Verslag Cats 16 mei
change_status
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Cats 16 mei 2007

Lang naar uitgekeken, en eindelijk gingen we dan naar Cats. Ik zou rijden, want t was een kado voor mn rijbewijs. Om 3 uur thuis aangereden, dus om half 5 waren we (= ik en mn peettante) al in Breda. Ff lekker rondgelopen en gegeten, en toen rond 6 uur toch maar weer richting theater lopen. Daar kwamen we rond kwart over 6 aan, maar ff vast een rondje om t theater lopen, zodat we straks weten waar de au is. Nou dat rondje werd wel een errug kort rondje, want we zagen de au al meteen. Antje was al binnen en zat in de schmink, dus kon niet meer naar buiten komen. Dan maar naar binnen en daar wachten tot de show begon.
We hadden erg mooie plaatsen, zaten in t c-vak (= aan de rechterkant) op de tweede rij aan de buitenkant, zagen iedereen mooi langs komen lopen. Ik bespreek alleen de spelers die me zijn opgevallen, anders worden het er zo veel haha, te beginnen met, uiteraard:
Antje Monteiro — Grisabella
OMG. Wat een geweldige stem heeft ze zeg, nu weet ik weer waarom ik ook al weer fan ben. Ik was erg benieuwd naar het openingsnummer met die vele dans, maar ze deed t echt goed. Ik herkende wel meteen Antje tussen de katten, toch een herkenbaar gezicht. De dans zag er echt super uit! Heb er echt van genoten. Een aantal keer ‘herinnering’ gezongen. De eerste keer zat ik al met kippenvel in de zaal, maar die tweede keer: OMG. Kippenvel overal, en toch ook wel een traan weggepinkt hoor. Vooral na het instrumentale gedeelte in het liedje, als een andere kat eerst heel hoog begint te zingen en Antje het overneemt. Niet normaal hoe ze dat deel de zaal inknalt, geweldig. Wat zou ik dat graag op cd hebben. Verder ook weer super goede mimiek enzo, as usual.
Bij het einde, waar ze omhoog gaat en dan die trap nog op moet kon je wel een beetje zien dat ze hoogtevrees heeft, ze stond best stijf zeg maar, maar dat is wel vet begrijpelijk. Ik zat zelf ook met mn hart in mn keel en mn spieren gespannen in de zaal (hoogtevrees he) maar ze deed t super goed.

Roberto de Groot — Snorrescha
Geweldige uitstraling, geweldige stem. Ik was erg onder de indruk van hem, qua stem maar ook qua dans. Ik vind dat hij de musical ‘draagt’ op een geweldige manier, heel goed gecast.

Marijn Brouwers — Tuk-stuk-rukker
Hij deed t ook heel goed. Mooie stem en ook was hij echt zoals ik me de tuk-stuk-rukker had voorgesteld. Lekker aanwezig, beetje arrogant. Super rol en super gespeeld en gedanst.

Anouk van Nes — Bomballerien
Anouk viel mij meteen in het begin al op qua dans, wat kan zij dansen zeg. Dat wist ik helemaal niet. Ook haar stem vond ik prettig om naar te luisteren. Wat me vooral opviel bij haar was dat, ook wanneer ze geen actieve rol in een scène had, dus gewoon op het toneel zat, toch nog heel goed in haar rol bleef. Ze bleef allerlei kleine kattenbewegingen maken. Dit viel me op, maar niet zo dat ze alle aandacht naar zich toe trekt.

Ik vond eigenlijk iedereen heel erg goed dansen, maar deze mensen sprongen er voor mij extra uit. De show op zich; tja, ik vond de dansen geweldig om naar te kijken, daar heb ik echt van genoten. Ook jaloers hoe lenig iedereen is enzo. Ook de zang was mooi, prettig om naar te luisteren. Minpunten van de show vind ik dat hij op plaatsten slecht verstaanbaar is, helaas. Ook is het geen show waar ik nog een keer 50 euro voor zou betalen. Ik vond hem geweldig om te zien, vooral omdat ik dans ook gewoon kei mooi vind om te zien. Maar een verhaal zit er niet echt in, en ik heb deze show ook wel gezien na één keer.

Na de show nog even naar de au geweest, was errug gezellig, maar ook errug koud *k had mn jas wel meegenomen maar — beetje blont — in de auto laten liggen. Maar gelukkig hoefden we niet lang te wachten. Na een kwartiertje ofzo kwam Antje al naar buiten. Super om haar weer een keer te zien. Wat had ze trouwes hoge hakken aan man, ze was ineens net zo groot als ik, terwijl ze normaal een centimeter of 5 kleiner is. Super lief was ze weer, ff kaartje gegeven en foto gemaakt. Moest 2 keer, de eerste poging mislukte omdat mn tante de camera niet helemaal goed vast had haha. Maar dat maakt verder ook niet uit.
Daarna ook nog ff genoten van haar reactie op t kado van Lily en Nadia, maar dat moet Lily maar vertellen;)
Al met al super gezellig, daarna nog terug lopen naar de auto, maar we wisten niet meer precies hoe we moesten lopen haha. Kwamen we weer langs de au op, toen kwamen Anouk en Roberto naar buiten. Nog wel ff met Roberto gekletst en gelachen, maar niet met Anouk. Ff terug naar huis rijden, en om 1 uur was k thuis. Super genoten van de hele dag!


   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 1 ] 27 May 2007 09:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Ik ben vandaag geweest en ben super enthousiast.
Wat een geweldige voorstelling!

Kleine kanttekening: in de eerste acte is er een stuk waarin alleen gedans wordt en dat duurt naar mijn mening vele te lang.

Voor de rest alleen maar complimenten!!!

  [ # 2 ] 27 May 2007 10:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Wat mij betreft kan al het dansen niet lang genoeg duren.
Ik vind het prachtig.

Monique, leuk verslag en toffe foto! :-D

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 3 ] 28 May 2007 12:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

Veertje - 27 May 2007 10:15 PM

Wat mij betreft kan al het dansen niet lang genoeg duren.
Ik vind het prachtig.

Met jou kan ik praten 😉

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 4 ] 29 May 2007 12:42 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Sophie_mfan - 28 May 2007 12:10 AM
Veertje - 27 May 2007 10:15 PM

Wat mij betreft kan al het dansen niet lang genoeg duren.
Ik vind het prachtig.

Met jou kan ik praten 😉

Ik vind het ook prachtig. Begrijp me niet verkeerd.
Maar dat duurde echt té lang…naar mijn mening dan.
Ben wel naar een musical aan het kijken en geen dansuitvoering.

  [ # 5 ] 29 May 2007 05:10 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

RoosjeBertens - 29 May 2007 12:42 PM
Sophie_mfan - 28 May 2007 12:10 AM
Veertje - 27 May 2007 10:15 PM

Wat mij betreft kan al het dansen niet lang genoeg duren.
Ik vind het prachtig.

Met jou kan ik praten 😉

Ik vind het ook prachtig. Begrijp me niet verkeerd.
Maar dat duurde echt té lang…naar mijn mening dan.
Ben wel naar een musical aan het kijken en geen dansuitvoering.

Ja dat kan. Mij kan het bal niet lang genoeg duren, is 1 van m’n favo stukken 😊

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk