2 of 10 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Evita via een tv show gekozen!  Maar de rest van de cast?
  [ # 16 ] 02 December 2006 03:40 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Hij is er te oud voor maar Wim van den Driessche zou ik best kunnen zien als Ché;)

  [ # 17 ] 02 December 2006 04:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Die 3 jaar dat ze schelen :?
Ik vind Wim overigens een oudere uitstraling hebben dan Stanley.

[ Gewijzigd: 02 December 2006 08:40 PM by ]
   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 18 ] 02 December 2006 08:18 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-09-12

Ik wil even zeg dat ik het heel triest vind dat de tv show nu boven de musical staat. Stage - entertainment geeft een bericht uit over Evita, maar het gaat er alleen maar om de zoektocht naar Evita. Tussen de regels door in alle verschenen berichten moet je er maar achterkomen dat er ook daadwerkelijk een evita musical wordt geproduceerd.
Waar zijn de pers conferenties gebleven waar de keuze wordt toegeligd over de musical. Welke versie we krijgen? Wat er vernieuwend is. En dan kunnen ze later nog wel met het idee komen voor een tv show. En ik hoop niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de musical Evita.

In ieder geval vind ik het jammer dat het zo gaat. En ook als ik kijk hoe in Duitsland via de ticket prijzen op slinkse manier zoveel mogelijk geld wordt binnen gehaald. En ik zie bijna elke maand het bedrijf stage entertainment commercieler worden vrees ik dat het bedrijf langzaam maar zeker geen hart meer voor de musical zelf heeft :(

  [ # 19 ] 03 December 2006 12:44 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

[quote author=“Milanovic”]Ik wil even zeg dat ik het heel triest vind dat de tv show nu boven de musical staat. Stage - entertainment geeft een bericht uit over Evita, maar het gaat er alleen maar om de zoektocht naar Evita. Tussen de regels door in alle verschenen berichten moet je er maar achterkomen dat er ook daadwerkelijk een evita musical wordt geproduceerd.
Waar zijn de pers conferenties gebleven waar de keuze wordt toegeligd over de musical. Welke versie we krijgen? Wat er vernieuwend is. En dan kunnen ze later nog wel met het idee komen voor een tv show. En ik hoop niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de musical Evita.

In ieder geval vind ik het jammer dat het zo gaat. En ook als ik kijk hoe in Duitsland via de ticket prijzen op slinkse manier zoveel mogelijk geld wordt binnen gehaald. En ik zie bijna elke maand het bedrijf stage entertainment commercieler worden vrees ik dat het bedrijf langzaam maar zeker geen hart meer voor de musical zelf heeft :(

kijk ff op http://www.musicals.nl  😉

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 20 ] 03 December 2006 01:38 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-09-12

[quote author=“saigon”][quote author=“Milanovic”]Ik wil even zeg dat ik het heel triest vind dat de tv show nu boven de musical staat. Stage - entertainment geeft een bericht uit over Evita, maar het gaat er alleen maar om de zoektocht naar Evita. Tussen de regels door in alle verschenen berichten moet je er maar achterkomen dat er ook daadwerkelijk een evita musical wordt geproduceerd.
Waar zijn de pers conferenties gebleven waar de keuze wordt toegeligd over de musical. Welke versie we krijgen? Wat er vernieuwend is. En dan kunnen ze later nog wel met het idee komen voor een tv show. En ik hoop niet dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de musical Evita.

In ieder geval vind ik het jammer dat het zo gaat. En ook als ik kijk hoe in Duitsland via de ticket prijzen op slinkse manier zoveel mogelijk geld wordt binnen gehaald. En ik zie bijna elke maand het bedrijf stage entertainment commercieler worden vrees ik dat het bedrijf langzaam maar zeker geen hart meer voor de musical zelf heeft :(

kijk ff op http://www.musicals.nl  😉

Ja ik heb gekeken, het gaat ook daar bijna alleen maar over die tv show of vind je van niet?

  [ # 21 ] 03 December 2006 06:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Het is Stage Entertainment nog te vroeg om over de inhoudelijke zaken te praten denk ik, dat zal wel gebeuren op het moment dat ze met die show gaan beginnen. Overigens wel een strategisch moment om nu deze aankondiging van de tv show te doen, zeker omdat de Tarzan show nogal goed bekeken was. Ik weet dan ook bijna zeker dat als de Tarzan show geen succes was, de Evita show ook niet gekomen zou zijn.

Tooske zal wel balen dat ze niet meer bij de Avro zit of dat het programma niet naar SBS gaat. Mij benieuwen wie het gaat presenteren en wanneer we het te zien gaan krijgen….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 22 ] 03 December 2006 06:49 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Bij welke omroep zit Antje? Avro toevallig?  😉
ik heb geen flauw idee, eigenlijk..
Maar die zou wel een eventuele presentatrice zijn, denk ik.

  [ # 23 ] 03 December 2006 09:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

volgens mij deed antje het gevoel van altijd en dat werd uitgezonden door de KRO

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 24 ] 03 December 2006 11:37 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Tjongejonge. Je kan ook niet even een paar daagjes weggaan en wordt er van alles uit je posts gehaald. 😊  :roll:  😉

Enige wat er staat is dat Evita de andere van den Ende is. Dat dat dus ook een productie is waar Stanley in zou kunnen staan, en dat dat, net als bij Beauty misschien niet de meest voor de hand ligt, maar voor van den Ende wel een aanvaardbare optie zou kunnen zijn. Voor mij ligt deze musical wel meer voor de hand dan welke rol in Les Mis dan ook.

Maar niets is zeker.

(Leuke lang weekend gehad? Jazeker, maar wel weer voor meer dan een week aan Musicalworld werk 😊.)

  [ # 25 ] 04 December 2006 07:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  832
Geregistreerd  2005-10-25

Okeey ik volg hetn niet helemala meer, wat betkent 1,2,3e productie…

  [ # 26 ] 08 December 2006 06:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik lees net het bericht op Musicalfan dat Evita terug komt naar Nederland en dat het Nederlandse publiek de hoofdrol kiest. De vakjury heeft hierin géén stemrecht!

Wat moet ik hiermee?
Op deze manier is het ineens niet leuk om terug te zijn; zonder internet was me dit vreselijke bericht bespaard gebleven.

Ik heb hier echt geen woorden voor:
- wéér een revival??
- wéér een ordinaire public relationstunt??
- wéér een hype???

Ik kreeg net de “Tarzankrant” in de brievenbus en met de muziekkaart van The Wiz nog in gedachten keek ik er naar en dacht: jee… waar gaat het heen? Ik vind het helemaal niet leuk meer om naar die massale en gelikte Van den Ende produkties te gaan; ik heb net Charly Brown geboekt en (ook zonder de naamsvermeldingen in de cast) heb ik daar nu al ontzettend veel zin in! Leuk, klein, origineel; wat kan een musical nog meer zijn?

Nee, ik houd het voorlopig lekker bij Honk, Charly Brown en Kleine Prins; niet commercieel en lekker onbekend. Scheelt me ook nog eens een bak geld.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 27 ] 08 December 2006 06:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Goed, dat was dus weer een ei; ik heb inmiddels ook de rest gelezen en sinds de rest van dit topic positief is en op prettige wijze communiceert, lijkt heb mij handig dat ik mij terug ga trekken uit deze discussie 😉

Ik krijg het niet voor elkaar om ook maar één positief ding n.a.v. dit bericht te bedenken, te voelen, laat staan te schrijven.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 28 ] 08 December 2006 07:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Luna24”]Goed, dat was dus weer een ei; ik heb inmiddels ook de rest gelezen en sinds de rest van dit topic positief is en op prettige wijze communiceert, lijkt heb mij handig dat ik mij terug ga trekken uit deze discussie 😉

Ik krijg het niet voor elkaar om ook maar één positief ding n.a.v. dit bericht te bedenken, te voelen, laat staan te schrijven.

Haha, ik snap jouw ‘uitbarsting’ wel een beetje hoor 😉 Zo was mijn 1e reactie ook wel en anderen zullen er vast ook wel iets in herkennen 😉

  [ # 29 ] 08 December 2006 09:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ook ik herken me helemaal in de reactie en snap hem dus helemaal
en ook ik vind het heel erg jammer dat het weer een revival is

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 30 ] 08 December 2006 09:22 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Bedankt voor het begrip 😉

Die “revival” van een musical is nog maar een fractie van het probleem.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 10
‹‹ Wie Wordt Evita?      Profielwerkstuk Musical ››