20 of 26 | ‹ First  < 18 19 20 21 22 >  Last ›
Londen: vervoer verblijf en overnachtingstips (voor voorstellingen ander topic)
  [ # 286 ] 08 September 2015 09:32 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Veel grote musea zijn gratis, dus dat is zeker een aanrader. Ga zelf heel graag naar de National Portret Gallery.

Qua reizen is een Oystercard handig als je van plan bent vaker naar Londen te gaan. Het systeem werkt ongeveer gelijk als de Nederlands OV-chipkaart met als groot verschil dat de kaart niet verloopt.

Ik weet niet wat je budget is, maar voor lunch en ontbijt kun je redelijk goedkoop terecht bij Pret A Manger. Met lekker weer kun je natuurlijk ook bij Tesco of Spar eten halen en dan lekker in het park opeten.

Als je bezienswaardigheden wilt zien die geld kosten is het altijd slim om te kijken of je via internet kaartjes kunt kopen om zo de lange rijen bij de kassa te vermijden. Niets is zo irritant om tijdens je vakantie in een rij te staan.

  [ # 287 ] 08 September 2015 09:36 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Puur persoonlijk, maar ik zou de pret echt afraden. Er zijn zoveel leukere en ook goedkope tentjes.
Oh, en als het lekker weer is raad ik Parliament Hill aan. Supermooi uitzicht over Londen.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 288 ] 08 September 2015 09:54 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Van de musea vind ik de Saatchi Gallery een absolute aanrader als je van moderne kunst houdt tenminste. Wel een beetje afhankelijk van de lopende tentoonstelling. Lekker rustig ook meestal en ligt in een leuke buurt met mooie winkels,

Of de backstage tours bij diverse theaters. Vooral het National Theatre en The Old Vic zou ik zeker doen als je de tijd hebt of de tour in Theatre Royal Drury Lane is ook de moeite waard.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 289 ] 09 September 2015 08:36 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Goede tips allemaal! Pret-a-manger ken ik, vind ik erg leuk. We logeren in een B&B, dus ontbijt is voorzien, maar voor de lekkere trek is het een fijne. Ook ivm de warme chocomel voor mijn verslaafde echtgenoot. De rest ga ik allemaal op een lijst zetten en uitzoeken. Vooral zo’n backstage tour lijkt me erg leuk. Nu echtgenoot nog ff overhalen 😊

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 290 ] 09 September 2015 09:01 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Als je van hamburgers houdt, kun je naar Five Guys gaan (meerdere vestigingen oa nabij Oxford Circus en Covent Garden), je kunt gratis je toppings kiezen, goeie frietjes (met schil eraan!) en je kunt je beker steeds met wat anders te drinken refillen (iets van 30 verschillende in de automaten).

  [ # 291 ] 10 September 2015 09:05 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

@Judaz: daar wordt mijn echtgenoot wel blij van! (ik ook trouwens hihi)

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 292 ] 08 December 2015 06:26 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Weet iemand wat ongeveer de kosten zijn van luchthaven Stansted en Gatwick om naar Londen stad te reizen?

  [ # 293 ] 08 December 2015 06:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Bij de Stansted Express is het zo dat als je minimaal 30 dagen van te voren boekt (online, via http://www.stanstedexpress.com), je £16 betaalt voor je retour. Bij minimaal 7 dagen van te voren is het ook goedkoper, maar ik weet even niet hoeveel goedkoper. Je hebt wel een creditcard nodig om online te boeken, maar dat mag ook de creditcard van iemand anders zijn, je hoeft die verder niet te laten zien ofzo.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 294 ] 09 December 2015 03:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Dankje, ik zie het. Enig idee hoe lang je er dan over doet?

  [ # 295 ] 09 December 2015 04:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Stansted - Liverpool St is 45-50 minuten
https://www.stanstedexpress.com/

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 296 ] 09 December 2015 06:07 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Wederom dank!!

  [ # 297 ] 09 December 2015 10:31 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  18
Geregistreerd  2012-08-26

__niX - 08 December 2015 06:26 PM

Weet iemand wat ongeveer de kosten zijn van luchthaven Stansted en Gatwick om naar Londen stad te reizen?

Als je vanaf Stansted met de easybus naar Londen gaat, kan het vanaf €1, moet je op het juiste moment boeken! Je wordt dan afgezet op bakerstreet.

  [ # 298 ] 10 December 2015 08:28 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

momenteel een actie voor de standsted express; £20 pond retourtje (ook voor data binnen een maand) en dat is gewoon sneller dan de (goedkopere) bus.
retourtje gatwick express kun je online kopen voor £31 pond. en dan zit je een half uurtje in de trein (die elk kwartier gaat) van Victoria naar Gatwick.

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

  [ # 299 ] 16 December 2015 02:14 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  177
Geregistreerd  2003-03-16

Aankomend weekend in Londen. Iemand nog leuke tips voor restaurantjes. Daar waar je iets meer dan een hamburger en patat kan eten…. Graag!!!!! Wie biedt? Alvast dank!

   Handtekening   

Be never to busy to be beautifull

  [ # 300 ] 16 December 2015 03:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  745
Geregistreerd  2015-04-02

Ga zelf dit weekend uiteten bij Christophers naast de Lion King, maar dat is redelijk fancy geloof ik. (hoop ik, maar als t een aanrader is zal ik ‘t laten weten)

Vind zelf Benito’s Hat leuk (burito’s en lekkere cocktails) of zoiets als Chiquitos op Leicester square, das allebei lekker makkelijk en goedkoop.
Qua restaurants kun je ook altijd nog Cotes, Belgique, Mildreds, Mabels of Balthazar checken.
Enjoy!

   Handtekening   

I believe that God lives on a planet called Kolob.
I once sat next to Stephen Schwartz during a preview of Carrie B)

‹ First  < 18 19 20 21 22 >  Last ›
20 of 26