5 of 7 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
Sound of Music terug!
  [ # 61 ] 10 June 2008 09:27 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Valt best mee naar 5 jaar, had sneller gekund 😛. Zoals Cabaret die komt na 2,5 jaar alweer terug

Tjaa, zo kun je het ook bekijken X’D

  [ # 62 ] 10 June 2008 09:42 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

het is nou eenmaal de trend van de afgelopen jaren dus we kunnen er op wachten dat ook seizoen 2009-2010 weer met revivals gaat komen…je doet er toch niks tegen. Producenten willen nu eenmaal steeds een nieuwe groep jonge theaterbezoekers benaderen. Mensen van 12 of 13 jaar zullen 2,5 geleden wellicht niet naar Carre gegaan zijn en nu wel. Dat hou je toch. Ook producties die hier voor het eerst te zien zijn (disney producties etc) zullen wellicht over een jaar of 10 / 15 weer terug komen

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 63 ] 11 June 2008 01:08 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

al vind ik het echt niet erg dat SOM terug komt, wil Wieneke heel erg graag zien als Maria en ook Ellen Evers als Sally lijkt me geweldig!

  [ # 64 ] 11 June 2008 03:44 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Ja jullie hebben wel een beetje gelijk, toen ik het van Cabaret hoorde moest ik ook even slikken en dacht ik wat zo snel!!

En ja inderdaad met somminge musicals denk je ook wel van ja gezellig…:)

  [ # 65 ] 11 June 2008 06:25 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ja jullie hebben wel een beetje gelijk, toen ik het van Cabaret hoorde moest ik ook even slikken en dacht ik wat zo snel!!

En ja inderdaad met somminge musicals denk je ook wel van ja gezellig…:)

Ja, dat is ook wel weer zo. Maar ik persoonlijk had liever een andere musical zien komen 😉

  [ # 66 ] 11 June 2008 06:45 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

zoals welke als ik vragen mag?

  [ # 67 ] 11 June 2008 06:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik heb geen voorkeur, maar gewoon iets verassends, iets wat je niet snel zou verwachten 😉

  [ # 68 ] 11 June 2008 06:49 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

een nieuwe musical dus…
dat heb ik dus ook liever hoor maar jah….

  [ # 69 ] 11 June 2008 07:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Jeap - 11 June 2008 07:21 PM
stefucius - 11 June 2008 06:45 PM

Ik heb geen voorkeur, maar gewoon iets verassends, iets wat je niet snel zou verwachten 😉

iets verassends van V&V in ‘t Efteling theater :bah:  dan kan je lang wachten….

Die Studio 100 musicals vond ik anders wel érg leuk!
En die zijn nog lang niet uitgespeeld!
Maar ja; Efteling wilde meer “eigen” musicals gaan brengen.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 70 ] 11 June 2008 08:06 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik vind dat er een regel moet komen, dat er minimaal 10 jaar tussen een revival zit..

Anders krijgen we de komende jaren alleen maar uit gekauwde producties zoals Sound of Music..

  [ # 71 ] 11 June 2008 08:46 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3825
Geregistreerd  2005-07-31

iets verassends van V&V in ‘t Efteling theater   dan kan je lang wachten….

Je kon ervan vinden wat je wilde, maar een “eigen versie” van de Kleine Zeemeermin, een nieuwe Nederlandse musical Tita Tovenaar en de nauwelijks gespeelde Assepoester van Roger and Hammerstein waren toch behoorlijk verrassend!

   Handtekening   

And all shall know the wonder
Of Purple Summer

http://www.facebook.nl/toneelgroeprhetorica

  [ # 72 ] 11 June 2008 08:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Jacco - 11 June 2008 08:46 PM

iets verassends van V&V in ‘t Efteling theater   dan kan je lang wachten….

Je kon ervan vinden wat je wilde, maar een “eigen versie” van de Kleine Zeemeermin, een nieuwe Nederlandse musical Tita Tovenaar en de nauwelijks gespeelde Assepoester van Roger and Hammerstein waren toch behoorlijk verrassend!

En als V&V niet verrasend is in ‘t Efteling Theater is het toch ook niet moeilijk om een keer wèl iets verrassends te brengen XD

  [ # 73 ] 11 June 2008 09:29 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

dokter_P - 11 June 2008 08:06 PM

Ik vind dat er een regel moet komen, dat er minimaal 10 jaar tussen een revival zit..

Anders krijgen we de komende jaren alleen maar uit gekauwde producties zoals Sound of Music..

Makkelijk gezegd, jij bent niet degene die alles moet betalen. Het is nou eenmaal feit dat de zaal voor 98% gevuld is met publiek wat niet zo vaak naar het theater gaat en niet de kennis heeft die menig hier op het forum hebben. De onbekendere titels die voor de die hards bekend en interessant zijn zeggen hen dus niet zo veel. Gevolg…zalen blijven leeg, producenten gaan over de kop dag musical in Nederland.
het mag toch duidelijk zijn dat musical tegenwoordig allang niet meer volledig om het creatieve en de kunstvorm gaat maar dat het pure commercie is geworden en het gewoon om de centen draait. Ik had van jou toch wel verwacht dat je dat zou snappen….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 74 ] 11 June 2008 09:36 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Marilena - 11 June 2008 09:29 PM

Ik had van jou toch wel verwacht dat je dat zou snappen….

Dat hoor je mij toch ook niet zeggen..
Tuurlijk komt er anders heen hond meer naar het theater..

Maar als je binnen drie jaar weer dezelfde productie op de planken brengt, komt daar ook niemand op af, want ‘dat hebben ze pas nog gezien’..

10 jaar lijkt mij daarom een redelijke tijd.. Cats, Les Mis, My Fair Lady, Evita.. Allemaal precies optijd terug.. met allemaal een nieuw publiek.

Maar Cabaret en SoM nu al terug is heel erg snel. Er zijn genoeg andere producties die terug hadden kunnen komen. Ik noem een Funny Girl, Phantom, Sweeney Todd, La cage aux Folles, West side story, Miss Saigon, Blood Brothers.. En zo kan ik nog wel even door gaan..

Allemaal musicals die met succes in Nederland gespeeld hebben, jaren geleden.. Breng een van deze dan terug.. Met de grote promotie komen hier net zo veel bezoekers op af als voor SoM of Cabaret..

  [ # 75 ] 11 June 2008 11:06 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Er zijn natuurlijk een beperkt aantal publieksfavorieten. Ons land is te klein om producties 10 jaar lang te laten staan, maar een terugkeer binnen die tijd is dan wel aannemelijker voor de groten van de wereld. Voor mij horen the Sound of Music of My Fair Lady zeker niet tot de “die kan ik altijd blijven zien|”-producties, maar dat geldt voor andere mensen misschien wel. Cabaret hoort daar bij mij bijvoorbeeld zeker wel bij; Chicago ook. Natuurlijk heb ik ook graag nieuwe producties, maar er is nu eenmaal sprake van à³f à³f en niet én én.

‹ First  < 3 4 5 6 7 > 
5 of 7
‹‹ HAIR      Dora’s Piratenavontuur ››