113 of 115 | ‹ First  < 111 112 113 114 115 > 
Op zoek naar Evita
  [ # 1681 ] 26 October 2007 10:02 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Wat zijn sommigen hier nu weer flauw…. Ik hoop dat ze dan en dan niet speelt. Ben nou gewoon eens blij voor de dames.

nou kvind dat je dat best mag zeggen hoor, als je een kaartje voor €55 koopt en je heb iemand in de hoofdol die je niet goed vind, mag je best hopen dat ze dan niet speelt

  [ # 1682 ] 26 October 2007 11:23 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  25
Geregistreerd  2005-12-28

Nou ik geloof niet dat er iemand nou nog kan zeggen dat zeker de laatste 6 niet goed waren dus eig. slaat dat nergens op, een mens is ook maar een mens en is ook wel eens ziek, dus als de understudy dan speelt kijk dan eerst voordat je oordeelt!

  [ # 1683 ] 27 October 2007 12:05 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  234
Geregistreerd  2007-09-15

Gefeliciteerd Marjolein!!! Ik denk, dat ze dat goed doen wordt 😊
En Suus: ik ben zeker enige keertjes op bezoek in Rotterdam *hahaha*

[ Gewijzigd: 27 October 2007 12:08 AM by Danii ]
   Handtekening   

Officiele Fansite: http://www.suzan-seegers.net

]Officiele Fansite: http://www.willemijn-verkaik.com

  [ # 1684 ] 27 October 2007 09:48 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Dat wordt een heel gepuzzel om minimaal drie keer Evita te zien met zowel Brigitte, Marjolein als Anne…

  [ # 1685 ] 27 October 2007 10:10 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

AnneLieS - 26 October 2007 11:23 PM

Nou ik geloof niet dat er iemand nou nog kan zeggen dat zeker de laatste 6 niet goed waren dus eig. slaat dat nergens op, een mens is ook maar een mens en is ook wel eens ziek, dus als de understudy dan speelt kijk dan eerst voordat je oordeelt!

nou haar “Mijn leven is van Mij” koste haar zo veel moeite dat het gewoon niet meer mooi was, dus overtuigd ben ik zeker nog niet

  [ # 1686 ] 27 October 2007 10:41 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

jouke - 27 October 2007 10:10 AM
AnneLieS - 26 October 2007 11:23 PM

Nou ik geloof niet dat er iemand nou nog kan zeggen dat zeker de laatste 6 niet goed waren dus eig. slaat dat nergens op, een mens is ook maar een mens en is ook wel eens ziek, dus als de understudy dan speelt kijk dan eerst voordat je oordeelt!

nou haar “Mijn leven is van Mij” koste haar zo veel moeite dat het gewoon niet meer mooi was, dus overtuigd ben ik zeker nog niet

Ach, als je het vergelijkt met Maaike Widdershovens poging tot Mijn Leven Is Van Mij valt dat allemaal wel mee…

En als iemand nog geen reden had om in Marjolein’s talent te geloven moet Astonishing toch wel een keerpunt zijn geweest.

Ik vind het argument “Kijk dan eerst voordat je oordeelt!” overigens ook erg zwak. Sommige acteurs en actrices boeien je nou eenmaal niet. Sommige mensen zijn laaiend enthousiast en sommige niet… Simpel.

Ik ken ook mensen die uitsluitend naar Evita willen als Marjolein de titelrol speelt…

  [ # 1687 ] 27 October 2007 10:47 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2006-11-27

Ik ben heel benieuwd naar hoe Brigitte het gaat doen, maar voor mij was Marjolein Evita.

  [ # 1688 ] 27 October 2007 11:29 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

jouke - 26 October 2007 10:02 PM

Wat zijn sommigen hier nu weer flauw…. Ik hoop dat ze dan en dan niet speelt. Ben nou gewoon eens blij voor de dames.

nou kvind dat je dat best mag zeggen hoor, als je een kaartje voor €55 koopt en je heb iemand in de hoofdol die je niet goed vind, mag je best hopen dat ze dan niet speelt

Inderdaad, dat vind ik ook. Niks flauws aan om te zeggen dat je een specifiek iemand niet wilt zien als je speciaal voor de andere een duur ticket hebt gekocht. Ik vind het hartstikke leuk voor Marjolein, ik heb nooit gezegd dat ik het haar niet gun. Maar IK houd gewoon niet van haar stemgeluid én uitstraling en dat geldt nog meer voor diegene waarmee ik naar Evita ga kijken.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 1689 ] 27 October 2007 11:56 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Is het niet zo dat je niet voor niets wordt aangenomen in een productie? Iedereen die in de cast zit kán zingen, acteren en dansen. Kwaliteit heeft Marjolein zeker, maar het gaat om persoonlijke smaak, en tja we weten het allemaal:“over smaak valt niet te twisten”.

Het zou voor Marjolein denk ik leuker zijn, eigenlijk ook voor de sfeer op dit forum, om te zeggen dat Marjoleins stijl je niet aanspreekt. Dat mag best gezegd worden. Om het weer lekker over mezelf te hebben. Denk ik dat Marjolein qua Bitch-gehalte best Evita kan zijn, ze komt heel koel en gecontroleerd over.. (dat liet ze jammer genoeg niet echt zien in “Mein Herr”), Brigitte heeft dat minder, dat is iemand waar je meteen van gaat houden als je in die mooie ogen kijkt .. *zwijmel* ...

Wie je ook zal hebben tijdens de show, ze zullen het allebei goed gaan doen!!!! Daar ben ik van overtuigd ..! BTW, zijn er nog kaarten voor de première?

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 1690 ] 27 October 2007 11:59 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik vind het echt super voor Marjolein dat ze deze kans krijgt. Ze heeft hard gewerkt de afgelopen maanden en is veel vooruit gegaan, dit is een mooie beloning! Overigens zou het toch raar zijn als een ander iemand uit het ensemble die niet aan het programma heeft meegedaan de rol had gekregen, toch.
Ik denk dat we straks 2 hele verschillende Evita’s gaan zien maar ik ben heel benieuwd naar beide dames!

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1691 ] 27 October 2007 12:21 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Als ik ga wil ik graag brigitte zien, maar als het nou blijkt dat ik Marjolein heb vind ik het ook niet erg. Ik heb wel gemerkt dat je nooit teleurgesteld moet zijn als je een us blijkt te hebben.
Ik noem Suzan Seegers inplaats van Celine Purcell in My fair lady 😉

  [ # 1692 ] 27 October 2007 12:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Ach, ik kijk alleen maar naar mijn eigen reactie bij Elisabeth. Ik had Marleen ipv Pia en was diep teleurgesteld. Tot ik het gezien had. Marleen was geweldig!
En dat bedoel ik ook te zeggen met: kijk eerst. Brigitte kan je nog heel erg tegenvallen, Marjolein juist meevallen.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 1693 ] 27 October 2007 05:25 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2007-04-04

rineke - 27 October 2007 12:26 PM

Ach, ik kijk alleen maar naar mijn eigen reactie bij Elisabeth. Ik had Marleen ipv Pia en was diep teleurgesteld. Tot ik het gezien had. Marleen was geweldig!
En dat bedoel ik ook te zeggen met: kijk eerst. Brigitte kan je nog heel erg tegenvallen, Marjolein juist meevallen.

Het kan best meevallen, maar ik vind best dat je mag zeggen dat je liever de eerste cast hebt. Er is toch altijd een reden geweest waarom de een eerste cast wordt en de ander understudy..

  [ # 1694 ] 27 October 2007 05:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  478
Geregistreerd  2006-04-14

carolienelske - 27 October 2007 05:25 PM
rineke - 27 October 2007 12:26 PM

Ach, ik kijk alleen maar naar mijn eigen reactie bij Elisabeth. Ik had Marleen ipv Pia en was diep teleurgesteld. Tot ik het gezien had. Marleen was geweldig!
En dat bedoel ik ook te zeggen met: kijk eerst. Brigitte kan je nog heel erg tegenvallen, Marjolein juist meevallen.

Het kan best meevallen, maar ik vind best dat je mag zeggen dat je liever de eerste cast hebt. Er is toch altijd een reden geweest waarom de een eerste cast wordt en de ander understudy..

In dit geval omdat Brigitte populairder was dan Mar 😉 Brigitte en Mar doen aan talent niet voor elkaar onder. Maar ze zijn wel compleet verschillend. Daarom lijkt het me tof om ze beide in de rol te zien, om te kunnen vergelijken. Natuurlijk heeft Mar mijn voorkeur, maar ik wil Brigitte ook in de rol zien!

   Handtekening   

x Sophie

http://net.clubs.nl/robertodegrootfanclub, http://net.clubs.nl/marjoleinteepen &  http://www.marjoleinfansite.tk

  [ # 1695 ] 27 October 2007 05:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik weet niet of dit wel in dit topic thuishoort en of het al bekend was, maar Suzan is morgen te gast bij life&cooking;!

‹ First  < 111 112 113 114 115 > 
113 of 115