4 of 9 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Wat is de slechtste musical die je gezien heb ?
  [ # 46 ] 22 February 2007 11:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Luna24”][quote author=“Jeroen”]Dat echt alles aan een productie niet deugt is een zeldzaamheid. Heb ik dat meegemaakt? Niet helemaal, maar wel een die er heel dicht bij kwam, en dat was nota bene een reprise.

Was het Blood Brothers toevallig?
Ik las iets bij je redactieverhaaltje over een fiasco dat op het forum inmiddels wel is bekend.
Ik kan het me niet herinneren, maar ben wel nieuwsgierig; dat moet wel een dieptepunt zijn geweest :p

Nee. Blood Brothers heeft een fantastische score. De uitvoering die ik zag vond ik echter erbarmelijk.

Nee. Het dieptepunt in vrijwel alles vond ik Ollie B Bommel en de Trullenhoedster. Superirritant spel van met name Frans Schraven, maar ook Frans Mulder vond ik uitermate zwak, een onlogisch en onvolgbaar verhaal, oninteressante muziek. Alleen de butler was wel ok.  Ik was dan ook erg blij dat we vooraf hadden afgesproken dat Ronny de recensie zou schrijven. 😊 Mijn mening over dit stuk is overigens wel terug te vinden in de recensie van Purper 100. 😉

  [ # 47 ] 22 February 2007 11:37 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Jeroen”][quote author=“Luna24”][quote author=“Jeroen”]Dat echt alles aan een productie niet deugt is een zeldzaamheid. Heb ik dat meegemaakt? Niet helemaal, maar wel een die er heel dicht bij kwam, en dat was nota bene een reprise.

Was het Blood Brothers toevallig?
Ik las iets bij je redactieverhaaltje over een fiasco dat op het forum inmiddels wel is bekend.
Ik kan het me niet herinneren, maar ben wel nieuwsgierig; dat moet wel een dieptepunt zijn geweest :p

Nee. Blood Brothers heeft een fantastische score. De uitvoering die ik zag vond ik echter erbarmelijk.

Nee. Het dieptepunt in vrijwel alles vond ik Ollie B Bommel en de Trullenhoedster. Superirritant spel van met name Frans Schraven, maar ook Frans Mulder vond ik uitermate zwak, een onlogisch en onvolgbaar verhaal, oninteressante muziek. Alleen de butler was wel ok.  Ik was dan ook erg blij dat we vooraf hadden afgesproken dat Ronny de recensie zou schrijven. 😊 Mijn mening over dit stuk is overigens wel terug te vinden in de recensie van Purper 100. 😉

Haha o, dan is dat duidelijk 😊

Blood Brothers (wss los van de uitvoering) was nl. in mijn ogen allesbehalve slecht.

De Trullenhoedster ken ik niet; ben dan mss toch wel blij dat ik Ollie B. Bommel niet heb gezien.

Alhoewel… misschien had ik het wel fantastisch gevonden 😛

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 48 ] 23 February 2007 12:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

[quote author=“Jeroen”]Nee. Het dieptepunt in vrijwel alles vond ik Ollie B Bommel en de Trullenhoedster. Superirritant spel van met name Frans Schraven, maar ook Frans Mulder vond ik uitermate zwak, een onlogisch en onvolgbaar verhaal, oninteressante muziek. Alleen de butler was wel ok.  Ik was dan ook erg blij dat we vooraf hadden afgesproken dat Ronny de recensie zou schrijven. 😊 Mijn mening over dit stuk is overigens wel terug te vinden in de recensie van Purper 100. 😉

Leuk om te lezen hoe smaken verschillen :lol:
Bij Ollie B Bommel kwam Tom Poes vóór de voorstelling aan de kinderen in foyer uitleggen wat er was gebeurd en waar de voorstelling over ging.
Mijn kinderen waren erg onder de indruk van de voorstelling en ik heb ook genoten.
Niet alleen van de voorstelling, maar ook van de gezichten en reakties van m’n kinderen 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 49 ] 23 February 2007 01:23 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ooow ja, Ollie B. Bommel vond ik inderdaad ook niet echt geweldig…
Ik vond Jon (van Eerd 😉) wel héél erg leuk, dat was echt Ollie, ook hoe ik hem als kind herinnerde van de tekenfilm.
Maar de rest vond ik inderdaad niet echt super…

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 50 ] 23 February 2007 09:44 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

De kleine zeemeermin! in het eftelingtheater..maar da kwam misschien ook wel omdat we niet zo perfecte plek hadde maar goed..
Vond er niet veel aan op dat moment zo saai en me zusje vind hem daarin tegen helemaaal geweldig…dus die zet de video/dvd oook vaak op…

  [ # 51 ] 23 February 2007 11:21 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

[quote author=“sardientje”]De kleine zeemeermin! in het eftelingtheater..maar da kwam misschien ook wel omdat we niet zo perfecte plek hadde maar goed..
Vond er niet veel aan op dat moment zo saai en me zusje vind hem daarin tegen helemaaal geweldig…dus die zet de video/dvd oook vaak op…

Op DVD vind ik de musical wel leuk, maar live vond ik het ook erg zwak.

  [ # 52 ] 24 February 2007 02:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Wat vind iedereen zo zwak aan 3 musketiers?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 53 ] 24 February 2007 03:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

[quote author=“gordijntje”]Wat vind iedereen zo zwak aan 3 musketiers?

Persoonlijk vond ik alleen Dooske en Bastiaan niet zo geweldig (om het maar vriendelijk te zeggen 😉 ), maar verder vond ik het wel een mooie musical.
Bij mij versprak Dooske zich: bij de sterfscene zei ze: oooh Bastiaan….
Je hoorde echt gelijk een gegons door de zaal gaan, zo van: “bastiaan??” “Bastiaan??”

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 54 ] 24 February 2007 03:26 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

[quote author=“gordijntje”]Wat vind iedereen zo zwak aan 3 musketiers?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vond t namelijk wel een mooie musical.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 55 ] 24 February 2007 03:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

[quote author=“MoNieky”][quote author=“gordijntje”]Wat vind iedereen zo zwak aan 3 musketiers?

Persoonlijk vond ik alleen Dooske en Bastiaan niet zo geweldig (om het maar vriendelijk te zeggen 😉 ), maar verder vond ik het wel een mooie musical.
Bij mij versprak Dooske zich: bij de sterfscene zei ze: oooh Bastiaan….
Je hoorde echt gelijk een gegons door de zaal gaan, zo van: “bastiaan??” “Bastiaan??”

Jeetje .. :S
Ik heb 3 musketiers niet live gezien maar op de dvd houd Tooske Bastiaan vast als hij haar optilt, terwijl de DOOD is .. Knap he! :S

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 56 ] 24 February 2007 04:39 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

3 Musketiers was de eerste musical die ik zag, daardoor ben ik musicalfan geworden 😉
Als ik nu terug kijk heb ik in de afgelopen jaren veel betere producties gezien, maar ik vond 3 Musketiers zeker niet slecht.

Producties die ik minder vond:
The Lion King, zoals iemand hierboven ergens ook al zei, ik snapte ook niet waar al die poeha voor nodig was. Ik vond de cast niet denderend goed, en het verhaal kon me ook niet echt boeien. Mooie kostuums dat wel, maar dat was dan ook alles 😉
Jesus Christ Superstar (laatste versie): Van deze voorstelling heb ik alleen een tryout gezien, maar die vond ik niet bijzonder, de emoties kwamen er niet uit bij de hoofdrolspelers (Dieter, en Martin) wat ik erg jammer vond. De voorstelling kon me daardoor niet echt boeien.
Maar ik vind zelf dat deze mening niet helemaal eerlijk is, omdat het nog maar een tryout was. Ik heb helaas daarna niet meer de mogelijkheid gehad om de voorstelling nog een kans te geven.

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 57 ] 24 February 2007 04:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik vond zelf 3 musketiers ook ene mooie musical
en van de lion king heb ik ook nooit echt hype begrepen geloof ik net als nu van the wiz dat niet echt begrijp

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 58 ] 24 February 2007 05:18 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2004-02-28

Voor mij was dat “De Jantjes” wegens ik heel de musicals er niks van heb verstaan.

Musicals die ik persoonlijk ook minder vond waren:
* Hello Dolly
* Pietje Bell
* Jezus Christ Superstar
* Fidler On The Roof (België)
* Chess

  [ # 59 ] 24 February 2007 06:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Over 3 musketiers:
Het is niet de beste voorstelling die ik heb, maar ik vind dat er veel slechtere voorstellingen zijn. Daarom ben ik zo benieuwd waarom een aantal mensen 3 musktiers roepen.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 60 ] 24 February 2007 06:52 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Sylverke”]Voor mij was dat “De Jantjes” wegens ik heel de musicals er niks van heb verstaan.

Kwam dat door het Amsterdamse of door slecht geluid ofzo??

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 9