4 of 115 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Op zoek naar Evita
  [ # 46 ] 19 August 2007 09:16 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Btw: wat vonden jullie van die dame dan die blééf zeggen tegen de jury: “Jullie vergissen je! Ik ben goed! Jullie krijgen hier spijt van!”

Volgens mij is dat het meest niet slimme om tegen een jury te zeggen. Een jury moet je overtuigen door te doen, niet door te praten.
Ik dacht echt: o jee… hoe meer je nu gaat zeggen hoe meer je je kansen verpest!

Btw: ik zie Sasha Rosen echt niet als Evita voor me hoor!
Deed zij dan met de audities mee?

Toen Joop vd Ende de kwaliteiten van Evita noemde, moest ik gelijk aan Sasha Rosen denken

[ Gewijzigd: 19 August 2007 09:22 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 47 ] 19 August 2007 09:22 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ja Luna, precies dat dacht ik ook. Ik had ook echt zoiets van: houd nou eens je mond! Vond het wel mooi toen Willem Nijholt later tegen haar zei “neem een zak matigheid” hahaha

  [ # 48 ] 19 August 2007 09:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-12-21

Luna24 - 19 August 2007 09:12 PM
Margop - 19 August 2007 09:01 PM
Marilena - 19 August 2007 08:43 PM

Ik vond Suzanne erg goed, ik ben ook heel benieuwd hoe zij het op de academie gaat doen!

Ik ook….. Suus heeft echt een superstem.  😉

Ik zit me nu af te vragen of zij dat was bij wie ik dacht: moet je nu al in de eerste regel alles geven?

 

Suus was de eerste in de theaterronde…..

  [ # 49 ] 19 August 2007 09:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Martine C - 19 August 2007 08:58 PM

@Kiepkantel: Ja, het was echt aftikken: de professionele, de onzekere, de overmoedige, de tweedekanser, de-buitenlandse-met-accent-om-af-te-leren etc. Voorlopig vind ik Helen het leukste en interessantste wat ik heb gezien. Ze is (voor zover ik dat nu kan beoordelen) een goede mix van kunde en leergierigheid, en het lijkt mij dat het panel daar naar op zoek is.

Nou, dat nog niet direct. Ik heb het vooral over de kijkje-in-de-keuken fragmenten. De zorgelijke blikken van JvdE, de autorit, het bekijken van de auditietapes (sorry… dvd’s), het vallen van een panellid voor een van de kandidaten, en tenslotte de “schok”  van het toch nog toelaten van afgewezen kandidaten.

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 50 ] 19 August 2007 09:36 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Margop - 19 August 2007 09:23 PM
Luna24 - 19 August 2007 09:12 PM
Margop - 19 August 2007 09:01 PM
Marilena - 19 August 2007 08:43 PM

Ik vond Suzanne erg goed, ik ben ook heel benieuwd hoe zij het op de academie gaat doen!

Ik ook….. Suus heeft echt een superstem.  😉

Ik zit me nu af te vragen of zij dat was bij wie ik dacht: moet je nu al in de eerste regel alles geven?

 

Suus was de eerste in de theaterronde…..

Waar zou ik Suus van kunnen kennen?  (Hamelen ? )

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 51 ] 19 August 2007 09:43 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-12-21

Kiepkantel - 19 August 2007 09:36 PM

Waar zou ik Suus van kunnen kennen?  (Hamelen ? )

Ja en van My Fair Lady, zij was understudy van Celine Purcell.

  [ # 52 ] 19 August 2007 09:45 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Margop - 19 August 2007 09:43 PM
Kiepkantel - 19 August 2007 09:36 PM

Waar zou ik Suus van kunnen kennen?  (Hamelen ? )

Ja en van My Fair Lady, zij was understudy van Celine Purcell.

My Fair Lady heb ik niet gezien maar ik vond haar wel heel erg leuk als Hilletje in Hamelen. Mooie stem ook 😄

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 53 ] 19 August 2007 09:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ha 😄 Hilletje!

That does ring a bell!

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 54 ] 19 August 2007 10:06 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Brigitte vond ik erg goed! Susan ook, maar idd een beetje te veel van het goede. Die-ik-kan-heus-wel-acteren-doordrammer vond ik leuk, maar toen ze wed afgewezen had ze ook gewoon dr mond moeten houden en accepteren. Ik vind het naderhand een beetje flauw om te zeggen dat ze een grote fout maken…

Ik heb trouwens wel een castingfoto van Marleen vd Loo zien liggen… Geen idee of ze op de academie zit, heb ook geen audities van haar gezien (Hoi ik ben Marleen. Hoi ik ben Pia, zeg ken ik jou niet ergens van?)
Oja de reactie van Peter (fijn dat er iemand voor de acteerkunsten zit!) op Brigitte was geweldig :-D. Hij flirtte ernorm met haar en dan haar reactie: hoi Peter…

En het hoofd van Pia bij die enorm hoge noot. :-D Dat zijn eigenlijk de dingen waarom ik dat programma kijk. Bij dit soort programma’s ligt mijn favoriet er meestal in de eerste ronde uit en wint er iemand die ik dan achteraf nog best goed blijk te vinden. Naja we zien het wel…

Af en toe die neppe dingen en zielige verhalen eruit halen en dan is het een topprogramma!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 55 ] 19 August 2007 10:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Ik heb trouwens wel een castingfoto van Marleen vd Loo zien liggen

In het stukje op het einde wat we de volgden week te zien krijgen zag ik Marleen wel voorbei komen

  [ # 56 ] 19 August 2007 11:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

Het viel me niet tegen vanavond, MAAR MIJN HEMEL WAT MIS IK GRAHAM NORTON met valse nichtenpraat ertussendoor. Pia heb ik alleen maar schaapachtig zien lachen: als ze dat nog een week doet kan ik afgevoerd (anders krijg ik die grijns nooit meer van mijn smoel).

Het niveau van de dames was niet best, maar ik weet zeker dat ze de besten buiten beeld hebben gelaten: alleen die Italiaanse dame kan nog een eind komen.

Het was een kopie van de Engelse versie, al neem ik Joop v.d. Ende toch een stuk minder serieus dan Andrew Lloyd Webber. En Willem Nijholt gaat vermoeiend worden: die wil iedereen verder helpen. Daar hebben we gaan tijd voor!

Op naar de Evita Academy (is het woord “school” afgeschaft? Heb ik niks over gelezen in Het Parool….)!!!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 57 ] 20 August 2007 12:14 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Jaccozoveel - 19 August 2007 11:54 PM

Op naar de Evita Academy (is het woord “school” afgeschaft? Heb ik niks over gelezen in Het Parool….)!!!

Omdat de Evita-School zou groep-drie-erig klinkt… Denk ik 😉

  [ # 58 ] 20 August 2007 06:22 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

[Btw: ik zie Sasha Rosen echt niet als Evita voor me hoor!
Deed zij dan met de audities mee?

Toen Joop vd Ende de kwaliteiten van Evita noemde, moest ik gelijk aan Sasha Rosen denken

Nee, dat schrijf ik ook, ik heb haar niet gezien, maar dat was mijn 1e gedachte. Ik denk wél dat ze het kan, maar dat is juist het mooie: ieder zijn eigen mening.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 59 ] 20 August 2007 07:50 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Jaccozoveel - 19 August 2007 11:54 PM

Het viel me niet tegen vanavond, MAAR MIJN HEMEL WAT MIS IK GRAHAM NORTON met valse nichtenpraat ertussendoor. Pia heb ik alleen maar schaapachtig zien lachen: als ze dat nog een week doet kan ik afgevoerd (anders krijg ik die grijns nooit meer van mijn smoel).

Het niveau van de dames was niet best, maar ik weet zeker dat ze de besten buiten beeld hebben gelaten: alleen die Italiaanse dame kan nog een eind komen.

Het was een kopie van de Engelse versie, al neem ik Joop v.d. Ende toch een stuk minder serieus dan Andrew Lloyd Webber. En Willem Nijholt gaat vermoeiend worden: die wil iedereen verder helpen. Daar hebben we gaan tijd voor!

Op naar de Evita Academy (is het woord “school” afgeschaft? Heb ik niks over gelezen in Het Parool….)!!!

Jahaa, zoals Graham Norton is er maar één. Maar ere wie ere toekomt: ik vond dat Frits Sissing leuk, betrokken en gezellig presenteerde. Toegegeven: het is van end tot oor een kopie van de BBC, maar beter goed gejat dan slecht verzonnen. Het levert in ieder geval genietbare televisie op en dat is meer dan we van de Gouden Kooi kunnen zeggen 😉

  [ # 60 ] 20 August 2007 08:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik zette de tv pas om 10 over half 9 aan dus ik heb een hoop gemist. Ik vond die vrouw die een halfuur later nog een keer terug moest komen erg goed.
Aan sommigen zat ik me heel erg te ergeren, en dan vooral die vrouw die zij dat ze heus wel kon acteren..

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 115