19 of 26 | ‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
Londen: vervoer verblijf en overnachtingstips (voor voorstellingen ander topic)
  [ # 271 ] 14 March 2015 10:20 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

__niX - 14 March 2015 08:23 AM

Wow, met Kerst het laagst? Dan wil toch iedereen! Dacht ik 😊

Dat dacht ik ook, maar misschien is het dan juist lager, omdat er met Kerst veel dicht is en daarna dat boxing day (nouja die uitverkoop begint) dat mensen daar vaak geen zin in hebben om te gaan graaien tussen die menigte?

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 272 ] 15 March 2015 07:29 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Zou kunnen. Ik ben tot nu toe elke keer 1 à  2 weken voor de Kerst geweest en toen was het best druk.
Dus dacht dat dat eigenlijk wel een populaire periode was. Kerstverlichting, kerstetalages.. Etc.

  [ # 273 ] 15 March 2015 08:14 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Londen draait op toerisme, natuurlijk. Maar nog veel meer op de zakelijke reiziger. Die zijn er met de kerst niet, vandaar dat vooral luxe hotels vaak geweldige deals hebben rond de kerstdagen.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 274 ] 10 April 2015 01:53 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Voor wie de komende maanden naar Londen gaat: ga eten bij Food For Thought. Enorm lekker eten (vegan en veggie) en niet te duur. Ze sluiten op 21 juni en ik weet nu al - na er één keer gegeten te hebben - dat ik het erg jammer vind…

[ Gewijzigd: 12 April 2015 03:33 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 275 ] 12 April 2015 11:22 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Zo, in de meivakantie naar Londen. 😊 Heb een retourtje met de trein gevonden voor €120,- en een hostel voor €70,- voor 3 nachten. 😊 Nu nog uitzoeken welke shows ik ga bezoeken.

[ Gewijzigd: 12 April 2015 12:27 PM by Judaz ]
  [ # 276 ] 13 April 2015 09:45 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  172
Geregistreerd  2010-04-13

June - 10 April 2015 01:53 PM

Voor wie de komende maanden naar Londen gaat: ga eten bij Food For Thought. Enorm lekker eten (vegan en veggie) en niet te duur. Ze sluiten op 21 juni en ik weet nu al - na er één keer gegeten te hebben - dat ik het erg jammer vind…

Oh nee! ons favo restaurant in londen.. ziet er niet uit, maar oh zo lekker eten..

Een alternatief voor de vegetariers onder ons: http://www.tibits.ch/en/restaurants.html#tibits-london-heddon-street

  [ # 277 ] 07 July 2015 09:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb een vraagje
Ik heb in londen een musical/disney globe gekocht, die moest tot mijn grote woede en spijt op stansted achterblijven omdat die niet mee mocht met de handbagage, nu ben ik bijna het dubbele kwijt om de globe naar nederland te krijgen.
De globe kan worden opgehaald op stansted bij bagport maar dan moet hij in de ruimbagage.
Hoe kan ik dit het beste doen, Of is er iemand die met ruimbagage voor 4/8 naar londen vliegt en de globe mee zou willen nemen voor mij.
Mocht dat niet lukken
dat iemand die bewuste globe voor mij zou willen meenemen (iemand die met de trein/bus is) vanuit de disneystore oxfordstreet

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 278 ] 07 July 2015 12:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

ivje - 07 July 2015 09:58 AM

Ik heb een vraagje
Ik heb in londen een musical/disney globe gekocht, die moest tot mijn grote woede en spijt op stansted achterblijven omdat die niet mee mocht met de handbagage, nu ben ik bijna het dubbele kwijt om de globe naar nederland te krijgen.
De globe kan worden opgehaald op stansted bij bagport maar dan moet hij in de ruimbagage.
Hoe kan ik dit het beste doen, Of is er iemand die met ruimbagage voor 4/8 naar londen vliegt en de globe mee zou willen nemen voor mij.
Mocht dat niet lukken
dat iemand die bewuste globe voor mij zou willen meenemen (iemand die met de trein/bus is) vanuit de disneystore oxfordstreet

Ik vlieg de 17e naar NL vanaf Southend, maar hij mag echt alleen in ruim mee, of had je niet genoeg plek meer in de handbagage? Want ik vlieg alleen met handbagage maar neem amper wat mee, dus ruimte zat.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 279 ] 07 July 2015 12:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

alleen ruim, anders had ik hem zelf gewoon meegenomen dat was het hele probleem, toen ik de globe kocht heb ik er duidelijk bij verteld in de disneystore dat ik met only handluggage vloog ja dat is geen enkel probleem, dus wel, (dat ding bevatte blijkbaar te veel vloeistof)

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 280 ] 07 July 2015 12:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

ivje - 07 July 2015 12:24 PM

alleen ruim, anders had ik hem zelf gewoon meegenomen dat was het hele probleem, toen ik de globe kocht heb ik er duidelijk bij verteld in de disneystore dat ik met only handluggage vloog ja dat is geen enkel probleem, dus wel, (dat ding bevatte blijkbaar te veel vloeistof)

Ahh shit! Nee ik heb zelf alleen handbagage en het is redelijk duur om ruim erbij te kopen anders had ik ‘t voor je gedaan. Ik ga wel eind juli weer vanuit Londen naar NL met de trein, alleen dan kan ik niet even langs Stansted. Mocht je ‘m kunnen verschepen naar mijn huis oid, wil ik ‘m best voor je meenemen.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 281 ] 07 July 2015 01:40 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

kan nergens een adres of mailadres vinden van stansted maar dat ga ik ff opzoeken, en eventueel vragen of dat mogelijk is anders wil ik je misschien vragen of je de globe voor mij zou willen halen bij disney oxfordstreet (uiteraard worden de kosten vergoed) hij was daar 26 pond en zie ook prijzen voorbij komen van over de 100 dollar.

Net gekeken op de site van stansted, ik kan nergens een contact email vinden waar ik het zou kunnen vragen en bellen naar engeland wordt een beetje dure grap denk ik om het hele verhaal uit te leggen, dat is per email toch echt een stuk makkelijker.

[ Gewijzigd: 07 July 2015 02:29 PM by ivje ]
   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 282 ] 07 July 2015 02:00 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Stuur me even een PB’tje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen! 😊

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 283 ] 07 July 2015 02:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Stansted heeft wel een Facebook en Twitter. Je kunt dus ook daar vragen wat het e-mailadres is. Maar als je het bij de douane achter hebt gelaten, moet je denk ik contact met hen opnemen.

  [ # 284 ] 08 September 2015 09:20 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Hoi mensen,

Ik ga begin oktober een aantal dagen naar Londen en zoek tips!
Eettentjes, leuke dingen te doen/zien.

Ik ben al een aantal keer in Londen geweest, we zijn er nu 4 hele dagen (komen zondag eind van de middag aan, vrijdaochtend gaan we weer weg) en willen behalve musicals gewoon eens wat andere dingen doen/zien.

En graag jullie advies: travelcard, oystercard, of dagkaart (als die nog bestaan) en vooral: waarom?

Alvast bedankt!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 285 ] 08 September 2015 09:30 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Oystercard moet je even bij zo’n loketje vragen en dan krijg je de meest voordelige deal (en als je besluit je oystercard in te leveren krijg je 5 pond borg terug, maar je kan ‘m ook bewaren voor als je weer eens naar londen gaat)

Als je zondagmiddag centraal londen nog haalt kan ik Acklam Village aanraden. Een soort biertuin met allerlei food-stands en live muziek. Gelegen aan het einde van Portobello road onder de brug.
Uiteraard altijd leuk om een beetje rond te slenteren en de main touristy things (big ben, tower bridge, Camden etc) te zien (als het lekker weer is kun je bijvoorbeeld heel leuk bij de Eye zitten op het terras / of binnen in de royal festival hall) en daar mag je je eigen consumpties gewoon meenemen.
In covent garden zit een leuk tentje, het heet Chez Antoinette (in de middelste markthal) en die hebben tot 12 uur een ontbijtje voor 5 pond. Leuk idyllisch plekje om je dag rustig te beginnen.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹ First  < 17 18 19 20 21 >  Last ›
19 of 26