8 of 64 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
Love Never Dies (Phantom 2)
  [ # 106 ] 14 September 2009 10:59 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Eindelijk weer een originele musical, een nieuw script, geen zoveelste musicalbewerking van een film in de hoop nog meer geld te kunnen genereren voor een grote studio. Eindelijk weer eens drama en romantiek in plaats van al die feel good van de laatste jaren. Ik kan niet wachten en hoop op net zo’n groot succes als de originele Phantom.

  [ # 107 ] 17 September 2009 08:55 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Broadway.com meldt dat Andrew LLoyd Webber`s LOVE NEVER DIES in November 2010 haar Broadway premiere krijgt.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 108 ] 24 September 2009 03:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Misschien een leuke tip voor mensen die op 8 oktober in Londen (kunnen) zijn

Love Never Dies — an exclusive invitation

As those who have been following the notes from The Phantom will be aware, on October 8th there will be a significant Love Never Dies announcement that fans of musical theatre will not want to miss…

This will be a major theatrical event attended by the world’s press, with the opportunity to hear the first onstage performance of music from Love Never Dies, see the stars of the new show, and listen to an address from Andrew Lloyd Webber. Those in attendance will also be given an exclusive pack of information and Love Never Dies memorabilia.

We are delighted to extend a very limited number of invitations to attend this global theatrical occasion to those of you who have expressed an interest in Love Never Dies.

If you are able to attend this event in the West End of London on the morning of October 8th please follow this link: http://www.loveneverdies.com/invitation and submit the completed form for an opportunity to take part in West End theatre history.

All completed entries will be entered in a draw and the winners will be selected and notified via email or phone on October 1st. Please ensure you have provided the correct contact details and that we will be able to reach you on that day, and that you can be in London from 10am onwards on October 8th.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 109 ] 02 October 2009 10:24 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Gelezen op Broadwayworld ... Hoewel de officiele presentatie pas komende donderdag is, is nu al bekend dat de eerste voorstelling van ‘Love Never Dies’ op 20 februari 2010 is.

Te lezen in de zoekresultaten op Google ...

Official site for Andrew Lloyd Webber’s Love Never Dies, the sequel to The Phantom of the Opera, opening 20 Feb 2010 at the Adelphi Theatre, London.

Ook de Daily Mail meldt de datum van 20 februari 2010 voor de eerste preview. De wereldpremiere is voorzien voor 9 maart. Details over ‘Love Never Dies’ worden bekendgemaakt op 8 oktober 2009 in Her Majesty’s Theatre.

[ Gewijzigd: 02 October 2009 11:07 AM by Theo ]
   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 110 ] 08 October 2009 10:38 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Kaartverkoop is begonnen. Previews beginnen op 20 februari. Op 9 maart is de première. De première in New York is op 11 november en in 2011 gaat de voorstelling ook in première in Australië.

Het cast album is ook alvast te bestellen en zal in maart volgend jaar uitkomen. Het is een dubbel-cd met alle 31 nummers en er komt ook een special edition uit met interviews en behind the scenes dingetjes. Als je nu besteld krijg je alvast een gratis nummer.

  [ # 111 ] 08 October 2009 10:47 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Spannende dag en de kaarten zijn inmiddels geboekt. ‘The Coney Island Waltz’ krijg je ook als download als je intekent op de site voor de mailing list. Ook de website is inmiddels helemaal in de lucht.
http://www.loveneverdies.com

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 112 ] 08 October 2009 10:54 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Ik vind het logo wel lelijk. Hopelijk verandert dat nog. Had ook wel verwacht dat ze een soort combi tickets zouden verkopen met ‘s middags The Phantom en ‘s avonds Love Never Dies.

  [ # 113 ] 08 October 2009 11:18 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

martijn-j - 08 October 2009 10:54 AM

Ik vind het logo wel lelijk. Hopelijk verandert dat nog.

Nee dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Ik vind het eigenlijk wel passen bij de sfeer van Coney Island, New York, 1907. Zo meteen komen op de site de beelden online van de perspresentatie.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 114 ] 08 October 2009 11:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

eastwick - 08 October 2009 11:18 AM
martijn-j - 08 October 2009 10:54 AM

Ik vind het logo wel lelijk. Hopelijk verandert dat nog.

Nee dat gaat niet gebeuren natuurlijk. Ik vind het eigenlijk wel passen bij de sfeer van Coney Island, New York, 1907. Zo meteen komen op de site de beelden online van de perspresentatie.

Het logo van Mary Poppins is ook nog veranderd toen de voorstelling al speelde, dus ik hou hoop 😊

  [ # 115 ] 08 October 2009 12:51 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ja dat is ook weer zo maar dat was geen verbetering. Maar de eerste maanden zullen we het toch hiermee moeten doen 😊

Overigens wel jammer dat het conceptalbum pas in maart 2010 uitkomt. Ik had gehoopt op dat album rond december en de CD met de Londense cast rond de première.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 116 ] 08 October 2009 01:35 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Filmpje zag er goed uit. Andrew Lloyd Webber leek wel ontzettend zenuwachtig. Overture en Till I Hear Your Voice Again klonken erg goed. Eindelijk weer eens een originele klassieke musical. Ik verwacht dat dat nummer binnenkort al wel als single uitkomt, gezien er ook al een video clip van was. Wel jammer dat Sierra Boggess niets zong. Ik ben nog steeds erg enthousiast over dit project.

  [ # 117 ] 08 October 2009 02:59 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Ik ben ook zeer verrast door het filmpje en de ``Coney Island Waltz``. Ik hoop voor Andrew Lloyd Webber dat hij met deze show een nieuwe megahit in handen heeft, na zijn vorige 4 flops mag dat wel weer een keer.

Dat ALW zo nerveus overkwam laat wel zien vind ik hoe belangrijk dit project voor hem is. Door veel mensen word gezegd dat hij deze show heeft geschreven puur uit winstoogmerk en gebrek aan inspiratie, dit vind ik zeer kort door de bocht. Andrew LLoyd Webber heeft in het verleden toch zeker bewezen dat hij aanvankelijke ``rare ideeen`` kan omtoveren tot top shows (bv CATS).

En vergeet niet dat ALW met deze show niet alleen aan de haal gaat met de meest succesvolle musical ter wereld maar ook met zijn grootste succes. Er staat dus veel op het spel.

Ik heb er alle vertrouwen in!

[ Gewijzigd: 08 October 2009 04:04 PM by saigon ]
   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 118 ] 08 October 2009 03:35 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Er staat inderdaad veel op het spel, maar zo’n optreden als wat Ramin gaf beloofd in mijn ogen veel. Heel veel.
Eerst dacht ik: Coney Island? Wat een raar idee, maar toen ik die beelden er zo bij zag, met de muziek erbij. Het past eigenlijk prima.
Deze preview maakt me heel nieuwsgierig!!

  [ # 119 ] 08 October 2009 04:05 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Via de volgende link is een uitgebreid interview met Andrew Lloyd Webber te zien over LOVE NEVER DIES.

http://www.youtube.com/watch?v=qQr5IMScjGI&feature=channel

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 120 ] 08 October 2009 04:45 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

eastwick - 08 October 2009 12:51 PM

Overigens wel jammer dat het conceptalbum pas in maart 2010 uitkomt. Ik had gehoopt op dat album rond december en de CD met de Londense cast rond de première.

Er komt ook geen conceptalbum meer, dit wordt ook gelijk het castalbum! Vandaar de release pas na de premiere!

‹ First  < 6 7 8 9 10 >  Last ›
8 of 64