2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Sound of Music terug!
  [ # 16 ] 04 October 2007 11:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

Vind het echt nergens op slaan dat ze al zo snel weer SOM in Nederland willen gaan doen!
Waar zitten de hersenen van Albert???
Nu heb ik het sowieso al niet zo op SOM hoor, maar dat ligt meer aan een persoonlijk trauma… haha
Maargoed, we zullen wel zien…

   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 17 ] 04 October 2007 11:39 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2006-11-27

Ik vrees dat het simpelweg een groot risico blijft om “nieuwe” produkties naar Nederland te halen. Let wel 95% van de Nederlanders kent vrijwel niks anders dan Het spook van de opera en SOM dus WHY not. Ik ben ook altijd wel meer van de originaliteit maar dat verkoopt geen kaartjes. Ik vrees dat in de Efteling de Python gaat winnen van het onbekende King and I. Too bad, of course, maar ja.
Maarre laamaarkomen hoor, een nieuwe Maria, er zijn weer zat kleine hummeltjes in ons kikkerlandje die voor het eerst in contact treden met de magische wereld van de familie von Trapp!

  [ # 18 ] 05 October 2007 04:40 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

saigon - 04 October 2007 08:00 PM

Lang leve Albert Verlinde met zn orginele keuzes!

Ongeloofelijk dit!

Pleur dan ``the king and I`` in het Efteling theater.

Die is door het KBvV tien jaar geleden à³à³k al gedaan… 😉 Dus net net zo origineel.

  [ # 19 ] 05 October 2007 04:57 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Over nieuwe producties…

Ik heb gisteren de cast recording gekregen van Priscilla Queen of the Desert. DAT! wil ik wel eens zien in het Efteling theater!! 📣

  [ # 20 ] 05 October 2007 11:03 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  143
Geregistreerd  2006-11-10

Jorieke - 04 October 2007 11:14 PM

Waar zitten de hersenen van Albert???

In z’n portemonnee, lijkt me duidelijk!

  [ # 21 ] 05 October 2007 11:25 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Misschien is de keuze gemaakt met de gedachte`` Sound Of Music is altijd al een publiekslieveling geweest, dus het zal nu ook wel weer stormlopen``. Ik moet het nog zien gebeuren dat mensen na de geweldige Joop van den Ende versie van 3 jaar geleden de auto instappen om naar de efteling te gaan om de show te zien. Het is ook maar afwachten of Verlinde de kwaliteit van de Joop van den Ende versie gaat evernaren….....ik denk van niet.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 22 ] 05 October 2007 03:42 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik vind het jammer dat Verlinde nu een beetje afgeschilderd wordt als de kwaaie piet. (net als in het Footloose topic) Niet dat ik nu V&V wil promoten maar veel producenten spelen tegenwoordig op safe (zoals ik ook al gezegd heb ik het Footloose topic). Expirimenten met nieuwe producties werken is nou eenmaal een risico, kijk naar bv. Honk, Shhh…it Happens en the Wiz. Ik denk overigens dat V&V naast de revivals ook nog genoeg nieuwe producties naar nederland hebben gehaald. Ik denk aan hello dolly, annie, cinderella, hamelen, doe maar, billie holliday, als op het leidseplein, tita tovenaar, footloose en de kluchten en toneelstukken, hairspray en een musical over vincent van gogh.

Jammer dat je daar niets/ weinig over hoort maar dat men wel valt en klaagt over fame, grease en sound of music.

Laten we eerlijk zijn, SE is nu toch ook aan de revival tour bezig, naast de nieuwe producties….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 23 ] 05 October 2007 04:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik ben heel benieuwd hoe ‘t gaat worden maar hoop eerlijk gezegd dat ie geen mensen uit z’n vaste stal gaat plukken

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 24 ] 05 October 2007 04:35 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  795
Geregistreerd  2007-09-06

Puss - 05 October 2007 04:24 PM

Ik ben heel benieuwd hoe ‘t gaat worden maar hoop eerlijk gezegd dat ie geen mensen uit z’n vaste stal gaat plukken

Precies.
Nieuw talent is altijd leuk,
en nieuwe namen bij V&V ook 😉

   Handtekening   

Life is what you make it 😉

  [ # 25 ] 05 October 2007 05:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Marilena - 05 October 2007 03:42 PM

Ik vind het jammer dat Verlinde nu een beetje afgeschilderd wordt als de kwaaie piet. (net als in het Footloose topic) Niet dat ik nu V&V wil promoten maar veel producenten spelen tegenwoordig op safe (zoals ik ook al gezegd heb ik het Footloose topic). Expirimenten met nieuwe producties werken is nou eenmaal een risico, kijk naar bv. Honk, Shhh…it Happens en the Wiz. Ik denk overigens dat V&V naast de revivals ook nog genoeg nieuwe producties naar nederland hebben gehaald. Ik denk aan hello dolly, annie, cinderella, hamelen, doe maar, billie holliday, als op het leidseplein, tita tovenaar, footloose en de kluchten en toneelstukken, hairspray en een musical over vincent van gogh.

Jammer dat je daar niets/ weinig over hoort maar dat men wel valt en klaagt over fame, grease en sound of music.

Laten we eerlijk zijn, SE is nu toch ook aan de revival tour bezig, naast de nieuwe producties….

Het gaat mij om het feit dat het sinds 3 jaar geleden is dat ``the sound of music`` in nederland te zien was. Ik vraag me dan erg af hoe meneer Verlinde erop komt om dan juist deze show te gaan produceren. Als hij dan toch op safe wil gaan spelen kan hij ook OLIVER! gaan produceren.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 26 ] 05 October 2007 05:53 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2003-05-04

Puss - 05 October 2007 04:24 PM

Ik ben heel benieuwd hoe ‘t gaat worden maar hoop eerlijk gezegd dat ie geen mensen uit z’n vaste stal gaat plukken

Leuk, Loeki knol als Maria :‘D

  [ # 27 ] 05 October 2007 07:04 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Waarom nou Mary Poppins niet een keertje??? Hier kijk ik al jaren naar uit!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 28 ] 06 October 2007 09:11 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Edit: never mind, had de vorige pagina nog niet gelezen dus mijn bericht sloeg nergens op 😊

  [ # 29 ] 06 October 2007 01:19 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  87
Geregistreerd  2004-12-19

Iedereen vuurt nu zijn kogels af op Albert Verlinde maar laten we de Efteling zelf niet vergeten. Uiteindelijk hebben zij het laatste woord als het gaat om wat er in hun theater gespeeld wordt!

Bij de Efteling denk ik aan sprookjes en ik kan met de beste wil van de wereld aan SOM iets sprookjesachtig ontdekken, los van het feit dat ik het ook veel te snel na de vorige SOM vind gepland.
Mary Poppins werd al genoemd maar volgens mij heeft SE daarvan de rechten.
Een productie die perfect zou passen bij de Efteling vind ik Chitty Chitty Bang Bang. Heb deze in London gezien, een ongelooflijke leuke avond gehad en had meteen die vertaalslag naar de Efteling. Gezien het feit dat de producties in de Efteling altijd in de wintermaanden spelen, zou een goede nederlandse versie van Scrooge wat mij betreft ook welkom zijn, past ook nog wel binnen het sprookjesconcept.

Op de site van de Efteling wordt als reden van deze keuze o.a. gegeven dat er zo’n goede samenwerking is met de Rodgers en Hammerstein foundation. Laten we hopen dat dit in de toekomst resulteert in nederlandse versies van Oklahoma, Carrousel en South Pacific (maar dan niet in het Efteling theater).

Ik vind dit echt een gemiste kans voor de Efteling!

Groeten, Jan-Willem

  [ # 30 ] 06 October 2007 06:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik sta niet om SOM te springen, maar misschien word het leuk! We shall see.. speculeren kunnen we allemaal maar niemand weet met 100% zekerheid een castlid te noemen, toch?

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7
‹‹ HAIR      Dora’s Piratenavontuur ››