3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Test!
  [ # 31 ] 01 May 2007 06:06 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

dat heb ik dus ook ik had geloof ik iets van 3000 berichtjes maar nu dus iets van 1500 of zo
hoe hebben jullie dat gedaan?
is dat via een bepaalde berekening gedaan en bij hoeveel berichtjes bereik je nu het volgende stadium zeg maar

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 32 ] 01 May 2007 09:13 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ik vind het forum wel mooi geworden. Heb ook niet het idee dat er iets niet werkt bij mij, afgezien van dat het redelijk traag is, vooral als ik een nieuwe reactie wil plaatsen.

Wel wil ik heel graag even kwijt dat ik de ‘handtekeningen’ nogal aanwezig vind, steeds ga ik de fout in door juist dà­e te lezen in plaats van de berichten zelf!

Verder, helemaal top! :D

  [ # 33 ] 01 May 2007 09:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

klopt het dat ik de kalender mis want die kan ik nergens vinden
en ook de favoriete nummers van iedereen zie ik niet terug (maar daar was schijnbaar ook een sticky topic van wat ik ook niet meer heb gevonden ook niet op de oude site

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 34 ] 02 May 2007 06:43 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2005-07-19

Het ziet er allemaal mooi uit!! Even testen of mijn handtekening het doet.

   Handtekening   

Groetjes Remko

Billy Elliot:
I can’t really explain it, I haven’t got the words.

  [ # 35 ] 02 May 2007 07:18 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik heb dit topic maar even verplaatst naar ‘Over Musicalworld’ aangezien het over het nieuwe forum gaat . Ronny was vast en zeker nog zwaar oververmoeid toen hij dit topic aanmaakte (en ik omdat ik nog niet eerder gezien had dat het verkeerd stond haha)  😉

Ik hoor een aantal mensen over dat er posts wegzijn. Ronny heeft het me gisteren uitgelegd hoe dat komt:

zoals jullie weten verdwijnen topics waarin 90 dagen lang niks gepost wordt, dit om het forum redelijk ‘schoon’ te houden. Op het oude forum telde de ‘aantal berichten teller’ gewoon door ook al waren topics verdwenen.

Nu met het omzetten naar het nieuwe forum heeft hij alleen de berichten per lid kunnen tellen die ook daadwerkelijk op het forum te vinden zijn. Ik ga ervan uit dat de teller nu gewoon weer door kan tellen ook al verdwijnen topics, maar dat is dus de reden.

Zelf ‘schrok’ ik ook wel even, ik zat tegen de 10.000 posts aan en nu heb ik er ‘nog maar’ 2000

Maar goed, dat is dus de reden…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 36 ] 02 May 2007 07:22 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik zit nu even op mijn werk op Musicalworld. Wat me opvalt is dat als er topics zijn met meerdere pagina’s dat het muzieknootje in de overzichtslijst het niet doet. Bij topics met maar 1 pagina laat hij wel gewoon het muzieknootje zien.

hebben meer mensen daar last van?

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 37 ] 02 May 2007 09:14 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik blijf een beetje ruzie houden met het inloggen máár ik begin het steeds beter te leren.

Ik kan er alleen nog niet aan wennen dat het forum nu een stuk “krapper” lijkt: ik heb het gevoel dat ik op het andere forum meer ruimte had en dat wordt nog eens versterkt door de loze lege balk die ik rechts van het forum zie.
Het is zo’n balk van: ik ben er wel en ik neem ruimte in maar ik heb geen functie.
In het andere forum zat die soortgelijke balk links, maar dan stond het profiel daar (wat nu bovenaan de pagina staat).
Ik heb al gedacht om mijn beeldschermresolutie aan te passen, maar dan kom ik in de problemen op andere sites.
Het was prettig geweest als de pagina ook rechts wat beeldvullender was geweest. Dan is het forum breder.

O ja, vraagje: ik mis de mogelijkheid om berichten te markeren als ‘gelezen’ zonder dat je ze echt hebt gelezen, kan dat kloppen?

[ Gewijzigd: 02 May 2007 09:27 AM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 38 ] 02 May 2007 09:42 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Hey, ik kom zonet weer op en MW en het werkt inmiddels allemaal een stuk sneller! Jeeeeeh!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 39 ] 02 May 2007 10:33 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Luna24 - 02 May 2007 09:14 AM

Ik kan er alleen nog niet aan wennen dat het forum nu een stuk “krapper” lijkt: ik heb het gevoel dat ik op het andere forum meer ruimte had en dat wordt nog eens versterkt door de loze lege balk die ik rechts van het forum zie.
Het is zo’n balk van: ik ben er wel en ik neem ruimte in maar ik heb geen functie.
In het andere forum zat die soortgelijke balk links, maar dan stond het profiel daar (wat nu bovenaan de pagina staat).

Ja de layout is aangepast omdat veel bezoekers nog met een resolutie van 800x600 werken. Daarom is dat het minimum waar ik voor moet ontwerpen. Op de meeste pagina’s wordt die rechterruimte (hopelijk) straks gevuld met een interessante banner, maar op het forum blijft die ruimte leeg.

Nu bedacht ik me ook dat dat niet voor iedereen heel handig zal zijn als je een frequent bezoeker bent van het forum. Dus ook daar is een oplossing voor. Als je op de forum index bent (http://www.musicalworld.nl/forum) heb je rechts onderaan (nog net in het witte vlak) een keuze menu. Daar kun je kiezen tussen Musicalworld en Musicalworld_XL. Als je deze op XL zet, heb je alweer iets meer ruimte. Deze layout bevat wel nog wat andere kleine foutjes, en ik wil hem nog wat breder trekken, maar voorlopig is dit al een goede tussenoplossing.

Het kan zijn, dat er een foutmelding komt, ik hoop het niet. Maar mocht die foutmelding komen, surf dan even opnieuw naar het forum en kijk dan even of de verandering wel is doorgevoerd. Zo niet, laat het even weten, dan zoek ik ook daar een tijdelijke oplossing voor.

Luna24 - 02 May 2007 09:14 AM

Ik heb al gedacht om mijn beeldschermresolutie aan te passen, maar dan kom ik in de problemen op andere sites.
Het was prettig geweest als de pagina ook rechts wat beeldvullender was geweest. Dan is het forum breder.

Sterker nog, ik zou mijn resolutie zo hoog mogelijk zetten. 800x600 werkt voor geen meter 😉 Ik werk zelf ook op 1152x1024 geloof ik.
Het enige nadeel is dat als ik het te breed ontwerp, regels ook onleesbaar worden. Dus voor de XL stijl zal ik een tussenvorm moeten gaan bedenken…. Maar dat komt goed.

Luna24 - 02 May 2007 09:14 AM

O ja, vraagje: ik mis de mogelijkheid om berichten te markeren als ‘gelezen’ zonder dat je ze echt hebt gelezen, kan dat kloppen?

Als je ingelogd bent, kun je op het forum in de balk bij je avatar de knop “Markeer alle berichten als gelezen” aanklikken. Let wel, dit geldt voor het hele forum en niet meer per subforum. Tenminste ik geloof niet dat de software zo intelligent is om dat onderscheid te beseffen. Dat zou je moeten proberen. Maar anders is het dus voor alle fora.

[quote author=“Scarletwoman”]
Hey, ik kom zonet weer op en MW en het werkt inmiddels allemaal een stuk sneller! Jeeeeeh!

Onze provider heeft iets kunnen inschakelen. Dus langzaam aan moet Musicalworld vandaag langzaam sneller moeten worden. Ik hoop het echt. Anders heb ik een groot probleem.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 40 ] 02 May 2007 10:48 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

er ging net bij mij iets mis, bij jullie ook?

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 41 ] 02 May 2007 10:50 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

En nog ene keer….

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 42 ] 02 May 2007 10:50 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Nog maar een voor de zekerheid.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 43 ] 02 May 2007 10:51 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Zo jullie zullen vast denken dat ik mijn posts omhoog wil hebben. Nou nee, maar ik kreeg net een rare foutmelding. Maar volgens mij moet het nu dan weer in orde zijn. Geen idee wat dat was.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 44 ] 02 May 2007 10:52 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

sommige acties gaan mis ja, maar als je het nog een keer doet gaat het weer wel goed.

  [ # 45 ] 02 May 2007 11:02 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Nu lijkt ie het wel weer te doen. Aaaaah. Irritant als er spontaan dingen gebeuren die niet moeten gebeuren.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4