2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Parkmusicals/entertainment (TiTaTovenaar in de Efteling)
  [ # 16 ] 11 March 2007 05:53 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dat zou dan wel gevolgen hebben voor een eventuele casting in Dirty Dancing zoals in een ander topic wordt gehoopt.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 17 ] 11 March 2007 09:31 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

[quote author=“Luna24”]Dat zou dan wel gevolgen hebben voor een eventuele casting in Dirty Dancing zoals in een ander topic wordt gehoopt.

dat weet ik ook niet haha!! ach ga het er gewoon vragen als ik binnekort naar the wiz ga en zij er is!! en misschien kan ik ook andere vragen uit de show..en misschien dan ook de andere die tika speelt…

Edit: heb net idd gelezen bij dirty dancing maar dat wil niet zeggen dat ze niet in eftelingparkshow kan gaan spelen..wat ik las dat die pas in 2008 komt ofz! eftelingparkshow is maar tot eind oktober!!

  [ # 18 ] 14 March 2007 10:47 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2005-08-29

het gaat er steets meer op lijken dat Manon Novak weer tika zal gaan spellen.

ik hoorde laast dat het zo goed als zekker is.
en dat ze het warchijndelijk gaat kombineren met
the wiz.

  [ # 19 ] 15 March 2007 06:12 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

[quote author=“RobinSw”]het gaat er steets meer op lijken dat Manon Novak weer tika zal gaan spellen.

ik hoorde laast dat het zo goed als zekker is.
en dat ze het warchijndelijk gaat kombineren met
the wiz.

Jep dat heb ik idd ook gehoort…dus lijkt me in elk geval gewoon suppers als ze in efteling komt 😛 zie ik er in efteling denk ik nog eerder als bij the wiz misschien…

  [ # 20 ] 16 March 2007 05:42 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

Volgens de officiele Manon club http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=247685 is Manon vanaf 1 april in de efteling te zien en zal ze daarnaast ook de Wiz blijven spelen

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 21 ] 18 March 2007 03:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Hoorde vandaag (uit zeer betrouwbare bron) dat het helemaal leuk wordt.
Ben benieuwd!

  [ # 22 ] 20 March 2007 07:47 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

[quote author=“RoosjeBertens”]Hoorde vandaag (uit zeer betrouwbare bron) dat het helemaal leuk wordt.
Ben benieuwd!

Ik ook heel erg benieuwd…
En ook ik heb uit een zeer betrouwbare bron gehoort dat het leuk wordt..
Ben gewoon benieuwd naar het hele aankomende seizoen, zomeravonden of jamai wie weet nog keertje komt al denk ik van niet…

  [ # 23 ] 21 March 2007 07:18 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

Las ergens op internet dat maud mulder roodkapje gaat spelen in de etfeling, in de gelijknamige musical :S
Vreemd…maargoed misschien in tika is jarig dat er sprookjesfiguren komen denk ik wel..

  [ # 24 ] 24 March 2007 05:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Volgens mij komen de sprookjesfiguren in het theaterrestaurant tot leven.

  [ # 25 ] 24 March 2007 06:53 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

[quote author=“RoosjeBertens”]Volgens mij komen de sprookjesfiguren in het theaterrestaurant tot leven.

Ja idd, dus wie weet is ze daar dan wel te zien…maar goed weet ook nog niet helemaal hoe de nieuwe show gaat lopen..En bedoel ze is jarig tika dus er zullen misschien vast wel sprookjesfiguren in voorkomen..ach nog maar 7 dagen en 11 uur en 10 minuten 😛 zo staat ie op dit moment op efteling site

  [ # 26 ] 27 March 2007 10:09 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2007-03-27

[quote author=“sardientje”]Las ergens op internet dat maud mulder roodkapje gaat spelen in de etfeling, in de gelijknamige musical :S

Maud gaat weliswaar in de musical Roodkapje spelen, maar dit wordt gewoon een reizende voorstelling, en het heeft voor zover ik weet niks met de Efteling te maken.

  [ # 27 ] 27 March 2007 03:15 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

[quote author=“ilonavg”][quote author=“sardientje”]Las ergens op internet dat maud mulder roodkapje gaat spelen in de etfeling, in de gelijknamige musical :S

Maud gaat weliswaar in de musical Roodkapje spelen, maar dit wordt gewoon een reizende voorstelling, en het heeft voor zover ik weet niks met de Efteling te maken.

ok. Tsja vond het ook al raar dat er op die site dus stond maud wordt roodkapje in de efteling… mmm maar goed dus reizende voorstelling..en ik weet er ooko niks van dat het in efteling komt ofz of dat het er iets mee te maken heeft 😛

  [ # 28 ] 30 March 2007 10:08 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Het is volgens een aantal spelers een hele leuke show.

  [ # 29 ] 01 April 2007 06:48 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

Zo hier ook maar even, het is een geweldige show vind ik zelf. Echt een musical sfeer..heel leuk en leuke muziek,dansjes echt suppers en leuke spelers.

  [ # 30 ] 01 April 2007 07:02 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

[quote author=“Marilena”][quote author=“sardientje”]Zo hier ook maar even, het is een geweldige show vind ik zelf. Echt een musical sfeer..heel leuk en leuke muziek,dansjes echt suppers en leuke spelers.

Kun je er wat meer over vertellen, het verhaal, de spelers etc..

staat klein beetje over in het topic van manon…maar hier ook maar even:

Het is zo tika weet niet wat een verjaardag is, en kwark weet hetwel en gaan tika en kwark in eenof andere glazenbol kijken en dan zien ze een verjaardag als het waren en dat wil tika ook en dan krijgt ze van de grobbebollen een fluit en als ze op die fluit blaast gaan de mensen dansen. Weet alles nog niet helemaal moet even laten wennen de show en beetje tot me doordringen maar hij is leuk.

Tika is : manon novak(vandaag nu tijdje uit running) en kristel van grunsven(misschien ook meer tika’s)
kwark: Jaap die mee deed aan de weg naar fame(die het huis niet in wilde)
sven tummeleer uit chess speelt er in mee :D en peter stoel ofz uit o.a. hello dolly, annie.
timo bakker uit annie speelt er in mee
Lieve de vree, en meer spelers ken ik eigenlijk nog niet die er vandaag waren.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7