Doe Maar 12 mei 2007
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Vanavond naar Doe Maar geweest in Gouda en ik vond het super!!
Leuk gemaakt en geweldig gespeeld!
Vreselijk goeie band en om de band een “bewegend” onderdeel van het decor te maken is echt goed verzonnen!
Ik heb echt vreselijk gelachen en genoten!!

Maar ik heb even een vraagje en ik hoop dat er nog iemand vanavond in het publiek zat:
Toen Janis en Alice binnen kwamen bij Rits om daar te gaan wonen, viel Alice vooruit en lag gestrekt.  Toen werd er gevraagd of ze overeind geholpen wilde worden en zei ze zoiets van “als dat lukt” of iets dergelijks. Hierop kwam er iemand uit de coulisse en ik dacht om haar ophoog te helpen, maar volgens mijn vriendin bracht hij haar een tas die ze was vergeten.

Daniël Boissevain was briljant en zei gelijk “wie is dat” wijzend naar de man die het toneel op kwam lopen en de hele cast lag in een deuk!!! De volgende paar minuten werd er alleen gelachen en geklap, het was een heel leuk moment!!!  📣

Maar nu vroeg ik mij af of die man nou echt iets kwam brengen of dat hij Dorien Haan omhoog wilde helpen?! Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat hij iets komt brengen wat niemand zou missen, maar ja, misschien heeft m’n vriendin wel gelijk?

Dus ik hoop dat er nog iemand is geweest en mij antwoord kan geven.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 1 ] 13 May 2007 09:19 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2007-05-01

Ik was er gisteravond ook bij!

Toen die 2 meiden met hun spullen binnenkwamen, struikelde Alice over de spullen van Janice. Op het moment dat ze viel, zag ik Kim-Lian al hard lachen, dus ik vermoedde al dat het er niet bij hoorde. Omdat ´Alice´ nogal lang bleef liggen en ze op een gegeven moment zei ´Ik voel m´n benen niet meer´ was er denk ik eventjes paniek in de tent bij de crew. Die konden haar denk ik ook niet zien lachen. Dus ik denk dat het crewlid het toneel op kwam voor ´EHBO´.

  [ # 2 ] 13 May 2007 02:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja, ik lag ook een deuk en inderdaad ze zei dat ze haar benen niet meer voelde, maar lag wel te lachen. Dus ik maakte mij niet zo druk.
Maar ik kan mij wel voorstellen als je achter sta en iemand hoor zeggen dat ze haar benen niet meer voelt, dat er dan wel angst ontstaat!
Het was wel een hilarsch moment, toen Daniël ineens zei “wie is dat?” toen die man het toneel op kwam lopen!
Toen konden ze allemaal niet meer bijkomen van het lachen (inclusief ikzelf)! 📣

Mijn vriendin hield trouwens vol dat hij een tas op het podium gooide, maar ik ben blij dat ik gelijk heb (hou ik van 😉 ).

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl