4 of 14 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Carlo in Les Mis?
  [ # 46 ] 06 March 2007 09:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Zoals ik al eerder zei heeft Carlo natuurlijk ook de ‘pech’ dat het grote publiek hem op een bepaalde manier kent. En dat is hoe hij op tv is; grappig, lollig etc. Het is een bepaald imago wat hij heeft opgebouwd en ik denk dat het heel moeilijk is om dat los te laten. Het publiek verwacht ook van je dat je lollig en grappig bent. Ik weet nog dat ik voor de André van Duin theatershow André ging interviewen en vooraf al dacht van ‘nou dat wordt lachen, gieren, brullen en een en al grapjes’, want zo ken je André. Was het echt een dood serieus en goed gesprek, maar dat had ik ook niet echt zien aankomen.

Carlo heeft met de rollen die hij gespeeld heeft (DJ Monty en BATB) ook weer de komische rol gekregen (al werd vooraf gezegd dat Lumiere ook zijn tragische kant zou hebben) waardoor het ‘terugvallen op je imago/ het spelen van het typetje’ wel heel makkelijk erin kan sluipen natuurlijk.

Ach ja, we zullen binnenkort wel horen hoe het hem is vergaan.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 47 ] 07 March 2007 06:37 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Zzinderella”]In een ander topic staat de advertentie waarin gezocht wordt naar ‘sterke, geschoolde zangers’ Ik kan me niet voorstellen dat ze daar Carlo ook onder laten vallen…..

Ja, die oproep zag ik ook staan en ik vroeg me ook af hoe ze dat met Carlo wilden rijmen.
Als hij het wel wordt sta ik paf; en de ‘sterk geschoolde zangers’ zeker allemaal in het ensemble?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 48 ] 07 March 2007 09:23 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2007-03-07

[quote author=“marloes2”][quote author=”*Roos*”][quote author=“saigon”]Iedereen heeft verborgen talenten dus misschien Carlo ook wel.

Ik vind het niet erg, ik ben zeer benieuwd.

Ben benieuwd dan hoe ver die verborgen zitten, hij heeft in Beauty nou niet bepaald laten zien dat hij talent heeft voor het “musicalvak”...ja talent in andere mensen het podium afspelen, het had net zo goed Beauty and de kandelaar kunnen heten…Ik hoop toch dat SE nou eens zijn verstand gebruikt en niet alleen maar het geld ruikt zodra Carlo auditie doet!

Ohhh, wat erg vind ik dit :evil: ik vind hem zo verschrikkelijk. En al die reclame die hij maakt over zich zelf in life and cooking vind ik ook niet gepast.

Toen ik L&C zat te kijken, bedacht ik me ook dat hij Marianne van Wijnkoop begint te persifleren (die dat geweldig vind) 1,5 week voor zijn auditie. :D

  [ # 49 ] 07 March 2007 10:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“emmety”][quote author=“marloes2”][quote author=”*Roos*”][quote author=“saigon”]Iedereen heeft verborgen talenten dus misschien Carlo ook wel.

Ik vind het niet erg, ik ben zeer benieuwd.

Ben benieuwd dan hoe ver die verborgen zitten, hij heeft in Beauty nou niet bepaald laten zien dat hij talent heeft voor het “musicalvak”...ja talent in andere mensen het podium afspelen, het had net zo goed Beauty and de kandelaar kunnen heten…Ik hoop toch dat SE nou eens zijn verstand gebruikt en niet alleen maar het geld ruikt zodra Carlo auditie doet!

Ohhh, wat erg vind ik dit :evil: ik vind hem zo verschrikkelijk. En al die reclame die hij maakt over zich zelf in life and cooking vind ik ook niet gepast.

Toen ik L&C zat te kijken, bedacht ik me ook dat hij Marianne van Wijnkoop begint te persifleren (die dat geweldig vind) 1,5 week voor zijn auditie. :D

Ja, maar Marianne zou zo professioneel niet zijn als ze zich daardoor liet leiden.
En eerlijk is eerlijk; ik heb een hoge pet van Marianne op gekregen 😊

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 50 ] 07 March 2007 10:20 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Marianne is niet meer hoofd casting bij Joop he..
dat is Carline

  [ # 51 ] 07 March 2007 10:28 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2006-11-27

Ja maar ze zit er wel bij!! Het is een mooie.
Ach ik ben ervan overtuigd dat Carlo ook keihard moet werken voor een rol en dat het bij Disney niet makkelijk was om ertussen te komen, maar vergeet niet, Als Joop het wil, dan wordt er heel veel door de vingers gezien. Sterke zangers, tuurlijk, de rest van de cast. Op een paar plekken zet je iconen. Zoals Carlo. Offe, weet je veel, Jamai, Celine Purcell, al veel betere zangers maar ook mensen die hun sporen hebben verdiend door flinke “Pimping” van ome Joop.
And so it goes…

  [ # 52 ] 08 March 2007 10:24 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  104
Geregistreerd  2003-03-21

Ik hoop niet dat hij die rol krijgt. Ik vind hem verschrikkelijk.

  [ # 53 ] 08 March 2007 04:11 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  2
Geregistreerd  2007-03-07

[quote author=“dokter_P”]Marianne is niet meer hoofd casting bij Joop he..
dat is Carline

Maar ze is (of was 😉 ) er wel bij woensdag

  [ # 54 ] 08 March 2007 04:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“dokter_P”]Marianne is niet meer hoofd casting bij Joop he..
dat is Carline

O, dat is jammer..

En? Is hij het geworden?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 55 ] 08 March 2007 11:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik ga ervan uit dat dit de 1e ronde was en dat er nog verschillende call-backs komen. Wordt later dus vervolgd….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 56 ] 09 March 2007 09:50 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Donderdag waren er ook nog audities kwam ik later achter.

Rectificatie dan: is hij door naar de volgende ronde?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 57 ] 10 March 2007 10:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Als je pagina 3 ook gelezen had, had je ook gelezen wat o.a. ik er uiteindelijk van vond.

Desondanks ben ik wel benieuwd wie van de auditanten er nu door is naar de (eventuele) volgende rond.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 58 ] 11 March 2007 12:09 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Reactie op Cosette:
(Ik heb Carlo 2x als Lumiere gezien, dus ik heb vergelijkingsmateriaal…)

Carlo komt inderdaad als een lolbroek over, maar wie weet zal hij ons verrassen met een serieuse kant die wij nog niet van hem kennen .

Lumiere heeft ook een serieuze kant, dus ALS Carlo die kant kan spelen, had hij die in zijn rol van Lumiere kunnen laten zien. Ik heb die kant echter twee maal niet gezien. Waarom moet ik er dan van uit gaan dat het goed komt en dat ik hem een kans moet gunnen? Carlo is goed, maar wel op zijn eigen gebied. De programma’s die hij doet zijn hilarisch, maar (serieuze) musical is niet aan hem besteed. Er zijn acteurs die deze rol beter zouden kunnen spelen dan Carlo. Eindeloos blijven wachten totdat hij de hoge verwachtingen inlost, is voor niemand leuk.

Nadat de personen met negatieve uitlatingen toch de moed hadden genomen om naar een musical te gaan waar Carlo in speelde, waren ze ineens positief. Ze vonden het toch de moeite waard en Carlo had ze verrast met zijn spel en zang.

Hmm dit betwijfel ik… Zijn er veel mensen die niet vonden dat het Carlo-in-een-kostuum was? Misschien waren een paar mensen overtuigd, maar lang niet allemaal hoor!

hoe denk je dat het bij hem overkomt als hij een topic leest hoe men neerbuigend over hem spreekt? en hoe zou je het zelf vinden als men dat over jou deed?

Of ik zou het niet meer lezen, of ik zou ze een poepie laten ruiken laten zien dat ik wel een serieuze kant kan spelen. Ik vind het absoluut niet zielig ofzo dat we hier neerbuigend over hem spreken. Hij had een kans om zich te bewijzen in BATB en dat heeft niet goed uitgepakt. Dan moet ie zich niet beledigd voelen als de mensen pessimistisch zijn als ie het nog een keer probeert.

De een trekt het aan om hem in het theater bezig te zien en de ander gruwelt al bij het schrijven van zijn naam, want diegene heeft een hekel aan hem. Dat is trouwens knap als je hem persoonlijk niet kent of niet met hem heb samengewerkt.

Je kan toch wel een hekel aan zijn manier van spelen hebben? Waarom moet je iemand door en door kennen om een hekel aan hem te hebben? Misschien heb je na dit gelezen te hebben ook wel een hekel aan mij, maar je kent mij ook niet.

Ik bedoel dit niet als persoonlijke aanval, maar ik reageer op je argumenten.

Groetjes, Bregje


ps. Ik zie dat dit je eerste bericht is: welkom op Musicalworld!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 59 ] 11 March 2007 12:21 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Cosette als je een paar berichtjes terug leest zie je reacties van mensen staan (waaronder die van mij) die carlo meerdere malen in een musical hebben gezien en die het gewoon niet goed vonden (zoals ik, ik zag alleen maar Carlo in een pakje en met een pruik op) en heb hem dus 2x als lumiere en meen 1x als dj monty gezien en alle drie de keren viel het tegen
Dus ik kan zeker zeggen dat vergelijkingsmateriaal heb
maar goed ben nu eigenlijk 2x het zelfde berichtje aan het typen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 60 ] 11 March 2007 09:39 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“gordijntje”]

ps. Ik zie dat dit je eerste bericht is: welkom op Musicalworld!

Inderdaad welkom. Maar neem in het vervolg ook (zichtbaar) de moeite alle berichten te lezen, in plaats van “maar aannemen” dat de mensen met kritiek Carlo niet in actie hebben gezien. Bij velen zijn de opmerkingen gewoon goed onderbouwd, en als forum schieten we er niet veel mee op als al die mensen nu weer hun posts gaan herhalen.

Jij mag Carlo geweldig vinden, en een ander mag daar heel anders over denken. Zeker als er argumenten bij komen maakt dat een forum levendig.

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 14