5 of 10 | ‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
Assepoester - 1e try out Efteling - 14-11-07
  [ # 61 ] 27 November 2007 07:21 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ik wou dat ik zo vaak als jij kon gaan. Als ik nou een fulltime baan had :tong:
Maar goed, nu ga ik dus 15 december en dan in de kerstvakantie ook nog wel een keer, want dan is de trein gratis😉

  [ # 62 ] 28 November 2007 07:40 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2007-11-21

vandaag weer geweest naar assepoester

en ik moet zeggen dat iedereen en heel goed in zat

  [ # 63 ] 29 November 2007 10:24 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik ga pas in januari maar dat zal de eerste keer en waarschijnlijk ook de laatste keer zijn want ook al heb ik een fulltime baan en woon ik op ong 30 min rijden van de Efteling, Ik heb ook een eigen huis dat ik moet betalen dus ook meer kosten en nog meer musicals waar ik naar toe ga en wil.

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 64 ] 29 November 2007 02:59 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2007-11-21

ja oke maar je hebt altijd last minets
en dan heb je voor 25 euro een kaartje
want we hebben voor aankomende zondag weer kaartjes en da is weer met 12,50 korting
dan is het natuurlijk wel leuk en het is dan ook nog eens op rij 1

  [ # 65 ] 29 November 2007 04:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

25 euro is voor veel mensen ook nog een hoop geld!

Hee maar mensen, we gaan wel errug off-topic he zo!

Heb trouwens gister het verslag gelezen van de premiere, komt best positief op mij over!
En de foto’s zijn ook leuk!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 66 ] 29 November 2007 06:06 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

Veertje - 29 November 2007 04:52 PM

25 euro is voor veel mensen ook nog een hoop geld!

Hee maar mensen, we gaan wel errug off-topic he zo!

Heb trouwens gister het verslag gelezen van de premiere, komt best positief op mij over!
En de foto’s zijn ook leuk!

Op mij komt het niet echt goed over. Als je kijkt naar de twee belangrijkste spelers (als ik denk aan het sprookje), Assepoester en de prins merk je dat het een beetje te wensen over laat. Het verslag is wel positief over de stiefzusjes (die een grote indruk op me maakten in “de weg naar fame” (meer dat Talita)) Marike en Britt.

Denk dat ik zelf ook ga, maar je weet wat ze zeggen:“ieder begin is moeilijk”. Zal nog we een stuk gaan verbeteren in de loop van de productie ...

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 67 ] 29 November 2007 06:13 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

nahpetS - 29 November 2007 06:06 PM

Denk dat ik zelf ook ga, maar je weet wat ze zeggen:“ieder begin is moeilijk”. Zal nog we een stuk gaan verbeteren in de loop van de productie ...

Mijn reactie na de 1e try out was: Leuk, maar het kan veel leuker worden. Helaas heeft de volledige try out periode geen enkele groei met zich meegebracht. Die eerste voorstelling had net zo goed de premiere kunnen zijn.

Zelf zag ik de voorstelling daags na de premiere voor de tweede keer. Ik ga waarschijnlijk 6 december weer als ik 100% zeker weet dat Do niet opgaat.

  [ # 68 ] 29 November 2007 07:42 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2007-11-21

ik ben ook naasr de show na de primiere geweest
en ik heb niks aan te merken op het zingen van do en hoe ze ze speelt en over jaap het zelfde
ze doen het fantastisch als ze nie goed waren had albert verlinde ze denk ik nie gvraagd voor deze musical en de fteling ook nie want die zijn nogal kieskeurig en moet allemaal tot op de puntjes in orde zijn
en dat is het zeker
staat gewoon een prachtige musical op de planken en vooral voor de jongere spruiten die komen
tis gewoon genieten
en altijd dat negatief gedoe over do of jaap vind ik heel heel erg onterecht

  [ # 69 ] 02 December 2007 05:58 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

http://www.efteling.com/assepoester/trailer.asp

de trailer met beelden uit de show

  [ # 70 ] 02 December 2007 06:02 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

:geenidee:

Niet echt goede promotie voor de show , als ik het mag zeggen. “Op Zondag is er een Feest” is niet het sterkste punt uit de show, om daar nou de helft van de trailer mee te vullen… en ik vind de laatste zin van de prins een beetje out of the blue.

Bij de balscène kun je wel zien hoe dat tule ontzettend lelijk opkrult tijdens het dansen.

  [ # 71 ] 02 December 2007 09:36 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2007-11-21

waarom is iedereen tog zo negatief over deze musical

ik snap dat niet

ik wil nie alleen maar lof geven aan deze musical
maar goed is hij wel en zitten prima spelers in
en wat de efteling aan promotie doen voor de musical dat is hun keus en die zal zeker wel aanslaan anders zouden er nie al 55000 kaartjes verkocht zijn naar de primiere

  [ # 72 ] 02 December 2007 09:41 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

tommie - 02 December 2007 09:36 PM

waarom is iedereen tog zo negatief over deze musical

ik snap dat niet

ik wil nie alleen maar lof geven aan deze musical
maar goed is hij wel en zitten prima spelers in

omdat smaken verschillen..
en aangezien jij ‘fan’ van Jaap bent, vind jij Jaap en de musical erg goed..

Maar mensen die minder met (bijvoorbeeld) Jaap hebben en niks met Assepoester zullen er weinig aan vinden..

  [ # 73 ] 02 December 2007 09:42 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Tsja Tommie, niet iedereen heeft dezelfde smaak (gelukkig maar, anders zou het een saaie boel worden…).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 74 ] 02 December 2007 09:52 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Vanmiddag mocht ik eindelijk eens gaan bekijken wat ik van deze musical vind en ik moet zeggen dat ik blij dat ik hem heb gezien, want je wordt er wel vrolijk van.
Maar… ik zat eerste rij en kon de 1e acte de gesproken teksten met muziek eronder helemaal niet verstaan en de rest van de teksten kon ik moeilijk verstaan. Bij de liedjes hoorde ik alleen maar muziek en bijna geen zang. Na de pauze heb ik aan de orkestleider gevraagd of er iets aan het geluid gedaan kon worden en toen kon ik inderdaad de gesproken teksten wel horen 😄

Wat ik heb gehoord moet ik eerlijk zeggen dat ik Do zo moeilijk vind zingen. Het is haar manier van zingen, maar ik heb daar niet zoveel mee. Ook van haar acteertalent was ik niet echt onder de indruk.
Prins Jaap vind ik een mooie jongen om te zien, maar inderdaad erg zoetsappig… maar ja, dat is de rol ook natuurlijk 😉

De zusjes, stiefmoeder, koning, koningin, kostuums en decors vond ik geweldig! Dus als ik nog eens een leuke aanbieding zou krijgen zou ik zo weer gaan, maar als ik de voorstelling niet meer zou zien zou ik er ook niet echt rouwig om zijn.

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 75 ] 02 December 2007 09:53 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

tommie - 02 December 2007 09:36 PM

waarom is iedereen tog zo negatief over deze musical

ik snap dat niet

ik wil nie alleen maar lof geven aan deze musical
maar goed is hij wel en zitten prima spelers in
en wat de efteling aan promotie doen voor de musical dat is hun keus en die zal zeker wel aanslaan anders zouden er nie al 55000 kaartjes verkocht zijn naar de primiere

Ik ben niet negatief over de musical, het is een prima productie geworden, aardig maar meer niet. Voor mijn gevoel is het niet de topproductie wat het had kunnen zijn. Wie de film kent, weet dat er van “The prince is giving a ball’ ontzettend veel energie uit kan gaan en dat gebeurt in de Efteling helaas niet.

Getallen over kaartverkoop doen daar niets aan af.

‹ First  < 3 4 5 6 7 >  Last ›
5 of 10
‹‹ Ganesha      Nog een verslag van Assepoester ››