4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
"Equus"
  [ # 46 ] 16 April 2007 12:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  689
Geregistreerd  2005-01-31

Volgens The Daily Mail zal de originele (film) Billy Elliot, Jamie Bell, in juni de hoofdrol in “Equus” van Daniel Radcliffe overnemen.


Bell (1986) heeft sinds zijn indrukwekkende filmdebuut in diverse andere films geacteerd, waaronder: “Nicholas Nickleby”, “King Kong” van Peter Jackson en “Flags of Our Fathers” van Clint Eastwood. Voor “Billy Elliot” won Bell de prestigieuze BAFTA Award voor ‘Best Actor’.

  [ # 47 ] 16 April 2007 02:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Gossie… ik ga eind mei en ik had nu toch graag Daniel Radcliffe nog wel gezien.
‘t Is te hopen dus maar dat hij het stokje niet eerder aan Bell doorgeeft.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 48 ] 16 April 2007 05:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Kheb eens een recente foto opgezocht voor de nieuwschierge.  Dus Luna24 mocht je hem hebben zou ik het persoonlijk niet erg vinden 😉

  [ # 49 ] 16 April 2007 06:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zeker geen verkeerde foto 😉 maar het is bij mij ook een groot stuk nieuwsgierigheid om te zien hoe Daniel Radcliffe a.k.a. Harry Potter zich tot acteur ontwikkeld heeft.
Zijn meer volwassen insteek in HP3 en verder was veelbelovend en absoluut interessant.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 50 ] 16 April 2007 07:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Luna24”]Zeker geen verkeerde foto 😉 maar het is bij mij ook een groot stuk nieuwsgierigheid om te zien hoe Daniel Radcliffe a.k.a. Harry Potter zich tot acteur ontwikkeld heeft.
Zijn meer volwassen insteek in HP3 en verder was veelbelovend en absoluut interessant.

We lezen vast wel in een verslag hoe het was en wie het was 😊

  [ # 51 ] 16 April 2007 07:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Als ik me niet vergis is Radcliffe gecontracteerd tot en met 9 juni.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 52 ] 18 April 2007 02:01 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2006-07-01

Vreemd genoeg werd gisteren in The Stage het gerucht dat Jamie Bell in Equus zou gaan spelen ontkracht en op MTV werd gezegd dat Jesse Metcalfe (aka de tuinman in Desperate Housewives) de rol van Daniel Radcliffe zal gaan overnemen. Hoe prettig het me visueel 😉 ook mag lijken, kan ik me niet voorstellen dat ze iemand casten die er, mijns inziens, veel te volwassen uitziet voor de rol van Alan Strang. Zou absoluut het stuk nog een keer willen gaan zien met iemand anders dan Daniel, maar ik denk dat op dit moment in het wilde weg met namen wordt geroepen.

   Handtekening   

Fuggi Regal Fantasima

  [ # 53 ] 18 April 2007 11:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Lovedatsound”]Vreemd genoeg werd gisteren in The Stage het gerucht dat Jamie Bell in Equus zou gaan spelen ontkracht en op MTV werd gezegd dat Jesse Metcalfe (aka de tuinman in Desperate Housewives) de rol van Daniel Radcliffe zal gaan overnemen. Hoe prettig het me visueel 😉 ook mag lijken, kan ik me niet voorstellen dat ze iemand casten die er, mijns inziens, veel te volwassen uitziet voor de rol van Alan Strang. Zou absoluut het stuk nog een keer willen gaan zien met iemand anders dan Daniel, maar ik denk dat op dit moment in het wilde weg met namen wordt geroepen.


Hier een foto van Jesse Metcalfe (ik ben een beetje van de foto’s 😛) 

Maar hij is veel te oud, 10 jaar ouder dan Jamie Bell en Daniel Radcliffe Dus dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk

  [ # 54 ] 19 April 2007 11:19 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2006-07-01

[quote author=“jouke”]
Maar hij is veel te oud, 10 jaar ouder dan Jamie Bell en Daniel Radcliffe Dus dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk

Dat idee had ik dus ook… ik kan me niet voorstellen dat hij ooit op een overtuigende en geloofwaardige manier een jongen van 17 zou kunnen neerzetten.

   Handtekening   

Fuggi Regal Fantasima

  [ # 55 ] 21 April 2007 09:53 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

[quote author=“eastwick”]Als ik me niet vergis is Radcliffe gecontracteerd tot en met 9 juni.

En dat is ook gelijk de laatste voorstelling in Londen… Eind augustus start een Britse tour voor Equus met Richard Fleeshman (Coronation Street) in de rol van Alan Strang
Bron : Whatonstage en The Stage

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 56 ] 21 April 2007 10:11 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  689
Geregistreerd  2005-01-31

Tja, het wordt weer eens bevestigd dat de Daily Mail niet de meest betrouwbare bron is.

Volgens Playbill gaat de productie volgend jaar overigens naar Broadway en hebben zowel Radcliffe als Richard Griffiths al toegezegd.

Ik ben ook nieuwsgierig hoe Richard Fleeshman het in de rol gaat doen. Hij is trouwens ook een goede zanger, die we in de nabije toekomst vast ook in een musical kunnen verwachten.

  [ # 57 ] 27 May 2007 03:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Nou, voor de nieuwsgierigen: ik ben inmiddels geweest, het was fantastisch, een prachtige voorstelling, inclusief 1e cast en verslag staat hier:

http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/9050/

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 58 ] 25 February 2008 03:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Voor diegenen die in 2007 de West End versie van ‘Equus’ met Richard Griffiths en Daniel Radcliffe hebben gemist, sinds eind januari tourt deze produktie door Engeland met in de hoofdrollen Simon Callow en Alfie Allen.

In de week van 19 tot en met 24 mei staat ‘Equus’ ook in het Richmond Theatre in Richmond Upon Thames op een steenworp afstand van hartje Londen (30 minuten met de metro)

EQUUS by the Oscar Award winning Peter Shaffer opened at the National Theatre in 1973 and became a worldwide sensation. In 2007, a new production opened in London starring Richard Griffiths and Daniel Radcliffe, and it became one of the biggest hits ever seen in the West End. Now you have the chance to experience this theatrical masterpiece with one of our greatest stage actors SIMON CALLOW and introducing ALFIE ALLEN, brother of Lily and latest rising star of the Allen family, most recently seen in the film Atonement

Meer info en kaarten http://www.equustheplay.com

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 59 ] 25 February 2008 07:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het is een mooi stuk dus als je de kans krijgt… zeker gaan!!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 60 ] 14 May 2009 02:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Voor iedereen die de voorstelling graag had willen zien, maar de kans niet had: het Nationale Toneel gaat Equus komend seizoen in Nederland spelen.

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5