2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
doe maar 1 jan op TV
  [ # 16 ] 01 January 2008 11:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb ‘m opgenomen op video en (deels) meegekeken. Wat blijft het toch een fijne voorstelling. Ik kreeg weer net zo’n opgewekt positief en af en toe geroerd gevoel als toen in de zaal. Doe Maar de musical was echt een positieve verrassing die ik enthousiast begroet heb. Hele casting is ook zo perfect gedaan. Ik blijf enthousiast 😄

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 17 ] 02 January 2008 08:00 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik vond hem ook erg leuk! Best wel een beetje spijt dat ik niet ben gegaan. Mijn stiefvader, de grootste musicalhater, vond hem ook leuk moest hij toegeven.

  [ # 18 ] 02 January 2008 09:36 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

voor mensen die hem niet hebben gezien, of niet hebben opgenomen, Doe Maar de musical komt ook op DVD uit binnekort

  [ # 19 ] 02 January 2008 10:26 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

Skye - 21 October 2007 11:19 AM

Een deel van de theater ervaring gaat wel verloren bij een tv uitzending

Ik vond het leuk om de show terug te zien, maar ik vond het jammer dat er (met name tijdens “32 jaar”) steeds in werd gezoomd op de muzikanten. Ze maakten wel deel uit van de voorstelling maar de momenten waarop ze bij de opname in beeld kwamen vond ik nou net de minst interessante. Het is natuurlijk ook wel moeilijk om Doe Maar goed in beeld te brengen omdat er continu zoveel “relevante” dingen gebeuren op het podium 😊.

  [ # 20 ] 02 January 2008 11:40 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Marik - 02 January 2008 10:26 AM
Skye - 21 October 2007 11:19 AM

Een deel van de theater ervaring gaat wel verloren bij een tv uitzending

Ik vond het leuk om de show terug te zien, maar ik vond het jammer dat er (met name tijdens “32 jaar”) steeds in werd gezoomd op de muzikanten. Ze maakten wel deel uit van de voorstelling maar de momenten waarop ze bij de opname in beeld kwamen vond ik nou net de minst interessante. Het is natuurlijk ook wel moeilijk om Doe Maar goed in beeld te brengen omdat er continu zoveel “relevante” dingen gebeuren op het podium 😊.

Dat had ik ook heel erg. Ik vond dat er vaak muzikanten in beeld werden gebracht, bijna op concert-achtige manier. “Kijk de drummer beweegt zijn stokjes” Maar verder hoor je me niet klagen, ik ben allang blij dat er een musical op tv komt.

Hij staat nu ook op uitzendinggemist.nl

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 21 ] 02 January 2008 11:57 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

gordijntje - 02 January 2008 11:40 AM
Marik - 02 January 2008 10:26 AM
Skye - 21 October 2007 11:19 AM

Een deel van de theater ervaring gaat wel verloren bij een tv uitzending

Ik vond het leuk om de show terug te zien, maar ik vond het jammer dat er (met name tijdens “32 jaar”) steeds in werd gezoomd op de muzikanten. Ze maakten wel deel uit van de voorstelling maar de momenten waarop ze bij de opname in beeld kwamen vond ik nou net de minst interessante. Het is natuurlijk ook wel moeilijk om Doe Maar goed in beeld te brengen omdat er continu zoveel “relevante” dingen gebeuren op het podium 😊.

Dat had ik ook heel erg. Ik vond dat er vaak muzikanten in beeld werden gebracht, bijna op concert-achtige manier. “Kijk de drummer beweegt zijn stokjes” Maar verder hoor je me niet klagen, ik ben allang blij dat er een musical op tv komt.

Hij staat nu ook op uitzendinggemist.nl

Dat had ik nou ook! Ik vond het in de zaal ook veel leuker dan gister op tv! Daarnaast filmde ze ook steeds de coulisse in en zag je constant de lampen. Beetje jammer gedaan.
Maar goed, het blijft een erg goede voorstelling!

  [ # 22 ] 02 January 2008 10:23 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Ook ik heb gekekeken naar Doe Maar ! Ik vond het leuk en vond het een geslaagde tv-opname. Wat van de sfeer gaat bij een tv-opname van een theatershow altijd verloren, maar ik vond dit wel ok. Misschien omdat het verhaal en decor vrij simpel zijn, dat dit soort voorstellingen zich relatief goed leent voor opnames. Cast was in de breedte goed, maar op tv sprongen mijn twee favorieten die ik in het theater had er nog meer uit: Annick en Daniel.
Daniel zou ik trouwens een letterlijk en figuurlijk ontzettend aantrekkelijke optie vinden voor Joe Gillis. Goed acteur, prettige looks die bij die rol horen en ik hou van zijn stemgeluid

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 23 ] 04 January 2008 04:45 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  106
Geregistreerd  2007-12-04

-

[ Gewijzigd: 20 March 2010 06:53 PM by Myrthe. ]
  [ # 24 ] 04 January 2008 07:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik heb ook gekeken (ik kijk in mijn kristallen bol die ik nooit heb gehad aangezien ik altijd weerwolf was maar dit gehéél terzijde en denk dat er meer leden hier hebben gekeken… deze zin zou een prijs moeten verdienen voor meest waardeloze ABN-zin op dit forum, maar soit.) en blijf dezelfde mening hebben, ik snap niet hoe sommige liedjes op sommige scenes kunnen uitkomen… maar vermakelijk is het op zich wel 😊

Funny trouwens dat Kim Lian hier zwanger wordt en deze verhaallijn zo levensecht meeneemt naar Fame
(oke, oke, oke, héél flauw)

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 25 ] 04 January 2008 08:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Mark Schmeitz - 02 January 2008 10:23 PM

Daniel zou ik trouwens een letterlijk en figuurlijk ontzettend aantrekkelijke optie vinden voor Joe Gillis. Goed acteur, prettige looks die bij die rol horen en ik hou van zijn stemgeluid

Misschien een hele domme vraag maar ik stel hem toch: wie is Joe Gillis????

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 26 ] 04 January 2008 09:40 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  155
Geregistreerd  2007-12-14

Ik heb stukjes gezien en vind het toch jammer dat ik het niet live in het theater heb gezien,daarom ben ik blij dat het ook op DVD uitkomt,natuurlijk is dat anders dan het live meemaken in het theater. 😉

  [ # 27 ] 04 January 2008 09:53 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

rineke - 04 January 2008 08:28 PM
Mark Schmeitz - 02 January 2008 10:23 PM

Daniel zou ik trouwens een letterlijk en figuurlijk ontzettend aantrekkelijke optie vinden voor Joe Gillis. Goed acteur, prettige looks die bij die rol horen en ik hou van zijn stemgeluid

Misschien een hele domme vraag maar ik stel hem toch: wie is Joe Gillis????

Joe Gillis is de mannelijke hoofdrolspeler in Andrew Lloyd Webber`s Sunset Boulevard die vanaf september in ons land te zien is. Hij is de verteller van het verhaal en tergelijkertijd de tegenspeler van Norma Desmond.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 28 ] 04 January 2008 11:54 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Voor de liefhebbers:

Op http://www.uitzendinggemist.nl staat Doe Maar in zn geheel! 😊

  [ # 29 ] 06 January 2008 02:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

heb hem opgenomen en gisteren stukje gekeken, ik heb de show niet live gezien maar het gevoel dat ik echt niks heb gemist.. zit er echt vreselijk uit en klinkt nog erger

  [ # 30 ] 06 January 2008 06:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Hoezo “ziet er echt vreselijk uit”?

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4