1 of 2 |  1 2 > 
Lion King London
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  188
Geregistreerd  2005-11-26

Op de site van de Lion King London kwamen we onderstaande tegen. Er stond ook een foto bij maar die krijgen we niet hierop gekopieerd; het is als bijlage toegevoegd
Leuk hoor. We wisten wel dat Gitty naar london was al vanaf september maar ze stond er nog niet eerder op. Op een andere site lazen we ook dat ze understudy shenzi is in London. Echt Gaaf. Daar zijn de rollen iets anders van opzet dan in nederland hebben we begrepen.
De link naar de site van lion king london is: http://www.disney.co.uk/MusicalTheatre/TheLionKing/home/index.jsp
————————————
Gitty Pregers
Swing
Place of Birth: Netherlands
Training: Fontys Academy Tilburg
Theatre: The Lion King (Amsterdam); Evita, Elisabeth and Merlin — the Musical (Nederlands Musical Theatre); Musicals in Concert; Musicals in Ahoy
Other: Singer and backing vocalist with several groups.
The Lion King marks Gitty’s West End debut

  [ # 1 ] 07 May 2007 12:42 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Wel gaaf dat ze nu in Londen staat. Hopelijk krijgt ze regelmatig de kans om de rol van Shenzi te gaan spelen

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 2 ] 30 January 2011 07:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Sorry voor het omhoog halen van zo’n oud topic, maar ik heb een vraagje. Ik lees net op wikipedia dat The Morning Report sinds vorig jaar niet meer in de show zit. Weet iemand hier meer van? Is dit voor alle shows zo of alleen broadway?

  [ # 3 ] 30 January 2011 08:58 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Hoe bedoel je met de rollen zijn anders van opzet dan toen in Nederland?

  [ # 4 ] 30 January 2011 09:00 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Als dat hetzelfde stukje is als wat ik heb gelezen dan ben je denk ik in de war. Het nummer was oorspronkelijk geschreven voor de film maar werd er toch uit gelaten. Daarna was het wel in de musical te horen, en later werd het toegevoegd in de IMAX-release van de film.

Zelf zag ik de musical eind december 2009 voor ‘t laatst (in Hamburg) en toen zat het er ook gewoon nog in.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 5 ] 30 January 2011 09:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Op Wikipedia staat een overzicht van de nummers en achter The Morning Report staat een *. Onderaan staat als uitleg *=cut from the show as of June 27, 2010.

Ik weet dat dit nummer oorspronkelijk voor de film is geschreven en er voor de dvd-release ook weer in is verwerkt. Juist daarom zou ik het zo gek vinden als het nu niet meer in de musical zou zitten.

  [ # 6 ] 30 January 2011 09:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Judaz - 30 January 2011 08:58 PM

Hoe bedoel je met de rollen zijn anders van opzet dan toen in Nederland?

is de show in London anders dan in Nederland?? Bedoel daar mee, groter? Als ik van het jaar weer naar London ga was m’n plan om daar naar toe te gaan, vondt hem in Nederland wat minder soms zelfs saai. Vondt het begin en het eind mooi, maar de rest dutte wat in voor mij. Kan aan mij liggen?? Maar het blijft wel een mooie show,

  [ # 7 ] 30 January 2011 09:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

martijn-j - 30 January 2011 09:38 PM

Op Wikipedia staat een overzicht van de nummers en achter The Morning Report staat een *. Onderaan staat als uitleg *=cut from the show as of June 27, 2010.

Ik weet dat dit nummer oorspronkelijk voor de film is geschreven en er voor de dvd-release ook weer in is verwerkt. Juist daarom zou ik het zo gek vinden als het nu niet meer in de musical zou zitten.

Je heby gelijk. Er staat zelfs duidelijk:

As of June 27, 2010, nine minutes of the Broadway version were cut, among them, the entire “Morning Report” musical number.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 8 ] 30 January 2011 10:00 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

sanjay - 30 January 2011 09:46 PM

is de show in London anders dan in Nederland?? Bedoel daar mee, groter? Als ik van het jaar weer naar London ga was m’n plan om daar naar toe te gaan, vondt hem in Nederland wat minder soms zelfs saai. Vondt het begin en het eind mooi, maar de rest dutte wat in voor mij. Kan aan mij liggen?? Maar het blijft wel een mooie show,

Londen is minder groots van opzet dan de voorstelling in Scheveningen.

  [ # 9 ] 30 January 2011 10:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Svenn - 30 January 2011 09:49 PM
martijn-j - 30 January 2011 09:38 PM

Op Wikipedia staat een overzicht van de nummers en achter The Morning Report staat een *. Onderaan staat als uitleg *=cut from the show as of June 27, 2010.

Ik weet dat dit nummer oorspronkelijk voor de film is geschreven en er voor de dvd-release ook weer in is verwerkt. Juist daarom zou ik het zo gek vinden als het nu niet meer in de musical zou zitten.

Je heby gelijk. Er staat zelfs duidelijk:

As of June 27, 2010, nine minutes of the Broadway version were cut, among them, the entire “Morning Report” musical number.

Ok, ik had niet verder gelezen. Vraag me dan wel af wat er nog meer uit is en wat de reden daar van is.

  [ # 10 ] 30 January 2011 10:02 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Kijk hier eens:

http://www.mylionking.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=10732

Een discussie over de “cut”

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 11 ] 30 January 2011 10:06 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Van Klaske kreeg ik deze link ook nog:

http://broadwayworld.com/board/readmessage.php?thread=1015619

Er blijkt dus veel meer te zijn geschrapt…

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 12 ] 30 January 2011 10:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Bedankt voor de links. The Lion King is niet echt mijn favoriete show al ben ik wel van plan om hem ooit nog eens in London te gaan zien. De Nederlandse cast was om te huilen zo slecht. Maar ik vind het wel opvallend dat er gewoon een heel nummer uit is gehaald na zo’n lange tijd.

  [ # 13 ] 30 January 2011 10:23 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

martijn-j - 30 January 2011 10:17 PM

Bedankt voor de links. The Lion King is niet echt mijn favoriete show al ben ik wel van plan om hem ooit nog eens in London te gaan zien. De Nederlandse cast was om te huilen zo slecht. Maar ik vind het wel opvallend dat er gewoon een heel nummer uit is gehaald na zo’n lange tijd.

Die discussie heb ik ook net met Klaske. Het is waanzinnig maar gebeurt vaker he (Mary Poppins, Starlight Express). Maar Morning Report… Oke schrappen kan, maar dat zou ik dan meer in het middenstuk doen…

Ik zal eens een nieuw topic hierover openen. Maar leuk dat je dit gepost werd, ik wist het niet en velen niet denk ik…

By the way: de laatste keer dat ik TLK in Hamburg zag was de cast ook niet echt geweldig. Met name qua zang zeer, zeer matig.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 14 ] 31 January 2011 07:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  297
Geregistreerd  2007-05-05

Ik zag deze show in London… En ook ik had een cast die zeer slecht was, beneden alle peil qua toonvastheid, Slap acteren. Er niet in slagen een zaal geboeid te laten kijken.

Kunnen we dan gewoon niet besluiten dat dit een enorm slechte show is en dat het niet echt aan de cast ligt… Volgens mij is het materiaal van de voorstelling niet wat het moet zijn…

  [ # 15 ] 31 January 2011 08:43 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

jonas - 31 January 2011 07:13 PM

Kunnen we dan gewoon niet besluiten dat dit een enorm slechte show is en dat het niet echt aan de cast ligt… Volgens mij is het materiaal van de voorstelling niet wat het moet zijn…

Nou nee, dat denk ik dus zeker niet. TLK trekt nu al meer dan tien jaar uitverkochten zalen, in NY, Londen, Hamburg… Ik geniet elke keer telkens weer van TLK. Mooie show, niet mijn favoriet maar toch.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

 1 2 > 
1 of 2