8 of 10 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 > 
MAG
  [ # 106 ] 22 May 2007 06:27 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Hier een reactie van iemand die zich in de zaal bevond:

De sfeer was in de studio zeer ver te zoeken. We moesten een mega lange trap af voordat we bij onze stoelen waren (nou is dat op zich niet erg, maar mijn moeder heeft moeite met trappen zonder leuning. Dus ik ben haar maar gaan helpen. Want de mensjes die er stonden staken geen hand uit)
De opening: Ik vond het leuk bedacht, zat te ver om te zien dat ze playbackte. Maar het klonk niet echt goed. Heb ook meer op de dansers Daan en Ferry zitten letten 😉
Cinderella: Verschrikkelijk!! Dat klonk voor geen meter!
Fame: Vals!! Heb niks met Jim, dat bewees ie vorige week al bij Grease, maar gister was ie ook niet om aan te horen. Dans was wel weer leuk.
Ciske: In de zaal merkte we niet dat de microfoon het niet deed, wij snapte dus eerst niet de onderbreking.
Verder vond ik het ook erg jammer dat ze weer dat nummer deden. De jongetjes vond ik wel aandoenelijk om te zien.
Evita: Vond ik mooi! Heb weinig met Vera, maar het geheel zag er wel mooi uit.
Bubbleling Brown sugar: Niet echt mijn ding. Ik lees hier nergens van de blooper die hier gemaakt werd. De persoon waar het om ging mag dan ECHT van geluk spreken want ze stond aardig voor paal!
Hair: Verassend, moet het nog ff terug kijken om mijn defintieve oordeel er over te vellen 😉
Tarzan: Ik vond het heel leuk om te zien, maar dat komt meer omdat ik Tarzan zo leuk vind.
Dirty Dancing: Leuk!!! Vooral die dansers! Bastiaan deed het ook leuk!
Dat stukje voor die meneer (weet nog steeds zijn naam niet) Erg leuk! Gevarieerd. De combi van die 2 nummers had ik ook niet bedacht als ik hun was. Was verassend.
Fabeltjeskrant/ Nijntje: Nijntje vond ik schattig. Fabeltjeskrant leuk, wil hem graag als musical zien!
Kuifje: Ik kijk uit naar donderdag!!!
Heb nou geloof ik alles gehad?
De awards: Ben het met de meeste wel eens, maar had op iets van HONK gehoopt en op WZI, de publieksprijs van Doe maar was te verwachten net als die van The Wiz, al had ik liever Grease of Rembrandt gezien.
Ik vond ook dat ze er een enorme snelheid in hadden. Net of ze wouden proberen nu eens niet uit te lopen. Nou dat is ze gelukt ze waren een kwartier voor dat het officieel afgelopen zou zijn op tv klaar! Applaus 😉
Dit is even mijn eerste reactie, ga het nu op tv terug kijken. Misschien dat ik nog wat toevoeg 😉
Ik heb al met al wel een enorm leuke avond gehad!! Afterparty was erg gezellig maar snikheet!!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 107 ] 22 May 2007 07:01 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2007-02-23

De show kon mij niet echt boeien, of beter gezegd echt niet boeien :vaag: . Over de zangkwaliteiten is alles wel gezegd.

Waarom was er zo beperkt ruimte voor de presentatie van de nieuwe producties. Voor mijn gevoel hadden de producties in voorgaande jaren meer tijd om zich te presenteren. Nu moesten we het doen met of slechts één nummer of een zeer beknopte medley. Vervolgens wordt er ook nog gekozen voor bekende nummers waardoor ik van de musicals die ik nog niet ken ook geen beeld heb gekregen wat ik zou kunnen verwachten.

En sinds wanneer wordt een awardshow (sorry, gala) begonnen met de uitreiking van de awards voor hoofdrolspelers :vraag:.

   Handtekening   

http://www.mymusicals.eu

  [ # 108 ] 22 May 2007 07:23 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

.. Dat is al lang hoor!

En wat was de blunder in Bubling Brown Sugar?

Ik was blij toen Ron wegging, wat een irritante man zeg. Lekker voor ‘m dat Frits begon over de puntentelling.

Henk zat er bij alsof hij liever ergens anders was en verder heb ik alleen maar Antje in beeld gezien. Waar waren: Simone, Pia, Joop, Marleen, Jeroen en verder heel musicalland. Ik heb het gevoel dat ik niemand heb gezien.

De autocue stond verkeerd, helaas. Frits stond in het luchtledige te praten.
Net bij RTL Boulevard door Valbert (die houden we erin!) bevestigd dat Chantal playbackte. “Omdat ze al 8 shows per week draait en zondag een dubbele voorstelling had en maar 1 dag had om te oefenen”
Ik vond hem sowieso erg kinderachtig. Die reacties, my god. Net een klein kind in de snoepwinkel die 2 lollies mag uitzoeken.

Marianne van Wijnkoop GENANT met haar YES voor Ron. Trouwens ook genant dat Ron won naast oa William Spaaij.

Ik was de hele avond melig en samen met mijn zusje alle jurken, haren, prijzen, ‘grappen’, camaraposities en ‘liedjes’ af zitten kraken. Het ene nog valser dan het andere, echt niet normaal. Zullen ze zelf ook niet doorhebben dat het publiek niet zit te wachten op dit valse gedoe?

Ik vond Danny trouwens briljant hoe hij het oploste met de microfoon. Heel rustig een nieuwe microfoon aanpakken en dan keihard uithalen naar de techniek met ‘krijg toch allemaal de klere, val voor mijn part allemaal dood; ja!”

Oja, waar was iedereen op het eind? Kregen alle artiesten geen eindapplaus? En misschien een bloemetje voor Frits, net als Tooske indertijd? Wel zo aardig voor een presentator die dit vreselijke gebeuren aan elkaar moest praten. Ik denk dat Tooske het helemaal zo slecht niet deed ‘in die goeie ouwe tijd’...

Over de nominaties: Doe maar was te verwachten, maar gelukkig geen Kim Lian. Ron genant, maar dat zei ik al. Gelukkig geen award voor Chantal, dat was mijn eerste reactie, maar ik denk dat Ellen die award gewoon moest hebben en daarin ben ik niet de enige merk ik zo… The Wiz schandalig. Wel leuk dat Marjolein lekker enthousiast uit het publiek kwam gehuppeld.

Pff ik heb nog honderd andere kritieken, maar ik hou op met dit onsamenhangend gewauwel.

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 109 ] 22 May 2007 07:54 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2006-02-24

Het was een hele gezellige avond, alleen heel heel jammer dat marjolijn niet gewonnen had….Maar goed!!!! Ze blijft een kei!

  [ # 110 ] 22 May 2007 08:34 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  101
Geregistreerd  2007-01-23

Wat een magere show die Musical Awards. Was er graag heen gegaan in eerste instantie, maar als ik het zo op tv heb gezien was het het niet waard geweest. Natuurlijk had het me wel leuk geleken om de acteurs van ‘Honk!’ weer te hebben gezien! De foto’s die ik op internet heb bekeken waren nou ook niet echt glamour… Waarom kan Nederland nou nooit eens groot uitpakken? Voor diegene die geweest zijn; onderandere Bianca18, hopelijk verschijnen er op de site meer foto’s. De afterparty was vast tof!

  [ # 111 ] 22 May 2007 09:34 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Ik heb net flink zitten te youtuben en qua previews etc. springt 2005 er zooo uit:) Vooral JCS wat toen flinke indruk op me maakte. Maar ik vind de laatste MAGs beter als de eerste MAGs, die zat eerst vol van stukjes musical uit het buitenland waar we toch niets aan hadden, die producties zijn nooit in Nederland verschenen.

Magoed, ben benieuwd naar volgend jaar!

  [ # 112 ] 22 May 2007 10:24 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2006-11-29

Misschien een optie voor volgend jaar; een jury die iets meer verstand en feeling van/met musical heeft!

My fair lady!?? ongelooflijk, wat een saaie voorstelling, het is de eerste keer dat ik in de pauze bij een voorstelling ben vertrokken..

Wienneke was echt top in Rembrandt en zo was Aniek, maar dat was Aniek ook in Doe Maar dus een terechte winnaar!

Ik vond Birgit Schuurman niet direct de beste keus, mijn voorkeur ging duidelijk uit naar Kim-Lian ik ken maar weinig mensen die met zoveel energie op het podium staan!

En dan alvast een voorspelling voor 2008…de ANWB publieksprijs gaat naar Tarzan…rara

  [ # 113 ] 22 May 2007 10:53 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

broadway - 22 May 2007 10:24 PM

Misschien een optie voor volgend jaar; een jury die iets meer verstand en feeling van/met musical heeft!

My fair lady!?? ongelooflijk, wat een saaie voorstelling, het is de eerste keer dat ik in de pauze bij een voorstelling ben vertrokken..

Wienneke was echt top in Rembrandt en zo was Aniek, maar dat was Aniek ook in Doe Maar dus een terechte winnaar!

Ik vond Birgit Schuurman niet direct de beste keus, mijn voorkeur ging duidelijk uit naar Kim-Lian ik ken maar weinig mensen die met zoveel energie op het podium staan!

En dan alvast een voorspelling voor 2008…de ANWB publieksprijs gaat naar Tarzan…rara

My Fair Lady was een van de beste musicals dit seizoen ...

  [ # 114 ] 22 May 2007 11:19 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Mark-Ster - 22 May 2007 10:53 PM

My Fair Lady was een van de beste musicals dit seizoen ...

Laten we maar zeggen dat de meningen daarover ernstig verschillen; ik deel die mening in ieder geval niet. Ik zou ook niet weten wat er echt goed was aan My Fair Lady, op de invulling van een paar sterke bijrollen na. De voorstelling had de vaart van de tijd waarin het speelt en de chemie tussen de hoofdrolspelers ontbrak totaal. “Blijf lekker bij Freddy, waarom zou je naar die vreselijke kwal teruggaan.” Je mag dus concluderen gezien de kritiekpunten dat ik de beide awards voor My Fair Lady niet begrijp, en dat ik zeker andere mensen in de show een nominatie waardig vond dan degenen die de award hebben gekregen.

  [ # 115 ] 23 May 2007 12:47 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

broadway - 22 May 2007 10:24 PM

My fair lady!?? ongelooflijk, wat een saaie voorstelling, het is de eerste keer dat ik in de pauze bij een voorstelling ben vertrokken..

Hiervan zat ik net zo verbaast als toen iemand mij vertelde dat ze in de pauze van Wat zien ik? naar huis was gegaan…. DAT MEEN JE NIET!?!?!
Ik zal niet zeggen dat My Fair Lady de beste musical van het seizoen was, maar ik vond hem toch echt wel geweldig!
Dus eigenlijk wilde ik alleen maar even zeggen dat ik het zo grappig vind, dat verschillende mensen een totaal andere mening kunnen hebben. Erg grappig!
Natuurlijk is het je goed recht om deze mening te hebben, maar persoonlijk snap ik het niet. En je moet hem dan wel erg verschrikkelijk hebben gevonden om halverwege weg te gaan!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 116 ] 23 May 2007 12:48 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

bianca18 - 22 May 2007 06:27 PM

Bubbleling Brown sugar: Niet echt mijn ding. Ik lees hier nergens van de blooper die hier gemaakt werd. De persoon waar het om ging mag dan ECHT van geluk spreken want ze stond aardig voor paal!

Bianca, vertel??????

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 117 ] 23 May 2007 10:52 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  154
Geregistreerd  2007-03-25

Op http://www.efteldingen.nl/forum verscheen dit bericht over het optreden van Do

Zangeres Do is na haar optreden als Cinderella tijdens het Musical Awards Gala afgelopen maandag luid snikkend naar haar kleedkamer gerend. De zangeres was in tranen omdat ze haar eigen optreden slecht vond. Dit kwam echter door een probleem met haar oortje waardoor ze het orkest niet goed kon horen. “Je hebt maar één kans [...]

Erg sneu, leve de techniek! :S

  [ # 118 ] 23 May 2007 12:41 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2004-09-21

gemski - 23 May 2007 10:52 AM

Op http://www.efteldingen.nl/forum verscheen dit bericht over het optreden van Do

Zangeres Do is na haar optreden als Cinderella tijdens het Musical Awards Gala afgelopen maandag luid snikkend naar haar kleedkamer gerend. De zangeres was in tranen omdat ze haar eigen optreden slecht vond. Dit kwam echter door een probleem met haar oortje waardoor ze het orkest niet goed kon horen. “Je hebt maar één kans [...]

Erg sneu, leve de techniek! :S

Arme Do erg zielig. LAg ook niet aan Do. Meeste mensen weten ook wel dat Do echt kei goed kan zingen. Daarbij vond ik de vertaling van het nummer ook niet zo heel mooi…

  [ # 119 ] 23 May 2007 01:04 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2005-05-25

marijketje - 23 May 2007 12:41 PM
gemski - 23 May 2007 10:52 AM

Op http://www.efteldingen.nl/forum verscheen dit bericht over het optreden van Do

Zangeres Do is na haar optreden als Cinderella tijdens het Musical Awards Gala afgelopen maandag luid snikkend naar haar kleedkamer gerend. De zangeres was in tranen omdat ze haar eigen optreden slecht vond. Dit kwam echter door een probleem met haar oortje waardoor ze het orkest niet goed kon horen. “Je hebt maar één kans [...]

Erg sneu, leve de techniek! :S

Arme Do erg zielig. LAg ook niet aan Do. Meeste mensen weten ook wel dat Do echt kei goed kan zingen. Daarbij vond ik de vertaling van het nummer ook niet zo heel mooi…

Do kan inderdaad heel goed zingen en heeft heel wat mooie nummers. Helaas vind ik haar niet het type dat in een musical hoort. Ben wel erg benieuwd naar de musical en hoe Do dan zingt. Ik hoop een stuk beter vond het ook erg slecht hoe ze nu zong.

Verder vond ik het MAG erg leuk deze keer. De prijzen zijn naar terechte winnaars gegaan. Behalve die van The Wiz die had van mij toch naar een andere musical mogen gaan.

Verder zat ze show leuk in elkaar en heb heel wat leuke musicals gezien waar ik volgend jaar echt wel heen wil gaan. 😊

   Handtekening   

kijk nu ook op: http://www.freewebs.com/shirley2701
📣

  [ # 120 ] 23 May 2007 02:47 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Op http://www.efteldingen.nl/forum verscheen dit bericht over het optreden van Do

Zangeres Do is na haar optreden als Cinderella tijdens het Musical Awards Gala afgelopen maandag luid snikkend naar haar kleedkamer gerend. De zangeres was in tranen omdat ze haar eigen optreden slecht vond. Dit kwam echter door een probleem met haar oortje waardoor ze het orkest niet goed kon horen. “Je hebt maar één kans [...]

Erg sneu voor Do, ik dacht al.. ZO slecht is ze toch niet.. En het geluid was erg kut want:

- Chantal (bij het openingsnummer) stond te playbacken en de het koor op de band was op een moment stil, maar stond dus nog volop te playbacken

- Do dus met haar oortje

- En de Danny de Munnick die opnieuw moest begginnen waardoor zijn stukje eigenlijk ook in de soep liep

‹ First  < 6 7 8 9 10 > 
8 of 10