8 of 10 | ‹ First  < 6 7 8 9 10 > 
Assepoester - 1e try out Efteling - 14-11-07
  [ # 106 ] 07 December 2007 09:46 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Marloes* - 07 December 2007 09:10 PM

Ik ben net terug van Assepoester. Zoals al eerder aangegeven was, was Do er vanavond niet dus Lonneke Hinnen speelde Assepoester. Ik wist al een tijdje dat ze vanavond op zou gaan en heb lang getwijfeld of ik zou gaan omdat ik de show zelf niet heel leuk vond, maar ben érg blij dat ik uiteindelijk toch gegaan ben en Lonneke heb mogen zien!! Zoals verwacht een bosje bloemen op het einde, en ook voor Nick Fleuren die vanavond op was als koning. 😊

Hey, zaalgenootje… 😉

Lonneke had, in de eerste akte, nog wat moeite met de hoge noten. In de tweede akte was ze een stuk zelfverzekerder en speelde ze heerlijk. Mooi om te zien dat ze Jaap mee tilt naar een beter niveau. Ik vond deze twee samen een mooier paar dan met Do.

Ik denk dat als Lonneke de kans krijgt de rol vaker te spelen ze een fantastische Assepoester kan worden, ook al is ze nu al veel beter dan Do was bij de premiere.

Het leuke was dat ik ook eindelijk groei zag bij de andere karakters. Esther Roord gaat helemaal uit haar dak als stiefmoeder en ook Barend van Zon haalt nu meer uit zijn rol dan eerst… Heerlijk om te zien.

Wij zaten helemaal aan de zijkant en konden voor een deel de coulisse inkijken. Het was mooi om te zien dat de crew vanaf daar voor Lonneke applaudiseerde… (Hoe spel je dat?)

Heerlijke voorstelling, maar voorlopig wel meer dan genoeg… (totdat iemand met zekerheid weet wanneer Mark opgaat als Prins…)

  [ # 107 ] 07 December 2007 10:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ik was je nog aan het zoeken na de show haha, maar tegen de tijd dat ik mn jas had kon ik je niet meer vinden. We hadden wel kunnen carpoolen zat ik later nog te denken. 😉

Ben het met je eens, ze begon wat twijfelachtig maar toen ze er eenmaal in zat vond ik haar erg goed! Jammer dat zo iemand dan weer gepasseerd word door een ‘bekende naam’...

  [ # 108 ] 07 December 2007 10:19 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Wat me ook opviel was dat de laatste pruik die Lonneke als Assepoester droeg veel minder last had van het ontplofte-fohn-effect dan die van Do.

En ik wil zoooà³oo graag de schaar zetten in die zuurstokerige baljurk van Assepoester. Die walgelijk reep tule. Ze draagt die jurk ook niet even een kort moment maar zowat de helft van de voorstelling en die stof heeft niet één moment waarop het het ook maar enigzins mee wil werken. Afschuwelijk ding.

Waar zat je trouwens Marloes? Weet neit of je ver van me weg zat… Carpoolen had ons wel 36 euro parkeerkosten uitgespaard… 😉

  [ # 109 ] 07 December 2007 10:22 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Rij 20 haha, echt de laatste rij waar mensen zaten. Had wel een mooi overzicht zo dus ben maar blijven zitten daar.

Dus, als Mark op gaat als Prins gaan we wél carpoolen? 😉

Oh en die pruik inderdaad! Vroeg me al af of het aan mij lag.

  [ # 110 ] 07 December 2007 10:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Lance - 07 December 2007 10:19 PM

Carpoolen had ons wel 36 euro parkeerkosten uitgespaard… 😉

Hoeveel??? Ik ben zondag geweest en toen was parkeren gratis! Dus ik dacht dat het bij deze musical altijd gratis was… Jeetje, dit is wel schrikken… Ik zat nog te denken om nog eens te gaan… Nu denk ik nog even verder 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 111 ] 07 December 2007 10:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Nee hoor. Toen ik het bij de eerste try out vroeg bij de gastenservice kreeg ik een hele asociale wat-denk-je-nou-zelf-sukken-dokken-moet-je-reactie.

Dus toen was ik weer zeven euro extra armer. Vind het parkeren echt stervensduur in de Efteling, zeker voor die paar uur dat je in het theater zit.

  [ # 112 ] 07 December 2007 11:06 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Lance - 07 December 2007 10:49 PM

Nee hoor. Toen ik het bij de eerste try out vroeg bij de gastenservice kreeg ik een hele asociale wat-denk-je-nou-zelf-sukken-dokken-moet-je-reactie.

Dus toen was ik weer zeven euro extra armer. Vind het parkeren echt stervensduur in de Efteling, zeker voor die paar uur dat je in het theater zit.

Wat raar (en fijn voor mij) dat het zondag dan wel gratis was?!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 113 ] 07 December 2007 11:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

MoNieky - 07 December 2007 11:06 PM
Lance - 07 December 2007 10:49 PM

Nee hoor. Toen ik het bij de eerste try out vroeg bij de gastenservice kreeg ik een hele asociale wat-denk-je-nou-zelf-sukken-dokken-moet-je-reactie.

Dus toen was ik weer zeven euro extra armer. Vind het parkeren echt stervensduur in de Efteling, zeker voor die paar uur dat je in het theater zit.

Wat raar (en fijn voor mij) dat het zondag dan wel gratis was?!

Tussen het zomerseizoen en de winteropenstelling heeft de Efteling diverse uitkopen van het park. Bedrijfsfeesten. Dat zal afgelopen zondag ongetwijfeld ook het geval zijn geweest. Zo goed als altijd is dan het parkeren gratis en staan de slagbomen open. Ze kunnen dan niet de theatergasten wel laten betalen. Ik heb dat zelf gehad de dag na de premiere, overigens ook op zondag…

  [ # 114 ] 08 December 2007 12:00 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ja, dat zal inderdaad wel het geval zijn geweest, want het stond vol met bussen en voor de ingang stond een grote vrachtauto van de Spar Supermarkten! En ik vond het al zo’n service dat je tijdens de theatershows niet hoefden te betalen… Ik had het kunnen weten natuurlijk!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 115 ] 08 December 2007 12:22 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

MoNieky - 08 December 2007 12:00 AM

Ja, dat zal inderdaad wel het geval zijn geweest, want het stond vol met bussen en voor de ingang stond een grote vrachtauto van de Spar Supermarkten! En ik vond het al zo’n service dat je tijdens de theatershows niet hoefden te betalen… Ik had het kunnen weten natuurlijk!

Service is een vies woord bij de Gastenservice van de Efteling…

In het theater zelf trouwens niet vandaag, zelden zo behulpzaam, fatsoenlijk en eerlijk behandeld in een theater. Als ik daar prijzen voor uit kon delen had ik dat vanavond gedaan… * 
   
   
 
 
 
   
* Geen cynisme, dat meen ik oprecht.

  [ # 116 ] 08 December 2007 12:33 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Lance - 08 December 2007 12:22 AM

In het theater zelf trouwens niet vandaag, zelden zo behulpzaam, fatsoenlijk en eerlijk behandeld in een theater. Als ik daar prijzen voor uit kon delen had ik dat vanavond gedaan… * 
   
* Geen cynisme, dat meen ik oprecht.

Vertel, vertel…  😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 117 ] 08 December 2007 09:51 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  9
Geregistreerd  2007-05-06

Vanmiddag ga ik voor het eerst naar Assepoester, heeft iemand enig idee of dan Do opgaat als assepoester of is het Lonneke?

  [ # 118 ] 08 December 2007 10:22 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2007-11-22

Ikke niet< heb Do op het musical gala gezien. En Lonneke ken ik niet.

  [ # 119 ] 08 December 2007 10:50 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Kees de oom van Kaj - 08 December 2007 10:22 AM

Ikke niet< heb Do op het musical gala gezien. En Lonneke ken ik niet.

Lonneke speelde vorig seizoen zeer verdienstelijk de rol van Patty in Grease!

  [ # 120 ] 08 December 2007 12:01 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Het zal wss nooit zeker zijn wanneer Mark opgaat als prins, omdat Mark alleen op zal gaan als Jaap ziek is.

‹ First  < 6 7 8 9 10 > 
8 of 10
‹‹ Ganesha      Nog een verslag van Assepoester ››