3 of 7 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Parkmusicals/entertainment (TiTaTovenaar in de Efteling)
  [ # 31 ] 01 April 2007 07:04 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Francis van Druten
Yvonne van den Eerenbeemt
Marieke Saan

  [ # 32 ] 01 April 2007 09:46 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

Die jaap is trouwens ook een erge mooie jongen zal gewoon zeggen lekker(helaas alleen homo maar dat zijn de meeste leuke jongens:P)..zo en hij kan echt mooi zingen en dansen echt suppers…

  [ # 33 ] 01 April 2007 11:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

[quote author=“sardientje”]Die jaap is trouwens ook een erge mooie jongen zal gewoon zeggen lekker(helaas alleen homo maar dat zijn de meeste leuke jongens:P)..zo en hij kan echt mooi zingen en dansen echt suppers…


De eerste dag van de nieuwe parkshow is niet vlekkeloos verlopen. De actrice die Tika vertolkt Manon Novak in de nieuwe parkshow ‘Tika is jarig’ in het Efteling Theater, is vandaag bij de show van 15:30 klem komen te zitten met haar voet tussen een zakkend gedeelte van het podium. Ooggetuigen op Themepark spreken er van dat de actrice door merg en been gegaan moest zijn omdat ze het uitschreewde van de pijn.
Het is nog niet bekend hoe de actrice er aan toe is en hoe het verder gaat met de show.

Heeft de Efteling net uitgebracht via de mail

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 34 ] 02 April 2007 10:33 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Kristel speelde vandaag de rol van Tika uitstekend.
Naar mijn mening beter dan Manon gisteren.
Toch knap voor zo’n eerste dag (voor haar dan).

  [ # 35 ] 03 April 2007 02:11 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2007-03-27

Nou, ik heb Kristel ook gezien, en vooralsnog vind ik het geen Manon. 😊 Maar enfin, ik heb begrepen dat de Efteling de eerste tijd sowieso Manon in wilde zetten omdat de andere twee Tika’s (weet iemand wie de derde is?) nog niet genoeg gerepeteerd zouden hebben, dus het zal allemaal vast nog wel wat beter worden.
Manon Novak heeft wat mij betreft qua zang- én spreekstem en mimiek de perfecte Tika-uitstraling, en daar ontbrak het bij Kristel gisteren nog wel een beetje aan. Jammer, maar goed, we zullen zien hoe het over een paar weken is. Al hoop ik wél dat Manon zo snel mogelijk weer op de planken kan. 😊

  [ # 36 ] 03 April 2007 07:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Ik vond dat Manon show aan het schreeuwen was i.p.v. zingen.

En dan bedoel ik niet de derde show uiteraard 😉

  [ # 37 ] 03 April 2007 09:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

[quote author=“ilonavg”]Nou, ik heb Kristel ook gezien, en vooralsnog vind ik het geen Manon. 😊 Maar enfin, ik heb begrepen dat de Efteling de eerste tijd sowieso Manon in wilde zetten omdat de andere twee Tika’s (weet iemand wie de derde is?) nog niet genoeg gerepeteerd zouden hebben, dus het zal allemaal vast nog wel wat beter worden.
Manon Novak heeft wat mij betreft qua zang- én spreekstem en mimiek de perfecte Tika-uitstraling, en daar ontbrak het bij Kristel gisteren nog wel een beetje aan. Jammer, maar goed, we zullen zien hoe het over een paar weken is. Al hoop ik wél dat Manon zo snel mogelijk weer op de planken kan. 😊

Ben ik helemaal met je eens, ik denk dat Manon er met kop schouders boven uit steekt. Kristel moet nog heel veel leren vindt ik. Ze hebben trouwens allemaal evenveel gerepeteerd en dat was maar heel kort kan ik je wel zeggen.Maar goed verder iedereen zijn mening :D toch. Er staat trouwens een heel lief berichtje van Manon op http://www.manonnovak.nl

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 38 ] 04 April 2007 10:49 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2007-01-17

ik ga vrijdag maar eens ff kijken naar kristel.
dan zal ik pas oordelen over kristel.

maar vindt dat ieder een eerelijk kans moet krijg.
manon heeft natuurelijk een streepje voor op de reste want die heeft al eerder tika gespeelt.
dus moet de rest er nog meer in komen dan manon.

moet wel zeggen toen ik hoorde dat kristel tika werdt en nadine nijman niet omdat manon ging spellen stondt ik wel ff raar te kijken. maar weet wel zekker kristel kende dat ze er uit haalt wat er uit te hallen valt! ze zit nog op het fonty’s dus weinig ervaring! zo’n park show is dus wel iets mooi om ervaring op te doen.

dus ik ben heel nieuwschierig hoe kristel tika neer zet. het zal een ruze verschil zijn maar goed dat kan ook niet ander twee mensen zijn nooit het zelfde kwa spel en personelijkheid enzo!

  [ # 39 ] 05 April 2007 06:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

[quote author=“kleinduimpje”]ik ga vrijdag maar eens ff kijken naar kristel.
dan zal ik pas oordelen over kristel.

maar vindt dat ieder een eerelijk kans moet krijg.
manon heeft natuurelijk een streepje voor op de reste want die heeft al eerder tika gespeelt.
dus moet de rest er nog meer in komen dan manon.

moet wel zeggen toen ik hoorde dat kristel tika werdt en nadine nijman niet omdat manon ging spellen stondt ik wel ff raar te kijken. maar weet wel zekker kristel kende dat ze er uit haalt wat er uit te hallen valt! ze zit nog op het fonty’s dus weinig ervaring! zo’n park show is dus wel iets mooi om ervaring op te doen.

dus ik ben heel nieuwschierig hoe kristel tika neer zet. het zal een ruze verschil zijn maar goed dat kan ook niet ander twee mensen zijn nooit het zelfde kwa spel en personelijkheid enzo!

Het zal echt wel goed komen met Kristel, en ze gaat toch heel veel ervaring opdoen hierdoor. Hartstikke leuk voor haar toch :D Maar laten we maar stoppen met deze discussie, is eigenlijk niet zo leuk na zo’n ongeval :(

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 40 ] 05 April 2007 07:56 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2007-03-27

Vandaag zag ik ene Marieke van der Sluis als Tika, en die vond ik al een heel stukje beter dan Kristel van Grunsven, al is ze nogal lang van stuk en heeft ze een iets te grove motoriek. En een Tika roept beslist geen termen als “Effe feesten!”, dus dat moet er als de sodemieter uit! 😊
Het is toch wel heel jammerlijk om te merken dat de twee andere Tika’s niet zo ervaren zijn als Manon, die qua mimiek, zang (mits ze niet te hard schreeuwt) en vooral dans nogal boven de andere twee uitsteekt.
Niettemin vind ik het een erg leuke voorstelling.

  [ # 41 ] 06 April 2007 12:57 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Ben erg benieuwd om Marieke in die rol te zien.

Eerst nog maar een keertje als eend bij Theater Terra :D.

Of zie ik haar mss al eerder in Kaatsheuvel.
Wie weet!

  [ # 42 ] 06 April 2007 10:43 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2007-01-17

[quote author=“marloes2”]
Het zal echt wel goed komen met Kristel, en ze gaat toch heel veel ervaring opdoen hierdoor. Hartstikke leuk voor haar toch :D Maar laten we maar stoppen met deze discussie, is eigenlijk niet zo leuk na zo’n ongeval :(

hoi marloes
ik ben daar dus hellemaal mee eens!
baalde eigelijk een beetje wat hier boven geschreven werdte. het is gewoon jammer dat ik dat het zo is gebeurt op de eerste dag!

  [ # 43 ] 10 April 2007 07:07 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2007-01-17

heb gisteren kristel gezien en vindt haar niet onder doen als manon! hoop natuurelijk wel dat manon snel terug komt. komt dus allemaal goed.

  [ # 44 ] 11 April 2007 09:34 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

zo, na 1 week efteling open heb ik nu al 24 shows gezien..oeps!
Vind zelf kristel heel erg leuk en goed.. ze brengt het heel leuk alleen wat jammer dat ze beetje stevig is maar ach dat maakt niet uit. Vind die marieke niet zo.. ze vergeet nu nog vaak de tekst,of verdraait ze, danst vaak in tegengestelde richting wat niet hoort of weet het niet meer maar opzich is ze wel ok. En ze zingt soms vals sorry.
Ben zo benieuwd wanneer manon weer terug komt,

Vind ene mark….?ook erg goed hij speelt vaak heertje en hij lijkt hartstikke veel op arijan/adje heel lollig 😛 en hij is een sgatje.
Nick fleuren heb ik vandaag en gister ook gezien zijn 1ste 2 dagen…gister als kruidenier en vandaag als ober ook kaai leuk en humor.
Jaap strijkers vind ik ook supper als kwark..hij is zo leuk.
Ook norman ...vind ik leuk ook als heertje al vind ik mark leuker hihi die brengt het echt zo supper…al doet norman het ok toch leuk 😛

ach ga nu weer moet nu naar huis ben nu bij me tante computeren de onze is helemaal kapot!!:(

  [ # 45 ] 16 April 2007 09:53 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2007-03-27

Ik heb ‘m inmiddels ook wel een heel aantal keer gezien, en ik blijf het jammer vinden dat er toch wel flinke verschillen zitten tussen de verschillende castleden. Dit heeft een behoorlijke invloed op de kwaliteit van de show.

Ik moet zeggen, Kristel van Grunsven begint er aardig in te komen, en houdt zich keurig aan de rol. Die Marieke vind ik echter vrij beroerd - een grove, houterige motoriek, geen prettige stem en vooral een hoop maniertjes die écht niet bij de rol van Tika horen. Een Tika roept geen “effe” en blèrt geen “woooohooooo!”. Zonde!

Overigens een *groot* compliment voor één van de Cornelia’s; zó grappig heb ik nooit iemand eerder in het Efteling Theater zien staan.

Verder is er een duidelijk verschil tussen de Kwarks. De nogal uitbundige Jaap Strijker doet het écht hartstikke goed, maar de andere twee maken er een beetje een potje van.

Toch vervelend dat de voorstelling - indien voorzien van de best mogelijke cast (liefst met Manon, maar Kristel is een heel goede tweede) - zo ontzettend veel beter is dan wanneer er een B-cast op het podium staat.

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 7