9 of 64 | ‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
Love Never Dies (Phantom 2)
  [ # 121 ] 08 October 2009 04:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja ik heb inmiddels begrepen dat de Londense cast de opnames voor dit album in september heeft afgerond. Jammer dat de oorspronkelijke opnames met John Barrowman en Sally Dexter in de prullenbak zijn beland.

Verder verheug ik me enorm op ‘Love Never Dies’.  Ik vind het allemaal erg veelbelovend klinken !

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 122 ] 08 October 2009 05:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

eastwick - 08 October 2009 04:52 PM

Ja ik heb inmiddels begrepen dat de Londense cast de opnames voor dit album in september heeft afgerond. Jammer dat de oorspronkelijke opnames met John Barrowman en Sally Dexter in de prullenbak zijn beland.

Verder verheug ik me enorm op ‘Love Never Dies’.  Ik vind het allemaal erg veelbelovend klinken !

Die opnames komen vast wel op de special edition te staan.

  [ # 123 ] 08 October 2009 05:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Blijft de melodie van de``Coney Island Waltz`` ook zo in jullie hoofd zitten?

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 124 ] 08 October 2009 06:16 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  272
Geregistreerd  2008-05-17

Ik weet nog steeds niet goed wat ik ervan moet vinden…

Met Phantom begon ooit alles voor mij (dit zal wel voor meer mensen gelden), dus het heeft wel een speciaal plekje.
Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik het verhaal behoorlijk dun, maar dat was het originele boek ook en daar is toch een mooie show uit voortgekomen.

De wals lijkt mij nog steeds teveel op het Fairground stuk uit de Phantom film en daarom komt dat stuk weinig origineel over op mij.
Het gezongen nummer wil ik erg graag super vinden, maar ik denk dat ik het een paar keer moet beluisteren om het echt te gaan waarderen. Kan best zijn dat ik het uiteindelijk nog helemaal te gek vind (het duurde ook behoorlijk wat tijd eer ik Evita kon waarderen en die nummers ken ik nu ook van binnen en buiten en toen ik de CD van Whistle Down the Wind voor het eerst hoorde, had ik spijt dat ik kaartjes voor de show had gekocht… maar ook daar was ik zwaar van onder de indruk uiteindelijk), maar ben vooralsnog niet weggeblazen…
Ramin zingt het overigens wel geweldig, dat moet gezegd.

Ik ga hoe dan ook kaartjes kopen (als ik een slachtoffer heb kunnen vinden dat mee wil), want zelfs al zou het floppen, dan wil ik deze show graag gezien hebben. Zeker met deze 2 hoofdrolspelers!

Wel jammer dat de CD pas zo laat uitkomt, want ik had graag de muziek al wat willen laten inwerken op me, alvorens de show te zien.

   Handtekening   

Life is music - play it louder!

  [ # 125 ] 08 October 2009 07:56 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Blijft de melodie van de``Coney Island Waltz`` ook zo in jullie hoofd zitten?

JA! Zo heerlijk Sunset Boulevard! Eén riedel is zelf letterlijk “Maybe it’s a little long but it’s exteremely good for a beginner….”

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 126 ] 08 October 2009 08:25 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Wel even een genadeloos ouderwets kippenvel moment tijdens de nieuwe Phantom ballad. De oude snoeperd kan het nog steeds….

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 127 ] 08 October 2009 08:41 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Jacco - 08 October 2009 07:56 PM

Blijft de melodie van de``Coney Island Waltz`` ook zo in jullie hoofd zitten?

JA! Zo heerlijk Sunset Boulevard! Eén riedel is zelf letterlijk “Maybe it’s a little long but it’s exteremely good for a beginner….”

Bedoel je dit positief of negatief? 😉

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 128 ] 08 October 2009 10:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Positief! Vind zeker de orchestrale delen van Sunset misschien wel zijn mooiste muziek.

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 129 ] 09 October 2009 08:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik werd vanmorgen al wakker met de melodie van de wals in m’n hoofd 😊 Er zit wel een zorgvuldig uitgedacht concept achter de launch van gisteren. Want hoeveel meer weten we nu dan eigenlijk al bekend was ? De namen van Ramin Karimloo en Sierra Boggess waren al bekend en Lloyd Webber liet zich ontglippen dat Summer Strallen inderdaad de rol van Meg Giry gaat doen. Maar wie Raoul en Madame Giry gaan vertolken is nog in nevelen gehuld. Met het doel van gisteren om ‘Phantom Love Never Dies’ op de kaart te zetten zijn ze geslaagd want er was wereldwijd veel aandacht voor.

Net als vele anderen had ik ook zo mijn twijfels bij een Phantom sequel maar op een of andere manier lijkt nu de tijd daar wel rijp voor. De nieuwe muziek lijkt ook naadloos aan te sluiten op de muziek uit het origineel en bezorgt me al bij de eerste beluistering kippenvel.

Chapeau voor Lloyd Webber die het aandurft om met een vervolg te komen op zijn allergrootste succes met het risico om genadeloos onderuit te gaan. Mooi om te zien hoe hij gisteren met zijn bekende onhandigheid en onderkoelde humor maar vol passie voor zijn nieuwe musical de pers te woord stond. En hoe hij vol trots zijn nieuwe sterren aankondigde.

Ik ben erg benieuwd naar wat er de komende maanden nog aan informatie en teasers naar buiten komt en voor je het weet is het 20 februari 2010. Zo te zien loopt de kaartverkoop wel voorspoedig, de eerste preview is inmiddels uitverkocht. Zijn er meer mensen die naar die eerste voorstelling gaan ?

[ Gewijzigd: 09 October 2009 08:07 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 130 ] 09 October 2009 08:27 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  71
Geregistreerd  2009-06-08

Ook voor mij begon mijn liefde voor musical met The Phantom.
En inderdaad nu de presentatie geweest is en de eerste noten en klanken hoorbaar zijn geweest blijft het kippenvel voorlopig staan.

Of de volledige show hetzelfde bereikt is nog maar de vraag, maar dit voorproefje stemt mij zeer tevreden en gerust dat de volledige show net zo goed zal zijn als de allereerste Phantom.
Laten we hopen dat Stage deze show snel opneemt in de roulatie en dat we niet lang daarna hoeven te wachten op de Nederlandse premiere.
(Ik voel voor Nederland een “op zoek naar….” hieraangekoppeld worden hahaha)

   Handtekening   

There is WoW and there is AFK….

  [ # 131 ] 09 October 2009 08:42 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik vermoed het Circus Theater na Mary Poppins als SE mee wil gaan met de hype

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 132 ] 09 October 2009 09:37 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Marilena - 09 October 2009 08:42 AM

Ik vermoed het Circus Theater na Mary Poppins als SE mee wil gaan met de hype

Zouden we dan eerst (volgend jaar) nog een tour krijgen van de eerste Phantom? 😉

  [ # 133 ] 09 October 2009 09:41 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

IngeG - 09 October 2009 09:37 AM
Marilena - 09 October 2009 08:42 AM

Ik vermoed het Circus Theater na Mary Poppins als SE mee wil gaan met de hype

Zouden we dan eerst (volgend jaar) nog een tour krijgen van de eerste Phantom? 😉

Dat denk ik dus ook!

en dan het seizoen erop ``Love Never Dies`` in een vast theater.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 134 ] 09 October 2009 09:43 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

martijn-j - 08 October 2009 10:54 AM

Ik vind het logo wel lelijk. Hopelijk verandert dat nog.

Dat masker lijkt wel Angelina Jolie…

  [ # 135 ] 09 October 2009 09:53 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Is het niet wat vroeg om al te speculeren over ‘Love Never Dies’ in Nederland ? Na West End gaat de voorstelling naar Broadway, Australie en er is sprake van Canada en Azië.

Overigens las ik dat het titelnummer een bewerking is van ‘The Heart Is Slow To Learn’ dat al eerder terecht kwam in ‘The Beautiful Game’ als ‘Our Kind Of Love’ en nu dus in een nieuwe bewerking met tekst van Glenn Slater.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

‹ First  < 7 8 9 10 11 >  Last ›
9 of 64