9 of 10 | ‹ First  < 7 8 9 10 > 
MAG
  [ # 121 ] 23 May 2007 04:32 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

MoNieky - 23 May 2007 12:48 AM
bianca18 - 22 May 2007 06:27 PM

Bubbleling Brown sugar: Niet echt mijn ding. Ik lees hier nergens van de blooper die hier gemaakt werd. De persoon waar het om ging mag dan ECHT van geluk spreken want ze stond aardig voor paal!

Bianca, vertel??????

]

Hahaha,

Ik heb het gister even terug gekeken, maar het was dus inderdaad niet te zien. Ze had een Janet Jackson actie met haar jurk bandje knapte. Opeens zie je haar, haar jurk omhoog houden, net daarvoor is het gebeurd.
Ze heeft echt wel geluk gehad!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 122 ] 23 May 2007 05:09 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  317
Geregistreerd  2006-01-26

Ook ik heb gekeken, en vond het net als de meesten flik tegenvallen, veel onterrechte winnaars!
Ron link is best ok in Tarzan, maar om nou te spreken van aanstormend talent, nou nee echt niet! William had zeker moeten winnen, die heeft wel genoeg laten zien wat hij kan.
Ach, en verder maak ik er geen woorden over vuil, veel voorstellingen hoef ik komend seizoen niet te zien, lekker goedkoop!
Dirty Dancing met Bastiaan Ragas, vond ik goed, klonk lekker!
EN verder ach, volgend jaar beter?

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl

  [ # 123 ] 23 May 2007 06:19 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2007-05-07

Ze zouden de nominaties ook gewoon op volgorde van ‘‘rang’’ uit moeten delen: beginnen met beste aanstormend talent, daarna bijrollen, hoofdrollen etc. Want dat alles door elkaar uitgedeeld word maakt het ook chaotisch.

En gewoon meer tijd uittrekken voor de stukjes uit de musicals. En misschien zouden ze ook eens keer gewoon kunnen luisteren naar de mening van de mensen die het elk jaar zien. Want wat elk jaar opvalt is dat iedereen die meewerkt aan de show elkaar de hand boven het hoofd houd en het een fantastische show vind, terwijl ze elk jaar dezelfde fouten maken.

  [ # 124 ] 23 May 2007 07:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik weet niet of dit al was geplaatst, maar ik doe het toch nog maar even:

AMSTERDAM - Zangeres Do is na haar optreden als Cinderella tijdens het Musical Awards Gala luid snikkend naar haar kleedkamer gerend. De zangeres was in tranen omdat ze haar eigen optreden slecht vond.

„Je hebt maar één kans voor een eerste indruk en Do had het gevoel die verknoeid te hebben”, zegt woordvoerder Tim Boersma. „Haar oortje werkte niet en daardoor kon ze het orkest niet goed horen. Zoals met name in de studio te horen was, zong Do daardoor niet helemaal zuiver en maakte ze tekstfouten.” De kijkers thuis, het waren er bijna 1,4 miljoen, merkten overigens niet zoveel van het falen van de zangeres.

Boersma: „Do is een fantastische zangeres en een perfectionist. Wij hebben haar zo goed mogelijk opgevangen en gezegd dat ze de rol in de Efteling nog meer dan honderd keer gaat zingen. Ze krijgt dus genoeg kans op een revanche.”

  [ # 125 ] 23 May 2007 08:25 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  154
Geregistreerd  2007-03-25

Ja, ik had dat bericht ook al geplaatst 😊

  [ # 126 ] 23 May 2007 09:12 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  12
Geregistreerd  2006-11-29

Arme Do zingen is 1, en nu ook nog acteren….zal mij benieuwen….

  [ # 127 ] 23 May 2007 09:29 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

lisaatje - 23 May 2007 07:35 PM

De kijkers thuis, het waren er bijna 1,4 miljoen, merkten overigens niet zoveel van het falen van de zangeres.

Uhm….??? Je hoeft maar 1 musicalforum te lezen en IEDEREEN begon over Do.

Ik vraag me oprecht af of er wel ge-sound-checkt is. Drie oortjes die niet goed stonden en een microfoon die het niet deed. Dat zijn fouten die ze er bij een soundcheck toch uithalen?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 128 ] 23 May 2007 09:49 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Even over de captures, ik heb op Youtube vele captures kunnen vinden behalve die van Evita, heeft iemand daar een link van?

Alvast merci,

Gr. Yves

  [ # 129 ] 23 May 2007 10:11 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

Judaz - 23 May 2007 09:49 PM

Even over de captures, ik heb op Youtube vele captures kunnen vinden behalve die van Evita, heeft iemand daar een link van?

Alvast merci,

Gr. Yves


here you go; http://www.youtube.com/watch?v=IXy5WrrCAY4

  [ # 130 ] 23 May 2007 11:02 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

*Jessjj* - 23 May 2007 10:11 PM
Judaz - 23 May 2007 09:49 PM

Even over de captures, ik heb op Youtube vele captures kunnen vinden behalve die van Evita, heeft iemand daar een link van?

Alvast merci,

Gr. Yves


here you go; http://www.youtube.com/watch?v=IXy5WrrCAY4

(...) meen ik oprecht”

  [ # 131 ] 24 May 2007 11:41 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Ik ben blij, dat ik niet thuis ben gebeleven. Heb een geweldige repetitieavond gehad. En het musicalawardsgala de dag er na gekeken (mijn ouders hadden het opgenomen) met de afstandsbediening in mijn hand! Ik heb het grootste gedeelte doorgespoeld. Ik vond Nijntje gaaf!!! Zo jammer dat ze niet gewonnen heeft (en niet een liedje mocht zingen)

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 132 ] 24 May 2007 12:59 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ja ik vond Nijntje ook erg goed! Vooral het rode konijn, Eva Poppink ofzo, die ook genomineerd was. Het gele konijn, Nina ofzo, vond ik dan weer minder… Stom he?

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 133 ] 24 May 2007 04:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ik vroeg me al af of er echt niemand zou gaan stuiteren door de schandelijke misser van de awards-jury. Maar kennelijk toch:

AMSTERDAM - Achter de schermen van het Musical Award Gala is een heuse rel over de jurering losgebarsten. Jurylid Jacques d’Ancona voelt zich beledigd door musicalproducent Hans Cornelissen van Wat Zien Ik?!

De musical kreeg vier nominaties, maar verzilverde er niet een. „Schandalig”, riep Hans Cornelissen. „Ik ging het gesprek met Hans aan”, zegt Jacques d’Ancona. „Want ik ga niemand uit de weg. Maar Hans wilde niet praten en ontweek mij zelfs op het feest. Hij riep ’schandalig’. Toen ik hem om uitleg vroeg, riep Hans geen zin te hebben mij de betekenis van het woord ’schandalig’ te verklaren.”

Jacques:„Ik voel mij aangetast. Wij jureren met negen deskundige mensen. Het gebeurt niet jolig onder het genot van een borreltje, maar gedegen in acht vergaderingen per seizoen. De nominaties voor Wat Zien Ik?! zouden al als een eer moeten worden opgevat. Per categorie kan een prijs maar één keer worden weggegeven.”

Hans Cornelissen is ook boos. „Het is geen wedstrijd waar je voor kiest, zoals het songfestival. Je doet ongewild mee aan de awardstrijd. Dan wil ik wel het gevoel hebben dat men zich houdt aan de eigen regels. Daarin staat onder meer dat oorspronkelijke nieuwe Nederlandse producties beloond zullen worden. Nou, dat was Wat Zien Ik?! dus. Een nieuw script, nieuwe prachtige muziek van Dick Bakker en acteurs en actrices die hun eigen rol uitvonden. Het is toch gek dat de jury van het Awards Gala een heel andere mening is toegedaan dan de fine de fleur van de Nederlandse theatercritici.”

Jacques d’Ancona: „De frustraties voor de deelnemers aan het Awards Gala zullen de komende jaren alleen maar groter worden. De kwaliteit neemt toe, en het aantal producties ook. Het gaat hier inderdaad op de Oscaruitreiking in Hollywood lijken. Repect voor de jury is dan een vereiste.”
Telegraaf

Natuurlijk heeft Hans gelijk. Ik kan me niet voorstellen dat als je negen musicalliefhebbers die alle 5 de vrouwelijke hoofdrol-dames hebben gezien, dat daar dan een andere uitslag uitkomt dan dat Ellen Pieters op afstand de beste is. Ook gisteren hoorde ik het na de voorstelling weer zeggen door mensen uit het vak. Dit is echt belachelijk.

Jacques d’Ancona wil uitleg van het woord schandelijk, ik ben wel heel benieuwd naar wat zijn criterium is voor beste. Ik zou graag hier de discussie over aangaan, maar ik zou niet weten hoe. Nergens is er een klankbord namelijk.

[ Gewijzigd: 24 May 2007 05:02 PM by Jeroen ]
  [ # 134 ] 24 May 2007 05:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Jeroen - 24 May 2007 04:58 PM

Ik vroeg me al af of er echt niemand zou gaan stuiteren door de schandelijke misser van de awards-jury. Maar kennelijk toch:

AMSTERDAM - Achter de schermen van het Musical Award Gala is een heuse rel over de jurering losgebarsten. Jurylid Jacques d’Ancona voelt zich beledigd door musicalproducent Hans Cornelissen van Wat Zien Ik?!

De musical kreeg vier nominaties, maar verzilverde er niet een. „Schandalig”, riep Hans Cornelissen. „Ik ging het gesprek met Hans aan”, zegt Jacques d’Ancona. „Want ik ga niemand uit de weg. Maar Hans wilde niet praten en ontweek mij zelfs op het feest. Hij riep ’schandalig’. Toen ik hem om uitleg vroeg, riep Hans geen zin te hebben mij de betekenis van het woord ’schandalig’ te verklaren.”

Jacques:„Ik voel mij aangetast. Wij jureren met negen deskundige mensen. Het gebeurt niet jolig onder het genot van een borreltje, maar gedegen in acht vergaderingen per seizoen. De nominaties voor Wat Zien Ik?! zouden al als een eer moeten worden opgevat. Per categorie kan een prijs maar één keer worden weggegeven.”

Hans Cornelissen is ook boos. „Het is geen wedstrijd waar je voor kiest, zoals het songfestival. Je doet ongewild mee aan de awardstrijd. Dan wil ik wel het gevoel hebben dat men zich houdt aan de eigen regels. Daarin staat onder meer dat oorspronkelijke nieuwe Nederlandse producties beloond zullen worden. Nou, dat was Wat Zien Ik?! dus. Een nieuw script, nieuwe prachtige muziek van Dick Bakker en acteurs en actrices die hun eigen rol uitvonden. Het is toch gek dat de jury van het Awards Gala een heel andere mening is toegedaan dan de fine de fleur van de Nederlandse theatercritici.”

Jacques d’Ancona: „De frustraties voor de deelnemers aan het Awards Gala zullen de komende jaren alleen maar groter worden. De kwaliteit neemt toe, en het aantal producties ook. Het gaat hier inderdaad op de Oscaruitreiking in Hollywood lijken. Repect voor de jury is dan een vereiste.”
Telegraaf

Natuurlijk heeft Hans gelijk. Ik kan me niet voorstellen dat als je negen musicalliefhebbers die alle 5 de vrouwelijke hoofdrol-dames hebben gezien, dat daar dan een andere uitslag uitkomt dan dat Ellen Pieters op afstand de beste is. Ook gisteren hoorde ik het na de voorstelling weer zeggen door mensen uit het vak. Dit is echt belachelijk.

Jacques d’Ancona wil uitleg van het woord schandelijk, ik ben wel heel benieuwd naar wat zijn criterium is voor beste. Ik zou graag hier de discussie over aangaan, maar ik zou niet weten hoe. Nergens is er een klankbord namelijk.


Ik denk dat je als producent dan best van slag bent, aangezien je 4 nominaties had (waar van WZI als het aan mij lag dus ook alle Awards kreeg maar goed) waarvan iedereen verwachten dat er toch minstens 1 verzilverd zou worden. Maar het is toch kinderachtig om dan niet in discusie te gaan met de jurry. Maar ik ben het met Hans eens het is schandelijk dat WZI geen Awards heeft gekregen

  [ # 135 ] 24 May 2007 06:39 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ellen Pieters was zeker een terechte winnares geweest, maar de opmerking van Cornelissen dat ‘...het geen wedstrijd is waar je voor kiest, zoals het songfestival..’ en ‘...je doet ongewild mee aan de awardstrijd…’ is natuurlijk klinkklare onzin.
De personen die meedoen in de competitie worden voorgedragen door de producent(en) van de betreffende musical. Dat zijn de regels en het is wel erg onprofessioneel en kinderachtig als je daarover achteraf gaat zeuren.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

‹ First  < 7 8 9 10 > 
9 of 10