Te koop gevraagd: programmaboek "Chess"
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Heeft iemand voor mij het programmaboekje van Chess. Ze waren niet te koop in Groningen en de producent heeft ze ook niet meer.

Zou er erg blij mee zijn

Mail me .(JavaScript must be enabled to view this email address)

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 1 ] 01 March 2007 11:50 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

[quote author=“jasper050”]Heeft iemand voor mij het programmaboekje van Chess. Ze waren niet te koop in Groningen en de producent heeft ze ook niet meer.

Zou er erg blij mee zijn

Mail me .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Jammer dat ze bij de producent ook niet meer te verkrijgen zijn, daar had ik mn hoop op gevestigd namelijk.

K vond het overigens ook heel magertjes dat er geen boekjes meer te koop waren…...


Groet,
Danny

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 2 ] 01 March 2007 12:30 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Die van mij is inmiddels onderweg 😊

Misschien is hier nog wel iemand die hem aan jou verkopen wil Danny.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 3 ] 05 March 2007 02:27 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

Zit net het programmaboekje door te lezen en op de eerste bladzijde al een fout
😊
Mark Vijn schrijft in het voorwoord dat hij in 1986 Chess zag met Elaine Paige en Barbara Dickson.

Barbara Dickson heeft alleen maar op het conceptalbum meegezongen en zat niet in de originele productie omdat ze de rol van Svetlana te klein vond.

Deze rol werd gespeeld door Siobhan McCarthy die later is genomineerd voor een Laurence Olivier Theatre Award als beste vrouwelijke hoofdrol voor haar rol als Donna in Mamma Mia!

Ere wie ere toekomt 😊

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit