3 of 10 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
Assepoester - 1e try out Efteling - 14-11-07
  [ # 31 ] 22 November 2007 03:42 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

tommie - 22 November 2007 03:37 PM

ik bemoei me er ook effe mee
ik heb jaap zien spelen in assepoester zondag en hij heeft gewoon talent
en arrogant is hij zeker nie tis een aardige knul

Dit kun je zeggen op basis van iemand 1 x zien spelen?

De Fame-actie vond ik nogal stupide van hem. Je weet dat het op deze manier de bedoeling was, en vervolgens zelf iets anders willen en denken dat er voor jou een uitzondering wordt gemaakt kun je evengoed als arrogant zien. Mogelijk was het doorgestoken kaart om Jaap alvast wat te laten opvallen omdat Assepoester al vaststond. Mogelijk heeft hij zijn rol in Assepoester aan deze opvallend “zelfverzekerde” actie te danken.

Ik ben benieuwd naar Jaap in Assepoester. In Tika is Jarig vond ik m een regelrechte ramp qua acteren.

  [ # 32 ] 22 November 2007 04:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

De Fame-actie vond ik nogal stupide van hem. Je weet dat het op deze manier de bedoeling was, en vervolgens zelf iets anders willen en denken dat er voor jou een uitzondering wordt gemaakt kun je evengoed als arrogant zien

en kan je dan daarop zeggen dat iemand arogant is?
nou kvond hem erg goed in Assepoester en vond hem totaal geen arrogante blik ofzo hebben, hij zong ook erg goed , maar ieder heef hier zijn eigen mening over, kunnen we niet gewoon ieders mening acepteren en niet iemand voor arrogant uitmaken omdat hij in de Weg Naar Fame niet in “het huis” wilde?

  [ # 33 ] 22 November 2007 04:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  881
Geregistreerd  2007-10-06

jouke - 22 November 2007 04:17 PM

De Fame-actie vond ik nogal stupide van hem. Je weet dat het op deze manier de bedoeling was, en vervolgens zelf iets anders willen en denken dat er voor jou een uitzondering wordt gemaakt kun je evengoed als arrogant zien

en kan je dan daarop zeggen dat iemand arogant is?
nou kvond hem erg goed in Assepoester en vond hem totaal geen arrogante blik ofzo hebben, hij zong ook erg goed , maar ieder heef hier zijn eigen mening over, kunnen we niet gewoon ieders mening acepteren en niet iemand voor arrogant uitmaken omdat hij in de Weg Naar Fame niet in “het huis” wilde?

Voordat we hier over op moeten houden omdat het geheel offtopic is (en ik weet dat ik de aanstichter ben!), wil ik hier toch nog even op reageren. Waarom neem je deel aan een auditie als je niet 100% kan gaan (m.a.w. waarom doe je mee als je weet dat de laatste zoveel een huis ingaan?!)... dan ben je wel een beetje arrogant als je denkt dat ze voor jou misschien wel een uitzondering zouden maken.. of niet?

Ik been heel erg benieuwd naar Assepoester. Leuk dat de twee geweldige dames die afvielen voor Mabel meedoen. Britt en Marike hadden een power zeg, allebei ook extreem grappig.. heb krom gelegen tijdens die workshop met Sara Kroos en ... (sorry)!

Wanneer is de officiele premiere?

Gr.

   Handtekening   

We walk proudly and we walk strong. All together we will go as one, the ground is empty and cold as hell, but we all go together when we go Billy Elliot, ‘Once we were kings’

  [ # 34 ] 22 November 2007 04:30 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

nahpetS - 22 November 2007 04:29 PM

Wanneer is de officiele premiere?

Gr.

Zaterdag aanstaande.

  [ # 35 ] 22 November 2007 05:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Toevallig heb ik de Weg naar Fame niet gekeken, dus ik ben niet bevooroordeeld of wat dan ook.
Ik heb Jaap heel ff gesproken vrijdag, hij kwam heel aardig over.
Ik vond m qua acteren en zang best goed overkomen, maar ik hoop dat t nog iets beter word, maar hij zit er (net als de rest van de cast!) nog niet helemaal goed in.
Komt nog wel goed.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 36 ] 22 November 2007 05:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Voordat we hier over op moeten houden omdat het geheel offtopic is (en ik weet dat ik de aanstichter ben!), wil ik hier toch nog even op reageren. Waarom neem je deel aan een auditie als je niet 100% kan gaan (m.a.w. waarom doe je mee als je weet dat de laatste zoveel een huis ingaan?!)… dan ben je wel een beetje arrogant als je denkt dat ze voor jou misschien wel een uitzondering zouden maken.. of niet?

je kan ook medoen met het idee” natuurlijk maken ze voor mij geen uitzondering, maar ook al ga ik niet in dat huis, ze zien dan misschien wel dat ik talent heb en misschien casten ze me dan voor iets anders”

  [ # 37 ] 22 November 2007 08:08 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  19
Geregistreerd  2007-11-21

ik heb hem ook een jaar zien spelen in de parkshow van de efteling en ook na de show hem gezien en hij is gewoon spontaan en helemaal nie arrogant
weet dat dus nie door een keer te zien hebben spelen in assepoester maar door meerdere malen te zien spelen in de parkshow want zaten wij elk weekend en door de week in de vakantie
en na een keer zien op tv weet je nie hoe iemand in het echt is

  [ # 38 ] 22 November 2007 08:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Heb je helemaal gelijk in Tommie! 😄

Ik wil ook nog verslag schrijven van Assepoes, maar ik kom er niet aan toe :S

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 39 ] 22 November 2007 08:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Veertje - 22 November 2007 08:14 PM

Heb je helemaal gelijk in Tommie! 😄

Ik wil ook nog verslag schrijven van Assepoes, maar ik kom er niet aan toe :S

Doe maar wel, ik ben erg benieuwd naar je verslag 😉

Ik wil zo snel mogelijk weer, maar ik ga 7 december weer naar Tarzan, dus het zal nog wel even duren voor ik weer naar Assepoester ga. Maar ik ga sowieso 27 januari, want dan is Jaap jarig. Waarschijnlijk ga ik in de kerstvakantie ook wel een keer.

  [ # 40 ] 22 November 2007 08:48 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

this dat de Efteling bus er nu zo mega lang over doet, ik woon in Den Bosch, en normaal rijd de bus er in 20 min heen, maar nu het park niet open is doet de bus er bijna 1 uur over.. maar ben blij dat ik 1x ben geweest

  [ # 41 ] 22 November 2007 09:03 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

jouke - 22 November 2007 08:48 PM

this dat de Efteling bus er nu zo mega lang over doet, ik woon in Den Bosch, en normaal rijd de bus er in 20 min heen, maar nu het park niet open is doet de bus er bijna 1 uur over.. maar ben blij dat ik 1x ben geweest

Dat probleem had ik 14 november ook. Ik kom bijna nooit in Den Bosch en stond te wachten op de bus naar de efteling (die dus niet kwam). Uiteindelijk bus 137 genomen en die deed er idd bijna een uur over.

  [ # 42 ] 22 November 2007 09:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

jouke - 22 November 2007 05:24 PM

Voordat we hier over op moeten houden omdat het geheel offtopic is (en ik weet dat ik de aanstichter ben!), wil ik hier toch nog even op reageren. Waarom neem je deel aan een auditie als je niet 100% kan gaan (m.a.w. waarom doe je mee als je weet dat de laatste zoveel een huis ingaan?!)… dan ben je wel een beetje arrogant als je denkt dat ze voor jou misschien wel een uitzondering zouden maken.. of niet?

je kan ook medoen met het idee” natuurlijk maken ze voor mij geen uitzondering, maar ook al ga ik niet in dat huis, ze zien dan misschien wel dat ik talent heb en misschien casten ze me dan voor iets anders”

En zo is het uiteindelijk ook gebeurd denk ik. Want direct daarna was hij in de sprookjesshow te zien en werd bekend dat hij de prins ging spelen in Assepoester. En terecht, want talent is talent en dat heeft ie.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 43 ] 22 November 2007 10:45 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Ik heb de parkshow dit jaar een paar keer gezien in de Efteling en van de drie Kwarks was Jaap toch wel de vervelendste. Ik weet dat Kwark homoseksueel is, maar Jaap legt het er erg dik bovenop. Als prins is het niet veel beter. Die galante truttige manier van staan met zo’n halfschuin uitgestoken been, ik moest er om lachen omdat het er gewoon stom uitzag.

Het feit dat ik, en anderen, hem afreken op z’n arrogante gedoe bij De Weg Naar Fame (Wat meer was dan alleen “ik wil niet dat huis in” *stampvoet doe*) wil niet zeggen dat z’n idolate fans van de Efteling niet helemaal weg mogen zijn van hem. Prima, maar het is wel krom als je zegt dat je iemand daar niet op kunt beoordelen. Daarbij vind ik z’n performance als Prins net zo nietszeggend als die van Kwark. Ik geloof dat deze jongen absoluut talent heeft, hij danst prachtig, maar ik kan ‘m gewoon niet uitstaan, haha….

Misschien komt er een moment dat ik hem iets geweldigs zien doen, ik ben de laatste die zich niet graag van het tegendeel laat overtuigen…

En nu terug over Assepoester in plaats van de huidige ik-vind-jaap-wel-leuk-omdat-ie-zo-lief-is-bij-de-artiesten-uitgang-discussie…

  [ # 44 ] 23 November 2007 07:49 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

oh volgens mij was het meer het topci: ik-vind-jaap-arrogant-omdat-ik-hem-1x-op-tv-heb-gezien-en-een-paar-keer-in-een-show-en-daardoor-meteen-iemand-zogoed-ken-dat-ik-hem-arrogant-kan-noemen

  [ # 45 ] 23 November 2007 08:24 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

Weet je lance, soms heb ik bij jou echt het idee dat het alleen om een eerste indruk gaat en dat er daarna verder niets aan te doen is… beetj ebelachelijk he,,, mensen kunnen meer zijn dan de persoon die ze jee doen laten lijken bij een eerste indruk…

en nogsteeds kan je stellen dat je iemand NIET kkan beoordelen of deze arrogant is na hem gezien te hebben heel kort op TV. tis ook maar net hoe en wat er in beel dis gebracht.

ik studeer op het moment psychologie en ik kan er in komen dat jij jaap n kunsten niet denderend vind… weet je hoe dat komt? omdat je een neggatieve houding tenopzichte van hem hebt… je kan je niet meer objectief opstellen. zeg nu niet dat je dat wel kan want een MENS KAN DAT GEWOON NIET. zo dat moest ik even kwijt.

ik wordt gewoon een beetje moe van dat gedoe van iedereen dat ze maar vooroordelen hebben over iemands persoon terwijl je hem of haar alleen maar kort heb gezien en dan in beroeps gangen en niet in PERSOONLIJKE matters. zelfde verhaal alls bij marjolijn… maarja tschijnt een van de favo discussie onderwerpen hier te zijn mensen op vooroordelen onderuit halen.

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 10
‹‹ Ganesha      Nog een verslag van Assepoester ››