10 of 64 | ‹ First  < 8 9 10 11 12 >  Last ›
Love Never Dies (Phantom 2)
  [ # 136 ] 09 October 2009 10:03 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  272
Geregistreerd  2008-05-17

eastwick - 09 October 2009 09:53 AM

Overigens las ik dat het titelnummer een bewerking is van ‘The Heart Is Slow To Learn’ dat al eerder terecht kwam in ‘The Beautiful Game’ als ‘Our Kind Of Love’ en nu dus in een nieuwe bewerking met tekst van Glenn Slater.

Gaat hij het dan toch echt voor Love Never Dies gebruiken?
Op zich wel jammer, want dan heb je dus al 1 gerecycled nummer erin zitten, hoe mooi “Our Kind of Love” ook is.
Had gedacht dat hij het zou laten varen, nadat het in The Beautiful Game al was gebruikt.

Hoe dan ook, de kaartjes zijn geboekt: 17 maart 2010.
Geen try-out en dus een week na de première, maar goede hoop op de originele cast en stiekem toch ontzettend benieuwd ernaar. Zowel muzikaal als qua mogelijk spectakelstuk…

Het logo komt op mij ook wat vergezocht over. De mooiste logo’s zijn vaak de meest simpele. Het masker van de originele show is ijzersterk als logo en stelt in wezen niet heel veel voor.
Hoop dus ook dat dit nog wat wordt bijgeschaafd, vooral omdat de meeste ALW shows wel een simpel maar herkenbaar logo hanteren (op The Beautiful Game na dan…).  😊

   Handtekening   

Life is music - play it louder!

  [ # 137 ] 09 October 2009 10:37 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja ik las het in de blog van Michael Coveney en ben er ook wel verbaasd over. Het is maar afwachten natuurlijk hoeveel ervan in de nieuwe titelsong terecht is gekomen.

Ik heb geboekt voor de eerste preview en voor twee voorstellingen later die week. Alhoewel ze al drie weken technische repetities in het Adelphi Theatre achter de rug hebben is er natuurlijk altijd de kans dat die eerste preview niet doorgaat en zie dan op korte termijn nog maar eens een kaartje te krijgen. Bovendien is het wel interessant om te zien of er nog iets verandert aan de voorstelling in zo’n eerste week van previews. En ja ik ben fan van Lloyd Webber, de herinneringen aan zijn laatste musical ‘The Woman In White’ staan nog steeds met een gouden rand in mijn geheugen gegrift.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 138 ] 09 October 2009 10:54 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2003-06-17

http://www.youtube.com/watch?v=kq_tkxWV-QY


Hier de presentatie

   Handtekening   

Momenten zijn als water. Ze zijn zo weer uitgewist…

  [ # 139 ] 09 October 2009 12:21 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

eastwick - 09 October 2009 10:37 AM

Het is maar afwachten natuurlijk hoeveel ervan in de nieuwe titelsong terecht is gekomen. .

Als Lloyd Webber zichzelf recycled, doet ie het altijd met een bepaalde twist. Ik denk dat het de coupletten van “The heart is slow to learn” zijn die in de titelsong terecht gaan komen. Het refrein is immers in “The Beautiful Game” terecht gekomen. Maar… aangezien ‘The Beautiful Game” inmiddels omgeschreven is naar ‘The boys in the picture” zou het natuurlijk ook kunnen dat “Our kind of love” daar uit verdwenen is of herschreven. Het wordt overigens wel een nummer dat overal opduikt. De titel en wat delen van de tekst heeft Don Black weer gebruikt voor Wildhorn’s “Dracula”.

Naast een hoop Sunset-schaduws hoor ik in de wals toch geregeld “Perspective” uit “The Woman in White” langskomen. En iedere keer als ik verwacht/hoop het Phantom-thema te horen, maakt ie opeens weer een muzikale bocht. Ik kan niet wachten tot alle muziek uitkomt!

  [ # 140 ] 09 October 2009 12:46 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2003-06-17

Till I Hear Your Voice Again is toch wel weer een mooie ballad. Wel weer lekker de melodie op de none (of secunde zo je wilt). Oud recept, maar het werkt.
En wat echo’s uit TWIW, maar dat maakt niets uit. Ik ben erg benieuwd naar de show.

   Handtekening   

Momenten zijn als water. Ze zijn zo weer uitgewist…

  [ # 141 ] 09 October 2009 03:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik vind het logo op zichzelf staand niet echt bijzonder, maar het past prima bij Coney Island, inderdaad en ik vind het masker wel mooi! Een vrouw verwerkt in het masker van de Phantom. Christine blijft in het hoofd (dus het gezicht achter het masker) van The Phantom zitten. Vind het wel mooi gevonden!

  [ # 142 ] 09 October 2009 03:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik kan me vergissen maar volgens mij is het geen masker in het logo maar het gezicht van de levensgrote automaton* van Christine die ze als één van de speciale effecten in de voorstelling gaan gebruiken.

* of dat het Nederlandse woord is weet ik niet exact maar het is een soort van mechanische robot die vooral tijdens de vorige eeuwwisseling erg populair was en ook werd gebruikt in voorstellingen

[ Gewijzigd: 09 October 2009 03:31 PM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 143 ] 09 October 2009 05:51 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Ook ik was gisteren erg nieuwsgierig naar de presentatie van Love never dies, maar vind zo als velen hier veel belovend klinken. De waltz en het nummer van Ramin zitten ook al sinds gisteren in mijn hoofd en ik hoop dat de rest van hetzelfde niveau is!

Ik hoop volgend jaar in ieder geval naar Londen af te reizen!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 144 ] 11 October 2009 04:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Via onderstaande link is te lezen dat het complete album van LOVE NEVER DIES op 10 maart 2010 uitgebracht zal worden. Tevens is te lezen dat Summer Strallen is gecast voor de rol van Meg Giry. De complete cast zal bestaan uit 33 personen.

http://www.whatsonstage.com/news/theatre/london/E8831255018408/Love+Never+Dies+Is+No+Sequel,+Says+Lloyd+Webber.html

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 145 ] 12 October 2009 08:37 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  534
Geregistreerd  2008-06-01

Ik werd al enthousiast van de filmpjes en na gisteravond MOET ik Ramin Karimloo een keer als Phantom op het podium zien staan. Kom maar op met deze voorstelling 📣

   Handtekening   

[Well, we’d love to have Alice Ripley. She’s fierce!]

  [ # 146 ] 12 October 2009 08:48 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ramin Karimloo staat nog tot en met 7 november in Londen in de originele Phantom op het podium daarna neemt David Shannon de rol over.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 147 ] 13 October 2009 03:59 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

En Sierra Boggess zal naar alle waarschijnlijkheid 30 oktober haar laatste voorstelling hebben. Ze zou haar stem kunnen laten rusten voor de premiere in NY.

Zelf hoop ik dat beide dan 7 november of 30 oktober spelen, is weer mooie gelegenheid om te gaan!

  [ # 148 ] 13 October 2009 04:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

cremi - 13 October 2009 03:59 PM

En Sierra Boggess zal naar alle waarschijnlijkheid 30 oktober haar laatste voorstelling hebben. Ze zou haar stem kunnen laten rusten voor de premiere in NY.

Zelf hoop ik dat beide dan 7 november of 30 oktober spelen, is weer mooie gelegenheid om te gaan!

Dus Sierra speelt maar heel kort in London?

  [ # 149 ] 13 October 2009 04:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Spraakverwarring volgens mij 😊 Ik bedoelde dat Karimloo op 7 november 2009 de laatste keer speelt in Phantom I doelend op de post van E.Y.

[ Gewijzigd: 13 October 2009 04:27 PM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 150 ] 16 October 2009 06:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Meer nieuws over ‘Love Never Dies’ ... Liz Robertson is gecast als Madame Giry, Joseph Millson als Raoul.
Volgens de Daily Mail is in de eerste week van de voorverkoop al voor £ 4.7 miljoen aan kaarten verkocht.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

‹ First  < 8 9 10 11 12 >  Last ›
10 of 64