3 of 7 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Jamai krijgt hoofdrol Les Mis (op West End)
  [ # 31 ] 24 January 2007 08:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Of het was een pr-stunt, West End gaat niet door, maar Nederland heeft wel alvast een paar keer gehoord ‘Jamai in Les Miserables’ wat het makkelijker maakt om Jamai straks in Nederland in Les Miserables te plaatsen (deze mededeling werd mede mogelijk gemaakt door Lance 😉 )


Als het een pr-stunt was, en Jamai er dus over heeft gelogen, denk ik niet dat hij ooit op West End nog serieus genomen gaat worden.

  [ # 32 ] 24 January 2007 08:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Klaske”]Of het was een pr-stunt, West End gaat niet door, maar Nederland heeft wel alvast een paar keer gehoord ‘Jamai in Les Miserables’ wat het makkelijker maakt om Jamai straks in Nederland in Les Miserables te plaatsen (deze mededeling werd mede mogelijk gemaakt door Lance 😉 )


Als het een pr-stunt was, en Jamai er dus over heeft gelogen, denk ik niet dat hij ooit op West End nog serieus genomen gaat worden.

Het ligt niet in de aard van Jamai om aan dit soort PR mee te doen, dan had hij zijn rol in Tarzan ook niet opgegeven lijkt mij :?:

En ik denk ook niet dat met Jamai in Les Miserables dan genoeg gehoord hebben om het makkelijker te maken in Nederland, zijn naam werd al genoemd voor deze musical voor er uberhaupt al sprake van was dat de musical weer in Nederland zou komen.
Bovendien heeft JvdE dit soort PR toch niet nodig :o

  [ # 33 ] 24 January 2007 09:15 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  141
Geregistreerd  2005-03-14

Jamai grijpt naast droomrol

door onze redactie

AMSTERDAM - Pech voor Jamai Loman. De ex-Idol en inmiddels musicalster staat de komende tijd nog niet in zijn droomrol op het Londense West End.
Jamai had auditie gedaan voor Les Misérables, maar zijn contract is niet rondgekomen. De zanger hoopte op de rol van Marius in de wereldberoemde musical, die ook naar Nederland komt.


telegraaf.nl

  [ # 34 ] 24 January 2007 11:16 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Hoe stom is dat :shock: !

  [ # 35 ] 24 January 2007 11:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Marik”]Hoe stom is dat :shock: !

Misschien hebben ze het interview gelezen :shock:

  [ # 36 ] 24 January 2007 11:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“Jeroen”][quote author=“Marik”]Hoe stom is dat :shock: !

Misschien hebben ze het interview gelezen :shock:

Whaha flauw 😛.

  [ # 37 ] 24 January 2007 11:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“Marik”][quote author=“Jeroen”][quote author=“Marik”]Hoe stom is dat :shock: !

Misschien hebben ze het interview gelezen :shock:

Whaha flauw 😛.

Maar wel zeer waarschijnlijk

  [ # 38 ] 25 January 2007 01:29 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“Klaske”]Of het was een pr-stunt, West End gaat niet door, maar Nederland heeft wel alvast een paar keer gehoord ‘Jamai in Les Miserables’ wat het makkelijker maakt om Jamai straks in Nederland in Les Miserables te plaatsen (deze mededeling werd mede mogelijk gemaakt door Lance 😉 )

Nou… Zo ongeveer heb ik iets gezegd, maar mijn complottheorie was de volgende.

Jamai heeft op zijn fandag z’n mond voorbij gepraat dat hij in de Nederlandse Les Mis gaat spelen. Bij Stage Entertainment waren ze daar natuurlijk absoluut niet blij mee. Om dit te ontkrachten werd het bericht geplaatst dan Jamai in West End zou gaan spelen in Les Mis en niet in Nederland. Toen moest er nog een manier worden gevonden om ook dat weer te ontkrachten en Jamai te bevrijden van enige verbondenheid met Les Mis en zie daar het interview van afgelopen zaterdag en RTL Boulevard van vandaag. *

Let wel dat de woorden van Jamai uit het interview toch zo goed als lijnrecht tegen de woorden van RTL Boulevard staan over hetzelfde onderwerp… Wie moet ik geloven?


* Mocht je mijn complottheorie niet kunnen volgen dan is dat goed mogelijk, want ik snap ‘m zelf ook niet altijd… 😉

  [ # 39 ] 25 January 2007 10:22 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

Jamai heeft op zijn fandag z’n mond voorbij gepraat dat hij in de Nederlandse Les Mis gaat spelen

Hij heeft niet gezegd in welke Les Miserables hij ging spelen 8) maar achteraf ging het toen al om West End

  [ # 40 ] 25 January 2007 11:05 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

maar hij gaat nou dus niet naar west end als ik het goed begrijp, dat is tenminste wat ik op de radio hoorde

  [ # 41 ] 25 January 2007 12:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

[quote author=“lisaatje”]maar hij gaat nou dus niet naar west end als ik het goed begrijp, dat is tenminste wat ik op de radio hoorde

Het gaat idd niet door. Ik hoorde het vandaag ook al in de wandelgangen hier.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 42 ] 25 January 2007 12:14 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik mag aannemen dat dit ook nog wel echt officieel naar buiten wordt gebracht. Het blijft wel een beetje vaag zo namelijk. Ben benieuwd wie zo “slim” is geweest dit voortijdig naar buiten te brengen, of dat er toch andere redenen zijn geweest en dat ze er “bij nader inzien vanafzien”.

  [ # 43 ] 25 January 2007 12:21 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

[quote author=“Jeroen”]Ik mag aannemen dat dit ook nog wel echt officieel naar buiten wordt gebracht. Het blijft wel een beetje vaag zo namelijk. Ben benieuwd wie zo “slim” is geweest dit voortijdig naar buiten te brengen, of dat er toch andere redenen zijn geweest en dat ze er “bij nader inzien vanafzien”.

daar zul je nooit achter komen ben ik bang, maar vooralsnog zijn het geruchten, eerst inderdaad het officiele bericht maar afwachten….......zou ontzettend balen voor hem zijn 😢

  [ # 44 ] 25 January 2007 12:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Als Jamai gelogen heeft is het balen voor hem dat ie zo stom is geweest.

Als het niet doorgaat vanwege de uitspraken in dat interview is het balen voor hem dat ie zo stom is geweest.

Als het door een misverstand komt (met die tussenagent of zo) en het gaat daarom niet door is het sneu voor hem, maar heeft ie alsnog Marius in Nederland, want dat was het plan sowieso al. Als ik Boulevard goed begrepen hebt.

  [ # 45 ] 25 January 2007 02:06 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Dit lijkt toch erg op BLUNDER….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 7