7 of 9 | ‹ First  < 5 6 7 8 9 > 
Wat is de slechtste musical die je gezien heb ?
  [ # 91 ] 07 March 2007 01:51 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1062
Geregistreerd  2002-08-04

[quote author=“Jaccozoveel”]]een musical over beesten net na de eerste productie van Cats ook van Koninklijk Ballet van Vlaanderen waar ik de titel van heb verdrongen

Dear Fox zeker.


Ik zat ff net te denken aan Bat Boy, de muziek was wel leuk en ik heb zit lachen dat mijn broek bijna scheurden maar er zaten ook stukken in dat je bijna van ellende buiten ging. Het decor was echt amateuristich en de kostuums en trokken op geen…

   Handtekening   

Justice Is Lost, Justice Is Raped, Justice Is Gone
Pulling Your Strings, Justice Is Done
Seeking No Truth, Winning Is All
Find it So Grim, So True, So Real

  [ # 92 ] 07 March 2007 02:44 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

[quote author=“brian”]Aan de onderstaande musicals heb ik mij groen en geel geergerd:

Chess (Koninklijk Ballet van Vlaanderen)
Chess (Mark Vijn)
Fame (Stage Entertainment)
Joe (Stage Entertainment)
De klokkenluider van Notre Dame (Opus One)
A Little Night Music (Koninklijk Ballet van Vlaanderen)
The Rocky Horror Show (Londen) met Jason Donovan
Rembrandt - de musical
Tsjechov - de musical
We Will Rock You (Londen)
West Side Story (Stage Entertainment)

Wat vond je zo vervelend aan De klokkenluider van de Notre dame? Ik vond die voorstelling zelf geweldig (goed ik was 9, maar ik draai de cd nog regelmatig)!

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 93 ] 07 March 2007 07:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

[quote author=“Jaccozoveel”]In het rijtje vreselijk de volgende shows….

Sacco en Vanzetti Koninklijk Ballet van Vlaanderen. Doffe ellende
Chess Koninklijk Ballet van Vlaanderen. Chaotisch en slecht
NAPOLEON Londen….erger kan niet….
een musical over beesten net na de eerste productie van Cats ook van Koninklijk Ballet van Vlaanderen waar ik de titel van heb verdrongen
Rembrandt de Musical brrrrrrrrr
Anatevka vd Ende. Totaal misplaatst concept
Viktor/Victoria Broadway. Saai misbaksel
We Will Rock You Londen. Bordkartonnen lawaaimusical zonder hart.
West Side Story vd Ende…LACHEN!!! maar dat moet niet….
Elizabeth vd Ende. Opgedirkte operette vol plagiaat….vreselijke muziek….
Jeckyll and Hyde Broadway Enorme tegenvaller….theatrale mislukking van “lekkere” score.

Nou valt best mee toch?

grappig, dat mensen zo verschillend over shows kunnen denken:
Sacco en Vanzetti staat in mijn top qua geweldige musicals. zowel qua muziek als verhaal en cast!
Anatevka vond ik van joop ook helemaal super! En de verfilming van de musical vind ik ook erg mooi (met topov)
Rembrandt vond ik eigenlijk best wel heel mooi! En ik heb er ook nog eens veel van geleerd…hou ik ook wel van!
We Will Rock You Londen: helemaal fantastisch!!! Die hoop ik echt dat snel nog eens naar Nederland komt…maar zit er voorlopig echt niet in, helaas! :-(
Elisabeth vind ik ook erg gaaf!

Voor mij waren de mindere musicals (vooral ook achteraf):
- phantom scheveningen (het boek is veeeeel beter! 😉
- starlight express (alleen de 2e keer met hele goeie plaatsen en Mark McGee in een hoofdrol was ie wel te doen…de eerste keer in londen was ie vreselijk!)
- cats in londen…de eerste keer was mega saai, de 2e keer deed michiel verkoren mee, die maakte er nog iets van voor mij..maar nee, niet mijn show. In nederland iets leuker, maar nog steeds absoluut geen favoriet.
- The Wiz…tsja, moet ik daar nog iets over zeggen?
- west side story van stairway. De meest slechte uitvoering van een musical die ik ooit heb gezien. een goeie show zo verpesten…
- larry…het enige dat die show had was leuke spelers…de show zelf was afschuwelijk!

als ik langer nadenk kan ik er vast nog wel meer verzinnen…maar zo lijkt het alsof ik shows alleen maar stom, vreselijk of slecht vind.
dat is absoluut niet zo!
Mijn lijstje van musicals die allemaal op gedeelde plaatsen in mijn top 10 voorkomen is vele malen groter. gelukkig!

  [ # 94 ] 07 March 2007 08:02 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“jabos77”]We Will Rock You Londen: helemaal fantastisch!!! Die hoop ik echt dat snel nog eens naar Nederland komt…maar zit er voorlopig echt niet in, helaas!

Misschien nog wat harder hopen en wie weet 😊.

  [ # 95 ] 08 March 2007 01:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Met stipt op 1

WEST SIDE STORY van Stairway Productions. Wat een ellende was dat!

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 96 ] 09 March 2007 08:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

De slechtste musicalervaring die ik heb gehad was een uitvoering van het Phantom-verhaal door een vaag duits gezelschap in het openluchttheater van Tegelen. Hiervoor waren de kaartjes vastgesteld voor bepaalde dorpen en steden in de buurt van Tegelen. Bijvoorbeeld de plaatsen vooraan kon je alleen kopen in Roermond, kaarten voor plaatsen verder naar achter waren te koop in de kleinere plaatsen daaromheen. De speurtocht naar kaartjes vor een vak dat niet helemaal achteraan lag kostte ons bijna een halve dag !
Het was bijna vergeefse moeite want de voorstelling zelf was een enorm afgeslankte versie van de voorstelling zoals die bekend is. De enorme kroonluchter was hier een zandzak die met een beleefd plofje op het podium terecht kwam, en toen het spook op een gegeven moment om een hoekje keek belandde hij bijna met triplex muur en al in het orkest. :shock:
Als ik niet een maand daarvoor in Londen had gezien hoe het ook kon, was ik waarschijnlijk niet meer bijgekomen van het lachen maar nu was het een behoorlijke domper. 😊

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 97 ] 20 August 2007 07:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  128
Geregistreerd  2007-08-12

de eind musical van groep 8 van mijn nichtje,horen die mensen zo vals te zingen??

   Handtekening   

Cccccc,Aaaaaa mineur,Ffffff, Gggg7

  [ # 98 ] 20 August 2007 11:38 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Heey hallo, dat zijn KINDEREN!! We hebben het hier over professionele producties die slecht zijn…

  [ # 99 ] 21 August 2007 12:05 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Nou, dat staat niet in de vraag dacht ik 😉

Maar goed, daarbij, het gaat toch om hoe de kinderen het in elkaar gezet hebben, en de lol die ze hebben, niet om de zang…
Niet iedereen kan nou eenmaal perfect zingen :S

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 100 ] 21 August 2007 08:25 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Voor mij zijn de slechtste musicals
Wat zien ik Maar ja daar heb ik al eens over verteld. en Cats saai verhaal met personages die mij niet boeien. Ik zit in de pers.ver. van mijn werk en had het als uitje georganiseerd, dus met een hele bus naar Cats in Rotterdam. Bijna de hele bus vond het een waardeloze voorstelling. Behalve die zwarte mannenkat die danste geweldig.

Judith

  [ # 101 ] 21 August 2007 10:13 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

goldstar - 20 August 2007 07:23 PM

de eind musical van groep 8 van mijn nichtje,horen die mensen zo vals te zingen??

Dit meen je toch niet serieus he….......

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 102 ] 21 August 2007 11:53 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Om ook zelf maar even een antwoord te geven op de vraag…
Ik vond Hello Dolly verschrikkelijk. Dat kwam echt niet op gang. Wát een getrut.  :huil:

  [ # 103 ] 22 August 2007 12:54 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2006-09-04

Ik vond Passion echt een verschrikking. Veel te langdradig, de karakters waren voor mij ook niet interessant en de muziek mweh…....

Daarnaast de 3 Musketiers, niet slecht perse maar ik heb me gewoon dood ziten ergeren aan Ragas en die doos van hem. Zit totaal geen acteertalent in en het zingen was ook matig. De rest vond ik zeer vermakelijk op het simpele nummer Mannen na.

The Lion King heb ik alleen op West End gezien en dat vond ik fantastisch. Zang, dans, acteren, set… alles was even prachtig in mijn ogen. Jammerenoeg de Nlse versie nooit gezien. Had wel graag een vergelijking willen trekken.

Wat me trouwens ook teleurstelde was Beaty and the Beast op Broadway. 2 jaar geleden gezien en je kon aan alles zien dat de musical tegen z’n houdbaarheidsdatum aan zat.

[ Gewijzigd: 22 August 2007 12:57 PM by martinev2 ]
  [ # 104 ] 22 August 2007 07:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Voor mij is het Chess.

Ik vind het een vrij mooi verhaal, simpel maar aangrijpend. Alleen de belangrijkste keuze in de musical (vriendin of vaderland) kon ik totaal niet volgen. Weg spanning. Ook dat verstoppertje spelen en de nerdy dansjes waren het niet voor mij…

Henk Poort had 3 dagen geleden zijn premiere gespeeld en ik kende de muziek en het verhaal niet, misschien dat dat de reden was, maar ik vond het niet geweldig…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 105 ] 10 September 2007 09:45 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2003-05-04

De 3 Musketiers - Een soort Rio de Janeiro , met een verhaal waarover niet is nagedacht en tracks voor op de cd van een gemiddelde Idolskandidaat.

Hello Dolly - Aangekleed als een schoolmusical, uitgevoerd als een schoolmusical. (muv Barend van Zon en Marleen van der Loo)

Chess van Mark Vijn - Wist me niet te boeien, wilde bijna in de pauze naar huis om mn bed op te zoeken want werd er nogal moe van.

‹ First  < 5 6 7 8 9 > 
7 of 9