5 of 115 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Op zoek naar Evita
  [ # 61 ] 20 August 2007 08:53 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik neem aan dat voor de mensen die het gemist hebben het wel terug te vinden is op uitzendinggemist.nl

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 62 ] 20 August 2007 09:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Erg leuke televisie en grappig om te zien hoe het concept van de BBC tot in alle details is gevolgd. Ik ben benieuwd naar de volgende aflevering !

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 63 ] 20 August 2007 10:19 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ik vind het format wel leuk en heb me eigenlijk prima vermaakt met het programma. Wordt inderdaad wel tijd dat Pia iets anders gaat toevoegen dan dat schaapachtige neplachje. Ik vond verder het gedoe met de jury en joop/willem ook wat geforceerd en kinderachtig overkomen. Zet 3 vakmensen in een jury en vertrouw op hun oordeel, of ga er zelf bijzitten als je de controle toch niet uit handen kunt geven. Naar mijn smaak beetje flauw dus, maar wel ook weer een typisch van den Ende trekje zoals ik hem zie: anderen mogen in de jury zitten, maar uiteindelijk beslist hij toch. Maar goed, verder dus een leuk programma en ik vond de kwaliteit van de kandidaten in ieder geval vooralsnog een stuk hoger dan bij een idols ofzo.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 64 ] 20 August 2007 10:21 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

De link naar de uitzending:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5327487&md5=51a91e35466ec8e44ec07aff02df490b

  [ # 65 ] 20 August 2007 10:25 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Mark Schmeitz - 20 August 2007 10:19 AM

Ik vind het format wel leuk en heb me eigenlijk prima vermaakt met het programma. Wordt inderdaad wel tijd dat Pia iets anders gaat toevoegen dan dat schaapachtige neplachje. Ik vond verder het gedoe met de jury en joop/willem ook wat geforceerd en kinderachtig overkomen. Zet 3 vakmensen in een jury en vertrouw op hun oordeel, of ga er zelf bijzitten als je de controle toch niet uit handen kunt geven. Naar mijn smaak beetje flauw dus, maar wel ook weer een typisch van den Ende trekje zoals ik hem zie: anderen mogen in de jury zitten, maar uiteindelijk beslist hij toch. Maar goed, verder dus een leuk programma en ik vond de kwaliteit van de kandidaten in ieder geval vooralsnog een stuk hoger dan bij een idols ofzo.


Ik verbaasde mij er zelfs over dat Joop er zo actief hierbij betrokken was!
Hij had zich omwille van gezondheidsredenen toch teruggetrokken?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 66 ] 20 August 2007 10:41 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Ik heb erg genoten gisteravond. Het was idd een letterlijke kopie van het BBC format, but who cares?

Ik vond het erg leuk om Joop van den Ende weer eens in actie te zien en de achter de schermen blikken heb ik ook zeker van genoten.

Ik kijk uit naar de volgende afleveringen en ben zeer benieuwd hoe het panel een van de meiden gaat omtoveren tot die glinsterende diamant waar ze naar zoeken.

Op naar volgende week!

Groeten,
Danny

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 67 ] 20 August 2007 10:46 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Zover ik het zag in de gids komt het as zondag 2 keer. Voor en na de Sing-a-long. Dus voor de video-programmeerders: effe opletten!!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 68 ] 20 August 2007 11:27 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Ik ben echt onwijs geschroken van het niveau in de theaterronde en ook van sommige dames die door zijn naar de academy. En de persoon die ging zeggen dat ze acteertalent wel had! Hoe haal je het in je hoofd! Gaat ze mocht ze het worden, ook met de regiseur in discussie? Wat een attitude.

Brigitte en Susan vond ik geweldig! En Helen is echt een verrassing van de onbekende talenten.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 69 ] 20 August 2007 11:30 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Joop wilde toch een totaal onbekend persoon? nou ik vind Brigitte en Marleen v/d Loo niet echt een bepaald onbekend persoon

  [ # 70 ] 20 August 2007 11:32 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik heb net nog even de hele aflevering teruggekeken.
Ik vind Suzan echt super! Ik had haar ook al gezien in MFL en ik hoop echt dat zij verder komt.
En ook brigitte is erg goed!

  [ # 71 ] 20 August 2007 11:41 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

jouke - 20 August 2007 11:30 AM

Joop wilde toch een totaal onbekend persoon? nou ik vind Brigitte en Marleen v/d Loo niet echt een bepaald onbekend persoon

Voor de rest van Nederland wel, Brigitte zeker.

Brigitte en Susan vond ik echt goed! En dat meisje die dat Italiaanse nummer zong, hoe heet ze toch ook weer?

  [ # 72 ] 20 August 2007 11:45 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

__niX - 20 August 2007 11:41 AM

En dat meisje die dat Italiaanse nummer zong, hoe heet ze toch ook weer?

Helen of Helena.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 73 ] 20 August 2007 11:46 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

IngeG - 19 August 2007 08:48 PM
Marilena - 19 August 2007 08:34 PM

Ik vond de stukjes met Joop wel erg geforceerd in elkaar gezet overkomen. Ook het feit dat hij geen vertrouwen had in de mensen die audities deden op basis van de tapes die hij had gezien en dan zelf even polshoogte komt nemen. Erg in elkaar gezet. Wel gaaf trouwens dat Willem Nijholt meedoet en dat hij dus mensen in een half uur zo kan bijschaven dat ze wel door zijn naar de Academy

Idd, ik vond dat ook wel in elkaar gezet allemaal ja. Van “oh, er is toevallig net een camera bij me in huis als Joop persoonlijk belt dat ik toch door ben naar de Academy!!”
Maar goed, toch wisten ze dat nog niet helemaal vantevoren denk ik, want vooral dat blonde meisje was nogal erg verrast.
En Willem Nijholt…vond hem eerlijk gezegd nogal zeuren bij die Wereld Zonder Jou enzo. Maar goed, ik snap ook wel dat dat soms nodig is, en idd, het werpt duidelijk zijn vruchten af. Wel een beetje gemeen trouwens dat er zo buiten het panel om nog 5 dames naar de Academy worden gestuurd, op basis van de mening van Joop & Willem Nijholt.


EDIT: En ik ben het ook roerend met je eens wat het Ciske-gedeelte betreft. Laten we vooral nog maar even reclame gaan maken voor een andere SE-productie van dit seizoen..

Zeuren? Ik vond het geweldig hoe hij met een paar kleine aanwijzingen een grote verandering in interpretatie tot stand bracht. Prachtig om naar te kijken! De medewerking van Willem aan dit programma maakt het programma een stapje beter dan dat van de BBC.

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 74 ] 20 August 2007 12:31 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Ik heb het BBC-programma nooit gezien, dus ik merk niet dat het een exacte kopie is. Maar zo op zich vind ik het een hartstikke leuk programma!  (Het gaat overigens allemaal wel erg snel. Hup, van ronde 1 naar ronde 2. Maar dat is op zich wel fijn… 😄)

Maar was die Susan ontzettend verkouden of klinkt ze altijd zo? Ze ‘schreeuwt’ overigens wel zeg! Nee, hou ik niet van…  :engel:

Ik vond Brigitte erg leuk; ze komt ook heel aardig over. Dat ze zo zegt van: “Ja, het hoort erbij - afgewezen worden”. Zij is nu al twee keer understudy van Chantal, dus zij wil nu zelf ook wel eens de échte hoofdrol. Zal je zien, wordt ze 2e!  😉

  [ # 75 ] 20 August 2007 12:44 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Heb t gister gezien, wel leuk, alleen weer die werkloze miepjes wat er tussen zit…..

Heb eigenlijk niemand herkent muv Marleen van der Loo op die foto.


Verder: IK HEB KAARTJES!!!! :D

Theater aan het Vrijthof
Zaterdag 23-08-08( Volgend jaar dus)
Rij 6(in praktijk rij 3 omdat 1,2,3 wegvalt voor orkestbak) stoel 23 en 25.

I’M HAPPY!!!! 😉

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 115