114 of 115 | ‹ First  < 112 113 114 115 > 
Op zoek naar Evita
  [ # 1696 ] 27 October 2007 07:36 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Enn ik heb weer totaal ander nieuws:
In het Eindhovens Dagblad van vandaag staat dat Evita al verlengd is. Van 16 t/m 21 september in het Parktheater in Eindhoven.
Ik denk/hoop dat er snel meerdere theaters/datums volgen.

EDIT: En de site van Topticketline weet mij te vertellen dat ie ook in Groningen verlengd is (26 aug - 31 aug) en in Apeldoorn (22 juli - 27 juli).

[ Gewijzigd: 27 October 2007 07:49 PM by IngeG ]
  [ # 1697 ] 27 October 2007 09:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zo… een kleine 20 pagina’s bijgelezen om de achterstand door mijn vakantie in te halen.

Ik heb een klein feestje gevierd in Wenen toen ik van het thuisfront te horen kreeg dat Brigitte het geworden was. Ik gunde het haar, hoewel ik Suzan ook prima voor me zag en Marjolein - hoewel ik niets met haar had - me tegen wil en dank steeds meer overtuigde.
De slotafleveringen (een-na-laatste en finale) heb ik niet gezien, dus ik kan eerlijk niet zeggen hoe ik dat gevonden heb. Ook niet of de uitslag op basis van die slotafleveringen terecht of minder terecht was. Morgen online.
Wat wel leuk was, was dat de hele groep met wie ik in Wenen vertoefde met de Evita’s mee leefde en mij ‘s morgens naar de uitslag vroeg omdat ze wisten dat ik die had doorgekregen.

Vanmorgen in een Duitse rastette lag de Nederlandse krant: Suzan wordt Cosette, Marjolein alternate Evita.
Suzan heb ik nog geen klassiek horen zingen, dus ik weet eerlijk niet of ik haar wel een Cosette vind, maar Lance zegt wel vertrouwen te hebben. Ik wil wel weten hoe ze het doet.

Marjolein de vaste vervangster van Evita, dat had ze ook wel verdiend.
Laat nu Anne nog even de understudy worden en ik zou dolgraag zowel Brigitte als Anne willen zien (3x Evita wordt me toch echt teveel).

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1698 ] 27 October 2007 11:13 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

IngeG - 27 October 2007 07:36 PM

Enn ik heb weer totaal ander nieuws:
In het Eindhovens Dagblad van vandaag staat dat Evita al verlengd is. Van 16 t/m 21 september in het Parktheater in Eindhoven.
Ik denk/hoop dat er snel meerdere theaters/datums volgen.

EDIT: En de site van Topticketline weet mij te vertellen dat ie ook in Groningen verlengd is (26 aug - 31 aug) en in Apeldoorn (22 juli - 27 juli).

Mooi! Ik heb namelijk nog steeds geen kaartjes.
En om me ook maar even in de discussie te mengen, iedereen heeft inderdaad een eigen mening, maar de laatste 5 dames hadden naar mijn mening allemaal een prima Evita neer kunnen zetten. Ik ben blij dat Brigitte het geworden is, en ik hoop ook dat zij speelt als ik ga kijken, maar ik denk dat ik (als ik het zo uit kan kienen) ook zeker een keer naar Marjolein ga kijken. (En misschien ook nog wel naar Anne mocht zij 2e understudy worden, en mocht mijn portemonnee het toelaten 😉 )

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 1699 ] 27 October 2007 11:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zie net nog eens de foto’s op de homepage en inderdaad: er zit wel erg veel rood in de kleding 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1700 ] 28 October 2007 07:05 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Beste mensen,
Ben ik even een dagje weg , kom ik terug zie ik een discussie ontstaan omdat ik heb egzegd dat ik hoop dat ik Brigitte heb in juli. Dames en Heren ik ben altijd degene geweest die zei er zitten geen slechte meer bij het is een kwestie van persoonlijke smaak. Marjolein was in die shows niet mijn smaak ik vind haar stem te schel. Is het dan zo erg dan die ene keer dat ik ga ik hoop dat ik degene heb met voor mij persoonlijk de aangenaamste stem? Het is leuk voor degene die meerdere keren gaan en hopen dat ze alletwee (of drie) de Evita’s kunnen zien en dan gaan vergelijken, maar ik kan maar 1 keer en ik hoop gewoon op Brigitte. Dat is mijn mening. Beetje flauw om te zeggen gun het ze nou en misschien valt het wel mee.
In datzelfde stukje schreef ik ook in gun het ze van harte en gefeliciteerd.
Ik kon ook maar 1 keer naar My fair lady en Celine was er niet, dus zong Suzan en dat viel vies tegen. Moet ik dan maar zeggen, nou ik hoop dat Suzan een leuke middag heeft gehad en nou ja die E.50,00 die ik heb uitgegeven, jammer. Nee ik zeg dan gezoon dat Suzan tegenviel. Ze is tenslotte zangeres in een musical, dan moet je ook tegen kritiek kunnen, anders moet je een ander beroep kiezen en dat geldt voor alle dames en heren in de entertainment wereld, smaken verschillen.
Judith

  [ # 1701 ] 28 October 2007 11:30 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Wordt Marjolein nu alternate of understudy??

  [ # 1702 ] 28 October 2007 12:17 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

IngeG - 28 October 2007 11:30 AM

Wordt Marjolein nu alternate of understudy??

Vaste vervangster, stond er in de krant; dus denk ik alternate.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1703 ] 28 October 2007 12:23 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Luna24 - 28 October 2007 12:17 PM
IngeG - 28 October 2007 11:30 AM

Wordt Marjolein nu alternate of understudy??

Vaste vervangster, stond er in de krant; dus denk ik alternate.

Maar is een understudy niet ook gewoon een vaste vervangster…?

Lastig…

  [ # 1704 ] 28 October 2007 12:25 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Volgensmij gaat het gewoon om understudy..

Aangezien Erwin gezegt heeft dat hij de prijs van hoofdrol tegen vond vallen als je de twee en drie alternate liet worden.. dus ik gok dat marjolein eerst understudy is..

  [ # 1705 ] 28 October 2007 12:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Marjolein zit ook in het ensemble, dus dan is ze toch sowieso understudy?

  [ # 1706 ] 28 October 2007 12:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Sandra12 - 28 October 2007 12:31 PM

Marjolein zit ook in het ensemble, dus dan is ze toch sowieso understudy?

Dat hoeft niet direct. Marleen zat ook in het ensemble van Elisabeth en was alternate Elisabeth.

  [ # 1707 ] 28 October 2007 01:04 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

volgens haar Fanclub is ze understudy..

  [ # 1708 ] 28 October 2007 01:12 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  107
Geregistreerd  2007-08-22

rineke - 26 October 2007 09:14 PM

Wat zijn sommigen hier nu weer flauw…. Ik hoop dat ze dan en dan niet speelt. Ben nou gewoon eens blij voor de dames. Brigitte is ook maar een mens en als zij een dagje niet kan heb je nu een prima vervangster. Geef iemand eens het voordeel van de twijfel en laat Marjolein eerst spelen. Daarna mag je klagen.

Zoals Marjolein haar afscheid helemaal eigen maakte… helemaal super. Ze zijn nu alle 3 op hun plek.

Rineke in ben het volmondig met je eens….het voordeel van de twijfel geven aan iemand, dat is voor sommigen kennelijk nog heel moeilijk…..ook het je neerleggen bij het resultaat van “Op zoek naar Evita” schijnt voor sommigen nog een enorm probleem te zijn.
Ik ging voor Marjolein, ik heb kaartjes besteld (al ver và³à³r de finale) en ik ga straks lekker genieten van degene die dan de rol speelt…..waarschijnlijk zal dat Brigitte zijn….prima…en als het Marjolein is…..prima….
Lieve mensen, hou toch eens op met het negatieve gedoe…en werk je eens door het “rouwproces” heen als je eigen favoriete niet gewonnen heeft…...er zijn echt ergere dingen op de wereld.

   Handtekening   

Evita Schouwburg Almere 160308 rij 7 stel 24/26

  [ # 1709 ] 28 October 2007 01:28 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Ik ben helemaal niet negatief. En kom op zeg een rouwproces, ik ben geen 16 meer! Ik had al in mei kaartjes dus ik ga echt wel genieten wie er ook speelt. Maar iedereen heeft toch zijn voorkeur en die spreek ik gewoon uit, of jullie dat nou flauw vinden of niet. Laat iedereen in zijn waarde is jullie moto, nou laat mij en degene die nog meer een voorkeur uitspreken voor een bepaalde cast dat dan ook!
Ik hoop dat ik bij Tarzan Chantal heb en bij les Mis in ieder geval Rene. Oeps sorry mag dat niet?????
Judith

  [ # 1710 ] 28 October 2007 01:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Jacques - 28 October 2007 01:12 PM
rineke - 26 October 2007 09:14 PM

Wat zijn sommigen hier nu weer flauw…. Ik hoop dat ze dan en dan niet speelt. Ben nou gewoon eens blij voor de dames. Brigitte is ook maar een mens en als zij een dagje niet kan heb je nu een prima vervangster. Geef iemand eens het voordeel van de twijfel en laat Marjolein eerst spelen. Daarna mag je klagen.

Zoals Marjolein haar afscheid helemaal eigen maakte… helemaal super. Ze zijn nu alle 3 op hun plek.

Rineke in ben het volmondig met je eens….het voordeel van de twijfel geven aan iemand, dat is voor sommigen kennelijk nog heel moeilijk…..ook het je neerleggen bij het resultaat van “Op zoek naar Evita” schijnt voor sommigen nog een enorm probleem te zijn.
Ik ging voor Marjolein, ik heb kaartjes besteld (al ver và³à³r de finale) en ik ga straks lekker genieten van degene die dan de rol speelt…..waarschijnlijk zal dat Brigitte zijn….prima…en als het Marjolein is…..prima….
Lieve mensen, hou toch eens op met het negatieve gedoe…en werk je eens door het “rouwproces” heen als je eigen favoriete niet gewonnen heeft…...er zijn echt ergere dingen op de wereld.

Er continue op door gaan terwijl we inmiddels een paar pagina’s verder zijn, dat vind IK juist flauw!
En waar slaat “rouwproces” nu weer op. Ieder mens mag zijn voorkeur hebben én utspreken.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

‹ First  < 112 113 114 115 > 
114 of 115