6 of 10 | ‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
Assepoester - 1e try out Efteling - 14-11-07
  [ # 76 ] 02 December 2007 10:19 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2007-11-21

ik vind dat getallen er wel toedoen
want als het een klote musical zou zijn dan zou er ook geen goeie kaartverkoop zijn
dus dat wil gewoon zeggen dat deze musical aanslaat bij de mensen en dat is het belangrijkste
en al zat jaap niet in deze musical dan vond ik hem nog geweldig
vind het natuurlijk geweldig dat hij de rol heeft
en smaken verschillen natuurlijk


dit is efteling en het past er precies bij
en vind voor de ervaring die ze tot nu toe hebben het verschoppen in de musicalwereld

en als er mensen die deze musical nie aantrekt dan heeft het tog geen zin om te gaan want dan is tog het meeste eraan klote in hun ogen

  [ # 77 ] 02 December 2007 10:24 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

vraagje Tommie,

Welke musicals heb jij allemaal gezien?

  [ # 78 ] 02 December 2007 10:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

De meeste van die kaarten zijn voordat de musical begon verkocht.
Dus toen waren er nog amper trailers, en al helemaal geen mensen die andere mensen konden vertellen dat het zo leuk is/was.
Je hoeft de musical niet te verdedigen trouwens.
Wie t leuk vind die gaat, en wie t niet aanspreekt gaat niet.
Ik vind bijvoorbeeld Tarzan een supermusical, zullen vast mensen zijn die dat shit vinden, maar dat kan mij niet schelen, als ik t maar leuk vind!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 79 ] 02 December 2007 10:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

tommie - 02 December 2007 10:19 PM

ik vind dat getallen er wel toedoen
want als het een klote musical zou zijn dan zou er ook geen goeie kaartverkoop zijn

Oh vandaar dat er voor elke voorstelling aanbiedingen zijn. Voor a.s. vrijdag is er nog plek op rij 10 man, loopt goed ja.

Maargoed, dat veranderd niks aan een mening van iemand. Ik was niet onder de indruk van Assepoester en zou dat ook niet geweest zijn als de zaal wél vol gezeten had.

[ Gewijzigd: 02 December 2007 10:46 PM by appeltjesappeltje ]
  [ # 80 ] 02 December 2007 10:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

tommie - 02 December 2007 10:19 PM

ik vind dat getallen er wel toedoen
want als het een klote musical zou zijn dan zou er ook geen goeie kaartverkoop zijn
dus dat wil gewoon zeggen dat deze musical aanslaat bij de mensen en dat is het belangrijkste
en al zat jaap niet in deze musical dan vond ik hem nog geweldig
vind het natuurlijk geweldig dat hij de rol heeft
en smaken verschillen natuurlijk


dit is efteling en het past er precies bij
en vind voor de ervaring die ze tot nu toe hebben het verschoppen in de musicalwereld

en als er mensen die deze musical nie aantrekt dan heeft het tog geen zin om te gaan want dan is tog het meeste eraan klote in hun ogen

‘Klote’? Goed… misschien was ik niet helemaal duidelijk. 

Even opnieuw beginnen: dat er veel mensen zijn die een kaartje voor Assepoester kopen, maakt mijn mening niet anders. Getallen beïnvloeden andere mensen om wel of niet te gaan, beïnvloeden de producent om deze trend door te zetten of niet, maar mijn mening over de voorstelling wordt daar niet door beïnvloed. Ik heb met die 55000 andere mensen niets te maken.

Ik heb de musical The Pirate Queen ooit als fantastisch bestempeld, toch sloot deze productie op Broadway na een paar maanden o.a. door tegenvallende kaartverkoop. Of deze productie nou slecht was of niet, of dat er veel of weinig kaarten verkocht waren, ik heb daar 2 fantastische voorstellingen gezien, niet perfect, maar wel ontzettend goed. En cijfers veranderen aan die mening ook niets.


Daarnaast nog een klein detail, of eigenlijk 2: Het woord ‘niet’ heeft een ‘t’ op het eind, en het woord ‘toch’ wordt gespeld met een ‘ch’.

  [ # 81 ] 02 December 2007 10:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Zullen we deze discussie sluiten?
(dus niet t topic maar de discussie)?
De ene heeft die mening en de ander een andere mening.
Dat zal zo blijven tot het einde der tijden.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 82 ] 03 December 2007 12:15 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Hier wil ik toch nog even iets aan toevoegen, want persoonlijk vond ik Honk! en Sh..it Happens toch wel pareltjes van musicals, maar… veel en veel te weinig kaartjes verkocht.

Dus de hoeveel verkochte kaartjes hoeft in mijn idee niet garant te staan voor kwaliteit!!
Sorry, wilde ik even kwijt 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 83 ] 03 December 2007 07:10 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

Klaske - 02 December 2007 06:02 PM

:geenidee:

Niet echt goede promotie voor de show , als ik het mag zeggen. “Op Zondag is er een Feest” is niet het sterkste punt uit de show, om daar nou de helft van de trailer mee te vullen… en ik vind de laatste zin van de prins een beetje out of the blue.

Bij de balscène kun je wel zien hoe dat tule ontzettend lelijk opkrult tijdens het dansen.

Ik ben er niet rauwig om uiteraard 😉, maar snap wel waarom ze dat stuk hebben genomen…je ziet veel van het “dorpdecor” en daarbji is het de aankondiging van het feest en zie je daarna een deel van het feest…enige wat ik in de trailer mis zijn de stiefmoeder en zusjes.

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 84 ] 03 December 2007 09:35 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Veertje - 02 December 2007 10:33 PM

Ik vind bijvoorbeeld Tarzan een supermusical, zullen vast mensen zijn die dat shit vinden, maar dat kan mij niet schelen, als ik t maar leuk vind!

Klopt; die zijn er. 😄

Verschillen van mening is een van de motoren van een forum als deze. Zeker als meningen onderbouwd worden kun je een mooie discussie krijgen. Maar dan moet je niet met lange tenen alle kritiek van anderen persoonlijk aantrekken. Lees argumenten en kijk wat je daarmee kunt. Natuurlijk voel je je gesterkt in je mening als anderen je mening delen. En in het geval van Assepoester zie ik dat wb mijn globale visie zeker terugkomen, maar zelfs als dat niet zo is dan is het voor mij: “het zij zo”.
Ondanks zwakke vertolkingen van de hoofdrollen best een leuke show. Volgende stap kan dan zijn: filisoferen over hoe het beter kan. Do is geen actrice en heeft ook geen opleiding gehad. Kans is dat ze nog groeit, omdat een stuk podiumervaring natuurlijk meespeelt. Wb Jaap is dat een ander verhaal. Die heeft al ervaring, en ik heb me echt over hem verbaasd. Juist het ADHD-achtige spel (hele sterke wisselingen tussen actief en apatisch) stoorde me tijdens Tika is Jarig (in de schijnwerper was het in mijn ogen te veel, buiten de schijnwerper te weinig), maar in deze voorstelling is het allemaal zo slap en kleurloos.
En dan de vermeende “nichterigheid”. Zoals in mijn recensie al aangegeven wordt hij door zijn kostuums niet geholpen om echt mannelijk over te komen, maar de basis is natuurlijk het spel van Jaap zelf, en dat heeft alles te maken met zijn houding. In zijn stadskloffie lijkt hij te hangen, alsof de kleerhanger er nog in zit. En ook op andere momenten moet hij een wat standvastiger houding aannemen. Daar valt gewoon veel winst mee te behalen. Ik snap dat kritiek, zeker voor een fan, niet leuk is, maar ik denk ook dat hij meer aan gefundeerde kritiek heeft dan aan kritiekloze adoratie.
Wb het gebrek aan chemie tussen de twee hoofdrollen valt het ergste te vrezen: dit is toch voornamelijk een klik tussen personen, en die is hier niet te zien.

  [ # 85 ] 03 December 2007 07:28 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2007-11-21

ik heb al genoeg musicals gezien waaronder tarzan,annie,miss saigon,doornroosje en nog wat andere


en even over de zogenaamde spel fouten
hier in kaatsheuvel waar ik woon schrijven wij tog gewoon met een g op het einde
dat is als je in brabant woont messchien is da bij jou anders

  [ # 86 ] 03 December 2007 07:31 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

tommie - 03 December 2007 07:28 PM

ik heb al genoeg musicals gezien waaronder tarzan,annie,miss saigon,doornroosje en nog wat andere


en even over de zogenaamde spel fouten
hier in kaatsheuvel waar ik woon schrijven wij tog gewoon met een g op het einde
dat is als je in brabant woont messchien is da bij jou anders


nou ik woon in den bosch en daar schrijven we gewoon ABN, en vooral op internetsites waar mensen buiten Kaatsheuvel komen lijkt het me handig als iedereen ABN probeert te typen, maar mensen we gaan VRESELIJK OFF-TOPIC

  [ # 87 ] 03 December 2007 07:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Oh, ik sta echt allemaal woorden in te slikken…

  [ # 88 ] 03 December 2007 07:34 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2007-11-21

ik praat en schrijf zo al men hele leven dus zal het nie gaan veranderen

en je hebt gelijk we gaan wel heel erg off topic

  [ # 89 ] 03 December 2007 09:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

tommie - 03 December 2007 07:34 PM

ik praat en schrijf zo al men hele leven dus zal het nie gaan veranderen

Dan zul je het vast ver gaan schoppen in je leven. Ik ben ook een brabander trouwens.

Anyway… vrijdag mag Assepoes in de herkansing want dan ga ik nog een keer naar show!

  [ # 90 ] 03 December 2007 09:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

*slikt even met Tim mee en houdt nu haar mond maar weer*

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

‹ First  < 4 5 6 7 8 >  Last ›
6 of 10
‹‹ Ganesha      Nog een verslag van Assepoester ››