4 of 7 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Sound of Music terug!
  [ # 46 ] 26 March 2008 11:54 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Nieluhs - 26 March 2008 09:47 PM

Was mijn eerste grote musical die ik zag! Met Annemieke van de Veer,Herman Boerman, Anne-Mieke Ruyten en Dick Cohen..

Die goeie ouwe tijd 😉

Haha voor mij precies hetzelfde! Eerste grote musical, dezelfde cast en nog steeds goede herinneringen 😉

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 47 ] 27 March 2008 08:39 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

In Nederland nooit gezien, alleen in Londen.
Ik ben erg blij met Ellis, eindelijk zie ik haar weer eens in het theater!
Rein vind ik ook erg leuk!

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 48 ] 27 March 2008 09:23 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ze werd geen Evita, maar de rol van gouvernante Maria in The Sound of Music is meer dan een schrale troost voor Wieneke Remmers. „Als ik diep in mijn hart kijk, denk ik dat de rol van Maria geschikter voor mij is. Het voelt veel natuurlijker, ik zag het mezelf meteen doen en dat had ik bij Evita niet”, zegt de 29-jarige musicalactrice, die nu nog in ’Pinokkio’ speelt.

Het was even slikken dat ze het maar tot de zesde plaats schopte bij ’ Op zoek naar Evita’, maar toch kon ze zich er redelijk snel overheen zetten. „Afgewezen worden voor een rol is iets waar je als musicalartiest aan gewend bent. En omdat het publiek besliste, was het zelfs minder erg.”

Wieneke had geen idee dat ze kort daarna door Albert Verlinde zou worden uitverkoren voor de rol van Maria. „Hij zat op de voorste rij bij een benefietconcert in Den Bosch. Ik was daar op uitnodiging van Frits Sissing en zong twee nummers: Don’t cry for me Argentina en My favourite things uit The Sound of Music. Later bleek dat Albert toen zijn besluit al had genomen. Het was eigenlijk een auditie zonder dat ik het wist.”

Wieneke maakte gisteren in Salzburg kennis met het Oostenrijkse landschap dat het decor vormde van The Sound of Music. Ook ontmoette ze haar collega’s. „Hier zal ik straks bij het repeteren vaak aan terugdenken.” Ze maakt zich op voor een zware periode. Een relatie heeft ze niet, maar die zou ze er nu ook niet bij kunnen hebben. „Ik had een vriendje met een negen-tot-vijfbaan. Als ik dan alleen maar de maandagavond in de aanbieding heb, dan werkt dat niet”, bekent Wieneke.

Als de musical op 28 september in de Efteling in première gaat, is Wieneke 30 jaar, net zo oud als Julie Andrews toen ze in 1965 de onvergetelijke rol van Maria in de film vertolkte. „The Sound of Music is de eerste film die ik ooit heb gezien in mijn leven en daarna heb ik hem nog heel vaak bekeken. Julie Andrews speelde die rol prachtig. Zij à­s eigenlijk The Sound of Music. Maria is een van de mooiste rollen die een vrouw kan spelen, dus ik ben dolblij.”

bron: Telegraaf

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 49 ] 27 March 2008 09:33 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Mooi interview en foto.
Ik zie Wieneke als een mooie maria voor me!

X

  [ # 50 ] 27 March 2008 09:35 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Nieluhs - 26 March 2008 09:47 PM

Was mijn eerste grote musical die ik zag!

De mijne ook, maar dan die van het Koninklijk Ballet van Vlaanderen met An Lauwereins :D.

  [ # 51 ] 28 March 2008 02:08 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

gordijntje - 26 March 2008 11:54 PM
Nieluhs - 26 March 2008 09:47 PM

Was mijn eerste grote musical die ik zag! Met Annemieke van de Veer,Herman Boerman, Anne-Mieke Ruyten en Dick Cohen..

Die goeie ouwe tijd 😉

Haha voor mij precies hetzelfde! Eerste grote musical, dezelfde cast en nog steeds goede herinneringen 😉

Same here 😉 Met deze musical is de verslaving begonnen, zlleen had ik wel een iets andere cast, ik had Maaike en Hugo…
K weet nog niet of k naar deze versie ga, ik denk het eerlijk gezegd niet. Hoewel ik de cast veelbelovend vidn, vooral Ellis en Wieneke. Ik vidn het nog zo kort geleden dat SoM in nederland was, en ik denk dat ik spijt krijg als ik weer ga nu. Zeker omdat de vorige versie zo`n diepe indruk maakte, zo mooi was denk ik dat ik deze versie oversla om teleurstellingen te voorkomen;)

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 52 ] 17 April 2008 12:58 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2008-04-17

Dit was voor mij ook de allereerste musical die ik zag en toen was ik verkocht….  Ik vraag me wel af hoe de musical zal zijn in de versie van V&V…

   Handtekening   

18-07: Les Miserable (rij 3)
06-09: Gerard Joling in Spaarnwoude

  [ # 53 ] 18 April 2008 07:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik denk dat ik deze ook wel weer wil zien!

Het nieuwe seizoen komt toch nog met een aantal aardige verrassingen ondanks het feit dat een aantal producties niet lang geleden zijn geweest.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 54 ] 06 May 2008 10:30 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2008-03-12

Ik dacht eigenlijk dat Wieneke veel ouder was dan 29…! Ik weet nog niet of ik er heen ga…! moet eerst maar is zien of t ook echt wat word;)!

  [ # 55 ] 06 May 2008 01:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Hm.. Albert voegt de daad niet echt heel erg bij het woord:

“Het is nog maar twee jaar geleden dat de musical ‘Cabaret’ in Nederland stond en deze komt nu volgend jaar alweer terug. De theaterproducenten moeten elkaar daarin een beetje in de gaten houden.”
Bron: http://www.sentimento.nl

  [ # 56 ] 08 June 2008 07:26 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2008-06-08

Voor de geïnteresseerden is er ook een spaciaal forum over de nieuwe nederlandse productie van de Sound of Music van VV Entertainment. Deze is te vinden op http://www.soundofmusic.ipbfree.com.

Het is zeer zeker NIET de bedoeling om mensen te redirecten naar dit forum het is slechts een aanvulling op dit leuke musicalforum. Het genoemnde forum bestaal dan ook louter uit info over de Sound of Music.

Dus als je geïnteresseerd bent kun je een kijkje nemen. Zo niet? Lekker hier blijven. Hier valt genoeg te beleven :D

  [ # 57 ] 08 June 2008 07:30 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  31
Geregistreerd  2008-06-08

gordijntje - 26 March 2008 11:54 PM
Nieluhs - 26 March 2008 09:47 PM

Was mijn eerste grote musical die ik zag! Met Annemieke van de Veer,Herman Boerman, Anne-Mieke Ruyten en Dick Cohen..

Die goeie ouwe tijd 😉

Haha voor mij precies hetzelfde! Eerste grote musical, dezelfde cast en nog steeds goede herinneringen 😉

Haha, en voor mij geldt ook hetzelfde! Door deze musical ben ik verslaafd geraakt. 😛
Eigenlijk dus gewoon de schuld van mijn ouders, want zij hebben me die kaartjes gegeven voor m’n verjaardag!

   Handtekening   

“Aan het eind van de dag ben je weer een dag ouder”
- Penny Vos - Fanny Drenthe -

  [ # 58 ] 10 June 2008 06:52 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

vinden jullie het niet een beetje snel?? ik bedoel denk je niet dat Albert Verlinde denkt wan Joop kan kan ik ook??

  [ # 59 ] 10 June 2008 08:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

vinden jullie het niet een beetje snel?? ik bedoel denk je niet dat Albert Verlinde denkt wan Joop kan kan ik ook??

Het is in ieder geval héél kort na de vorige productie dat SoM weer naar Nederland komt. Ik vind het jammer, ik had liever gewild dat Albert een andere musical uitkoos maar ja. Het zou me niet verbazen als Albert Verlinde het zelfde niveau denkt te bereiken, maar ik denk dat het hem niet gaat lukken.

  [ # 60 ] 10 June 2008 08:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

berry - 10 June 2008 06:52 PM

vinden jullie het niet een beetje snel?? ik bedoel denk je niet dat Albert Verlinde denkt wan Joop kan kan ik ook??

Valt best mee naar 5 jaar, had sneller gekund 😛. Zoals Cabaret die komt na 2,5 jaar alweer terug

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 7
‹‹ HAIR      Dora’s Piratenavontuur ››