathiek en haar zang is echt wow!!! Wat een mooie en krachtige stem.

Jamai als Marius heeft een fantastische uitstraling en zijn zang en acteren is ontzettend goed.
Datzelfde kan ik ook alleen over Freek als Enjolras zeggen. Een van de sterren de toekomst. Echt geweldig!!!

Celine als Eponine vond ik goed. Ze heeft ook een mooie stem, maar ik vind ze niet krachtig genoeg. Is zeker alles een vraag van de persoonlijk smaak 😉 Haar acteren was in het begin nog niet zo overtuigend, maar de sterf scene was geweldig gespeelt.

Carlo als Thenardier was een van mijn highlights. De role is hem echt op de lijf geschreven.
Marjolein als Mme Thenardier was ook echt gweldig. Voor mij samen met Suzan de beste vrouw op het toneel.

Het ensemble vond ik ook geweldig. Heel veel talenten met fantastisch stemmen zijn erbij!!!


Zo ik hoop, dat niet toeveel fouten in deze verslag zijn. Is mijn eerste show-verslag ob nederlands, hahaha 😉

[ Gewijzigd: 22 April 2008 03:28 PM by Danii ]
   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 773 ] 22 April 2008 03:30 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Nou ik vind het hartstikke goed geschreven hoor!
Leuk om te lezen 😄

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 774 ] 22 April 2008 05:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Lance - 22 April 2008 09:54 AM
S7rin - 21 April 2008 07:26 PM

Dat is wel degelijk Enjolras, ook in deze versie. En diegene die jij bedoelt die met z’n armen vaak wijd staat is waarschijnlijk Grantaire. Ik denk dat je ergens een momentje die twee door de war hebt gehaald, want aan die teksten is niks veranderd.

Heidi - 21 April 2008 07:22 PM

@ S7rin: heb jij enig idee wie de student is die o.a. zingt: “of je vecht voor het recht dat je slechts naar de opera gaat..”
Ik kon het van mijn afstand niet zien, volgens de oude versie werd het gezongen door Enjolras, maar dat was nu zeker niet zo. Hij viel me op door zijn mooie stem (overigens stond hij vaak met zijn armen wijd gespreid)

Misschien bedoel je het stuk “Jij spreekt van strijd, van man tot man, en hier komt hij als Don Juan. t’Is mooier dan een opera”. Dat wordt namelijk wel door Grantaire gezongen…?

Volgens mijn aantekeningen niet, maar het zou best kunnen dat je gelijk hebt en dat ik mij bij het schrijven van die zin achteraf heb vergist. Grantaire klinkt voor de hand liggend: als hij dan ook nog degene is die regelmatig met zijn armen wijd staat (wat een beschrijving…) dan klopt dat inderdaad. Grantaire is Rutger Bulsing: het zou kunnen, ik ken hem niet en zat - ondanks rij 14 - toch te ver om hem terug op de foto in het programmaboekje te kunnen herkennen, maar ik ga er maar van uit dat dat hem is.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 775 ] 22 April 2008 05:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Bedankt voor je verslag Danii! Knap hoor, zo in een andere taal! 📣

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 776 ] 22 April 2008 10:28 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

Bedankt allemaal 😊) 

Jeap - 22 April 2008 05:55 PM

Danii: mooi geschreven hoor! hartstikke goed. alleen voor de volgende keer (en om te leren): het is ‘rol’ in plaats van ‘role’. En verder: het is ‘ik heb’ in plaats van ‘ik heeft’. ‘ik heeft’ bestaat niet in het nederlands! hoop dat je er wat aan hebt.

Dank je wel voor de correcties 😊  De volgende verslag wordt nou nog een beetje beter *hahaha*

   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 777 ] 23 April 2008 10:06 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2008-04-23

ik ben nieuwe hier in dus ik hoop dat dit goed gaat!
Het programma boekje van les mis klopt niet!!
volgende week komt er een aangepast boekje.
hilke is geen 1ste maar tweede.
dit omdat zij al per okt stopt en Op Hoop Van Zege gaat spelen. Rol Jo.
Dus kirsten kools is 1ste.
Feantie heeft zeker wel twee understudy’s. namenlijk Janneke en FANNY.
Eponine heeft er drie om de volgende rede: Taska is zwanger. Maudy is voor haar in de plaats gekomen. Taska komt uiteindelijk weer terug.

helder??

  [ # 778 ] 23 April 2008 10:51 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

Toch fijn als mensen exact bevestigen wat je zegt 😉

madelief - 23 April 2008 10:06 AM

ik ben nieuwe hier in dus ik hoop dat dit goed gaat!
Het programma boekje van les mis klopt niet!!
volgende week komt er een aangepast boekje.
hilke is geen 1ste maar tweede.
dit omdat zij al per okt stopt en Op Hoop Van Zege gaat spelen. Rol Jo.
Dus kirsten kools is 1ste.
Feantie heeft zeker wel twee understudy’s. namenlijk Janneke en FANNY.
Eponine heeft er drie om de volgende rede: Taska is zwanger. Maudy is voor haar in de plaats gekomen. Taska komt uiteindelijk weer terug.

helder??

  [ # 779 ] 23 April 2008 11:38 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Grappig, ik dat precies hetzelfde toen ik Madelief’s bericht las 😄

Het zou leuk zijn als de kinderen à³à³k in het aangepaste boekje staan… Al zal dat waarschijnlijk niet aangezien ze straks toch meer kinderen nodig hebben; dan blijf je aan de gang…

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 780 ] 23 April 2008 02:05 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-05-16

bij tarzan en ciske zit er een apart vel in waarop de kids staan die op dat moment spelen. Als er een nieuwe groep komt, dan gaat er een nieuw vel in

   Handtekening   

http://fan.clubs.nl/dennismarquez en http://fan.clubs.nl/maaikebrussel

‹ First  < 50 51 52 53 54 >  Last ›
52 of 55